Auteur Topic: FKK Oceans - Düsseldorf  (gelezen 169896 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
FKK Oceans - Düsseldorf
« Reactie #15 Gepost op: 18 november 2014, 14:11:35 »
Ik doe lacherig, niet als admin maar als binnenvaartrakker, the Oceans are way toooo big for this lonely shipper  ;D 
Ik zal me verklaren ...


Hetzelfde verhaal als Planet Eden, indien de boel gaat draaien, hebben de nabijgelegen clubs een klein probleempje....


Ik geloof niet dat die keet gaat draaien, tenzij Berti het roer deftig omgooit.
Pasterig gedrag, heli-landplaatsen, filmpjes met limo's .... euh, ik ga wel naar een club waar ik geen chichi krijg (stop, waar ik niet dik moet betalen voor een colatje en wat eten) en waar ik met plezier 100 euro voor een uur betaal.


In mijn beleving is een saunaclub een club waar je afrekent bij binnenkomst, en je verder onbekommerd je ding doet, met de dames afrekent aan de kleedkamer of bij de theke, maar waar je helemaal niet hoeft dorst en honger te lijden.
Ik zou begot niet weten waarom ik in Oceans 5 euro voor een simpele cola zou neertellen, euh, ik drink misschien wel 30 cola's en 10 koffies als ik een dag naar een club ga, ik ga heus geen 20 euro (of wat de prijs ook mag zijn) neertellen om wat achter de kiezen te proppen....


Berti kan best ambitieus zijn, hij heeft er 10 miljoen tegen aan gepompt, en die moet ik als bezoeker betalen.
En wanneer zal het draaien?
Yep, tegen de tijd dat Berti uit de lucht komt met zijn heli en zijn beide voetjes op de grond zet, en ze daar houdt. Wel moeilijk als je groots aankondigt dat je 10 miljoen hebt geïnvesteerd. Een beetje bescheidenheid zou Oceans sieren.
Dat betekent niet meer (maar zeker niet minder) dat hij zich zal moeten aanpassen aan de clubs in de nabijheid, en niet omgekeerd, daarvoor hebben de anderen al te veel naam en faam.


En als je er tien miljoen tegenaan gooit, en je mikt op een internationaal publiek, denk dan niet dat je het redt met een eentalige Duitse website , geen Amerikaander die er ook maar aan denkt verder te klikken, laat staan die club te bezoeken....


Die sessieprijsverhogingen in de clubs als GT en LR? Dat is even slikken, ik kan begrijpen dat de clubs daar even paniekvoetbal hebben gespeeld, maar enkel uit angst dat de dames zouden weglopen.
Diegene die er naartoe zijn gelopen zullen vlugger terugkomen dan weglopen, volgens mij heeft 0 in een vermenigvuldiging het andere cijfer op, 0 x 100 = 0 euro.


En meiden mogen gratis binnen (voorlopig), de vraag is of ze ook de drank en het eten en de overnachting moeten betalen, dan is het 0 euro - eten en drank en slapen.....


Ik stem dus voor een flop, en ik ben eentje die een hele dag in een club vertoeft indien ik ga, en graag een all-in prijs aangeboden krijgt.


De verliezers de vaste klanten van GT (en aanverwante clubs)?
Ach, die een half uur kameren betalen in die clubs net hetzelfde, en ik weet niet, maar ik vrees dat mijn inscheping en uitscheping in Oceans dik 150 euro zou zijn (zonder dames) en dat vind ik toch een beetje te veel (van het goede), dan heb ik enkel nog maar naar de (20 of zo) grieten kunnen kijken.
Persoonlijk zeg ik momenteel ... neen .... bedankt ..... geef mijn portie maar aan Berti, ahoewel hij wel enkelen van onderstaande foto (die links van Berti en de kopij van Nilfisk Nicky uiterst rechts) een walvergunning Living Room mag schenken  :dance2


[attachimg=1]


note sm: tussen schrijven en publiceren van mijn mening is het schip al overstag gegaan wat betreft de koude en warme dranken, de koers wordt dus al heel erg snel aangepast, maar nog steeds niet aantrekkelijk genoeg om mij op de wilde Oceaan te krijgen, ik blijf voorlopig nog aan wal, daar staan trouwens de beste stuurlui  :lol_hitting:
Nu nog de freet in de inkomprijs, 200 dames die ons willen plezieren en vooral weg met die chicchi, maar dat laatste komt vanzelf, als de centen op zijn om achttien buitenwippers te betalen

[attachimg=2]
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Online de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2902
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
FKK Oceans - Düsseldorf
« Reactie #16 Gepost op: 18 november 2014, 18:30:30 »
Ik doe lacherig, niet als admin maar als binnenvaartrakker, the Oceans are way toooo big for this lonely shipper  ;D 
Ik zal me verklaren ...


Hetzelfde verhaal als Planet Eden, indien de boel gaat draaien, hebben de nabijgelegen clubs een klein probleempje....


Ik geloof niet dat die keet gaat draaien, tenzij Berti het roer deftig omgooit.
Pasterig gedrag, heli-landplaatsen, filmpjes met limo's .... euh, ik ga wel naar een club waar ik geen chichi krijg (stop, waar ik niet dik moet betalen voor een colatje en wat eten) en waar ik met plezier 100 euro voor een uur betaal.


