Auteur Topic: Haus 54, Angela  (gelezen 2585 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

guest7191

  • Gast
Haus 54, Angela
« Gepost op: 3 oktober 2014, 23:41:27 »
 Naam : Angela
 Nationaliteit/Taal : Grieks/Duits
 Leeftijd : tussen 23 en 25
 Haarkleur/-lengte : Lang geblondeerd haar, vaak in een knotje
 Lengte dame : 1,65m
 Postuur/Cupmaat : Slank, peervormige borsten B, maatje 36, heerlijke kont
 Tattoo: ?
 Service: pijpen met/oliemassage/GFE/tepels likken/leren outfit/ poppers/facesitting
 Tijdsduur : 20 min.
 Prijs : EUR 50,=

Vandaag na lange tijd deze blonde Angela bezocht. Ze werkt al een paar jaar in de Stahlstrasse en al regelmatig met haar gepraat, maar had altijd wat drempelvrees. Ze doet voornamelijk normale sex en was altijd wat bang dat ze mijn wensenlijstje niet zou snappen. Maar vandaag de gok genomen en zeer goed uitgepakt.

Angela werkt de 1e deur links naast de ingang van de bar in de stahlstrasse, dus kan niet missen.

Gekozen voor een pakket met pijpen/oliemassage en het dragen van een lerenbroek.

Eenmaal uitgekleed legde Angela mij op het bed, ging op mij zitten en begon mij teder overal aan te raken, waarbij ik haar borsten zoog en met mijn handen haar lerenkont masseerde.
Hierop volgend ging ze sensueel met haar tong likkend over mijn tepels met meer tedere aanrakingen, waardoor er een echt GFE spel ontstond.
Na 15min kreeg ik een knalrode condoom om mijn paal gebonden waarna Angela met een sensuele pijpbeurt begon en ik zelf na gerieven poppers kon nemen. Deze pijpbeurt ging langzaam over in een oliemassage waarbij Angela met haar lerenkont op mijn gezicht ging zetten en ze langszaam na het hoogtepunt toe werkte.

Na de actie ging Angela nog gezellig naast me zitten en nog lang nagepraat waarbij ze je de hele tijd sensueel aanraakt en wat teased.

Zeer geslaagde date  bij een goed uitziende blondine en heb veel waar voor mijn geld gekregen.