Auteur Topic: Vingerlingstraat 06/3, Stefanie (dagshift)  (gelezen 63130 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Vingerlingstraat 06/3, Stefanie
« Reactie #15 Gepost op: 22 mei 2018, 18:21:47 »
Deze uitermate lieve dame vertelde daarstraks aan een medewandelaar/vaste klant dat ze vanaf einde deze week voor drie maanden vakantie neemt; het zou die wandelaar en mij evenwel niet verwonderen dat ze zo'n lange periode opgaf om hem te overhalen nog snel eens een bezoekje aan haar te brengen.
We zien wel wanneer ze terug zal opduiken ! :017:
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline dendocteur

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 461
    • Bekijk profiel
Vingerlingstraat 06/3, Stefanie
« Reactie #16 Gepost op: 28 mei 2018, 18:52:31 »
Idd, vandaag was  VL  6/3  te huur. 

 :-[

Wanneer ze terug komt is zeer onzeker , ze sprak over 1 , 2 of  3 mnd,  kortom wanneer het geld op is. :098:

Doc

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Vingerlingstraat 06/3, Stefanie
« Reactie #17 Gepost op: 28 mei 2018, 18:57:15 »
Idd, vandaag was  VL  6/3  te huur. 

 :-[

Wanneer ze terug komt is zeer onzeker , ze sprak over 1 , 2 of  3 mnd,  kortom wanneer het geld op is. :098:

Doc
Ik weet het, doc....  ;D
Afgelopen week heeft ze me verteld dat ze van 27 mei naar huis ging voor 1 maand .... terug dus eind juni, begin juli
Ik heb haar eens deftig in haar kont geknepen, en beloofd niks tegen u te zeggen  ;D :lol :lol


Note: de sub gelooft ook alles wat die grieten zeggen  :-\ :-\ :-\
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Vingerlingstraat 06/3, Stefanie (dagshift)
« Reactie #18 Gepost op: 4 juni 2018, 17:21:35 »
Die één, twee of drie maanden verlof zijn voor Stefanieke :littleangelx toch wel heel snel gepasseerd; misschien was haar geld sneller op dan ze gedacht had...
Ze is immers al terug !!!!!!! :sign0098:
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
Vingerlingstraat 06/3, Stefanie (dagshift)
« Reactie #19 Gepost op: 4 juni 2018, 17:45:40 »
Jep, ik heb ze vanmiddag ook al zien staan blinken !  :ladyinred Ze zag er wek goed uit moet ik zeggen !

Greetz!

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Vingerlingstraat 06/3, Stefanie (dagshift)
« Reactie #20 Gepost op: 4 juni 2018, 18:14:17 »
Die één, twee of drie maanden verlof zijn voor Stefanieke :littleangelx toch wel heel snel gepasseerd; misschien was haar geld sneller op dan ze gedacht had...
Ze is immers al terug !!!!!!! :sign0098:
Dat is snel, lijkt Stefanieke wel   ;D


Ze had ons allemaal bij ons pietje om ons nog snel binnen te krijgen voor haar "verlof" ....  :lol :lol :lol
Wacht tot ik haar zie, ze gaat het mogen uitleggen  ;D ;D ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Vingerlingstraat 06/3, Stefanie (dagshift)
« Reactie #21 Gepost op: 11 juni 2018, 19:29:15 »
Ik ga niet voor de standaard S & F, dus geen herhalingsgevaar  ;D


Ben vandaag bij Stefanieke binnengesukkeld ....


Helaas viel dit erg tegen, in tegenstelling tot mijn eerste bezoekje, nu 4 en een half jaar geleden ...


Ik vroeg nochtans niet erg veel, gewoon me geil afrukken en voor de rest geen enkele wens geuit .....


Ze kloeg dat ze een Hulk-arm ging krijgen als ze met me klaar was (na 5 minuten begon ze te klagen)  en na welgeteld 12 minuten zei ze plots: je moet komen, want de tijd is om ....  ondertussen nog een rinkelende tefefoon bekeken en geïnteresseerd aan het venster gehangen   (yep, allemal in die 12 minuten, je moet het maar kunnen)


Mijn kleine werd slap, ben opgestaan, en heb haar bedankt voor de diensten, vriendelijk en lachend .... geen enkel probleem juffrouw, dan spendeer ik de volgende 50 en 100 en en en wel aan meiden die tenminste moeite doen. Ze moet het aan me gemerkt hebben, ze noemde zich een business woman, en meldde erbij "my time is my time and money is money" ;;; ze vergeet dat het mijn geld was, dus noemde ik haar lachend een money-bitch in plaats van een business woman  :-P


Hij het afscheid zei ze me nog dat ik nu wel revenge zou willen, en dat we dat houden tot de volgende keer .... right, tot in de pruimentijd  ;D ;D ;D


HHG: nul komma nul, zero, nada, noppes, ik steek mijn fluit nog liever tussen de deur  :lol


Sometimes you win, sometimes you lose, maar ik vrees dat ik enkel 50 euro kwijt ben .... en zij met zulke service veel meer dan dat  ;)


Ben ik nu gefrusteerd? Not at all, ze is verdomd knap en nu heb ik een keuzemogelijkheid minder overdag, ze zal steeds blijven lachen, en ik ook, ik ben namelijk ook een money-bitch, en mijn geld spendeer ik voortaan aan eentje die wel moeite doet  :o :-\ :-\ :-\


Ze meldde ook dat ze liever had dat er niet op hoerenloperssites over haar geschreven wordt ... right, ik heb ook liever dat ze service geeft voor ons geld, en daar heeft ze ook geen oor naar, bij deze dus ... request denied  :o
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Vingerlingstraat 06/3, Stefanie (dagshift)
« Reactie #22 Gepost op: 12 juni 2018, 00:34:41 »
Sometimes you win, sometimes you lose, maar ik vrees dat ik enkel 50 euro kwijt ben .... en zij met zulke service veel meer dan dat  ;)
Er zijn slimme hoeren en domme hoeren en alles wat daar tussenin bestaat. Dom is dus bv een gedrag en een (gebrek aan) service zoals sexmachine hier beschrijft. Zo een kieken denkt dat ze 50 euro uit je portefeuille geklopt heeft, maar zij beseft niet dat het een veelvoud van 50 had kunnen worden indien ze moeite had gedaan en indien ze netjes de betaalde tijd had uitgedaan.

Gelukkig zijn er ook anderen, die meer geven dan waar je voor betaalt, en die duidelijk moeite doen om van een klant ook mogelijks een vaste klant te maken. Dat zijn de slimmen.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Vingerlingstraat 06/3, Stefanie (dagshift)
« Reactie #23 Gepost op: 12 juni 2018, 10:00:05 »
We gaan er geen drama van maken, het is en blijft één der vriendelijkste dames aan het raam ... altijd wuiven, altijd vriendelijk, altijd een lach op haar gezicht.
Ik begrijp nu wel waarom ze me bij binnenkomst aansprak op recensies, die vol leugens zouden staan .... heb hookers er eens op nagelezen, en daar zijn er legio die hetzelfde voorhadden als ondergetekende .... in volle actie domweg zeggen dat de tijd om is .... en bijbetalen of gedaan met de pret, en dat zal ook wel zijn nadat de telefoon begon te rinkelen ... domme gans  :lol :lol :lol 
Ze kwam ook vervaarlijk dicht met haar tong tegen mijn lippen hangen, net voor ze "TIME IS FINISHED" riep, maar aangezien ze vorige keer volop tongzoende, had ik dat truukje nog niet door, dat dat is om 50 extra eurotjes uit je zak te kloppen, ze zal het bij me niet meer gedurfd hebben, ze had namelijk na 5 minuten me al gevraagd of ik wat "langer" wou blijven voor 50 euro extra


Ach, 't is en blijft een zonnetje, en een plezier om "voorbij te lopen", vanaf nu zal ik dat ook met de glimlach doen, er 'voorbij lopen'  ;D ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline dendocteur

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 461
    • Bekijk profiel
Vingerlingstraat 06/3, Stefanie (dagshift)
« Reactie #24 Gepost op: 29 augustus 2018, 20:15:11 »
Naar haar eigen zeggen ....   Ze hangt de hookers kledij aan de haak  op  13/9 . 
Daarna one way ticket to  Bulgaria.

Doc 

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Vingerlingstraat 06/3, Stefanie (dagshift)
« Reactie #25 Gepost op: 29 augustus 2018, 20:42:08 »
Naar haar eigen zeggen ....   Ze hangt de hookers kledij aan de haak  op  13/9 . 
Daarna one way ticket to  Bulgaria.

Doc
Dat zegt ze inderdaad .... en als ze zo slecht sexxx aan haar vriendjes aanbiedt en denkt dat ze de Hulk is als ze drie keer aan een pietje moet trekken, zal ze hier snel terug staan  ;D   :lol :lol :lol
Ander en beter .... DE VOLGENDE  ;D ;D ;D ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Vingerlingstraat 06/3, Stefanie (dagshift)
« Reactie #26 Gepost op: 2 september 2018, 14:56:37 »
Naar haar eigen zeggen ....   Ze hangt de hookers kledij aan de haak  op  13/9 . 
Daarna one way ticket to  Bulgaria.

Doc
Dat zegt ze inderdaad .... en als ze zo slecht sexxx aan haar vriendjes aanbiedt en denkt dat ze de Hulk is als ze drie keer aan een pietje moet trekken, zal ze hier snel terug staan  ;D   :lol :lol :lol
Ander en beter .... DE VOLGENDE  ;D ;D ;D ;D
Naar't schijnt zou ze haar studies dierengeneeskunde, die ze reeds gestart was, willen afmaken !
Blijft ze toch min of meer in dezelfde branche... :cochon
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Vingerlingstraat 06/3, Stefanie (dagshift)
« Reactie #27 Gepost op: 2 september 2018, 16:58:41 »
Naar haar eigen zeggen ....   Ze hangt de hookers kledij aan de haak  op  13/9 . 
Daarna one way ticket to  Bulgaria.

Doc
Dat zegt ze inderdaad .... en als ze zo slecht sexxx aan haar vriendjes aanbiedt en denkt dat ze de Hulk is als ze drie keer aan een pietje moet trekken, zal ze hier snel terug staan  ;D   :lol :lol :lol
Ander en beter .... DE VOLGENDE  ;D ;D ;D ;D
Naar't schijnt zou ze haar studies dierengeneeskunde, die ze reeds gestart was, willen afmaken !
Blijft ze toch min of meer in dezelfde branche... :cochon
Al wordt ze bejaardenhulp .... alles beter dan hoer ... dat hoop ik dan toch voor die dieren of bejaarden  :dance2 :lol :lol :lol :lol :lol
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline dendocteur

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 461
    • Bekijk profiel
Vingerlingstraat 06/3, Stefanie (dagshift)
« Reactie #28 Gepost op: 22 september 2018, 19:07:24 »
Naar het archief op zolder ?  ;)

Doc

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Vingerlingstraat 06/3, Stefanie (dagshift)
« Reactie #29 Gepost op: 22 september 2018, 19:54:17 »
Naar het archief op zolder ?  ;)

Doc
Wat een beestenboel  ;D :lol :lol :lol
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal