Auteur Topic: Linienstrasse 8, Lena (blond jong russisch ding)  (gelezen 4716 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

guest7191

  • Gast
Linienstrasse 8, Lena (blond jong russisch ding)
« Gepost op: 26 juli 2014, 00:34:10 »
 Naam : Elena
 Nationaliteit/Taal : Russisch / duits
 Haus/Kamer: Haus 8, kamernr 33
 Leeftijd : 23 - 25
 Haarkleur/-lengte : halflang blond stijl haar
 Lengte dame : 1,70m
 Postuur/Cupmaat : slank (maatje 36, ze had altijd maatje 34)
 Tattoo: ?

Vanavond in Haus8 spotte ik opeens het jonge blonde russische ding Elena. Haar de afgelopen 2 jaar 4 bezocht, maar sinds een paar maand zag ik haar niet meer, dus was blij verrast dat ze weer aanwezig was. Ze gaf aan dat ze op een lange vakantie was geweest in haar thuisland.

Elena is een gewone dvp en biedt PMC/NMC a 20min/30 euro.

Echter heeft ze was kinky setjes en wat laklaarzen ingekocht sinds vorig jaar en dus voor een zeer soft-kinky sessie gegaan a 50 euro.
Elena trok een zwarte lak-slip aan, zwarte lak-bh en bijpassend hoge zwarte lerenlaarzen.
Sessie gekregen met laarzen likken, spitting, poppers, oliemassage en facesitting.

Elena is een goed uitziende meid, maar helaas is ze niet praatgraag. Aan het raam kun je nog een kort gesprekje met haar maken, maar eenmaal op de kamer zegt ze weinig. Haar service is goed, maar door het ontbreken van een leuk gesprekje na de sessie komt bij mij wat kil over (een goed leuk gesprek met de dame vind ik zeer belangrijk)

guest7191

  • Gast
Linienstrasse 8, Lena (blond jong russisch ding)
« Reactie #1 Gepost op: 17 oktober 2014, 23:13:37 »
Dame vanavond in een trio bezocht. Naam moet Lena zijn i.p.v. Elana. Ben slecht in namen onthouden, dus zal wel mijn fout zijn  ;) (naam aangepast)

p.s:
Lena zit op een kruk achter het venster met de zwarte pijl