Auteur Topic: Zoey (Bulgaarse)  (gelezen 19168 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Zoey (Bulgaarse)
« Gepost op: 24 juli 2014, 09:32:14 »
Recent in SS gekamerd met Bulgaarse Zoey.

Zoey heeft bruin, halflang haar en een typisch Bulgaarse gezicht. Mooie, bruine ogen. Zoey is 1,70m groot. Ze is ietjes voller, maar dit stoort absoluut niet. Zoey heeft een ideale kont voor hondjes. Haar echte C-cup oogt mooi zolang ze een beha aan heeft, maar eens op de kamer bleek haar boezem heel slap te zijn en kon je er een hele potlodenset onder kwijt. Geen tattoo's of piercings.

Op de kamer was alles goed zonder meer: tongzoenen was voorzichtig, maar wel lekker. Pijpen was heel goed. Cowgirl was passief, maar tijdens missio en hondjes mocht ik lekker mijn ding doen. Uiteindelijk dan ook afgemaakt tijdens hondjes.

Presales waren goed. Aftersales quasi onbestaande.

Herhalingsgevaar: klein. Het was zeker geen slechte ervaring, maar er was anderzijds ook niets bijzonders aan.
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
Zoey (Bulgaarse)
« Reactie #1 Gepost op: 7 september 2014, 21:24:10 »
Volgens mij hebben we haar nog ergens anders gezien, Living Room, enkele jaartjes terug. Het was een vaste neukpartner van Foots, of was Foots haar vaste partner?  :dance2 :douchen :lol_hitting:
Ik ga eens kijken of ik hier nergens een topic over haar vind, zo ja voeg ik ze dadelijk samen.


groet,


sm
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
Zoey (Bulgaarse)
« Reactie #2 Gepost op: 23 juli 2016, 23:31:50 »
Ik ken Zoey al langere tijd en kan er altijd gezellig mee kletsen en plagen in de bar. Ze laat wel altijd merken dat ik nooit met haar op kamer ga en wel met andere dames in de Bulgaarse kliek, maar daar trek ik me niks van aan. Ze blijft pogingen doen en doet dat altijd op een leuke manier, zonder echt vervelend te worden. Helaas is ze niet mijn type, althans qua lichaamsbouw. Se blijft wel altijd vriendelijk en geeft de nodige aandacht zonder aan te dringen.

Kort geleden heeft ze me dan toch te pakken gehad. Ik lag in de kino en ze kwam naast me zitten. In eerste instantie gewoon om wat te kletsen, daarna wat tegen me aan liggen en mede door haar gefriemeld en de beelden op het scherm werd er onder mijn handdoek iets wakker. Dat had ze natuurlijk in de gaten dus ze greep haar kans (en mijn lul) en gaf me eenheerlijke pijp- en trekbeurt, waarbij ze ook liet merken heerlijk te kunnen tongzoenen. Mijn tepels werden in het spel meegenomen en binnen een half uur ontplofte ik geheel onverwacht daar in de kino. Zoey maakte me netjes schoon, kroop nog even tegen me aan en liep daarna met een grote smile voor me uit naar de lockers en nam haar welverdiende loon graag in ontvangst. Ze kon het niet laten om me nog in te fluisteren: " Nächste Mal eine Stunde", maar ik lachte en gaf er verder geen reactie op...
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Zoey (Bulgaarse)
« Reactie #3 Gepost op: 8 augustus 2016, 01:35:54 »
In mijn verdere Bulgaarse ontdekkingsreis stootte ik op Zoey. Al vaker zien rondhuppelen in Sixsens, maar nog nimmer een woord mee gesproken. Zoey kwam op haar eigen initiatief naast mij zitten op 29 juli. Een aangeboden drankje sloeg ze af. Al in de bar gingen haar handjes waar ze eigenlijk niet mogen zijn  ;). Het TZ smaakte naar meer. Na een kwartiertje gaf ik aan dat ik wel naar de kamer wilde. Ze regelde een kamer op -2 met airco.
Op de kamer zette Zoey haar zoektocht naar gevoelige oorden voort. TZ is goed, blasen mag wat strakker (GOSP= 0,5M). het knuffelgehalte is niet verkeerd. Beffen was met weinig affectie. Daar ben ik dan ook maar mee gestopt. Deze keer in twee posities (Cowgirl en Doggy) het hele verhaal ten einde gebracht.
Een gemiddelde kamer met HHG van 50%.
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline lekkere_vent

