Auteur Topic: Claudia ( Roemeense )  (gelezen 52006 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Claudia ( Roemeense )
« Reactie #15 Gepost op: 6 februari 2017, 16:57:49 »
Wat ben jij een viespeuk, GW .....  ;D ;)
Claudia staat vanaf nu met stip op mijn to-do lijstje, geef me meer van die tips aub .....   :lol

Wat een lekker geil vettig ding toch ...... daar onderwerp ik me graag aan, aan zulke dames die van niks vies zijn en er nog zelf van genieten ook  :-\
Op jouw to-do lijstje...?!?!?!
Wil jij werkelijk beweren dat je nog nooit SMeerlapperij hebt uitgehaald met het half-zusje van jouw (en mijn) voormalige favoriete sletje???

Nou...eh....ikke dus ook niet  ;D

Wordt de hoogste tijd..
Neen, Claudia nog nooit mogen ondergaan .... maar heb al wel wat viespeukerij uitgehaald daar in Babylon ....
Kesha .... Precieuse .... Naomi .... Karla .... Sascha .... om er maar enkelen te noemen ... er was er ok nog eentje wiens naam ik alweer ben vergeten, die startte met P en eindigde op Aula  :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting:

Claudia dus .... en ze weet het, als die je blikken op die lekkere kont voelt, draait ze zich om en gooit ze een geile blik waar ik bang van word   :dance2 :-P :-\ ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Claudia ( Roemeense )
« Reactie #16 Gepost op: 5 maart 2017, 00:26:59 »
Claudia ken ik al heel lang. Tijdens elk bezoek aan Babylon komt ze meerdere malen 'reclame' voor zich zelf maken op een prettige wijze overigens, waarbij ze niet schroomt de hand onder de handdoek te steken. Deze keer was ze ook erg scheutig met trio's, althans dat stelde ze voor! Met Georgiana of Denisa.

Het werd gewoon een duoact. Claudia is er een van verregaande presales. Zeker niet onprettig. Heb haar al vaker hele mooie 'shows' zien geven met collega ijsberen achter in de bar. Door die 'shows' van Claudia dacht ik te maken te hebben met een PSE'tje in het kwadraat. Die gedachte bleek maar ten dele waar te zijn.
Op de kamer is ze ook van de knuffels en ......heel goed zoenen. Dan is de kamer al voor de helft geslaagd. Niettemin grijpt ze rapper dan andere imps naar de vitaminespuit. Blasen is perfect! Ik liet haar maar een tijdje haar gang gaan....tot ik "HO" moest roepen. De wasbeurt leek zeer welgevallig te zijn. Op matige toon kermde ze er aardig op los. Kleine Sjeuf was weer helemaal terug bij af na dit ritueel. Geen probleem. Claudia wist precies aan welke knoppen ze moest 'draaien' om terug op oorlogssterkte te komen. Ik weet zeker dat ze voor de rest van de dag voldoende vitamientjes heeft binnengekregen. Na de grote kuis nog een tiental minuutjes geëvalueerd. Conclusie van de evaluatie: dit wordt zeker nog een keer herhaald. Al zal dat niet op de verjaardag van Vazkor zijn.
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
Claudia ( Roemeense )
« Reactie #17 Gepost op: 26 februari 2018, 19:14:26 »
[attachimg=1]
[attachimg=2]
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline wolkske

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 35
    • Bekijk profiel
Claudia ( Roemeense )
« Reactie #18 Gepost op: 22 oktober 2018, 19:58:36 »
heeft haar handoekje aan de haak gehangen, definitief gestopt om begrijpelijke redenen (die haar kennen weten waarover het gaat)...