Auteur Topic: VICTORIA  (gelezen 35378 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline fijnschieter

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 57
    • Bekijk profiel
VICTORIA
« Gepost op: 9 juni 2014, 17:11:49 »
Victoria:
Een bulgaarse van vooraan in de 20, met een lichtgewicht figuurtje, een 42kg, zwarte halflange haren en superplatte buik, tattoo van een naam op haar onderarm in de buurt van haar pols.


Mezelf even in de kino genesteld. Er speelde er een goed filmpje, en net op dat moment kwam Victoria naar me toe om te polsen of er leven te bespeuren is in de gebroeders fijnschieter.
Kleine fijnschieter had in no time zijn tent opgezet onder het handdoek. Maar grote fijnschieter lag er nogal verdwaasd bij, verlamd door een golf van geiligheid die zijn denken overspoelde.
Victoria keek me vragend aan, maar ik reageerde te traag denk ik, want ze ging terug weg. Ik denk "fuuuuuuuck, ik moet die terug gaan halen, ik kan mijzelf hier toch niet onafgewerkt in de kino laten liggen?"

Dus ik achter haar aan, ze zat ondertussen in de bar, en ik vroeg haar waarom ze zo snel wegging. Ze wou zich blijkbaar niet opdringen, ze is een beetje een introvert meisje had ik de indruk. Anyway, even later lagen we terug in de kino voor een nieuwe aangename kennismaking. Ze kwam als een lief poesje tegen me aanliggen, me zeer teder knuffelend en strelend, een beetje pratend over vannalles en nog wat. Ook kleine fijnschieter kreeg opnieuw te maken met haar toch wel zeer erotische manier van aanraken, terwijl ze me begon te tongzoenen. Alles op een zeer ongedwongen manier, en ze was compleet op haar gemak, een echte GFE. Wat later werd het tijd om een stap verder te gaan, en ging ze langzaam naar beneden om kleine fijnschieter te laten sidderen van geluk.
Ik ben normaal niet het type om met mijn pisa toren open en bloot in een publieke ruimte toeristen te lokken, maar zijn kon me zoooo laten genieten, dat ik het niet kon opbrengen dit hemelse gevoel te onderbreken en naar een kamer te verhuizen. Ik was echt zo aan het genieten, dat het me geen fuck meer uitmaakte. Haar pijptechniek is echt niet normaal goed, en niet snel, machinaal of hard, maar traag en met zeer veel gevoel.
We wisselden even later naar een 69 voor nog meer genot, ik moest oppassen om niet te snel klaar te komen want dit was echt te lekker, en soms vroeg ik haar om heel even te stoppen, terwijl ik haar verder likte.
Na dit uitgebreide lik- en slurpwerk werd het tijd voor cowgirl. Naar een kamer gaan zat er nu echt niet meer bij. Ik was zo geil dat ik dacht, let's do this, ook al lagen we daar vrij zichtbaar onder een spot. Zij kwam lekker op me rijden, zittend terwijl ik haar tieten kneedde, aflikte en liggend + tongzoenend.
Daarna nog een missio gedaan, gevolgd door een zittende missio, wat een mooi uitzicht, beentjes open en de spot op dat platte buikje en kleine muisje. De intensiteit van het beukwerk verhoogde en zij het niet kon laten "lichtjes" te kreunen (gelukkig want ik hou niet van luidruchtige tennisspeelsters). Mja, bij dit soort actie komt er al eens nu en dan een kerel in de kino kijken om een blik op te vangen van de actie.
Voor mij is het best wel grensoverschrijdend, en ik genoot zowaar van het idee alle schroom te laten vallen en lekker vrij te zijn.
Daarna werd het tijd voor doggy style, damn die Victoria heeft een smal kontje, da's weer echt iets voor fijnschieter. Ik zat al direkt in 6e versnelling door mijn geiligheid, en merkte al direkt dat ik even moest terugschakelen om het hoogtepunt uit te stellen. Haar weer recht getrokken zodat ik langs achter met haar borsten spelen en tongzoenen terwijl zij me lichtje met haar kontje bleef teasen. Daarna terug head down en ass up voor een eindsprint.
DAMN GIRL!
Daarna nam ze haar tijd om rustig tegen me aan te liggen, knuffelend en zoenend.
Wat een schatje....
chi ama è perduto  -  wie bemint is verloren

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
VICTORIA
« Reactie #1 Gepost op: 30 november 2014, 17:18:39 »
Victoria heeft haar haar geverfd. Ze staat prachtig met haar nieuwe kapsel, donkerblond met een klein beetje fijne rasta hier en daar. Ze gaat nog meer gewild zijn nu  :douchen.
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
VICTORIA
« Reactie #2 Gepost op: 11 februari 2015, 10:02:46 »
Fanclub nieuws: Victoria is per vandaag voor een welverdiende vakantie terug naar Bulgarije...

Stay tuned for updates...
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
VICTORIA
« Reactie #3 Gepost op: 3 maart 2015, 16:00:48 »
Victoria wordt volgens vertrouwde bronnen per 6 maart terug verwacht.
Of ze dan al meteen in Sixsens is weet ik niet...
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
VICTORIA
« Reactie #4 Gepost op: 24 april 2015, 19:53:26 »
k ik heb gisteren het genoegen gehad een eerste keer met Victoria te kameren.
 
Overmand door vermoeidheid besloot ik ergens tegen 23u30 naar huis te gaan, maar daar zou Ohhlord een stukje voor steken. Hij kwam net terug van een trio en stelde voor samen nog 1 laatste drankje te nuttigen.

 Dat ene drankje zouden meerdere drankjes worden... (we werden tijdens het drinken ook meermaals afgeleid door enkele groepjes meiden die dansten op de manele muziek) en tot overmaat van ramp dirigeerde Ohhlord Victoria en mij nog richting 3de kamergang van de dag, derde kamergang in zo’n 4 uur tijd ook.

 Ik had geen al te hoge verwachtingen meer, gezien mijn hoge mate van vermoeidheid en het uitblijven van een orgasme tijdens de voorgaande kamergang, maar Victoria ontspon zich op kamer tot een echt vriendinnetje dat mij enorm wist op te geilen en na een zalige tongzoensessie, een uitstekende pijpbeurt en lekker, stevig neuken, was daar dan toch weer dat onverwachte orgasme ;D.

 Herhalingsgevaar met Victoria: héééél groot. Haar gezicht vind ik niet zooo mooi, maar haar lichaam is 200% mijn ding. En haar service… Veruit het beste wat ik gisteren heb gehad en zelfs 1 van de betere sessies tot dusver dit jaar 8).
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline T85

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 251
    • Bekijk profiel
VICTORIA
« Reactie #5 Gepost op: 26 juni 2016, 22:00:27 »
Ik weet even niet zeker of dit de goede Victoria is maar er komt wel veel overeen maar dat geld ook voor andere dames die haar staan met de naam Victoria / Veronica.

In ieder geval ik trof deze dame een paar keer op diverse plaatsen en ze trok vooral mijn aandacht door haar mooie strakke lichaam en volle boezem voor zo een strak lichaam. Ik was flink aan de twijffel of ik deze dame of Stacy zou kiezen, maar Stacy was op een gegeven moment iets te veel aan het jagen en ik vond Victoria haar lichaam mooier maar eerlijk is eerlijk Stacy heeft een knapper gezicht.

Uiteindelijk toch voor Victoria gekozen en kreeg er geen spijt van, tegen mij zei ze 26 jaar oud te zijn uit Bulgarije te komen verder heeft ze een grote tattoo op haar rug en een soort vlinder op haar Pols.
Ze we werkt naar eigen zeggen al 2 jaar iedere dag in de SS behalve de maandag, maar was me voorheen niet zo opgevallen. Misschien vandaag omdat het iets rustiger was ineens wel, ook is deze dame geen jager en zul je zelf het contact moeten leggen.

