Auteur Topic: Ook ik ben erin getrapt  (gelezen 33701 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline frogger

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 89
    • Bekijk profiel
Ook ik ben erin getrapt
« Reactie #15 Gepost op: 12 november 2014, 16:54:04 »
ik was zo slim om een zin door google translate te halen voor ik hem naar mijn Filipijnse vriendin mailde.  Ze antwoord met het volgende:

 Masaya ako kasi na gawa mo na kahit sa malayo ay na papa saya mo ako at na kakantahan pa  sa  ako din mapasaya din kita

 iemand die een vertaal poging wil doen?

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Ook ik ben erin getrapt
« Reactie #16 Gepost op: 12 november 2014, 17:02:24 »
ik was zo slim om een zin door google translate te halen voor ik hem naar mijn Filipijnse vriendin mailde.  Ze antwoord met het volgende:

 Masaya ako kasi na gawa mo na kahit sa malayo ay na papa saya mo ako at na kakantahan pa  sa  ako din mapasaya din kita

 iemand die een vertaal poging wil doen?


Hier de vertaling van een Belgische Filipina:


You make me happy even though you are far away, she like to sing to also make you happy.


Tagalog is niet zo moeilijk, maar zelf kon ik het toch niet volgen.


Groet, Foots  O0 


P.S. even een noot van een kenner, dames vinden het doorgaans NIET leuk dat je Tagalog spreekt, maar het is verdomde lastig om dat verborgen te houden. Waarom vinden ze het doorgaans niet leuk ? awel dat komt doordat ze simpelweg liever niet hebben dat je alles kan verstaan. Wederom lastig te begrijpen in de Westerse wereld ik weet het.

Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline frogger

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 89
    • Bekijk profiel
Ook ik ben erin getrapt
« Reactie #17 Gepost op: 12 november 2014, 17:55:35 »
Dank je wel.
pak van mijn hart, ik herkende alleen het woord "papa"

In het engels heb ik al vaak moeite om te volgen wat ze zegt, maar ik lig wel vaak in een deuk van het lachen.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16210
    • Bekijk profiel
Ook ik ben erin getrapt
« Reactie #18 Gepost op: 12 november 2014, 18:02:21 »
Dank je wel.
pak van mijn hart, ik herkende alleen het woord "papa"

In het engels heb ik al vaak moeite om te volgen wat ze zegt, maar ik lig wel vaak in een deuk van het lachen.
Ow, nu snap ik hem ook, ik dacht al ... krijgen  we kleine frogjes  :lol_hitting: ;D
Papa Frog  :dance2


[attachimg=1]


En dat eindigt meestal in dit ....   ;D ;D ;D


[attachimg=2]
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Ook ik ben erin getrapt
« Reactie #19 Gepost op: 12 november 2014, 18:44:21 »

Dank je wel.
pak van mijn hart, ik herkende alleen het woord "papa"

In het engels heb ik al vaak moeite om te volgen wat ze zegt, maar ik lig wel vaak in een deuk van het lachen.

Oei Frogger,

Je dacht al oei wat staat er over "papa".

Wel ik schreef al eerder wellicht een te wat cryptische post over krokodillen, zie nogmaals in deze draad.

Ik zal het iets minder cryptisch proberen uit te leggen:
Geef ze 1 vinger en .....

[attachimg=1]

En dan laat ik je nog een keer raden wat er gebeurd als je daar zonder enige bescherming je piemeltje in steekt.

Groet, Foots  O0

P.S. Eens in je leven kom je er achter dat de posts van mij redelijk to the point zijn. Ze lijken lief schattig en aanhankelijk, maar pas op met een Filipijnse DVP, het zijn razend slimme en snelle maar vooral erg geduldige beesten*.

*(denkt in jaren en kent de westerse scheidingswetgeving beter dan ons allen. Wederom niet de theorie van de wetteksten, maar de praktijk van de vele andere die haar dat al reeds uit ervaring verteld hebben).



Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline frogger

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 89
    • Bekijk profiel
Ook ik ben erin getrapt
« Reactie #20 Gepost op: 19 november 2014, 18:00:21 »
gisteren zij  Foots tegen mij zeg maar eens Malibog tegen je Filipijnse vriendineke. Dan kan je lachen.

Dit is haar antwoord:

"Malibog it's means
If she's girl  she always want to six and the bed se how you are " :017: :017:

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16210
    • Bekijk profiel
Ook ik ben erin getrapt
« Reactie #21 Gepost op: 19 november 2014, 19:40:53 »
gisteren zij  Foots tegen mij zeg maar eens Malibog tegen je Filipijnse vriendineke. Dan kan je lachen.

Dit is haar antwoord:

"Malibog it's means
If she's girl  she always want to six and the bed se how you are " :017: :017:
Ze wil seks met zes mannen, zo zo zo, een echte krokodil  ;D
Die van jou is wel goed geil  :pica :censored 


let op, op de volgende tekst praat ze niet enkel meer over PA maar ook over MA, lang leve de kleine froggies  ;)  ... let vooral op GAME OVER in de tekst  :035: :king:



En omgekeerd, vrouwen willen sex met zes mannen, maar de volgende foto bewijst dat mannen zes meiden pakken plus vriendin, dus 7  :-\


"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Ook ik ben erin getrapt
« Reactie #22 Gepost op: 19 november 2014, 20:33:42 »
gisteren zij  Foots tegen mij zeg maar eens Malibog tegen je Filipijnse vriendineke. Dan kan je lachen.

Dit is haar antwoord:

"Malibog it's means
If she's girl  she always want to six and the bed se how you are " :017: :017:

Malibog is geil of horny.

De dame zegt "het meisje wil altijd sex en in bed"
"See how you are" betekend zoiets van "zie hoe je bent " erg veel gebruikt in de Filipijnen.

"Malibog mo" of "Malibog ikaw" jij bent geil
"Malibog ako" ik ben geil

Tagalog is redelijk simpel, gewoon wat woorden aan elkaar plakken.
Taglish is tagalog gemixt met engels, trouwens Filipina's in NL gebruiken ook Tagalog en NL door elkaar, is gebruikelijk in hun taal.

Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline frogger

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 89
    • Bekijk profiel
Ook ik ben erin getrapt
« Reactie #23 Gepost op: 7 december 2014, 12:26:43 »
Heeft er iemand nieuws uit  de Filipijnen? Het laatste maitje dat ik heb ontvangen is "Mylove I am‏ Scard. "

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Ook ik ben erin getrapt
« Reactie #24 Gepost op: 7 december 2014, 13:07:34 »
Heeft er iemand nieuws uit  de Filipijnen? Het laatste maitje dat ik heb ontvangen is "Mylove I am‏ Scard. "


Het nieuws is erg slecht, het word er 1 van bijna dezelfde verwoestende kracht als vorig jaar. Het wordt wederom een ramp niet te overzien. Ik hoop maar dat er niet te veel doden en gewonden zijn. Voor veel huizen is het einde verhaal, kost hun weer jaren om hier bovenop te komen. Het is echt heel erg slecht nieuws, technisch kan Dupke elke minuut rapporteren over de windsnelheden en waar, maar het gaat met zekerheid een drama worden. Geen stroom, geen communicatie ben daar maar op voorbereid.


Over het mailtje, een leugen en een waarheid, de leugen is my love, moet zijn mijn spaarpot en I am scard is de waarheid.


Groet, Foots  O0


P.S als je me de plaats en of provincie op IM zet kan ik je wel vertellen per im of ze er midden in komt of niet.
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline frogger

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 89
    • Bekijk profiel
Ook ik ben erin getrapt
« Reactie #25 Gepost op: 7 december 2014, 14:39:38 »
In dit geval ben ik zeker blij dat ik mylove/spaarpot ben. Ik weet zeker dat het geld beter terecht komt dan via alle goede doelen  bedrijven. Dan maar een keertje minder intree betalen bij ons zo geliefde duitse clubs.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16210
    • Bekijk profiel
Ook ik ben erin getrapt
« Reactie #26 Gepost op: 7 december 2014, 14:47:15 »
In dit geval ben ik zeker blij dat ik mylove/spaarpot ben. Ik weet zeker dat het geld beter terecht komt dan via alle goede doelen  bedrijven. Dan maar een keertje minder intree betalen bij ons zo geliefde duitse clubs.
maak je geen illusies, die centen die je hebt gestuurd zijn al lang op... (...gezopen door vriendlief)
Je kan het zo bekijken, het is heel erg wat er daar gebeurt, maar die boodschap is enkel een voorbode op de volgende vraag .... meer centen ... en dan blijft nog maar de vraag of mejuffer die gebruikt voor de ellende op te lossen of voor iets totaal anders .... eens ze weet dat je een goed hart hebt .... lees het krokodillenverhaal van foots, ze laten niet meer los als ze je vast hebben.


Neem alvast nota dat ze die boodschap aan alle 'contacten' in haar phone gestuurd heeft... (daar durf ik mijn bescheiden maandloon op verwedden)
Kwestie van wel mee te mogen leven in de ellendige situatie (want het staat vast dat wat er gaande is heel erg is) maar niet te geloven dat jij de enige 'my love' bent  ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Ook ik ben erin getrapt
« Reactie #27 Gepost op: 7 december 2014, 16:08:59 »
Precies juist gezegd en volledig fout in 1 post.

Het klopt namelijk precies dat een Filipina geen barst geeft om je uiterlijk (awel wit zijn, geen snor of baard helpt wel, en natuurlijk geen platte neus, maar een "rechte"westerse neus dat zijn hun dingen waar ze op letten) Dat je dik bent maakt je nog aantrekkelijker want dan leef je blijkbaar goed en heb je genoeg te eten, jawel dat zit er in hun hoofd, dus ik bijvoorbeeld nader hun ideaal beeld.

VOOR EEN FILIPINA BLIJFT HET BELANGRIJKSTE DAT JE EEN GOED HART HEBT EN DAT BETEKENT VOOR DE GOEDE VERSTAANDER DAT JE GOED VOOR HUN EN HUN FAMILIE ZORGT. DENK DAARBIJ AAN AF EN TOE EEN FINANCIELE BIJDRAGEN KORT SAMENGEVAT BIJ RAMPEN DIE HUN ALTIJD OVERKOMEN ZOALS TYFOONS, ZIEKTES, OPERATIES, BEGRAFENISSEN EN ONGEVALLEN.

Filipijnen is een ideaal land voor de goed doorvoede Westerlingen om een lieve vriendin te zoeken, alleen een goede vriendin voor het leven is geen DVP in de Filipijnen. En lees goed mijn woorden, vriendin, want als je ermee trouwt dan wordt je financieel haar slaaf (ja ook bij trouwen op huwelijk voorwaarden, dat beschermt je namelijk een deel van je eigendommen, maar niet de 12 jaar partneralimentatie, en dat weten ze allemaal heel erg goed). Dus nooit trouwen, nooit nooit nooit.

Wat niet kopt is de aanname dat het geld door vriendlief word opgezopen. Dat is wel iets wat je in de westerse wereld tegenkomt, of meestal is wit poeder de meest populaire en moderne keuze geloof ik. Een Filipina heeft wellicht wel een Filipijns vriendje, maar ik durf hier tegen te spreken dat die het geld verzuipen.

Het meeste geld door een Filipina word gebruikt voor:
1. eigen kind
2. eigen familie
3. telefoon, internet en hebbedingetjes (korte jurkjes bij Melanie uit Q bar bv)
4. en ja een heel klein deel spendeerd geld aan macho dancers, ofwel de mannelijke gigolo in barvorm in Angels city

Het maandloon is een 125 euro per mand, dus weet als je 1000 euro opstuurt dat je 8 maanden loon stuurt. Een hotel van 60 euro per nacht is in hun ogen dan ook verschrikkelijk veel geld, een zogenaamde NO-brainer in hun ogen.).

Geld sturen voor de ramp is prima en een goed hart is niet verkeerd, maar een gezond brein
blijft een noodzaak.

Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline dupke

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 321
    • Bekijk profiel
Ook ik ben erin getrapt
« Reactie #28 Gepost op: 7 december 2014, 21:50:27 »
ok voor frogger wat cijfertjes


de typhoon Hagupit , lokale naam Ruby is voor het eerst op mijn Typhoonradar verschenen op december als tropische storm met snelhden van 100 km/h

Mijn madam was toen op weg naar huis en ik heb haar laten door reizen , dom dom dom, maar ik wist toen nog niet beter

Op 3 december is die op mijn rader verschelen als typhoon met snelhden van 175 km/h met pieken tot 215 km/h... madam laten weten dat het tijd was haar boeltje te pakken en thuis weg te gaan ... resultaat ... baby de boten varen niet meer, ik kan hier niet meer weg;

Op 4 december verscheen Hagupit op mijn typhoonradar als Super typhoon met snelheden tot 270 km/h met pieken tot 320 km/h. Het pad dat die volgde was een beetje onvoorspelbaar maar het leek erop dat Leyte en Samar ( dezelfde regio als vorig jaar met Hayan) de volle laag ging krijgen , Bicol dat altijd prijs heeft een 2e plaats met ereprijs

5 december, die super Typoon verplaatst zich een beetje naar het noorden, het lijkt dat Bicol toch mee op het podium bij de winnaars mag staan.

6 december in de voormiddag laatste keer met mijn madam gesproken, goede raad gegeven, buiten spookt het al en ze zijn bang, zeer bang omdat het oog van de storm recht over hun heen komt, ze gaan de ere plaats verroveren en het hardst geraakt worden.

7 december , langs alle mogelijke kanalen info gezocht en gevonden over het traject van de typhoon ...

Cnn bericht zaterdag namiddag, als de typhoon in alle kracht boven haar hoofd raast windsnelheden van 275 km/h met pieken tot 325 ..; regen 402 mm in een paar uur.. ja dit is geen typfout.  Ik vrees het ergste omdat ze spreken over storm surge, voor de mindere kenners een tsunami achtige vloedgolf die niet weg gaat maar blijft van 4 tot 4,5 meter hoog

Ik verwacht lange tijd niks meer van haar te horen.

Zondag de 7e december 's morgens wordt ik wakker van een beep op mijn telefoon.. ik denk nog dat kan zij niet zijn dus wil verder slapen maar ga zekerheidshalve toch maar even kijken.

Ze heeft een berichtje gestuurd en is online, blijkbaar is de gsm mast en het internet op dat moment niet om zeep.  De storm is grotendeels voorbij, iedereen in haar familie heeft het overleeft zonder te veel schrammen en builen.  Het huis staat nog recht, welliswaar zonder dak, maar ja dat zijn kleine details in verhouding tot de rest van de verwoesting.

ik krijg niet veel info uit haar, ze is nog in schock.. de boten zijn vernield , het eten is een probleem aangezien ze niet naar het vaste land kunnen om voorraad bij te kopen. Haar (mijn) varkens gaan een vervroegde consumptie tegemoet willen ze straks nog iets te eten hebben.

De cocosnoten plantage, die was er ooit maar dat gaat 10 jaar duren eer die wee kokosnoten opbrengt.  Er staan nog wat stompjes recht dat is het.

De typhoon raast voort maar verzwakt naar 200 km/h en dan naar 160 km/h richting sabang en dan naar manila.

Legazpi gaat zwaar geraakt worden ..  ligt aan de kust en krijgt vloedgolven hoger dan 4 m te verwerken. Maandag is Manila aan de beurt .. nog 140 km/h wind

regenval :

Tacloban : 92 mm
Calbayog :425 mm: hier zit mijn madam ongeveer
legazpi : 460 mm
naga : 384 mm
Lucena 259 mm
manila : 69mm  maar hier moet de typhoon nog echt beginnen

Het gaat weer gezellig worden in MARIKINA in manila aan de rivier.. daar gaan ze meer dan natte voeten krijgen.

Dinsdag verlaat de super typhoon de filipijnen

Tot  daar uw live verslag gever




Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16210
    • Bekijk profiel
Ook ik ben erin getrapt
« Reactie #29 Gepost op: 7 december 2014, 22:40:30 »
Vreselijk nieuws allemaal, alleen de gsm-mast heeft het gelukkig niet begeven.
Kijk, een erg vernietigende storm als kokosnootplantages weggeveegd worden.


Het goede nieuws is dat internet en gsm-masten de woeste orkaan hebben doorstaan, kan er toch nog gecommuniceerd worden, ook dat is belangrijk.
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal