Auteur Topic: Claudia ( Roemeense )  (gelezen 52078 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Lustman

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 386
    • Bekijk profiel
Claudia ( Roemeense )
« Gepost op: 9 juni 2014, 15:22:01 »
Wie

Naam :          Claudia
Land:             Roemenie
Taal:              Roemeens / Engels
Leeftijd:         25 jaar

UITERLIJK

Lengte:          1,65
Model:            slank
Cup:               B ( natuur )
Haarkleur:      zwart
Haarlengte:    schouder

DIENSTEN

PZC, NMC en TZ
Beffen  ( FT ? )

EXTRA INFO

Nog maar een paar dagen aan de slag. Staat nog niet op de aanwezigheidslijst. Zou kunnen doorgaan als zusje van Amelie.

Sessie

Heel vriendelijke meid die ruim haar tijd neemt voor pre-sales. Intens tongzoenen in de bar als opwarmer. Ook op de kamer verliep alles vlot en gesmeerd. Goede sessie ( pijpen beffen standjes ) met initiatief van haar kant. Een stevige neuk beurt zonder PSE-toestanden. Ook after-sales na de sessie blijft ze vriendelijk en ziet ze de klant nog staan.

Besluit

Heel goede aanwinst voor Babylon. Hopelijk blijft ze en behoud ze dit service level , misschien nog een schepje er boven op... Een vette 8 op 10 !
My German girlfriend likes to rate our sex between 1-10. Last night we tried anal, she kept shouting 9 ! That's the best I've done so far.

Offline Lustman

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 386
    • Bekijk profiel
Claudia ( Roemeense )
« Reactie #1 Gepost op: 14 juli 2014, 15:59:18 »
Ik herinnerde me deze meid nog sinds men laatste bezoek , toen hadden we een uitstekende kamergang. Ik nam plaats naast haar op de bank en knoopte een gesprek aan. Plots onderbrak ze me en zei one minute and i come back. Ze ging naar de toog en vloog in de armen van een gast. Wat later kwam ze naar me toe : sorry i go with him ! Ik maakte haar duidelijk dat ik met haar wilde gaan , maar tevergeefs. Ze zei he specialy come for me. It don't take long time with him Tja,... Maakte haar nog even duidelijk dat dit niet correct is en besloot er verder geen woorden aan vuil te maken. Ze spendeerde twee uur op de kamer. Bij deze zal ze men euro's niet meer tellen. Bij het verlaten van de zaak heb ik dit dan ook gemeld.
My German girlfriend likes to rate our sex between 1-10. Last night we tried anal, she kept shouting 9 ! That's the best I've done so far.

Offline Laurent74

  • Held
  • *****
  • Berichten: 550
    • Bekijk profiel
Claudia ( Roemeense )
« Reactie #2 Gepost op: 4 januari 2015, 20:26:04 »
Wie

Naam :          Claudia
Land:             Roemenie
Taal:              Roemeens / Engels  ook Frans 
Leeftijd:         25 jaar ==> nog 24 tot maarts

UITERLIJK

Lengte:          1,65
Model:            slank
Cup:               B ( natuur )  ==> ofwel A  ;D
Haarkleur:      zwart
Haarlengte:    schouder
 

Heel goede aanwinst voor Babylon. Hopelijk blijft ze en behoud ze dit service level , misschien nog een schepje er boven op... Een vette 8 op 10 !

Gisteren voor de eerste keer met Claudia.  GFE dame / uitstekende service.
Jammer genoeg geen foto op de website van babylon.

Offline Lustman

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 386
    • Bekijk profiel
Claudia ( Roemeense )
« Reactie #3 Gepost op: 28 maart 2015, 01:08:58 »
Onder het motto : goedmaaksex , me toch laten overhalen om met haar naar de kamer te gaan. Wonderbaarlijk wist ze na acht maanden nog wat er gebeurt was. ( zie vorige recensie ) Maar goed zo lang heb ik haar laten links liggen. Nu kwam ze zich zelf aanbieden en wat slijmen. Ach ja ; het zijn allemaal hoeren ! Ze beloofde me het goed te maken en ik nam het aanbod aan.

Het werd een perfecte goedmaaksex sessie van A tot Z.

Score : 8 op 10 !
My German girlfriend likes to rate our sex between 1-10. Last night we tried anal, she kept shouting 9 ! That's the best I've done so far.

Offline Lustman

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 386
    • Bekijk profiel
Claudia ( Roemeense )
« Reactie #4 Gepost op: 11 oktober 2015, 14:44:52 »
Via oogcontact weer bij deze dame beland. Lekker opwindend voorspel in de bar. Daarna richting kamer. Ze liet duidelijk merken dat de versnelling in 4x4 mocht. Nou dat heeft ze geweten. Volle bak afpompen deze slanke bonenstaak. Begonnen in missionaris , tijdig overgegaan naar doggy voordat haar schaambeen barsten vertoonde. In doggy haar bij de heupen genomen en lekker diep stoten lange halen. Afrijden als gek die hete slet. Uiteindelijk super klaargekomen met een luide schreeuw waarvan de echo weerklonk in de kamer.

Score : een mooie 9/10 !
My German girlfriend likes to rate our sex between 1-10. Last night we tried anal, she kept shouting 9 ! That's the best I've done so far.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
Claudia ( Roemeense )
« Reactie #5 Gepost op: 14 oktober 2015, 17:02:08 »









"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Kwakje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 444
    • Bekijk profiel
Claudia ( Roemeense )
« Reactie #6 Gepost op: 10 maart 2016, 23:16:58 »
Keuzes zo veel keuzes en mijn oog viel op Claudia. Een skinny roemeense griet met een bende tatoes. Ze sprak me wel aan omdat ze wat sassy overkwam.
Presales was prima, lekker zoenen en piet had er ook plezier in.
Op de kamer was het goed, tijdens het beffen bewoog ze lekker mee en ondertussen met haar borsten en tepels spelen. Lekker geil gezicht.
Het neuken ging er zeer stevig tegen aan. Te hard en te ruw voor mij op sommige momenten. Sommige momenten had ik dan ook de indruk dat ik bereden werd door Lucifer. Door de duivel bezeten.
Beetje later was ze dan weer lief.
Wisselende sessie wat dit tot minder herhalingsgevaar maakt.

Ondertussen heeft ze wel een hoop extra tatoes, op onderstaande foto's heeft ze nog een blank velleke.

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
Claudia ( Roemeense )
« Reactie #7 Gepost op: 30 juni 2016, 21:26:07 »
Zugabe... mmmmhh...

[attachimg=1]
[attachimg=2]
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
Claudia ( Roemeense )
« Reactie #8 Gepost op: 7 juli 2016, 13:20:58 »
[attachimg=1]
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline Sphinx

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 29
    • Bekijk profiel
Wat goed is komt terug
« Reactie #9 Gepost op: 18 juli 2016, 19:13:48 »
"Take me on a roller coaster
Take me for an airplane ride
Take me for a six days wonder but don't you
Don't you throw my pride aside besides
What's real and make believe
Baby Jane's in Acapulco. We are flyin' down to Rio"

Geknipt uit mn bericht


Eigenlijk klopt de titel niet helemaal. Een quote die ik ergens op rheinforum heb gelezen zei letterlijk: "Als je iets begeert, geef het weg, het komt vanzelf weer naar je terug." En dat was ook het geval met Claudia. Al ging dat wel iets sneller dan ik had gedacht, net nadat ik wat kippevleugels had weggeknaagd en even zat uit te blazen. Claudia kwam tegenover me zitten en had blijkbaar via via m'n snoepblikje al in het vizier genomen. Ik vond het wel nog wat te vroeg na Shana, dus we hebben even zitten praten voor ze naar binnen ging. Een half uur later lag ze daar nog en ben ik naast haar neergeploft. We zaten een tijdje te praten en ze is ervan overtuigd dat ik eerder met haar op kamer geweest ben, al kan ik me dat persoonlijk met de beste wil ter wereld niet herinneren.

Ik heb haar nog gevraagd of ze misschien een andere artiestennaam heeft gehad (ze lijkt qua gestalte nogal op Mona Lisa, die vroeger ook in Elsdorf werkte) maar ze zegt dus van niet. Ik masseer haar een paar minuten en dan schuiven we door naar een kamer. Waar we al gauw in een omhelzing verstrikt raken, en Claudia een paar DT's op me loslaat, die me een beetje aan Roxy's aanvallen deden denken. Misschien dat daarom mn muziektik met Roxy Music komt? Ze bewijst trouwens de andere kant van Ute's theorie over de vrouwelijke reactie op beffen, want ze houdt een paar keer in voor het te heftig wordt. Ze knijpt echter behoorlijk stevig in doggy en missio en slaagt er na een sprintje bergop me nog eens een keer te lucht in te jagen. BAM. Niet zo hevig als de twee vorige sessies van de dag, maar een prima intermezzo. WGSA-rating: 8/10


Offline dion224

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 61
    • Bekijk profiel
Claudia ( Roemeense )
« Reactie #10 Gepost op: 30 juli 2016, 00:36:34 »
Useless post of the day: I'm thinking about Claudia when I see this GIF:  000008

She has pink lips tatooed on this precise right buttock. And her ass has more or less the same shape, this gif was made for her  :)) It'll be much easier to recognize her from now on.

 000008

Offline forgetskinnyletsgetfatty

  • Voorzitter van de Dikkekontenclub (DKC)
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 351
  • Alles wat ik zeg en schrijf is mijn waarheid.
    • Bekijk profiel
Claudia ( Roemeense )
« Reactie #11 Gepost op: 2 januari 2017, 13:39:21 »
Claudia  000008

Roemeense met Bril, lang, slank en vol met tattoos.  :040:

Hoog PSE gehalte, heeft er stevig tempo in.  :sexxx

Vindt haar redelijk profi over komen.  :gtgal

Herhalingsgevaar: 50%.
 
Zou ze dikke schaamlippen hebben, zacht en soepel, of uitstulpende, lang, hard en gespierd? Zou ze geschoren zijn of een dikke bos schaamhaar hebben? Had ze grote roze hangtieten of rechtopstaande kleine, en zouden die rozerode, rode, donkere of lichtbruine tepels hebben?
(Ik Jan Cremer 3de boek)

Offline GW

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 253
    • Bekijk profiel
Claudia ( Roemeense )
« Reactie #12 Gepost op: 6 februari 2017, 15:58:58 »
Claudia is een van mijn favorieten .
Meerdere malen met haar op kamer en altijd een ruim voorspel in de lounge .
Meestal is ze een partner voor de trios samen met mijn lief .
Ze is een mooie dame die er kan van genieten én bij een trio zeer actief meewerkt .
Lesbische show , vingeren en neuken in alle gaatjes , je opgeilen , ruw en zacht , er duidelijk van geniet bij het beffen en likken en daarbij zelfs klaarkomt en een heerlijke blowjob tot het einde , ze heeft een engelengeduld om je tot een hoogtepunt te brengen waarbij ze alles lekker opzuigd om het daarna met ons te delen .
Donderdag had ik een trio met haar en Maya ( mijn liefje was ziek en was afwezig )
Met Maya zat ik samen in een zetel in de lounge mijn eerste keus was Aranca voor een trio maar die was vanaf 11u een ganse namiddag doorgeboekt , dan maar voor Claudia gekozen .
Ging haar halen waarna we ons gedrieen in de zetel nestelden , een hevig intens voorspel begon mekaar aflebberen  , intens zoenen met zijn drieen een gevecht met drie tongen , mijn tepels kregen het hard te verduren  , ze bijten om het hardts heb nog altijd tepelkloven en afwisselend me pijpen terwijl ik met de andere volop zoenen , beide dames vingeren en bij Claudia in dat poepgaatje .
Na 20 min hevig voorspel was het tijd om een kamer op te zoeken , kamer 19 aan de ingang van de tuin .
Wat zich daar allemaal afspeelde dat hou ik maar voor mij .
Na 1u15 op kamer kwam ik geradbraakt , kapot en hees van kamer en alle dames en heren in de lounge hadden blijkbaar medelijden met mij want ze keken met een glimlach naar ons , dit slachtoffer had liggen  schreeuwen van genot .





Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
Claudia ( Roemeense )
« Reactie #13 Gepost op: 6 februari 2017, 16:23:06 »
Wat ben jij een viespeuk, GW .....  ;D ;)
Claudia staat vanaf nu met stip op mijn to-do lijstje, geef me meer van die tips aub .....   :lol

Wat een lekker geil vettig ding toch ...... daar onderwerp ik me graag aan, aan zulke dames die van niks vies zijn en er nog zelf van genieten ook  :-\
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline LellebeL

  • Held
  • *****
  • Berichten: 926
    • Bekijk profiel
Claudia ( Roemeense )
« Reactie #14 Gepost op: 6 februari 2017, 16:44:47 »
Wat ben jij een viespeuk, GW .....  ;D ;)
Claudia staat vanaf nu met stip op mijn to-do lijstje, geef me meer van die tips aub .....   :lol

Wat een lekker geil vettig ding toch ...... daar onderwerp ik me graag aan, aan zulke dames die van niks vies zijn en er nog zelf van genieten ook  :-\
Op jouw to-do lijstje...?!?!?!
Wil jij werkelijk beweren dat je nog nooit SMeerlapperij hebt uitgehaald met het half-zusje van jouw (en mijn) voormalige favoriete sletje???

Nou...eh....ikke dus ook niet  ;D

Wordt de hoogste tijd..