Auteur Topic: milf gangbang brugge  (gelezen 5689 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline iamnaughty

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 115
    • Bekijk profiel
milf gangbang brugge
« Gepost op: 21 augustus 2014, 14:13:42 »
Vandaag voor het eerst naar een echte gangbang geweest bij de "milfs" in Brugge.  Ze gaven midden dertig aan op de ad.. maar het zijn toch wel veertigers. 

Toen ik binnenkwam en mij van 110 € ontdeed was er al een serieus gekrioel en gesteun.  Ben me dan maar gaan omkleden en heb me in de zetel gezegt.  Na een korte tijd ging er een oudere blonde (er waren twee blondinnes en één zwarte.. allen met tattoos) aan de gang met mijn piemel.  Ze wist wel wat pijpen was.. maar het was al een tijd geleden dus ik zat sowieso zwaar geladen.

Zonder probleem nam ze de hele zaadvloed in haar mond.. om die daarna discreet weg te werken.  Bij het bekomen.. en het bekijken van het hele gedoe... kwam ik toch tot de conclusie dat dit toch niet echt was wat mij opwindde.  Bijgevolg... kleertjes aan en vertrokken. 

Een dure pijpbeurt zou je zeggen.. maar als je het niet probeert.. weet je niet wat het zal geven... een ervaring rijker. 

De gangbang zelf ging door in een residentieel appartement.. niet genoeg parking voor de vele aanwezigen... beetje rommelig.. kleren in een zakje.. sleutel en zo in een keukenkast.. en dan drie matrassen voor de zetel.  Ik zou het beter organiseren ;)