Auteur Topic: PEPPI  (gelezen 8406 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
PEPPI
« Gepost op: 10 september 2014, 17:36:05 »











"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
PEPPI
« Reactie #1 Gepost op: 10 september 2014, 19:43:08 »
Peppi is er toch al een tijd niet meer?
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline noglangnietuitgewandeld

  • Held
  • *****
  • Berichten: 681
    • Bekijk profiel
PEPPI
« Reactie #2 Gepost op: 7 december 2014, 22:40:01 »
Nog wel af en toe aanwezig. Eén keer mee geweest, maar was het niet echt. Voor mij althans.
Echtgenote is verleden tijd van echt genieten.
Copulare necesse est.

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
PEPPI
« Reactie #3 Gepost op: 26 mei 2015, 00:23:17 »
Zoals gemeld in mijn recensie over Luna ben ik 24 april weer eens afgezakt naar Van Goch. Na een uitstekende kamer met de blonde Luna en een bordje van het buffet streek ik neer op het nieuwe ruime terras. Op het terras was het goed toeven, zeker met het mooie weer van die dag. Op het terras was nog een drietal mannen aanwezig uit de bouwsector die hun dag deze keer met wat ontspanning wensten af te sluiten. Nog aan het bijkomen van de kamer van Luna kreeg ik gezelschap van Peppi. Ik kende haar alleen van naam en uiterlijk met kleding aan. Eigenlijk had ik helemaal geen zin in vrouwelijk gezelschap op dat moment, want het was gezellig ouwehoeren met de bouwvakkers. Peppi drong niet aan, maar verdween ook niet. Handje, strelen, op onderzoek onder de badjas, wie kent die trucs niet. Ik wist van haar wisselende recensies op het forum. Na zo'n anderhalf uur ging in overstag en nam ik haar vol op de mond. Dat deed ze niet verkeerd. Dat trok mij over de streep!
Op de kamer was Peppi niet slecht, maar halleluja was het nou ook weer niet. Op basis van de presales had ik meer verwacht. Het orale werk en het wippen waren gemiddeld. Het leek er op dat ze de buit binnen had en na de presales een tandje terug nam. In combinatie met een tegenvallend figuur nadat de stukjes stof waren verwijderd, was dit een tegenvaller en in schril contrast met mijn kamer met Luna.

Peppi: Lang blond krullend haar, 75B, lengte 1,65m, 28 jaar, Bulgaarse, spreekt Duits
PZC: Redelijk, GOSP = 0,5M
EL: ja
TZ: Goed
Vingeren: yep
Beffen: Ja
NMC: Cowboy en Missio matig
GFE: 60%
PSE: 40%;
Optiek: Volslank figuur, Girl next door, als de kleding uit is, valt het tegen
Extra's: geen
Herhalingsgevaar 10%
Aftersales: nee
Kamertijd: 30 minuten
« Laatst bewerkt op: 26 mei 2015, 00:28:21 door Sjeufke »
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke