Auteur Topic: FLORI Roemeens (ex-FLORI Babylon, SixSens, ex Claudia Oase)  (gelezen 97660 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline Kwakje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 444
    • Bekijk profiel
FLORI Roemeens (ex-FLORI SixSens, ex Claudia Oase)
« Reactie #30 Gepost op: 7 december 2017, 10:04:59 »
Verslag van een eerder bezoekje maar ik kan het niet beter verwoorden.

Citaat
Flori sweet Flori
You put a spell on me.

Deze heerlijke kleine meid heeft een gave om velen van ons in verrukking te brengen. Ze is lief, speels, goedlachs en goddamme ze kan nog een lekker potje vrijen ook. Flori kort voor Florina ofwel 'de kleine bloem' ze heeft haar naam zeker niet gestolen zou inderdaad zo uit de flower power periode kunnen zijn weggelopen.
Absolute gfe. Super presales ze bouwt stilaan op, helemaal niet gejaagd, neemt de tijd voor alles.

Ze kwam de trap af in de bar en ik had al een oogje op haar. En hup daar zat ze naast mij aan de bar. Hmm, knappe meid. Een praatje, hmm, grappige meid. Dit voelt lekker aan. Laten we maar eens een bankje opzoeken is wat leuker om kennis te maken. Wat vleien wat kussen wat beter kennismaken. Een kwartiertje later maar naar de kamer. Damn proberen met ne stijve ongezien de bar door te raken .

Op de kamer doet ze haar high heels uit. Wow dit is een klein freel meiske. Maar cute zeer cute. Ze lijkt amper 18 maar is 26. Deze dame lost meer dan mijn verwachtingen in. Spookt nog wat na in mijn hoofd. Gelukkig zijn sommige andere beren ook zo euforisch over haar want ik zou bijna zeggen dat ik het dekseltje om mijn potje gevonden heb.

Offline Moggeallemaal

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 15
    • Bekijk profiel
FLORI Roemeens (ex-FLORI SixSens, ex Claudia Oase)
« Reactie #31 Gepost op: 16 februari 2018, 12:42:38 »
Voor diegen die Flori graag hadden, haats jullie want maandag 27/11/17 vertrekt ze voor een zeer lange periode naar huis.
Indien ze terug komt zal het waarschijnlijk niet meer hier zijn, aangaande de nieuwe duitse wetgeving  prostitutie, maar terug naar één van haar vroegere clubs SS.
Dit alles onder voorbehoud.

Volgens mij is ze terug. Kleine meid, gespierde buikje wat hangende tietjes?

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
FLORI Roemeens (ex-FLORI SixSens, ex Claudia Oase)
« Reactie #32 Gepost op: 16 februari 2018, 12:45:18 »
Flori is al weer enkele weken terug in Babylon.
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline wolkske

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 35
    • Bekijk profiel
FLORI Roemeens (ex-FLORI SixSens, ex Claudia Oase)
« Reactie #33 Gepost op: 16 februari 2018, 18:04:27 »
En ook weer niet te lang wachten, daar ze op 1 maart terug moest naar homeland om iets te regelen, maar niet getreurd ze zou rond haar verjaardag terug naar Babylon komen, tenminste dat liet ze verstaan op zaterdag 10/02/18

Offline PoarNeemn

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 145
    • Bekijk profiel
FLORI Roemeens (ex-FLORI SixSens, ex Claudia Oase)
« Reactie #34 Gepost op: 16 februari 2018, 19:12:24 »
Als ze 9 maart maar terug is. Iets met een wasmachine... :douchen

Offline Cheasehead

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 81
    • Bekijk profiel
FLORI Roemeens (ex-FLORI SixSens, ex Claudia Oase)
« Reactie #35 Gepost op: 5 maart 2018, 16:59:22 »
Nadat Jooploop een Bulgaarse dame aan het uittesten was die ook op mijn verlanglijstje stond was ik braaf aan het wachten. Na dat hij terug kwam gaf hij mij een negatief advies en besloot ik door te schakelen naar een ander ruimte meisje.
Mijn oog viel op Flori die ik al geruime tijd ken van haar LR tijd, maar tot een kamer was het eigenlijk nog nooit gekomen. Na een leuk gesprekje beland op een speelkamer waar zij mij ontdeed van mijn handdoek en  heerlijk begon te slobberen aan mij dinges.
Daarna op het bed beland en heerlijke seks met haar beleefd en heerlijk schoot ik het rubber vol en doordat er minder zwaartekracht is op planeet Babylon werd ik gelanceerd tot in de Babylonische 7de hemel.
Een heerlijke kamer en de conclusie is dat ik al veel eerder met haar weg had moeten gaan.

Offline wolkske

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 35
    • Bekijk profiel
FLORI Roemeens (ex-FLORI SixSens, ex Claudia Oase)
« Reactie #36 Gepost op: 8 maart 2018, 16:27:02 »
Als ze 9 maart maar terug is. Iets met een wasmachine...


Helaas is ze vandaag naar huis vertrokken en zou pas op 21/03/2018 terugkomen en vervolgens weer enkele weken te blijven en rond orthodoxe pasen wederom naar huis te, uiteraard alles onder voorbehoud. Je weet ze maken ons vanalles wijs, zo ook het squirten....

Offline PoarNeemn

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 145
    • Bekijk profiel
FLORI Roemeens (ex-FLORI SixSens, ex Claudia Oase)
« Reactie #37 Gepost op: 8 maart 2018, 18:56:22 »
Ik zag het, niet op de AWL.
Jammer want Flori is een erg leuke dame met top service.
Komt altijd even kletsen als je tijd heeft.
We shall see!

Offline wolkske

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 35
    • Bekijk profiel
FLORI Roemeens (ex-FLORI SixSens, ex Claudia Oase)
« Reactie #38 Gepost op: 25 maart 2018, 12:46:19 »
Staat niet op de lijst, maar is sinds gisteren namiddag terug aanwezig, tot wanneer wist ze zelf nog niet....misschien terug naar huis met orthodoxe pasen, mar was nog niet zeker.
Oh ja van de reizende dames zijn er blijkbaar gewoon een deel op verlof en komen de meeste sowieso terug naar Babylon.

Offline wolkske

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 35
    • Bekijk profiel
FLORI Roemeens (ex-FLORI SixSens, ex Claudia Oase)
« Reactie #39 Gepost op: 8 juli 2018, 12:20:34 »
werkt sinds enige weken in PHG samen met haar vriendin Nicoletta, voor de liefhebbers ze start pas in de late shift dus rond de klok van 21 uur

Offline wolkske

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 35
    • Bekijk profiel
FLORI Roemeens (ex-FLORI Babylon, SixSens, ex Claudia Oase)
« Reactie #40 Gepost op: 20 september 2018, 15:38:21 »
volgens eigen zeggen, is zij gestopt met het beroep en gaat een gewoon leven tegemoet, en ja ik weet het, dit is niet de eerste maal dat ze wil verdwijnen en toch terug komt.