Auteur Topic: Haus2, vensternr 157, Ina (oude duitse milf)  (gelezen 3312 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

guest7191

  • Gast
Haus2, vensternr 157, Ina (oude duitse milf)
« Gepost op: 5 oktober 2014, 03:57:28 »
Was op hookers nog eens mijn oude recensies aan het doorspitten van dames die nu nog werkzaam zijn. Gisteren in Bochum nog deze oude duitse milf gespot die ik ooit in 2010 heb bezocht.

Hierbij mijn recensie van hookers uit het jaar 2010:

Kamer
Ina zit in gebouw 6, kamernr 152 (Ze wisselt af en toe van kamer in haus6, dus bind me niet vast op kamernr 152)

Dame
Ina viel op door als een statige dame voor het raam te zitten.
Ze gekleed als een soort deftige directie-secetaresse, te weten:
stoffen jurk, panties, zwarte pums, zwart t-shirt met decollete en een nette blaser erover.

Ze is 1m65, duits, half lang blond haar, schat eind 40, cup-B echt en een volle kont.

Samengevat een zeer keurig uitziende dame.

Sessie
Bood het standaard ruhrpakket voor 30 euro.
Echter vroeg meteen of ik nog speciale wensen had die iets verder gingen.
Ze antwoordde bevestigend op mijn vraag of ze ook lakkleding had en dus voor 50 euro naar binnen gestapt.

Ze trok een zwarte lakrok, zwarte lakbustier en rode lakpumps aan.
Kreeg een hele rustige sessie waarbij ik eerst 10min lang een beetje teasing kreeg waarbij ik overal haar lak moest voelen en likken, terwijl zij ondertussen aan mijn paal trok.
Dit alles vergezeld van een heleboel kinky taal.

Hierna moest ik haar lakpumps likken (eerst de pinhak, daarna de rest van de schoen).

Dit ging over in pmc dat goed was (helaas niet al te diep).

Uiteindelijk een oliemassage waarbij ik mezelf moest aftrekken, terwijl zij haar lakborsten in mijn gezicht perste.

Tijdens het aankleden blijft deze dame lekker kletsen over koetjes en kalfjes, waardoor er geen moment een stilte valt.

Werktijden
Alleen vrijdag en zondag.

Als ze zin heeft.
Geeft aan dit als extra bijverdienste te doen.
Bij slecht weer gaat ze niet werken (ook omdat ze van ver uit duitsland moet komen).

Werkhistorie
Ze gaf aan altijd in Bonn aan prive-ontvangst gedaan te hebben.
Echter bleef dit niet anoniem in de omgeving.
Aangezien de kamer in Bochum maar 60 euro per dag kost, heeft ze dus gekozen om af en toe in een rosse buurt te werken.

Conclusie
Zeer nette dame op leeftijd die met stijl en klasse je ontvangt.
Ze is al wel wat ouder en normaal niet meteen mijn 1e keus, maar bezoekje is goed bevallen.
Echter had de sessie van mij net wat meer kinky/dominant mogen zijn. Soms net iets te soft (maar dit is mijn persoonlijke mening en voorkeur).

guest7191

  • Gast
Haus 6, Ina (oude duitse milf)
« Reactie #1 Gepost op: 8 november 2014, 23:44:12 »
Gisteren was ik in Bochum en Ina is verhuisd naar Haus2, vensternr 157.