Auteur Topic: Dortmund, Olivia-Dietrich  (gelezen 3447 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Divenice

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 42
    • Bekijk profiel
Dortmund, Olivia-Dietrich
« Gepost op: 24 september 2014, 10:25:31 »
Afgelopen week onderweg in Duitsland en een leuk adresje in Dortmund gezocht.
Ik kwam terecht bij Olivia-Dietrich in Dortmund ( http://www.kaufmich.com/olivia-dietrich
Ik had zin in iets geks en zag in haar profiel dat ze NS actief maar ook passief deed, iets wat ik altijd al eens wilde proberen. De afspraak was snel gemaakt via de mail, ze werkt in een huis met meerdere etages aan dames, zij woont op de 4e etage (geen lift !)

Bij aankomst werd ik vriendelijk ontvangen, Olivia is een frisse Poolse dame, heerlijk slank en om mijn vraag in hoge laklaarzen en een korsetje  :-\ direct besloot ik van de afgesproken 30 minuten (E.60) naar 45 minuten (E.80) te verlengen.

Voorgesprek tijdens een drankje en de dame op mijn schoot, ze verkende al direct mijn amandelen en ik moest happen naar lucht. Ze gaf aan dat ze graag de leiding neemt, of ik daar zin in had  ;D Tuurlijk.... Ze schonk nog een glaasje campagne in en begon me staand uit te kleden, voor ik het wist stond ik met mijn broek op de enkels te genieten van haar deep-throath actie  :sexxx We kleedden ons verder uit en ze duwde me op het bed waar ze verder ging, ze sloeg geen plekje over. Langzaam gleed ze omhoog en likte mijn hele lichaam totdat ze haar tong weer diep in mijn keel stak. Mijn handen verkenden haar lichaam en ik vingerde haar waarbij ze diep zuchtte. Het duurde niet lang tot ze weer beneden aanlandde en plots voelde ik dat ik het niet meer kon houden, ik waarschuwde haar waarna ze alles netjes opslobberde  :xrated
Ze verontschuldigde zich dat ze me zo snel had klaar gemaakt, gaf niets, gaan we gewoon voor een tweede ronde  :13:

Nadat ze alles grondig schoongelikt had, kroop ze dicht tegen me aan en lagen we een paar minuten in een innige omstrengeling te zoenen. Beneden begon zich weer iets te roeren, dat was voor haar een teken haar lipjes over mijn schacht te vouwen en een heerlijke schlittenfahrt te starten (er goed op lettend dat hij er niet stiekem in piepte). Plotseling voelde ik een heerlijke warmte daar beneden en schoof ze langzaam omhoog tot op mijn borst, al die tijd liet ze haar blaas langzaam leeglopen over mijn body  victory wat een heerlijk gevoel ! Na de laatste druppel keerde ze de rollen om, "Jetzt du, ich liebe es". Ik had gelukkig veel water gedronken onderweg en mijn blaas zat goed vol. Ze genoot er echt van toen ik vanaf haar poesje omhoog ging tot haar borsten en weer terug, ze trok haar lipjes uit elkaar zodat ik ook diep in haar poesje kon komen. Na de laatste druppel waren haar remmen volledig los, ze likte hem schoon en deed er een jasje om. Ik neukte haar stevig door in missionaris standje, ze had geen glijmiddel nodig, zo nat was ze. Na korte tijd rolden we om en kwam ze boven op me zitten om zichzelf stevig te neuken terwijl ik van het aangezicht lag te genieten. Toen ik het voelde komen dook ze plots tussen mijn benen, trok het condoom eraf en stak ze hem weer ik haar keeltje. Ze verslikte zich bijna toen ik kwam, de helft liep uit haar mondje over mij heen "Wow, So Viel" murmelde ze terwijl ze met een slok alles liet verdwijnen  :clap:
Ze kwam nog even lekker tegen me aanliggen en we genoten nog van elkaars lichaam.
Tijdens het douchen nog even leuk gekletst en met een diepe tongzoen afscheid genomen.

Olivia ziet me zeker terug wanneer ik in de buurt ben, ik heb nog nooit Pay6 gehad me zo'n hoge GFS factor gecombineerd met een kinky inslag.