Auteur Topic: MIRA  (gelezen 4565 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
MIRA
« Gepost op: 26 augustus 2014, 18:30:51 »
Vandaag voor de eerste keer club All In bezocht, waar ik voor Mira koos voor mijn allereerste kamergang in deze club.

 Mira is Bulgaarse, zegt 24 jaar jong te zijn (maar ik schat haar enkele jaren ouder in), heeft een typisch Bulgaars gezichtje, is ongeveer 1,67m groot en heeft een mooi, slank figuurtje. Ze is voorzien van een leuke A-cup met donkere steektepels en ze is gezegend met een heel lekkere kont. Mira heeft lang, bruin haar en bruine ogen. Ze heeft een tattoo (naam) op haar onderarm. Piercings heb ik niet opgemerkt.
 
De kamergang: onmiddellijk na het betreden van de kamer, deeldde Mira mij de prijzen mee, waarop ik voor 50€ voor een half uurtje koos. Daarop verdween Mira terug even. Ik kleedde me uit, friste Piet op aan de bidet en installeerde me op het bed. Na enkele minuten kwam Mira terug binnen, ze ontdeed zich van haar kledij en kwam naast me zitten.
 
Vooraleer we tot actie overgingen kreeg ik de onfortuinlijke melding dat tongzoenen er vandaag niet in zat (Mira had naar eigen zeggen ontstoken tandvlees) en dat ze weliswaar pijpte zonder condoom maar alleen neukte MET condoom. Geen probleem voor mij: ik neuk in de P6 scene ook enkel met condoom.
 
Na deze voorbespreking ging Mira over op het geven van lieve zoentjes op mijn lippen, waarop kleine Piet al snel liet blijken dat hij wel zin had in een stevig robbertje sex. Mira merkte dit op en ging over op pijpen. Hoewel Mira zich in eerste instantie zo positioneerde, dat ik niet goed bij haar billen of borsten kon (na een tijdje wijzigde ze btw haar houding en was dit geen probleem meer), leverde ze een uitstekende pijpbeurt af. Zacht, stevig, met veel gevoel. Precies hoe ik het graag heb. Enig nadeel: ze stopte af en toe om speeksel uit haar mond te verwijderen...
 
Enfin: de pijpbeurt was zo goed dat ik Mira een kwartiertje haar ding heb laten doen. Daarna vond ik het wel goed en vroeg ik om een condoom en om te neuken. Mira gehoorzaamde braafjes, plaatste het condoom over Piet en besteeg me met haar slanke lijfje.

De cowgirl was me iets te rustig, maar het was heel leuk spelen met haar mooie A-cup, dus ik heb er toch van genoten. Vervolgens overgeschakeld op missio, waarbij ik Mira lekker kon zoenen (nog steeds geen tong) en uiteindeindelijk nog overgeschakeld op doggy.

Het zicht op Mira haar lekkere kont in combinatie met haar strak aanvoelende poesje (ze heeft geen glijmiddel gebruikt), zorgden er voor dat het niet lang meer duurde eer ik klaar kwam ;D .
 
Mira heeft Piet vervolgens van kop tot teen proper gemaakt met haar doekjes, we hebben nog 2 minuutjes nagepraat en na exact 30 minuten verliet ik de kamer.
 
Ik had mijn eerste ervaring in de All In achter de rug, en op het ontbreken van zongzoenen na, was ik een héél tevreden man.
 
De All In én Mira zien me dan ook zeker nog terug! 8)
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
MIRA
« Reactie #1 Gepost op: 11 september 2014, 11:02:38 »




"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
MIRA
« Reactie #2 Gepost op: 11 september 2014, 11:10:35 »
Mira ;D t4533

Haar kont is in het echt btw veel lekkerder dan op onderstaande foto!  :shakekontje :kissass ;D 8)
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
MIRA
« Reactie #3 Gepost op: 11 september 2014, 12:46:13 »
Mira ;D t4533

Haar kont is in het echt btw veel lekkerder dan op onderstaande foto!  :shakekontje :kissass ;D 8)
Nog lekkerder? Ik vond het al een "amazing" lekker dier  ;D
En als ik aan "amazing" denk, moet dit eruit... geweldig gewoon ....
Astrid and her Pussywagon



"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal