Auteur Topic: The Paradise, Saarbrücken  (gelezen 18303 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline Tikinui

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 432
    • Bekijk profiel
The Paradise, Saarbrücken
« Gepost op: 13 september 2014, 13:28:12 »
Visite de ce club situé pas très loin de la frontière française, ce récit sera donc en Français par solidarité Française  ;D
Site : http://de.the-paradise-saarbruecken.com/
Adresse : Matzenberg 141 in 66115 Saarbrücken-Burbach
Entrée à 65 euros, boissons avec alcool non compris

Ayant quelque peu entendu l'ouverture de ce club cet été dernier, je l'avais donc inscrit dans mes tablettes pour une éventuelle visite au cas où je passais dans les environs, j'y suis donc passé ce mercredi dernier  :-P

Il s'agit d'une succursale du club du même nom mais situé à Stuttgart où j'y avais déjà fait quelques bonnes visites par le passé

Celui-ci reste dans la même veine, même prix d'entrée mais le coin bar central avec salle est plus petit, il y a aussi bien évidemment le coin restaurant, le coin wellness bien équipé avec 2 sauna à températures différentes et hammam, le coin massage et le coin jardin avec gazon synthétique assez grand avec pas loin d'une cinquantaine de transat (à la louche) et puis bien sûr plein de chambres notamment au rez de chaussée mais aussi à l'étage avec pour chacune pratiquement toutes équipées d'une douche, ce qui en fait un grand club malgré cette place principale avec le bar qui est relativement petite et où stationne principalement les filles au bar ou dans les canapés, au moins on peut plus parler de proximité  ;D

Le décor reste celui des mille et une nuit avec une musique pas trop forte et c'est tant mieux

J'y suis arrivé vers 17h, pas de soucis pour trouver avec mon GPS qui commence à contenir toutes les adresses possibles et imaginables de FKK  ;D
Bon accueil en Français où la dame m'expliquait les règles et prix d'usages comme d'habitude, au choix peignoir ou serviette, direction donc les vestiaires juste à côté, douche de rigueur et j'étais tout de suite équipé pour me faire visiter le club par Sabrina qui s'est précipité à ma rencontre et dont le visage me paraissait bien familier  ;D et qui me dit en Français : Je te connais d'un autre club ! Mais lequel ...  :017: ;D ?

En grande majorité les filles sont nues, seules quelques unes restent légèrement habillées, et en ce mercredi je dirais qu'elles étaient au nombre d'une vingtaine plutôt jolies dans la grande majorité et elles vont toutes vite venir m'alpaguer tout au long de cette première heure dans le club, principalement roumaines je dirais mais j'avoue n'avoir pas demandé ... en tout cas, c'est vraiment le même esprit que dans le club à Stuttgart

Puis alors que je revenais de me restaurer, sur qui je tombe nez à nez en train de se faire visiter le club car c'était sa première fois ici tout comme moi : Cora ! rencontrée lors d'un certain France Allemagne en coupe du monde au ... Samya  ;D  http://relaxxxboard.com/index.php?topic=2212.msg50912#msg50912  :-P

Elle était tout de suite immédiatement contente de me voir et on en rigolait de se dire que c'était pour nous deux notre première ici dans ce club, au point de me dire : This is destiny  :-P ;D son nom ici est Lana, elle me disait être retournée travaillée justement dans celui de Stuttgart qu'elle connait très bien puisque c'est dans son coin d'origine en quelque sorte

En tout cas, je ne me rappelais plus qu'elle était autant canon, un visage et un corps magnifique pour cette jeune blonde allemande avec une paire de sein somptueuse pour un corps assez fin, une vraie merveille  :-P

Je me laissais donc convaincre assez rapidement de faire une chambre avec elle, le temps d'en trouver une et nous voilà réuni pour une seconde fois ensemble  :-P dès le début embrassades passionnées sur le lit avec caresses, j'étais surexcité par son corps, alors quand elle a commencé à me sucer toujours à sa façon très énergique (attention donc pour ceux qui n'aime pas ça mais sont plutôt dans le registre douceur alors ça n'ira pas) jusqu'à ce qu'elle me demande comme au Samya si je veux venir dans sa bouche, bien évidemment j’acquiesçais et c'est là qu'elle me prévenait du tarif à 50 ici  8) j'ai encore mieux compris son air de déception quand je lui avais donné 75 au Samya  ;D  bon tant pis ce n'est pas tous les jours fête, d'autant que j'avais vraiment l'impression qu'elle dégustait quand elle me suçait goulûment ;D

On passe à la séquence sex quand même à ma demande et elle me grimpe dessus tout en me roulant encore des bons patins et là je pouvais tâter sa merveilleuse poitrine quand elle se redressait à chaque fois, un vrai régal  :-P
On enchaîne alors en missionnaire et là encore avec de grandes embrassades, quelles grandes sensations ! jusqu'à ce qu'elle me repousse pour m'enlever violemment le préservatif en disant : I WANT YOUR SPERM IN MY MOUTH  :o ;D :-P Pleeeaaaaase come in my mouth  :lekker tout en se doigtant elle-même en en me regardant droit dans les yeux, c'est une vraie cochonne  ;D

Pour finir, discussion sympathique toute en rigolade avec elle où elle prenait un malin plaisir à me mordiller un peu partout  ;D elle me disait changer assez souvent de club et que sans doute elle repasserait au Samya .... en tout cas, sincèrement le courant passe de manière excellente entre nous, à peine revenu en salle et elle revenait à mes côtés pour me demander de retourner en chambre, she is crazy  ;D

Je suis encore resté un peu en soirée, pris encore un repas assez bon je dois dire avec pas mal de choix, c'est self service par ailleurs, puis je suis parti un peu après 20h car je devais reprendre la route pour rentrer

Au bilan j'ai été assez content de ma visite, c'est seulement dommage que le prix d'entrée soit si élevé et surtout sans bières inclues, cependant pour ce mercredi j'ai trouvé le line up pas mal du tout mais les filles avaient l'air de s'ennuyer car on devait être tout au plus moins d'une dizaine de gars seulement ... à l'occasion j'essaierai d'y revenir un vendredi soir pour voir s'il y a plus d'ambiance déjà  :039:

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Eén van de beste clubs (want Paradise Stuttgart bestempelde ik al tot beste)
« Reactie #1 Gepost op: 11 oktober 2014, 01:15:13 »
We zijn nu ongeveer een maand later.  Voor mijn biertjes moest ik niet bijbetalen. 

Net als Paradise in Stuttgart veel mooier oogt en veel aangenamer is om in te vertoeven dan de site laat uitschijnen is dat ook hier in Saarbrücken weer het geval.  Paradise weet wat perfectie is maar kent de web-perfectie niet, helaas. 

Een overzichtje van de club.

De omgeving.

Om en rond de club vele kleine en middelgrote bedrijven.  Geen mooie aangename omgeving zoals dat bijvoorbeeld wel het geval is bij PSR.  Nochtans als je enige honderden meters wandelt, je toch groen tegenkomt, en we komen toch om te wandelen, niet?  De buurt ziet er desondanks redelijk netjes uit.  Geen verkommering alom, je hoeft je niet onveilig te voelen als het donker is.

De inkom.

Wie geen graten ziet in tien minuten wandelen heeft met het openbaar vervoer verschillende mogelijkheden om van en naar de club te gaan (verschillende buslijnen met regelmatige frequentie).  De parking is niet zo heel groot maar ruim voldoende voor het bezoekersaantal van het moment en zelfs als er nog aangroei zou komen.  Op de straat kan je ook overal parkeren.  Dan wordt voor sommigen allicht de privacy geschonden.  Nu ja, alsof dat zo belangrijk is.  LR heeft helemaal geen parking (of voor 3 auto's).

De vriendelijkheid van het personeel.

Zoals we dat al gewend waren van de Paradise in Stuttgart is ook hier het personeel heel erg vriendelijk en netjes.  Niets op aan te merken. 

Dress code voor mannen.

Je mag zelf kiezen.  Een Hessen-tenue of een NRW-tenue (met handdoek dus of badjas).  Ze werken niet met zo'n vervelend bandje dat nooit makkelijk toe te doen is met een hand als sleutelhanger maar zoals momenteel in Planet Eden en bijvoorbeeld de Villa.  Een sleutelhanger dus om rond je nek te hangen. 

Hygiëne.

Perfect.  Niets op aan te merken.  Zelfs de toiletruimtes heel netjes gedurende de gehele dag.  Alles blinkt, alles wordt goed bijgehouden en schoongemaakt.  Handdoeken liggen verspreid door de club bij de wellness en de omkleedruimte.  Je hoeft dus je bezwete handdoek niet de gehele dag om te houden omdat de theke vindt dat je te dikwijls om een handdoek komt.  Zelfs de douchezeep is zacht en heeft een lekkere geur. (Was het nu citroengras?)  Ook de handdoeken rieken wasverzachter-fris en aangenaam.  Nog nooit meegemaakt. 

De uitstraling en interieur.

De club lijkt wel een kopie van Paradise in Stuttgart.  Een bewuste keuze, neem ik aan.  Ze dragen een merk uit.  Je weet wat je aan het merk Paradise hebt.  Lijkt me verstandig.  De kleine extra Oriëntaalse details en nieuwigheden maken deze Paradise nog luxueuzer en mooier dan die andere in Stuttgart.  De vele knusse hoekjes maken dat de club romantisch aanvoelt en nodigen uit tot ondeugendheid.  Een typische uitstraling van hoerentent heeft deze club niet.  Deze Paradise zal ongeveer even groot zijn als de Paradise in Stuttgart als je de grote loungeruimte achter de bar in Stuttgart er aftrekt.  Er is enorm veel met spiegels gewerkt.  Eigenlijk kan je wel stellen dat alle wanden en ruimtes gescheiden zijn door spiegels, bekleed met Oriëntaalse attributen.  Dit is zéér prachtig gedaan en uitgedokterd.  Je kan zo niet alleen van bijna overal, bijna overal heen en door zien maar daardoor creëer je ook een zeer ruim gevoel.  Prachtig, prachtig! 

Roken.

Roken is enkel in de barruimte toegelaten.  De afzuiging werkt prima.  Ik heb geen last van rook gehad.  Of dit ook zo is als het pokkendruk zal zijn, is maar de vraag.

Eten en drinken.

Het ontbijt is een festijn!  Uitgebreid warm en koud buffet.  Het avondeten is in warmhoudbakken en smaakt lekker maar was eerder eenvoudig.  Pas vanaf dat het avondeten wordt geserveerd, verschijnt er ook allerlei fruit.  Ook lekkere soep en enkele desserts (bijvoorbeeld warme appeltaart met rozijnen).  Mijn ontbijt bestond uit een kom cruesli met druiven en fruit-room-yoghurt, kerstomaatjes, twee bruine broodjes met groentjes en kruiden ingebakken, omgevormd tot een "smoske".  Ook nog twee sneetjes bruin Frans brood met President Camembert.  Glaasje appelsiensap vooraf, lekkere warme koffie en espresso achteraf.  Appelsiensap en bier inbegrepen in de inkomprijs.  Te verkrijgen aan de bar of in zelfbediening.  Belangrijk is te vermelden dat uit het getapte sinaasappelsap soms fruitvliegjes meekwamen.  Lijkt me een belangrijk en snel op te lossen probleem.  Kwam toch 3 keer voor op heel de dag.  Cappuccino en latte zijn ook in de prijs inbegrepen (niet in Paradise Stuttgart).  brunchen kan tot 15:00.

De omkleedruimte.

Ruim en netjes.  Zoals je op de foto's op de site kan zien zijn de kastjes eigenlijk in drie gedeeld.  Twee halve kastjes zoals we die onder andere kennen in Mainhattan en World (maar ietsjes ruimer) en midden daarin verwerkt (licht grijze deur) nog een kast die veel ruimer is.  Onderaan de kastjes staat een safe om je waardevolle spullen in op te bergen.  Die hoef je dus niet op een andere plek in de club te bewaren.  De safe werkt zeer eenvoudig (eindelijk) maar ook dan zou een kleine uitleg zo handig zijn.  Je tikt je code in, sluit gewoon de safe en klaar is Kees.  Je tikt je code weer gewoon in (vier cijfers) en je opent de safe.  Geen gedoe dus met bevestigen, rode knop, groene knop....  Super!  Heb je net een kastje vlak tegenover de douches is het wel altijd (wat) nat aan je kastje.  Iedere kast is ook uitgerust met twee echte klerenhangers.  In de kastjes hangt ook het reglement in ludieke vorm: grenzen van beide respecteren, loopt er eens iets niet helemaal naar wens is het niemands fout maar probeer het nog eens, vooraf prijs bespreken voorkomt desillusies,....     

De sanitaire ruimtes.

Meer dan voldoende aanwezig en netjes.  Enkel jammer dat bij verschillende douches ook de toiletten zijn.  De douches zijn leuk om onder te staan (regendouches met toch voldoende water(debiet).  Nadeel is wel dat je pas warm water krijgt na de tijd dat een gemiddeld persoon zich snel even helemaal zou gedouchte hebben.  De temperatuur is zelf regelbaar.  Bij elke sauna douches aanwezig. 

De kino.

Redelijk groot met de gekende sofa's maar ook heuse beddenbakken met doorschijnende compartimentering.  Je ligt apart maar ziet mekaar.  Zo dus.  Kino met geluid.

De lounge.  

Knusse romantische ruimte (spelbreker als er voetbal is, is de voetbal op de twee tv-schermen) met doeken aan het plafond overspannen in tentvorm en pastelachtige kleuren. 

De bar.

Net als in de andere Paradise staat ook hier de ronde bar in het midden.  Daarrond knusse sofa's.  Dezelfde als die nu in Sixsens staan.  Wel hebben ze hier beter nagedacht over de kussens in die sofa's zodat je zachter en comfortabeler zit en niet met je hoofd tegen de harde achterleuning kan botsen.  De danspaal staat origineel voor enkele sofa's zodat een private dansje perfect mogelijk is.  Waar mogelijk ook in deze Paradise tapijt. 

De sauna's.

Ook weer geweldig!  De bio-sauna en de zeer hete (95° C) Finse sauna's staan naast mekaar.  Het zijn doorloopsauna's.  Ik zou niet weten hoe je het anders moet noemen.  Er staat een glazen (weer glas) deur tussen de twee sauna's zodat je wisselbaden kan nemen.  Beide sauna's zijn zeer aangenaam om in te vertoeven.  Zeer verdraagbare aangename warmte en met automatische reukverspreiding.  In de Finse sauna zijn houten comfortabele zitzetels geïnstalleerd en wie graag hoog kruipt in de sauna kan als het ware in zijn bed gaan liggen.  Uniek en tof.  Er is geen saunameester aanwezig maar aufguss staat tot je beschikking.  Beide sauna's zijn ook hel maar aangenaam hel.  Even af van die donkere saunahollen in de meeste clubs waar je met moeite nog de zandloper kan zien evolueren. 

Het dampbad.

Mooi en aangenaam en zoals de Paradise-traditie het wil, eerder aan de milde kant qua temperatuur.

Het restaurant.

Mooi en ruim met alle voorzieningen die een restaurant nodig heeft.  Scherpe messen bijvoorbeeld.

HWP.

De wellness in zijn totaal is verbluffend, toch ontbreekt merkwaardig genoeg een HWP.

De tuin.

De tuin is zonnig en middelgroot.  Kunstgras heeft kostenbesparend en werkbesparend gewerkt, neem ik aan.  Er is een buitenbar en een overdekt terras.  Flink wat tuinmeubilair en ligzetels die comfortabel zijn.  Het uitzicht in de tuin is het grote minpunt van de club.  Geen aanrader voor "tuinhangers" in de zomer dus.  Ook geen zwembad binnen of buiten. 

De kamers.

Vele met douche en allemaal ruim en zeer mooi (suite-achtig aandoend) én met airco.  Sommige kamers hebben ook een jacuzzi.  Ik ben vergeten te vragen of je een supplement voor zo'n kamer moet betalen maar even commercieel nadenkend, vermoed ik van wel en denk ik te weten waarom er geen HWP in de wellness te vinden is.  Er zijn kamers op het gelijkvloers en op de eerste verdieping.

De dames en wat ermee gepaard gaat.

80 % van de dames kunnen makkelijk als zeer mooi bestempeld worden.  Toch liepen er maar enkele "lolita's" rond of hoe noem je anders die "lichtgewichtjes", die klein zijn, erg slank en een goede veertig kilo wegen.  Het zijn eerder allemaal sexy bomba's (= niet graatmager).  De fake-tieten-dames, waar de andere Paradise (en The Palace, zelfde eigenaar ook) zo bekend om staan, ontbreken hier (gelukkig).  Een verdwaalde dame van YY (van 6 jaar geleden en nu 24) tegengekomen (Sara of Zara in YY en hier Moni en helemaal veranderd, geen zwart haar meer maar bruin, ziet er nu 24 uit, in YY zonder schmink 16).  De dames zijn zo goed als allemaal zeer vriendelijk.  De intro tot kamergang mag door de band niet te lang duren en gebeurt, net als de Paradise-traditie wil, erg plechtig.  A la naast je komen zitten, handje geven, naam zeggen....  Alles behalve de spontane losbol dus.  Ze stellen zich graag voor zonder irritant te jagen.  De dames houden zich bijna de gehele tijd op in de bar, in de rookruimte dus.  In dit opzicht is het mankeren van de loungeruimte (op de kleinere ruimte apart gelegen na) een nadeel.  Je kan buiten de lounge en buiten de bar wel vertoeven op verschillende plaatsen maar het is dan allemaal meer in "gangvorm".  De dames wandelen op hun jachttocht wel door die gangen van tijd tot tijd maar als ze hun ronde niet aan het doen zijn, zie je dan ook geen dames.  Of toch minder.  De spiegels, weet je nog.  De service van de dames is wisselvallig.  Je doet er goed aan om op voorhand te vragen wat de dame in kwestie doet.  Op de doordeweekse dag dat ik er was, waren er een 30-tal vrouwen voor ongeveer evenveel mannen.  Ik vond het perfect zo.  De dames waren niet in FKK-kostuum.  De meeste toch niet.  Sommige topless.  Er waren veel Roemeense dames maar niet enkel Roemeense dames.  Ook menige andere nationaliteiten. 

De muziek.

Traditionele saunaclubmuziek, soms een beetje gedurfder met al eens een trage plaat, een rocker en ietwat jazzy.  De muziek staat op als achtergrond en ook 's avonds niet té luid.  Luid genoeg om ambiance te kunnen scheppen maar zacht genoeg zodat je nog normaal tegen mekaar kan praten. 

De ambiance.

's Avonds wiegelen en dansen de dames graag op de muziek en aan de stang.  Een braaf uitgelaten sfeer.

De prijzen.

Inkom € 65.
Dames € 50 per halfuur (er mag geen meerprijs gevraagd worden voor tongzoenen).  Extra's kosten vrij veel (€ 50 voor FT, € 100 voor anaal).  Opmerkelijk dat hier niet "gebedeld" wordt om de dure extra's.

Slaapruimte.

Je houdt het niet voor mogelijk maar ook volledig knus ingericht aan de sauna's drie echte beddenbakken om geheel tot rust te komen.

Clubgrootte:

Niet klein, iets kleiner dan SS.

Paradise Saarbrücken is een toptent op alle vlakken.  Een must!  De wellness is perfect, het eten is zeer lekker en de vrouwen zijn sexy.  Voor heel wat Belgen zal de afstand niet (veel) langer zijn dan bijvoorbeeld Samya of PSR.

