Auteur Topic: Juliana (Roemeense)  (gelezen 2201 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline koosje12

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 327
    • Bekijk profiel
Juliana (Roemeense)
« Gepost op: 9 juni 2014, 11:23:29 »
Uit het algemene LaVita topic:

Na drie blondines was het tijd om eens kennis te maken met een donkerharige. Ik dacht in eerste instantie van doen te hebben met Laura (die die dag wel op de kalender stond, maar later in straatkledij de club binnenkwam en nog even aan de bar meeholp), maar het bleek Juliana te zijn. Op het bankje ook hier weer wat smalltalk, waarbij ze eerlijkerwijs wel meteen (en een beetje nederig) aangaf dat als ik zou besluiten om met haar naar een kamer te gaan en dat was geen verplichting, dat ik niet aan haar boobies zou mogen zitten. Deze waren namelijk onlangs voorzien van een nieuwe vulling en nog wat pijnlijk. Geen probleem schat, je hebt voor de rest ook een zeer fraai lichaam, dus daar komen we wel overheen.

Op de kamer bleef haar sport-BH dan ook aan en de rest ging uiteraard wel uit. Haar Frans was werkelijk zeer goed, waarbij de twee kleine onderdanen van kleine Koosje ook niet vergeten werden. Na een tijdje werd ook nu weer een condoom gemonteerd en bleek missio voor haar de meest prettige situatie. Nog een armpje van haar onder haar borsten om het stoten op te vangen, maar deze verdween na een tijdje ook naar bovenop mijn rug. In deze positie het uiteinlijk ook met een explosie afgemaakt.

Juliana
Herkomst: Roemenië
Leeftijd: 21 jaar
Taal: Duits
Lengte: 1.68
Postuur: Normaal
Haren: Bruim/zwart, stijl, tot over de schouders
Borsten: D-cup (gemaakt)
Vriendelijkheid: Goed
Uiterlijk: Zeer goed
Dienstverlening: Goed
Genoten dienstverlening: aftrekken (zc), frans (zc), neuken (missio, mc)
http://www.partytreff-lavita.de/girls/juliana.html