Auteur Topic: Aken, Antoniusstrasse 7, Sara (Roemeense)  (gelezen 4351 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Aken, Antoniusstrasse 7, Sara (Roemeense)
« Gepost op: 13 oktober 2014, 21:43:34 »
Ik had het zelf niet verwacht. Na ruim een jaar saunaclubs te hebben geproefd, stond ik deze maandag aan het eind van de middag geheel onverwacht in de A-strasse. Zoals altijd geparkeerd in de Büchel Parkeergarage en van onder af de A-strasse ingelopen. Eerst even kijken bij 'oud' gedienden Rebecca (29) en Wanna (29a), maar deze schitterden van afwezigheid. Doorgelopen naar de bovenzijde. Aantal aanwezige dames, grove schatting: 20. Drie dames hielden mij aan voor een praatje. Tijdens zo'n praatje vroeg ik naar hun naam. Ik wandelde de A-strasse uit en keek op mijn iPhone naar de recensies van deze namen: Jana(?), Maya en Sara. De recensie van D&G op Hookers over Sara sprong er met kop en schouders boven uit. PZC en TZ in de A-stasse? Dit zou lijken op Saunaclubservice.

Ik bedacht me geen moment en liep linea recta naar nr 7, alwaar ik bijzonder vriendelijk werd ontvangen door Sara. Na het wasje begon Sara hartstochtelijk te TZ en meteen werd kleine knak handmatig onder handen genomen. Ze streelde en kuste elk plekje langzaam op weg naar kleine knak. PZC was van goede klasse en ook de 'parels des levens' werden stevig naar binnen gezogen. Ze nam er zeker 10 tot 15 minuten de tijd voor. Positie 69 aangenomen. Toen ging het wel heel snel. Ik dacht dat mijn professortjes tegen haar huig waren beland, maar dat bleek niet zo te zijn. Het voelde anders wel zo. Aan NMC ben ik niet toegekomen. Voor een raambuurt geeft Sara een meer dan uitstekende service.


Naam:      Sara
Geslacht:      vrouw
Leeftijd:      22 - 25
Locatie:      Aken
Adres:      Antoniusstrasse 07
Nationaliteit / uiterlijk:   Oost-Europees
Haarkleur:      blond
Kleur ogen:   groen
Postuur en Lengte:   stevig / 1.65m
Cupmaat:      C (echt)
Tatoeage’s:   ja
Piercings:      nee

Service:
NMC niet bekend       
PZC goed (GOSP < 0,8 M)     
TZ   
GFE       
Beffen (69)
Vingeren

Note Foots: alinea aangebracht voor leesbaarheid en een komma want een zuigkracht groter als 1 is onmogelijk.
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke