Auteur Topic: Wallen,Oude Kennissteeg kamer 3.3, Veronica  (gelezen 60791 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Rolly

  • In geld, vrouwen en in wijn...is vreugd en deugd...maar ook venijn.
  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 708
  • Rolly kijkt altijd uit naar mooie brunettes.
    • Bekijk profiel
Wallen,Oude Kennissteeg kamer 3.3, Veronica
« Gepost op: 23 november 2010, 21:46:54 »



Naam:       Veronika
Land/Taal:Bulgarije/ Engels-beetje Nederlands             
Leeftijd:  30-35               
Lengte/Model: 1.70-1.75m/Slank...maar niet te mager
Cup/Kont:      75  D  siliconen/Normaal   
Haarkleur/-lengte:  Bruin/blond/peper-zout....veranderlijk
Service:   Pijpen + neuken/ standjes   
Pre:     Vriendelijke,goed uitziende dame
Contra:     
Extra:

Deze dame heeft in 2004/2005 ook al in Deventer gewerkt en werkt, nadat ze ook nog in Brussel en Alkmaar gewerkt heeft, tegenwoordig in Amsterdam. Heb een paar oude recensies van mij van Hookers gehaald. Mijn recensies van haar Deventer periode zijn helaas niet meer te vinden.

Rolly


Citaat
Hallo

Gisterenmorgen maar weer eens samen met een maat van me naar Brussel gereden. Ik was eigenlijk op zoek naar Diana(die voorheen in Leeuwarden werkte) maar ik heb deze dame niet gezien :'(. Weet iemand waar ze nu werkt ???? Na een paar rondjes gereden te hebben maar eens bij Veronica binnen gewipt. Had haar al eens eerder gezien en was toch wel nieuwsgierig. P+n was E.40,= zei ze, E50,= helemaal naakt met position. Half uurtje voor E100,=(+2euro voor madam. >), en dat laatste maar gekozen. Eenmaal binnen mocht ik de kleren op de bank leggen en op bed gaan liggen. Had haar borsten nog wel even onder handen willen nemen, maar ze was er nogal gevoelig aan begreep ik . Wel een paar mooie lekkere tieten ) Ze heeft een mooi figuur en ik hoefde maar te denken dat ik zo iets moois ging neuken en mijn kleine jongen was al vlug in de stemming. Eerst heeft ze me even gepijpt wat ze toch niet slecht deed. Haar lange haar viel er echter steeds voor dus ik kon niet echt zien hoe ze Japie verwende. Aangegeven dat ik wou neuken en dus kwam ze even boven op me zitten.Lekker, maar het tempo was me een beetje te traag. Doggy-style? vroeg ik. ok. Zo even doorgeneukt todat ik het daar beneden voelde borrelen (mooie kont met een tatoe erboven, trouwens) Ik wou eigenlijk niet te snel klaarkomen en daarom zei ik dat ik een beeje pijn in mijn rug kreeg :. Let`s try normal position. Dat was geen probleem. Dus verder op z`n missionaris. Nu had ik een pracht uitzicht op haar borsten :P en buik(met navelpiercing) Dt miste z`n uitwerking niet en ik kwam heerlijk in haar klaar ;D ;D ;D Toen meldde madam dat de tijd om was en dat het tijd was om te gaan. Mocht me rustig wassen en aankleden. Ze wenste me nog een fijne dag en ik ben gegaan.


Citaat
Hallo.

Heb mij vanmiddag weer eens lekker laten verwennen door dit lekkere stuk . Was vandaag weer eens in de buurt van Brussel en ik dacht ik zal eens door de straat rijden. Zag haar in eerste instantie niet direct zitten , dus eerst maar eens een wandelingetje gemaakt. Zo langs lopende zag ik ik ergens in het begin van de straat een andere dame die mij ook een beetje bekend voorkwam(nr 98 geloof ik heb niet echt gekeken). Ze gebaarde nogal druk dus ben maar even een praatje gaan maken. Ze kende mij niet maar voor e.50,= zou ze me lekker rustig pijpen en mocht ik neuken(Ze sprak wel nederlands trouwens). Zo gezegd, zo gedaan. Nu ja....het pijpen was wel van goede kwaliteit en ik had dan ook niet veel nodig of ik kwam heerlijk klaar .(zonder neuken). Vriendelijk goeiendag gezegd en weer gegaan. Daarna maar weer een wandelingetje terug gemaakt naar de auto. Ondertussen was Veronika ook weer vrij en ze wenkte me dat ik nog even moest komen. Kreeg een vriendelijk begroeting en of ik nog bij haar binnen kwam. Ik vertelde haar dat ik al geweest was en dat mijn kleine jongen nog een beetje gevoelig was. Ze zei dat dat ze heel voorzichtig zou doen en bij de aanblik van dat lekkere figuurtje van haar begon hij zich al weer een beetje te roeren . Heb haar E.100,= gegeven zodat ik wat extra tijd had. Ze begon me eerst met haar borsten te masseren. En wat er toen gebeurde..... Ze streelde en pijpte mijn jonge heer zo zachtjes en teder dat hij in no time knoerhard was. Ik zag sterretjes en ik dacht dat hij uit z`n velletje zou scheuren, zo lekker(Ze zei ook al dat hij lekker hard was ). Na zo`n 10 minuten begon het me een beetje te broeien daar beneden dus aangegeven dat ik nog even wou neuken. Missionaris gekozen en haar ook nog eens een 10 minuten heerlijk rustig geneukt. Nog een paar keer even gestopt om niet te vlug te komen maar op een gegeven moment hield ik het niet meer. Rubbertje gevuld(ben benieuwd wat de madam dacht want ik kwam niet echt stilletjes klaar )) Ik dacht dat ik van m`n stokje ging. Na de tijd nog een glaasje cola gedronken en afscheid genomen. Al met al een zeer gedenkwaardig bezoekje aan de van Aarschotstraat vandaag. Fantastisch.    . Ik hoop nog een paar meer van zulke bezoekjes te kunnen brengen hier

Groeten van Rolly.




Citaat
Hallo

`T afgelopen weekeinde ben ik maar weer eens op bezoek geweest bij deze dame. Ik ben blij dat ze in Alkmaar toch fatsoenlijke bedden hebben want dat was waar ze eerder werkte toch maar behelpen . Het was rustig in het alkmaarse, viel mij op. Misschien lag dat aan het tijdstip waarop ik daar was (`s morgens). Lekker met Veronika gebabbeld eerst en daarna €100.= betaald voor p+n en wat extra`s. Ze begon me eerst lekker rustig te pijpen(mc), daarna kreeg een lekkere bodymassage(eerst rug en daarna buik ), opnieuw gevolgd door een pijpsessie. Daarna kwam ze op me zitten en begon me eerst rustig te berijden en het tempo steeds wat opvoerend. Ze had denk ik in de gaten dat ik bijna kwam  , want op een gegeven moment hield ze op. Zo bleef ze nog even zitten zodat ik nog even met haar konijntjes kon spelen en gaf toen aan dat het tijd was voor een andere positie. Ze keerde me haar lekkere kontje toe voor even een paar minuutjes op z`n hondjes, maar heb het lekker afgemaakt op z`n missionaris. Kon ik tenminste naar haar lekkere tweeling kijken  . Heerlijk moe en voldaan afscheid genomen met de belofte gauw weer eens terug te komen(en dat gaat vast niet lang duren). Weet niet precies hoe lang ik binnen ben geweest, maar ik schat zo`n 55 minuten .


Rolly
« Laatst bewerkt op: 15 oktober 2013, 03:13:33 door Rolly »
Vivir es amar, amar es vivir.....y la vida es un ilusion.
Si joda, flota o vuela....alquilarla.

Offline Rolly

  • In geld, vrouwen en in wijn...is vreugd en deugd...maar ook venijn.
  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 708
  • Rolly kijkt altijd uit naar mooie brunettes.
    • Bekijk profiel
Wallen, Trompettersteeg 1-3, Veronika
« Reactie #1 Gepost op: 5 maart 2011, 07:42:38 »
Tegenwoordig aan de Van Ruysdaelkade....nummer 121 beneden rechts. Werkdagen, van donderdag t/m zondag...vanaf 19:00 uur

Rolly

Note Mod: Adres aangepast
Vivir es amar, amar es vivir.....y la vida es un ilusion.
Si joda, flota o vuela....alquilarla.

Offline Rolly

  • In geld, vrouwen en in wijn...is vreugd en deugd...maar ook venijn.
  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 708
  • Rolly kijkt altijd uit naar mooie brunettes.
    • Bekijk profiel
Zandpad 158-3 Veronika( Dagshift)
« Reactie #2 Gepost op: 5 april 2012, 02:26:47 »
Vandaag bericht gekregen dat dit hertje tegenwoordig in Utrecht vertoeft. Adres aangepast.
[smg id=4575 type=preview]

P.s. dit plaatje lijkt wel
Rolly
« Laatst bewerkt op: 5 april 2012, 02:57:29 door Rolly »
Vivir es amar, amar es vivir.....y la vida es un ilusion.
Si joda, flota o vuela....alquilarla.

Offline Rolly

  • In geld, vrouwen en in wijn...is vreugd en deugd...maar ook venijn.
  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 708
  • Rolly kijkt altijd uit naar mooie brunettes.
    • Bekijk profiel
De Pijp, Ruysdaelkade 121 rts, Veronica
« Reactie #3 Gepost op: 16 januari 2013, 04:15:22 »
Vernomen dat deze dame weer terug is naar Amsterdam....Lekker uitziende profi dame met goede prijs/kwaliteit verhouding.


Rolly :)
Vivir es amar, amar es vivir.....y la vida es un ilusion.
Si joda, flota o vuela....alquilarla.

Offline Rolly

  • In geld, vrouwen en in wijn...is vreugd en deugd...maar ook venijn.
  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 708
  • Rolly kijkt altijd uit naar mooie brunettes.
    • Bekijk profiel
Wallen, Sint Annenstraat 116, Veronica
« Reactie #4 Gepost op: 17 januari 2013, 12:29:47 »
Naar de St Annenstraat 116


Rolly
Vivir es amar, amar es vivir.....y la vida es un ilusion.
Si joda, flota o vuela....alquilarla.

Offline Rolly

  • In geld, vrouwen en in wijn...is vreugd en deugd...maar ook venijn.
  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 708
  • Rolly kijkt altijd uit naar mooie brunettes.
    • Bekijk profiel
Wallen, Sint Annenstraat 116, Veronica
« Reactie #5 Gepost op: 26 januari 2013, 19:43:43 »
Pfff, Veronika wil haar klantjes ook laten wandelen blijkbaar.....gebrek aan vaste kamer blijkbaar...Annenstraat, Van Ruysdaelkade, Zandpad en nu alweer een ander adresje
Bethlemsteeg 3(voor zolang het duurt).

Rolly
Vivir es amar, amar es vivir.....y la vida es un ilusion.
Si joda, flota o vuela....alquilarla.

Offline broodpoot

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 31
    • Bekijk profiel
Wallen, Sint Annenstraat 116, Veronica
« Reactie #6 Gepost op: 1 februari 2013, 12:20:38 »
Pfff, Veronika wil haar klantjes ook laten wandelen blijkbaar.....gebrek aan vaste kamer blijkbaar...Annenstraat, Van Ruysdaelkade, Zandpad en nu alweer een ander adresje
Bethlemsteeg 3(voor zolang het duurt).

Rolly

3 dagen om precies te zijn aangezien ze nu in vol ornaat te bewonderen is in de     
st. Annenstraat, 3e raampje vanaf de gracht.
Ga er maar vanuit dat ze rond zal blijven zwerven aangezien ze geen vaste kamer meer wil (lees: niet vast wil zitten aan een verplichte weekhuur van dik over de duizend Eurie) maar liever per 2 of 3 dagen een kamertje huurt. Vandaar dat het er maar net aan ligt waar de verhuurder een plekje vrij heeft.

Overigens geloof ik dat er bij de leeftijd wel een paar jaartjes opgeteld mogen worden.
Begin 30 is ze mi zeker.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
Wallen, Bethlemsteeg 3, Veronica
« Reactie #7 Gepost op: 1 februari 2013, 14:06:46 »
Goede tijden/slechte tijden, de raamverhuurders en 't stad zullen altijd geld verdienen.
Zo gaan ze wel de jacht openen op gedwongen prostituees en de loverboys en allerlei hotelletjes en alles waar ze van denken dat dat een inkomstendelving voor henzelf kan betekenen.


Voor mij is het duidelijk dat deze twee groepen ('t stad en de ramenverhuurders) de grootste poten (lees:pooiers) zijn van de afgelopen jaren, die grof geld verdienen op kap van hardwerkende hoertjes.
Ik weet wat ik weet, wat ik zie en hoor, en wat betrouwbaar is en wat niet.
En wie betaalt dat alles? Uiteraard, WIJ  :-[ :-\


sm  :king:
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Rolly

  • In geld, vrouwen en in wijn...is vreugd en deugd...maar ook venijn.
  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 708
  • Rolly kijkt altijd uit naar mooie brunettes.
    • Bekijk profiel
Wallen, Bethlemsteeg 3, Veronica
« Reactie #8 Gepost op: 1 februari 2013, 19:52:53 »
In vol ornaat....en zeker een leuke verschijning :D Ik heb haar leeftijd aangepast...kunnen we weer een aantal jaartjes door :D
St. Annenstraat , 3e raampje van de gracht  Dat zou dan dus 118 moeten zijn...klopt dat?

Rolly
Vivir es amar, amar es vivir.....y la vida es un ilusion.
Si joda, flota o vuela....alquilarla.

Offline broodpoot

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 31
    • Bekijk profiel
Wallen, Bethlemsteeg 3, Veronica
« Reactie #9 Gepost op: 4 februari 2013, 16:03:46 »
St. Annenstraat , 3e raampje van de gracht  Dat zou dan dus 118 moeten zijn...klopt dat?

Rolly

3e raampje is idd 118.





durf het bijna niet te zeggen maar vandaag stond ze achter het eerste raampje.....116 dus.

Offline Rolly

  • In geld, vrouwen en in wijn...is vreugd en deugd...maar ook venijn.
  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 708
  • Rolly kijkt altijd uit naar mooie brunettes.
    • Bekijk profiel
Wallen,St. Annenstraat 116, Veronica
« Reactie #10 Gepost op: 4 februari 2013, 23:33:52 »
Gelukkig is een cijfertje veranderen niet zoveel werk
 
 ::)
 
Gr, Rolly
Vivir es amar, amar es vivir.....y la vida es un ilusion.
Si joda, flota o vuela....alquilarla.

Offline Rolly

  • In geld, vrouwen en in wijn...is vreugd en deugd...maar ook venijn.
  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 708
  • Rolly kijkt altijd uit naar mooie brunettes.
    • Bekijk profiel
Wallen,Sint Annenstraat 122, Veronica
« Reactie #11 Gepost op: 9 april 2013, 02:48:46 »
Het was van lang geleden dat ik nog eens bij deze 32 jarige schone binnen was gewipt....wel naar uitgekeken maar weinig getroffen.

Leuk weerzien gehad...waar ik zolang gebleven was bla bla.

Prijzen waren nog steeds hetzelfde...scheelt weer... ;) ,  :showtits1  waren ook nog niet veel veranderd trouwens  :-P  P+N gehad met 2 posities( zij boven en missio). Net zo goed als vroeger....


De seks heeft zo`n 20 minuten geduurd denk ik, had niet veel tijd nodig...een mooi wijf neukt nu eenmaal lekkerder dan een polderknol nietwaar... :)
.

 
Ben ook niet lang blijven hangen naderhand...vooral vanwege de tikkende parkeermeter...maar moest wel beloven snel terug te keren.


Rolly
Vivir es amar, amar es vivir.....y la vida es un ilusion.
Si joda, flota o vuela....alquilarla.

Offline Rolly

  • In geld, vrouwen en in wijn...is vreugd en deugd...maar ook venijn.
  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 708
  • Rolly kijkt altijd uit naar mooie brunettes.
    • Bekijk profiel
Wallen,Sint Annenstraat 122, Veronica
« Reactie #12 Gepost op: 15 oktober 2013, 03:12:49 »
Voor t laatst gespot op Oude Kennissteeg kamer 3.3. Indien iemand meer weet graag bericht hierover.

Rolly
Vivir es amar, amar es vivir.....y la vida es un ilusion.
Si joda, flota o vuela....alquilarla.

Offline broodpoot

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 31
    • Bekijk profiel
Wallen,Sint Annenstraat 122, Veronica
« Reactie #13 Gepost op: 12 december 2013, 10:39:39 »
Voor t laatst gespot op Oude Kennissteeg kamer 3.3. Indien iemand meer weet graag bericht hierover.

Rolly

Daar heb ik haar deze week nog zien staan.