Auteur Topic: Haus 58, Domina Petra K.  (gelezen 2722 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

guest7191

  • Gast
Haus 58, Domina Petra K.
« Gepost op: 18 augustus 2014, 23:12:10 »
N.a.v. discussietopic "Mijn grootste zeperd" hierbij de recensie over Petra K in Haus58.
Sinds 2 maand werkt ze weer in Haus58.

http://www.peitsche.de/domina-petra-k/index.html



Mijn bezoek aan haar in 2009
Deze Petra K blijkt ernstige smetvrees te hebben en kwam daar zeer duidelijk achter.
Aan het raam toen in 2009 een oliemassage met poppers afgesproken. Werd het pand binnengelaten en liepen door een hal naar haar kamer.
Echter had ze voor haar kamerdeur een stoel staan en werd me dwingend door haar gevraagd mijn schoenen op de gang uit te trekken en deze buiten op de gang te laten staan  :o.
Eenmaal op de kamer moest ik mij eerst met desinfecterende zeep over mijn hele lichaam schoonmaken.

Daarna kreeg ik nog te horen dat ik mijn sokken moest aanhouden tijdens de sex. Ik had haar al de 50 euro overhandigd, anders had ik op dit punt de kamer verlaten.
Dus maar op bed gaan liggen. Echter de afgesproken oliemassage met poppers kreeg ik niet. Petra.K trok 2 handschoenen aan, pakte een vibrereerapparaat en hield dit apparaat tegen mijn paal. Nou, ik werd hier helemaal niet geil van en na 10min ben ik opgestaan en me aan gaan kleden.
Raakte nog in behoorlijke discussie over de wanprestatie die ze had geleverd. Gevolg was dat Petra.K de hausdame opbelde en die mij moest begeleiden naar de uitgang.
Achteraf had ik beter mijn verlies kunnen nemen en de discussie niet aangaan, want je wint er niets mee, maar op dat moment was ik compleet pissed.