Auteur Topic: Svenneke  (gelezen 2367 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
Svenneke
« Gepost op: 4 december 2010, 20:53:27 »
Sven Nys gaat met privevlucht anar Wereldbekerwedstrijd.En ik die dacht dat het een sport was waar je met moeite je boterham kon verdienen  ;D  Bron: sporza.be

Sven Nys reist met privévlucht naar Igorre
za 04/12/2010 - 18:36
Zondag wordt in Igorre de vierde veldrit van de Wereldbeker gereden, maar een staking in Spanje speelt de renners parten. Sven Nys, die in Mallorca vastzit, probeert het morgenochtend met een privévlucht.

De meeste veldrijders logeren al enkele dagen in Spanje om te trainen bij warmere temperaturen. Zondag rijden ze in Igorre, in het noorden van Spanje. Maar door een wilde staking is het Spaanse luchtruim bijna volledig gesloten.

Van alle veldrijders ziet het er voor Sven Nys het benardst uit. Hij zit op Mallorca, waar hij op stage was, en zijn lijnvlucht van vanavond is geannuleerd.
Nys' vrouw Isabelle heeft nu voor hem en vier andere renners in dezelfde situatie een privévlucht geregeld. Morgen om 11u zou hij in Bilbao moeten landen.
Nys probeerde nog zijn ticket van zaterdagavond om te boeken, maar de wachtrij was zo lang dat hij naar een andere oplossing zocht. Via zijn vrouw regelde hij een privévlucht.
"Een privévliegtuig boeken was de enige overgebleven oplossing", zei Nys aan Sporza. "Ik doe dat wel niet alleen. Bart Aernouts, Gerben de Knegt, Thijs van Amerongen en Sven Vanthourenhout vliegen (en betalen) mee."

"Het is niet goedkoop, maar ik heb ook een klassement te verdedigen en maandag heb ik er nog een cross. Mijn vrouw heeft alles kunnen geregeld. Dat is fantastisch."
"Ik verwacht dat we om 11u in Bilbao landen. Daar worden we opgepikt. Het is natuurlijk niet ideaal, want het wordt in Igorre snel iets eten - waar ik nog iets vind, verkennen, nummer opspelden en volle gas."
"Sven heeft overwogen om met de boot en de auto naar Igorre te trekken, maar dat plan heeft hij opgegeven. Hij wil niet geradbraakt aan de start komen", reageerde zijn vrouw Isabelle eerst.
Maar het is niet allemaal kommer en kwel in Mallorca. "Uiteindelijk hebben we hier nog een goede dag gehad. We hebben vanmiddag lang aan het zwembad kunnen liggen. Dat was in België niet gelukt."
« Laatst bewerkt op: 4 december 2010, 20:57:45 door sexmachine »
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal