Auteur Topic: Erica (Roemeense)  (gelezen 11514 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Erica (Roemeense)
« Gepost op: 12 oktober 2014, 09:56:45 »
Mijn 2de kamergang eergisteren in Mondial, was met de bloedmooie Roemeense Erica.

Wat een mooie meid is deze Erica. 300% mijn type! Erica heeft een héél mooi gezicht met grote, bruine  ogen. Ze heeft een heel leuke glimlach en een geile blik. Ze heeft middellang blond haar. Erika is 21 jaar jong en amper 1,55m groot. Ze is heel slank, maar ze heeft een echte, wondermooie B-cup en een heel lekker kontje. Ik herinner me ook nog een tattoo op haar bovenrug . Piercings kan ik me niet herinneren.

We hadden op een zeteltje gedurende een 15 minuten een leuk gesprekje en toen kwam de sleutelvraag. Ik twijfelde een beetje: is deze meid niet gewoon te mooi om waar te zijn??, maar ik liet haar toch een sleutel halen.

Dit keer kregen we een kamer op het gelijksvloers. Weerom een mooie, grote kamer met een groot bed. Het was wel wat vreemd dat er vier 1 meter hoge Romeinse beelden in de kamer stonden, met hun gezicht richting bed geplaatst. Ach ja. Ik heb er nooit een probleem mee gehad bekeken te worden tijdens het neuken ;).
 
Ook Erica had slechts 1 kleine handdoek gekregen voor het grote bed. Ze nam de mijne ook, waardoor er een toch iets grotere oppervlakte van het bed bedekt was. Ik heb haar maar niet verteld dat ik eerder een paar scheten in die handdoek had gelaten :-P ;).

Erica startte onmiddellijk in overdrive (ze had me niet gevraagd hoe lang ik op kamer wou blijven). Zoenen en een beetje tongzoenen, even komen pussysliden, naar beneden voor een zalige pijpbeurt, condoompje erom en ze begon me te berijden (zalig en wat een zicht op dat lekkere lichaampje! :o).

Ik twijfelde tussen haar te vragen het een beetje rustiger aan te doen of over te schakelen op hondjes en het af te maken. Het is het tweede geworden. Ik was ondertussen zo geil, dat uitstel er niet meer in zat.

Erica plaatste zich op handen en knieën, met haar beentjes open voor me en ik duwde Piet, ondanks dat ze heel vochtig was, met nogal wat moeite naar binnen (om de gevleugelde woorden van Hansdordt na een kamergang met Paula (HP) te citeren: "was zij zo nauw, of ben ik nou erg dik :o". Om eventuele opmerkingen te vermijden: zij was zo nauw ;) :lol_hitting:).

Wat een geil zicht in die spiegel was me dat. Ik, die als afgeleefde dertiger zo een wondermooie meid mocht neuken . Ik heb het uiteindelijk wonder boven wonder nog zo’n 5 minuten volgehouden en ben op minuut 18 van de kamergang met een onwaarschijnlijke knal klaargekomen :pica.

We hebben nog even nageknuffeld en daarop de kamergang afsloten met een lekkere zoen. Ik heb Erica haar 30€(!) gegeven en ben gaan douchen.

Herhalingsgevaar: héééééééééél groot.
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Erica (Roemeense)
« Reactie #1 Gepost op: 12 oktober 2014, 11:39:25 »
Ik lees blond maar keek tevens naar onze fotoselector, en zag daar een jonge BLOEDMOOIE Erika, spreken we over dezelfde of lopen er 2 bloedmooie Erika's rond, KP?



Jij hebt het over een blonde, maar die vrouwen durven sneller van haarkleur te veranderen dan wij van badjas, dus daarom de vraag.....




"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Erica (Roemeense)
« Reactie #2 Gepost op: 12 oktober 2014, 11:59:26 »
Ik twijfel. Bob0808 heeft me die vraag ook al gesteld. 'Mijn' Erica was nog iets slanker dan de meid op de foto's en heeft zoals gezegd blond haar, maar die borsten komen me toch enorm bekend voor! Ik zal haar, de volgende keer dat ik met haar kamer, eens vragen of zij de meid van de foto's is! 8)
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Erica (Roemeense)
« Reactie #3 Gepost op: 7 november 2015, 14:37:44 »
Erica loopt nog steeds rond in Mondial. Zowel haar uiterlijk (verwilderd haar en dito blik) als haar gedrag (constant irritant geroep a la: Ich liebe dich KP) zijn er jammer genoeg zwaar op achteruit gegaan.

Haar mooie, slanke lichaam blijft een lust om naar te kijken, maar dat volstond gisteren absoluut niet om me tot een kamergang te verleiden...
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Erica (Roemeense)
« Reactie #4 Gepost op: 22 september 2017, 16:46:00 »
Nog steeds in Mondial aanwezig. Nog steeds knettergek... ::) ;).
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum