Auteur Topic: Braunschweig, haus Pigale bruchstrasse, Carmen  (gelezen 3091 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

guest7191

  • Gast
Braunschweig, haus Pigale bruchstrasse, Carmen
« Gepost op: 28 juni 2014, 21:12:29 »
 Naam : Carmen
 Nationaliteit/Taal : Bulgaars/Duits
 Haus/Kamer: Pigale (venster aan rechterkant)
 Leeftijd : +/- 25
 Haarkleur/-lengte : lang zwart haar
 Lengte dame : 1,70m
 Postuur/Cupmaat : cup-C en lichaamsmaat 38
 Tattoo: ?

Was voor de 1e keer in de bruchstrasse in Braunschweig. Kende daardoor geen enkele dame en dan ga je wat voorzichtiger te werk.

Na al heel wat gesprekjes gehad te hebben kwam ik in gesprek met een spontane bulgaarse met lang zwart haar. Even mijn wensenlijstje neergelegd. Ze vroeg naar mijn wenselijstje 80 euro. Mijn reactie was dat ik ter plekke ben weggelopen en dat dat veel te duur is (in ruhrgebiet is mijn wensenlijstje 50 euro). 5min later toen ik weer langs haar liep gaf ze meteen aan dat 50 euro prima was.

Ze bleek in een heel ander pand te werken en met haar 100m door de straat gelopen. Vrij standaard peeskamertje. Ze heeft de lerenbroek aangetrokken en eerst staand wat geknuffeld. Hierna op bed bleef ze doorknuffen en vond dat wel prima. Pas na 10min ging ze over op de pijpbeurt waarbij ik de poppersfles kreeg. Haar pijpen was zeer goed. Langszaam, gevoelig en diep. Het leek of ze alle tijd van de wereld had, want ze bleef maar doorpijpen. Op een gegeven moment zelf maar aangegeven dat ze op de oliemassage kon overgaan. Tijdens de oliemassage mocht ik haar overal betasten. Zonder enige notie van tijd bleef ze maar doorgaan met de oliemassage en dus zelf maar weer aangegeven dat ze op facesitting kon overgaan. Snel nog even poppers genomen, waarna ze met haar volle kont op me ging zitten en me klaartrok.

Na de actie nog een tijdje met haar nagekletst.