Mij zien ze er zeker nog meer. 

Ook die andere club daar vlak in de buurt is om over naar huis te schrijven: Prestige.  Zonder in detail te treden is het grote verschil tussen de twee clubs dat Prestige wat gemoedelijker overkomt, dat de dames wat spontaner doen en dat de muziek er zeer luid staat, al van twee uur in de namiddag  :douchen.
« Laatst bewerkt op: 11 oktober 2014, 01:28:57 door seksenfun »
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
The Paradise, Saarbrücken
« Reactie #2 Gepost op: 11 oktober 2014, 23:02:51 »
Nou dat heeft mijn interesse SEF, een pracht beschrijving en ik bekeek de website en het lijkt me een mooie relaxxxte club. Iets waar jij de loftrompet over uitschalt en dat wat dichterbij op motor reis afstand en in een gebied waar ik dacht dat geen club te vinden was.

Dat er fruitvliegjes in de sinaasappelsap zit is voor mij geen punt, er zitten al wat vliegen tussen mijn tanden als ik lach tijdens het rijden. Bovendien ben ik geen vegetarier en zo'n stuntvlieg daar krijg ik alleen maar meer inspiratie van.

Jammer van de whirpool, want ik doe niets liever dan na een ferme rit lekker even in een warm badje mijn spieren en botten opwarmen . Ook het opzitten en pootjes geven wat de dames moeten als driloefening zal ik zelf wel met de nodige flair en humor wat gezelliger maken.

Heel erg bedankt voor deze heldere en gestructureerde uiteenzetting van deze club en zo heb ik alvast 1 nieuwe club op mijn nieuwe clubs-to-do lijstje staan voor volgend voorjaar.

Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
The Paradise, Saarbrücken
« Reactie #3 Gepost op: 4 november 2014, 21:28:01 »
Afgelopen zaterdag was ik er weer. Het was weeral een opperbeste clubbeleving in al zijn facetten. Lekker eten, heerlijke wellness, bier lekker gratis, vele mooie vrouwen met de gekende Paradise-service. Zowel in Paradise Stuttgart (op 1 - één - dame na) als in Paradise Saarbrücken nog nooit gehad dat een dame niet tongzoende. Damesaantal lag overdag hoger dan het mannenaantal. 's Avonds en 's nachts omgekeerd. Gemiddeld aantal vrouwen: 35.

 Wat me vorige keer wel opviel: er werd niet gevraagd hoe je dagje was. Vandaag bij mijn kameraad ook niet. Bij mij wel. In Prestige FKK in Neunkirchen vroegen ze dat vorige keer en afgelopen zondag ook niet. Beetje rare gewoonte daar in Duitsland.

 Ook op deze zaterdag loeit er geen kei luide muziek door de boxen, wel iets harder dan doordeweeks.

 Door eerst mijn wellnessprogramma af te willen werken en de drukte van mannen later op de dag, kwam het dat mijn top 5 de gehele tijd op kamer lag. Ineens kom ik één van de vijf tegen in de wandelgangen van de club. Zij zat eigenlijk voornamelijk op haar vaste sofa de gehele dag en keek vooral heel erg serieus. Hierdoor kwam zij op nummer 5 te staan. Ook omdat ze een beetje afwijkt van mijn ideale maten om op kamer te gaan (lolita-types).
Anda:
Uit Moldavië, spreekt Engels, natuurlijke A-cup, geen P's/T's, zeer lang bruin haar in een lange paardenstaart, bruine ogen, slank, 1,73 (zonder hakken).
Service:
 knuffelen, strelen, zoenen, tongzoenen (erg goed), 69, beffen, met poes spelen (niet vingeren), PZC (heel erg goed, ook DT en FT), NMC. Met zo een palmares kan je wel begrijpen dat ik 35' voor de prijs van 30' enorm genoten heb.
Herhalingsfactor 9 (Had al moeite om diezelfde dag niet 2 x met haar te gaan.)
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
The Paradise, Saarbrücken
« Reactie #4 Gepost op: 15 januari 2015, 22:08:52 »
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man