Auteur Topic: Portugal  (gelezen 7513 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline iamnaughty

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 115
    • Bekijk profiel
Portugal
« Gepost op: 29 juni 2014, 14:17:17 »
Iemand enige ervaring in Portugal?

Offline iamnaughty

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 115
    • Bekijk profiel
Portugal
« Reactie #1 Gepost op: 25 juli 2014, 12:01:50 »
A.S.: thanks to gp-pt.net for help

Blijkbaar zouden in het krantje Correio da Manha adressen van thuis bezoeksters staan.. maar ik heb het niet gevonden.

Op de N125 vind je tussen 10u en 16u enkele straathoertjes.  Toen ik er ging kijken waren er twee exemplaren beschikbaar.  Ik koos de favoriet der portugezen Ana.  Ze vroeg me 40 € terwijl de normale prijs 20 is.  Met vreemdelingentax gaf ik de oekrainse uiteindelijk 30 €.  Ze leek me midden de dertig.. en tjah.. straathoermateriaal.  Nadeel.. ze rook enorm naar de sigaret.

We reden eventjes van de N125 weg op een stofwegeltje bij een boom.  Zijdeurtjes open om de actie te verbergen.  Lul stijf getrokken.. condoompje erop.. snel wat pijpen en dan missionarisgewijs de vagina in.   Na enkele keren pompen kwam ik reeds klaar.. te lang gespaard :).

Kortom.. correcte service voor de prijs.. maar langdurige sessies moet je niet verwachten.  pzc of een beurt tegen de boom onbespreekbaar!

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Portugal
« Reactie #2 Gepost op: 25 juli 2014, 17:14:50 »
Ja inderdaad heel veel jaren geleden (Ik denk rond 1992)  ben ik met de motor van Lisboa naar Estoril gereden en lekker gegeten in het plaatsje Cascais. Even nagekeken en ja dat is die weg en daar had ik ook straathoertjes gezien. Dus tegen de avond nogmaals erheen gereden en ik herinner me dat het inderdaad bruut goedkoop was en de beurt was ook zeer basaal.


Zeker wel een pijpen zonder gehad en haar gedoggied onder de boom. Heerlijk maar ook ik was erg snel klaar. Ik vond het wel wat hebben, was echte straatsex langs de kant van de weg in het bos. Heerlijk voor degene die van wat van publieke sex houd.


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline iamnaughty

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 115
    • Bekijk profiel
Portugal
« Reactie #3 Gepost op: 25 juli 2014, 17:47:28 »
Ik vergat natuurlijk domweg te vermelden dat dit het deel N125 in de Algarve was; :)