Auteur Topic: Haus 58, Lady Lina Lane  (gelezen 6150 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

guest7191

  • Gast
Haus 58, Lady Lina Lane
« Gepost op: 4 juni 2014, 23:16:26 »
Net vernomen dat de duitse Lady Lina weer is opgedoken en dit keer in studio Sandra Jaeger in Dortmund.
Deze dame 1x in de zomer van 2012 bezocht in de linienstrasse. Echter heeft ze slechts zo'n 3 maand in de linienstrasse gewerkt en daarna was ze spoorloos verdwenen.

Ze adverteert op onderstaande site:
http://www.galeriedesade.com/Dortmund/Lady-Lina-Lane-a8553.html



Mijn recensie over haar uit 2012 toen ik haar spotte in de linienstrasse:
Was vanavond in Dortmund aan wat nieuws toe.
Alle bekende en reeds bezochte dames probeerden me na binnen te krijgen, maar niet op ingegaan.

Na 30min wachten verscheen voor een raam in Haus26 een zeer nette dame zeer sjiek gekleed in een wit mantelpakje en hoge pumps. Van deze dame wilde ik meer weten.

Aan het raam vertelde ze dat ze Lady Lina heette. Ze heeft een langer tijd aan de Linienstrasse gewerkt, maar in 2011 er even tussenuit geweest. Sinds 2 weken is ze terug. Ze neemt de sm-studio van lady Jeanie over die er binnenkort mee stopt.
Lady Linda is duitse met italiaans bloed in zich.

Gekozen voor een soft-sm sessie a 100 euro.
Werd meegenomen naar een wat kleinere sm-kamer op de 5e verdieping (trappen lopen). Daar had Linda een kast vol fetishkleding waar ik zelf een leuk setje in mocht uitzoeken.
Kreeg een sessie met facesitting, shoe fetish, poppers, vernedering en een oliemassage.

Na de actie kreeg ik een rondleiding door de echte sm-studio. Dit is de grootste sm-studio die ik tot nu toe heb gezien.



guest7191

  • Gast
Wellinghofer Str.101, Studio Sandra Jaeger, Lady Lina
« Reactie #1 Gepost op: 2 augustus 2014, 12:26:53 »
Lina lane adverteert nu ook op peitsche.de:
http://www.peitsche.de/domina-lina-lane-dortmund/index.html


guest7191

  • Gast
Haus58, Lady Lina Lane
« Reactie #2 Gepost op: 27 augustus 2014, 01:04:57 »
Lady Lina Lane vanavond in Essen gesproken bij haus58.
Ze geeft aan van maandag t/m vrijdag vanaf nu dus in Essen te werken.

Op afspraak is het ook mogelijk om haar te bezoeken in Studio Sandra Jaeger (Dortmund) of eventueel zelfs in de sm-studio van haus2 aan de linienstrasse in Dortmund.

Kreeg volgende correctie van een duitse wandelaar:
Lina Lane ist jetzt anscheinend nur noch in der Stahlstraße 58 zu finden.