Auteur Topic: Laufhaus 38, kamer 13, Sarah (Optickfick)  (gelezen 2878 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

guest7191

  • Gast
Laufhaus 38, kamer 13, Sarah (Optickfick)
« Gepost op: 9 augustus 2014, 01:57:40 »
 Naam : Sarah
 Nationaliteit/Taal : Tjechisch/Duits
 Leeftijd : 25-28
 Haarkleur/-lengte : lang blond stijl haar
 Lengte dame : 1,65m
 Postuur/Cupmaat : slank (maatje 36), cup-C (echt)
 Tattoo: ?
 Service: pijpen met/vingeren/oliemassage/facesitting/poppers/catsuit
 Tijdsduur : 20 min.
 Prijs : EUR 50,=

Vanavond in Laufhaus 38 kwam ik een oude bekende tegen die ik in de jaren 2010/2011 veel in Oberhausen heb bezocht, namelijk: Sarah. Een blonde tjechische optickfick met het perfecte lichaam en de juiste rondingen en ook nog een dosis gezonde humor.

Sarah is een gewone dvp een start de service vanaf 30 euro.
Ik heb een sessie afgesproken met pijpen/oliemassage/poppers. Sarah kon herinneren dat ik erg gesteld ben op fetish kleding en ze gaf aan dat ze een lak-catsuit had gekocht. Ik was zeer benieuwd en dus naar binnen.
De catsuit zat nog in de verpakking, dus het duurde even voor ze het aanhad. Een mooi catsuit met een rits bij haar edele delen en open bij haar borsten.

Eerst even lekker van elkaar genoten. Hierna ging Sarah over op pijpen met condoom, gevolgd door oliemassage met poppers en finish met facesitting en poppers.

Sarah gaf aan vanaf nu 1,5 maand in Oberhausen te blijven, 1 maand naar huis en dan komt ze weer terug.

Mijn recensie uit 2010 toen ik haar voor het eerst bezocht:
Naar het zoveelste ritje door de sneeuw naar de wandelgebieden in duitsland vanavond als 2e wandelgebied in oberhausen terecht gekomen.

Op de 1e verdieping van het Eros Center Laufhaus (huisnr 38) werd ik verblind door een prachtig ogende blondine. Was geschokeerd hoe knap ze was en kon alleen "Hallo" stamelen. Liep zonder te kletsen bij haar voorbij en pas 50m verder werd ik weer nuchter. Draaide me om, om naar haar toen toe gaan, maar een andere man liep al haar kamer in.

15min rondgelopen en teruggegaan. 5min gewacht tot ik haar deur open zag gaan. Wilde naar haar toe lopen, maar een andere wandelaar bleek vlak bij de deur te staan en binnen 30sec was ze weer bezet

Uiteindelijk naar een half uur had ik het rijk alleen en haar aangesproken.

Sarah is begin 20, lang blond haar tot over de schouder (lichte krul erin), prachtige helblauwe ogen, maatje 36, Cup-C (Siliconen) en eem mooi tuitmondje gekleurd in mooie rode lippenstift.
Ze is tjechische, terwijl ik dat op het eerste gezicht niet verwacht had. Haar duits is zeer goed, waardoor de communicatie perfect ging.

Tijdens de actie kijkt ze je soms strak aan met haar prachtige blauwe ogen en toond een sensuele glimlach.

Ze had ook geen enkel probleem om de lerenbroek aan te trekken die ik bij me had en vroeg er niets extra's voor. Alles voor het begintarief van 30 euro.

  
  

guest7191

  • Gast
Laufhaus 38, kamer 13, Sarah (Optickfick)
« Reactie #1 Gepost op: 10 augustus 2014, 03:44:45 »
Lees het op een duits forum het volgende (Ter info):
Kenne sie auch seit Jahren. War lange in Kiel und ist seit 'ner Woche wieder in OB. Kommt aber aus Polen.