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 23
    • Bekijk profiel
Zoey (Bulgaarse)
« Reactie #4 Gepost op: 22 juni 2017, 02:50:00 »
opletten met die griet, als je soms last hebt van voorvocht, en ze begint te pijpen, wil ze je een klaarkomen in de mond aansmeren, zo wilde ze mij dat tweemaal doen, ik had nog geen harde en ik zou volgens haar al klaargekomen zijn. voor de rest vind ik het een lekkere dame. het vollere stoort me niet.

Offline forgetskinnyletsgetfatty

  • Voorzitter van de Dikkekontenclub (DKC)
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 351
  • Alles wat ik zeg en schrijf is mijn waarheid.
    • Bekijk profiel
Zoey (Bulgaarse)
« Reactie #5 Gepost op: 14 augustus 2017, 15:58:54 »
Dame na een periode van afwezigheid, weer opgedoken in SixSens.

Doe er je voordeel mee.  :lol_hitting:
Zou ze dikke schaamlippen hebben, zacht en soepel, of uitstulpende, lang, hard en gespierd? Zou ze geschoren zijn of een dikke bos schaamhaar hebben? Had ze grote roze hangtieten of rechtopstaande kleine, en zouden die rozerode, rode, donkere of lichtbruine tepels hebben?
(Ik Jan Cremer 3de boek)

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
Zoey (Bulgaarse)
« Reactie #6 Gepost op: 14 augustus 2017, 16:15:23 »
Dame na een periode van afwezigheid, weer opgedoken in SixSens.

Doe er je voordeel mee.  :lol_hitting:
De Foots-killster is terug in da house    ;D
Een dame die oprecht meeleefde en in shock was toen ze vernam dat Foots ons verlaten had om zich leeg te laten melken tussen de duivelinnetjes en de engeltjes .....
En iedere keer ze me ziet, begint ze er terug over, Zoey is oprecht, alhoewel ze niet mijn type is, ze is super goed in da sack op de koop toe .... iets voor sjeufke, zuigkracht 7 op de schaal van Richter  & Zonen   :dance2 :lol
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline forgetskinnyletsgetfatty

  • Voorzitter van de Dikkekontenclub (DKC)
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 351
  • Alles wat ik zeg en schrijf is mijn waarheid.
    • Bekijk profiel
Zoey (Bulgaarse)
« Reactie #7 Gepost op: 14 augustus 2017, 16:31:01 »
Dame na een periode van afwezigheid, weer opgedoken in SixSens.

Doe er je voordeel mee.  :lol_hitting:
De Foots-killster is terug in da house    ;D
Een dame die oprecht meeleefde en in shock was toen ze vernam dat Foots ons verlaten had om zich leeg te laten melken tussen de duivelinnetjes en de engeltjes .....
En iedere keer ze me ziet, begint ze er terug over, Zoey is oprecht, alhoewel ze niet mijn type is, ze is super goed in da sack op de koop toe .... iets voor sjeufke, zuigkracht 7 op de schaal van Richter  & Zonen   :dance2 :lol


Trof Zoey gisteren samen met Dani aan in de oriëntaalse ruimte. Het staat mij bij dat ik Zoey het laatst heb gezien omstreeks de afgelopen jaarwisseling. Ze was enigszins verbaasd dat ik haar naam en van diverse collega's op wist te noemen.

krijg je als reactie terug:
Zoey: du weist alle namen van die mädchen die du ganz gefickt hatte.  :040:
Mijn antwoordt : ja das stimmt.  :lol_hitting:
Zou ze dikke schaamlippen hebben, zacht en soepel, of uitstulpende, lang, hard en gespierd? Zou ze geschoren zijn of een dikke bos schaamhaar hebben? Had ze grote roze hangtieten of rechtopstaande kleine, en zouden die rozerode, rode, donkere of lichtbruine tepels hebben?
(Ik Jan Cremer 3de boek)