Auteur Topic: Verversrui 09/4, Tan (Thaise/dagshift)  (gelezen 63992 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Verversrui 09/4, Tan (Thaise/dagshift)
« Gepost op: 25 november 2010, 12:59:00 »
Tan, ik herinner me haar nog van een goede 3 jaar geleden, en ze is nog maar weinig veranderd, buiten dat ze nu toch al tegen de dertig moet aanlopen (of er al over zit).


Ze geeft een degelijke service, maar is nogal routineus.
Betekent dat dat ze slecht is? Integendeel, heel wat mannen zijn in de wolken over haar diensten en haar service.
Ik heb haar slechts eenmaal bezocht en er zal geen herhaling komen, het lijkt alsof je een recensie over haar leest waar ej de hoofdrol in speelt, en dat trekt me net niet in een meid. Ik wil meer afwisseling van de normale gang van zaken.


Tan is wel heel erg vriendelijk, bied je steeds een drankje aan als je haar bezoekt, begint met een B2B-massage om zo je kleine ik op oorlogssterkte te krijgen, condoom eromheen, pijpen en neuken.


Dit klinkt onrespectvol geschreven, maar het is het niet. Ze is goed in wat ze doet. Punt. Heel veel Asia-lovers keren er graag weer, wat betekent dat ik de rare vogel ben.


Haar looks?
Gitzwarte haren en donkere ogen, een slank wijffie met een A-cupje, als ze de 42 kilo haalt en de meter 55 zal 't veel zijn. Een echt fijne Thaise dus.


Service: kortweg goed, voor velen super


Prijs: ik dacht dat ik toch dik een half uur bij haar was voor 50 euro, ze nam in ieder geval haar tijd en werkt niet af.


Nadelen: werkt niet af maar werkt wel een standaardprogramma (wellicht heel goed) af
Voordelen: lief, B2B is lekker en ze bied je een drankje aan, in de gedaante van een blikje frisdrank.


sexmachine
« Laatst bewerkt op: 6 mei 2018, 18:15:23 door bet(d)weter »
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 11/3, Tan (Thaise)
« Reactie #1 Gepost op: 28 september 2012, 17:36:11 »

 
[box title=TAN]
Land:             THAILAND
Taal:              ENGELS, THAIS
Leeftijd:         25-30
[/box]

[box title=UITERLIJK]
Lengte:          1,55m
Model:            Slank
BH:                 C cup, siliconen
Kontje:           Slank
Haarkleur:      Zwart
Haarlengte:    Halflang
[/box]

[box title=DIENSTEN]
PMC NMC GFE Massage
[/box]

[box title=pro en contra]
+Heel leuke dame.
-Dame is populair, en daardoor moet je al eens wachten.
[/box]

[box title=extra info]
Deze dame werkt overdag.
[/box]

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Vingerlingstraat 14/1, Tan (Thaise)
« Reactie #2 Gepost op: 26 september 2016, 17:07:59 »
Ik had Tan tot dusver nooit op een andere locatie gezien dan SS11/3, maar kijk: nu is ze plots verhuisd naar Vingerling 14/1 !!!
« Laatst bewerkt op: 1 oktober 2016, 11:19:38 door bet(d)weter »
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Verversrui 05/5, Tan (Thaise)
« Reactie #3 Gepost op: 9 oktober 2016, 23:41:13 »
Tan is al terug van locatie veranderd: nu zit ze op Verversrui 5/5 !
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Verversrui 09/4, Tan (Thaise)
« Reactie #4 Gepost op: 17 november 2016, 12:34:00 »
Tan heeft blijkbaar de "verhuisziekte" :017: te pakken: nu weer gespot op Verversrui 9/4, steeds tijdens de dagshift !
« Laatst bewerkt op: 17 november 2016, 17:21:20 door bet(d)weter »
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Verversrui 09/4, Tan (Thaise)
« Reactie #5 Gepost op: 27 november 2017, 21:11:10 »
Tan is, na een paar weken vakantie, terug op post ! ;)
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Verversrui 09/5, Tan (Thaise/dagshift)
« Reactie #6 Gepost op: 15 december 2017, 04:39:34 »
Tan nu al de ganse week gespot op Verversrui 09/5; het naamplakkaatje dat ze al een tijd hanteerde, is overigens verdwenen... :sign0098:
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Verversrui 09/5, Tan (Thaise/dagshift)
« Reactie #7 Gepost op: 15 december 2017, 17:37:47 »
Vandaag hing het naamplakkaatje er weer ! :PDT_Armataz_01_37:
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Verversrui 19/3, Tan (Thaise/dagshift)
« Reactie #8 Gepost op: 10 januari 2018, 17:38:15 »
Tan is verhuisd naar het recent geopende pand op SS19/3, waar vroeger "Tattoo Eddy" gevestigd was.
« Laatst bewerkt op: 10 januari 2018, 17:46:08 door bet(d)weter »
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Verversrui 09/4, Tan (Thaise/dagshift)
« Reactie #9 Gepost op: 6 mei 2018, 18:16:23 »
Na vier maanden op SS19/3 te hebben gezeten, is Tan teruggekeerd naar Verversrui 09/4.
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline white rabbit

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 166
    • Bekijk profiel
Verversrui 09/4, Tan (Thaise/dagshift)
« Reactie #10 Gepost op: 13 april 2019, 17:48:08 »
Deze week geil Tan nog eens bezocht. 

Ik had erg weinig geslapen, voelde me niet al te lekker en had niet echt een actieve lul, maar wilde wel lekker spuiten. 
Dan moet je in het skw goed kiezen wie je neemt, want niet elke hoer kan je dan zomaar doen klaarkomen.  Daar moeten dan speelsheid, geilheid en vakkunde aan te pas komen.

Na een paar rondjes twijfelen of ik wel ergens zou binnen stappen bedacht ik mij dat Tan en Natacha van VT22 toch hoeren  zijn die aan bovenstaande voldoen en die je altijd kunnen doen spuiten en er hun tijd voor nemen als je wat minder in vorm bent.    Dit in tegenstelling met mooie klokkijkster Eva van VVR 7, die me in zo'n situatie al eens heeft doen buiten stappen zonder orgasme en sindsdien definitief van mijn lijst van vaste medewerkers is geschrapt.

Vermits Natacha constant bezet was en Tan vrij stond, gekozen voor Tan.  Ik had trouwens zin om dat fijne Thaise vingertje nog eens in mijn kont te voelen glijden om mijn prostaat te verwennen.  Dat helpt altijd om te spuiten wanneer je wat minder in vorm bent.


Zo gezegd zo gedaan, binnen bij Tan en tijdens de wasbeurt werd ik door Tan al langs achteren "gepakt" terwijl ze informeerde wie er deze sessie de baas ging zijn.  Ze stond weer wild en professioneel geil zoals altijd.
Tegenwoordig heeft ze naast drankenservice ook nog echte kleine handdoekjes ter beschikking van de klant, en dat is toch heel aangenaam.  Die service krijg je bij geen enkele andere dame.

Op het bed aanbeland eerst wat ophitsend gefriemel, gelik en gekus overal en mijn lul werd ondanks mijn mindere dag toch al lekker hard.  Tan weet na al die jaren ervaring als geen ander hoe je moet ophitsen.

Ik legde me na dit voorspel op mijn rug om me te laten verwennen.  Het is moeilijk om wat er gebeurde echt onder woorden te brengen omdat het zo lekker was ....  Tan bracht een CD over mijn lul aan en begon me lekker en gevarieerd af te zuigen.  Ondertussen had ze een ander cd uit de verpakking genomen en over een van die fijne vingertjes gerold.  Tijdens het pijpen kietelde ze er mijn aars er steeds steviger mee om tenslotte zachtjes en vakkundig naar binnen te glijden. Dat kan dit dametje echt zooo lekker.  Terwijl ze met haar vingertje steeds dieper in mijn aars naar binnen ging en begon rond te draaien pijpte ze stevig door en werd mijn eikel flink verwend.  Haar vinger vond probleemloos mijn prostaat die heerlijk gemasseerd werd.  Mijn ballen en gat begonnen precies te gloeien en mijn eikel stond plots zo gevoelig dat ik dacht dat ik al ging spuiten.  Ik maande haar daarom even enkel met het vingertje te werken om al niet te spuiten.  Met een geile glimlacht ging ze met haar vinger in mijn kont tekeer totdat ik ook op deze manier, zonder enige aanraking van de penis bijna begon te spuiten.  Weer moest ik haar afremmen om niet te spuiten ... terwijl ze me geil bleef aankijken.
Ze liet me wat afkoelen en begon terug te pijpen en te wriemelen met haar vinger tot ik weer op spuiten stond .... weer moest ik haar afremmen .... terug afkoelen ..... ze nam echt haar tijd en herhaalde dit spelletje minstens een keer of zes tot ik haar smeekte om te neuken. 

Ze kwam met haar kleine nauwe en natte kut op mijn lul zitten terwijl ze haar borsten kneedde en begon al kreunend flink door te rijden.  Ik liet haar niet te lang zo doorrijden want ik was nu zelf veel minder lui dan toen ik binnenging en wilde zelf actief neuken.  Geswitcht naar doggy dan maar en Tan liet zich maar al te graag flink afrijden ondertussen geil in de spiegel me aankijkend.
Ik wilde echter eens anders finishen en vroeg haar na een korte tijd over te schakelen naar normal.  Dat deed ze met plezier en met haar beentjes wijd open en haar voetjes op mijn billen schoof ik lekker in en uit haar lekker strakke kutje.   Tan lag ondertussen te kreunen en kuste mijn arm.
Zalig spoot ik het cd  al brullendvol terwijl ik lekker in dat kutje zat te schuiven.  Echt een heerlijk intens orgasme ondanks mijn mindere dag.

Daarna nog wat grappen en grollen en met een frisdrankje uiterst tevreden terug de straat op.

Tan blijft ondanks haar ondertussen wat hogere leeftijd een van mijn vaste medewerkers.


Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Verversrui 09/4, Tan (Thaise/dagshift)
« Reactie #11 Gepost op: 13 april 2019, 21:47:53 »
Tan bracht een CD over mijn lul aan
Ik hou ook van muziek, maar een CD over mijn lul laten aanbrengen, dat gaat me toch wat te ver. Dat gaatje is zo klein...
 :cheer: :pica22 :pica :lol_hitting: :lol

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Verversrui 09/4, Tan (Thaise/dagshift)
« Reactie #12 Gepost op: 22 augustus 2019, 19:16:06 »
Na een welverdiende vakantie, is Tan terug present ! :welcome:
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...