Auteur Topic: Foots probleem in de Filipijnen  (gelezen 5246 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Foots probleem in de Filipijnen
« Gepost op: 15 juli 2014, 11:16:31 »
Heren, Rakkers,




Zoals de meesten mij kennen ben ik een doortrapte Filipijnen addict en heb ik hier al het een en ander meegemaakt. Dupke wist in 2 dagen niet wat hij zag en vooral mijn manier met omgaan met problemen heeft hem wat verbijserd. Ach ik ken mijn weg.


Goed mij probleem lag niet in een auto die geen vermogen had, geen enkele versnelling die je nog kunt vinden in de bak en een koppeling die net zo aanvoelt als een rem. Nee, ook geen vriendin die compleet de familietraditie van vaagheden en verdwenen bedragen praktiseert, dat is gewone kost.


Nee Foots werd bij door een Belze ambtenaar gevoerd die zijn zoontje geen vreemdenlingen kaart had gegeven en zodoende kon hij wel mee op vakantie, maar niet meer TERUG !!!!!
Ja mijn zoontje hier laten was volgens de ambtenaar een kwestie van een terugkeervisa aanvragen. Goed datis dus zeker een weg die minstens 2000 euro aan tickets kost en over een paar maanden kun je hem dan terug halen.


Daarom ben ik terwijl Dupke in Samar bezig was naar Manila gegaan en heb een manier uitgedocterd om de vreemdenlingenkaart aan te laten maken in Belgie (vanaf hier) en deze op te laten sturen naar de Filipijnen en weet hier heeft niemand een adres, dus dat heb ik ook geregeld. Vandaa dat ik een paar daagjes off line was, sorrie.


Wel ik durf te zeggen dat ik het voorelkaar heb en dat het me gaat lukken. Geen zekerheid, maar mijn gevoel zegt dat het is gelukt.


Goed dit hoort eigenlijk niet op dit forum dus ik ga wat inhalen voor jullie.


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.