Zoals gezegd gaf haar mooie ( slanke) lichaam voor mij de doorslag en ik stond dan ook raar te kijken toen ze zei dat ze al een kind had en niet aan sport deed of ooit gedaan had. Ook haar borsten dacht een C cup red. stonden nog behoorlijk goed voor een dame met een kind. Ook de Hygiëne was top en tel daar dan een heel lief karakter met goede sex bij op en je zou haar bijna mee naar huis willen nemen. PZC was zeer goed bij het vingeren en beffen werd ze heerlijk nat. Ik zou zeggen dat ondanks dat ze me nooit eerder is opgevallen ze nu zeker op de lijst staat eens op herhaling te komen, ik zou zeggen wees er zuinig op heel lief meisje.

Offline Lam59

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 45
    • Bekijk profiel
VICTORIA
« Reactie #6 Gepost op: 15 oktober 2016, 10:32:43 »
Na een eerste mindere kamergang, na het masseren en eten op zoek naar mijn favouriete dame. Bleek echter langdurig bezet te zijn. Nog wat rondkijken, maar kon geen keuze maken. Nog een rondje bij de marok kamer en en cinema gemaakt. In de marok kamer zat Victoria en een vriendin. Ze vroegen mij of er eent triotje inzat. Ik gaf aan dat ik liever twee keer een doe dan een keer twee. Ik heb de hand van Victoria vast en haar vriendin klampt meteen een nieuwe beer aan. Ik zeg tegen haar dat ik eigenlijk naar huis wil gaan. Zij geeft aan mij te kennen van vroeger. Dat trigert mij en laat mij snel verleiden tot een kamergang. Na de wasplegingen op het bed beland en mijn vriendje stond meteen in de houding. Lekker zoenen, uiteindelijk adgedaald door haar en een lekkere pijpsessie volgde. Ik vroeg al snel voor een 69 en zo gedaan. Daar zijn we niet meer uitgekomen en alles afgemaakt met een lekkere spuitende pik, allang niet meer zo lekker klaargekomen, met alleen pijpen en aftrekken.
nog liggen nakletsen en herinneringen opgehaald. Moest diep graven maar een drietal jaar geleden toen ze net in ss was een keer of drie op de kamer geweest. Er daagt wel iets. Heb idee dat ze nu volwassener is. Nog wat gekletst.
Zeer zeker voor herhaling vatbaar

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
VICTORIA
« Reactie #7 Gepost op: 17 januari 2017, 19:12:41 »
Victoria is vaak op vrijdag dauergebucht. Als ze dan eens vrij is, kwam ik net van de kamer. En als ik dan wel 'gereed' was, dan lag Victoria weer op kamer. Ik ken Victoria al heel lang, maar tot een kamer kwam het dus nooit.

Na eerst een prima kamer met de Poolse Maya te hebben gehad liep ik dan eindelijk eens........Victoria tegen het lijf op vrijdag de 13e.
De vonken spatten er niet meteen af toen ik naast haar ging zitten. Langzaam ontdooide ze en het werd nog ff zwoel op haar vertrouwde plekje bij de danspaal...... .
Richting Zimmer 7.
Weer een toppertje er bij in Sixsens. Prachtig lijf, koppie GND! Maar wat een GFE service! Een zoenkanon! Blasen voortreffelijk (GOSP = 1M). Twee maal ontploft!
Als er één schaap over de dam is,........ HHG absoluut!
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline manureva

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 330
    • Bekijk profiel
VICTORIA
« Reactie #8 Gepost op: 7 april 2017, 16:57:35 »
Visit of Friday, March 31th :

I was pleased to meet her again  :happy.

Service : 2 excellent sessions with this charming girl having many assets : physical, human, social and … sexual  ;D. In the room, she behaves like your girlfriend and the session was only happiness  :cheer:. Wonderful !!!

Appreciation : 10 / 10

Price : 2 x 50 € / 2 x 30 minutes – no extra

Repetition : 100 %.



Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
VICTORIA
« Reactie #9 Gepost op: 7 april 2017, 17:13:04 »
You were with Vicky or with Victoria? These are 2 different girls 8).
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline manureva

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 330
    • Bekijk profiel
VICTORIA
« Reactie #10 Gepost op: 7 april 2017, 17:20:27 »
You were with Vicky or with Victoria? These are 2 different girls 8).
Sorry. Victoria, I think ....  ;D Bulgarian girl, 25 yo, now she has black hair and previously dark blond hair, big tatoo on her back.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
VICTORIA
« Reactie #11 Gepost op: 7 april 2017, 17:21:57 »
You were with Vicky or with Victoria? These are 2 different girls 8).
Sorry. Victoria, I think ....  ;D Bulgarian girl, 25 yo, now she has black hair and previously dark blond hair, big tatoo on her back.

Yep, that is Victoria. I will add the info to her topic!
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
VICTORIA
« Reactie #12 Gepost op: 8 april 2017, 00:43:28 »
You were with Vicky or with Victoria? These are 2 different girls 8).
Sorry. Victoria, I think ....  ;D Bulgarian girl, 25 yo, now she has black hair and previously dark blond hair, big tatoo on her back.

Yep, that is Victoria. I will add the info to her topic!

25?.........Ik denk eerder tegen de 30...... ;)
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline TAFKAP

  • Held
  • *****
  • Berichten: 665
    • Bekijk profiel
VICTORIA
« Reactie #13 Gepost op: 4 oktober 2017, 19:52:37 »

Stille wateren hebben diepe monden, uh gronden

Ik liep de bar in om de Romeinse keizer en de Bulgaarse liefdesgodin te feliciteren met hun verjaardag. Aan de andere kant van de keizer stond Viktoria. Hij besloot huwelijksmakelaar te spelen en bij keizerlijk decreet verbond hij ons in het huwelijk.
Ik liep naar mijn nieuwbakken echtgenote toe en enthousiast stopte ze haar tong in mijn mond en ging haar handje op onderzoek uit. Een huwelijk is pas rechtsgeldig als het ook geconsumeerd wordt. We besloten er geen gras over te laten groeien en trokken ons terug op de kamer.

Nadat ik haar pocketlijfje met een massage onder handen had genomen zochten onze monden elkaar op. De tongen raakten verstrikt in elkaar in een passioneel potje liefdevol worstelen. Ze baande zich langzaam een weg naar beneden en haar mondje omsloot mijn fier staande kompaan. Op een heerlijke rustige wijze liet ze hem steeds verder verdwijnen en ook de ballen werden niet vergeten. Ze herpositioneerde zich en het was duidelijk dat ze in 69 verder wilde. Nu kun je je kersverse echtgenote natuurlijk niet de eerste keer teleurstellen. Ze liet zich gaan en drukte haar poesje stevig tegen mijn mond en tong. Na een tijdje had ze steeds meer moeite om te pijpen en voor mij het bewijs dat ze tegen een hoogtepunt aan zat. Het duurde dan ook niet lang meer of ze rolde van mij af. Nadat ze haar tweede adem had gevonden, reikte ze voor een condoom en met haar mond plaatste ze deze. Ze pijpte me steeds dieper en na een tijdje kwam ze in cowgirl over me heen. Rustig, intiem en volop tongzoenend genoten we van elkaar. Ze kwam overeind en liet zien dat ze een fantastische controle heeft over haar andere lippen. Ze melkte me op een waanzinnige wijze tot een hoogtepunt. Er was bijna een uur verstrekken en al knuffelend en zoenend werd de tijd volgemaakt. Aan alles komt een einde en zo ook aan ons huwelijk. In de kleedkamer haar de alimentatie betaald.

Het rijtje persoonlijke toppers in SS heeft wederom een uitbreiding gekregen. Viktoria is rustiger en bedeesder als de meeste leden van de Bulgaarse Maffia, maar op de kamer spreken haar daden boekdelen. Een geile dame die het je 100% naar de zin wil maken. Zonder problemen treed ik in de toekomst wederom in het huwelijksbootje met haar.