In mijn beleving is een saunaclub een club waar je afrekent bij binnenkomst, en je verder onbekommerd je ding doet, met de dames afrekent aan de kleedkamer of bij de theke, maar waar je helemaal niet hoeft dorst en honger te lijden.
Ik zou begot niet weten waarom ik in Oceans 5 euro voor een simpele cola zou neertellen, euh, ik drink misschien wel 30 cola's en 10 koffies als ik een dag naar een club ga, ik ga heus geen 20 euro (of wat de prijs ook mag zijn) neertellen om wat achter de kiezen te proppen....


Berti kan best ambitieus zijn, hij heeft er 10 miljoen tegen aan gepompt, en die moet ik als bezoeker betalen.
En wanneer zal het draaien?
Yep, tegen de tijd dat Berti uit de lucht komt met zijn heli en zijn beide voetjes op de grond zet, en ze daar houdt. Wel moeilijk als je groots aankondigt dat je 10 miljoen hebt geïnvesteerd. Een beetje bescheidenheid zou Oceans sieren.
Dat betekent niet meer (maar zeker niet minder) dat hij zich zal moeten aanpassen aan de clubs in de nabijheid, en niet omgekeerd, daarvoor hebben de anderen al te veel naam en faam.


En als je er tien miljoen tegenaan gooit, en je mikt op een internationaal publiek, denk dan niet dat je het redt met een eentalige Duitse website , geen Amerikaander die er ook maar aan denkt verder te klikken, laat staan die club te bezoeken....


Die sessieprijsverhogingen in de clubs als GT en LR? Dat is even slikken, ik kan begrijpen dat de clubs daar even paniekvoetbal hebben gespeeld, maar enkel uit angst dat de dames zouden weglopen.
Diegene die er naartoe zijn gelopen zullen vlugger terugkomen dan weglopen, volgens mij heeft 0 in een vermenigvuldiging het andere cijfer op, 0 x 100 = 0 euro.


En meiden mogen gratis binnen (voorlopig), de vraag is of ze ook de drank en het eten en de overnachting moeten betalen, dan is het 0 euro - eten en drank en slapen.....


Ik stem dus voor een flop, en ik ben eentje die een hele dag in een club vertoeft indien ik ga, en graag een all-in prijs aangeboden krijgt.


De verliezers de vaste klanten van GT (en aanverwante clubs)?
Ach, die een half uur kameren betalen in die clubs net hetzelfde, en ik weet niet, maar ik vrees dat mijn inscheping en uitscheping in Oceans dik 150 euro zou zijn (zonder dames) en dat vind ik toch een beetje te veel (van het goede), dan heb ik enkel nog maar naar de (20 of zo) grieten kunnen kijken.
Persoonlijk zeg ik momenteel ... neen .... bedankt ..... geef mijn portie maar aan Berti, ahoewel hij wel enkelen van onderstaande foto (die links van Berti en de kopij van Nilfisk Nicky uiterst rechts) een walvergunning Living Room mag schenken  :dance2


[attachimg=1]


note sm: tussen schrijven en publiceren van mijn mening is het schip al overstag gegaan wat betreft de koude en warme dranken, de koers wordt dus al heel erg snel aangepast, maar nog steeds niet aantrekkelijk genoeg om mij op de wilde Oceaan te krijgen, ik blijf voorlopig nog aan wal, daar staan trouwens de beste stuurlui  :lol_hitting:
Nu nog de freet in de inkomprijs, 200 dames die ons willen plezieren en vooral weg met die chicchi, maar dat laatste komt vanzelf, als de centen op zijn om achttien buitenwippers te betalen

[attachimg=2]

De club is hellemaal niet van bertii  :lol_hitting: dat is de reclame stunt over de prijzen in de clubs als LR en gt kan ik ma 1 ding zeggen voor mijn maak het niks uit ma je kan als dvp beter 75 euro verdienen voor een uur je moet immers als dvp vaak lang wachten op een nieuwe kamer gang  onder lang versta ik 2 uur op uitzonderingen na het zijn niet allemaal maxim en jeniffers  :17:

Offline The Joker

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 52
    • Bekijk profiel
FKK Oceans - Düsseldorf
« Reactie #17 Gepost op: 30 december 2014, 14:10:44 »
Ocean's heeft de nieuwe toegangsprijzen vanaf 2 januari 2015 bekend gemaakt.
Ze zouden boekhouders ook korting mogen geven, want het is een hele puzzel geworden:
http://www.fkk-oceans.de/Eintritt

Hier mijn poging voor de heren, dames komen nog steeds gratis binnen en paren betalen dus gewoon onderstaande prijzen.
Op ZO MA DI geldt nog steeds 2 voor 1 korting.

Entree badjas voor 14:00: €40
Entree badjas met taxi voor 14:00: €70
Entree badjas na 14:00: €65
Entree badjas met taxi na 14:00: €95
Entree gekleed na 20:00: €110
Entree gekleed met taxi na 20:00: €130 €140
Entree als taxichauffeur of gepensioneerde op ZO & MA badjas: €40
Entree als taxichauffeur of gepensioneerde op ZO & MA gekleed na 20:00: €85
Entree als taxichauffeur of gepensioneerde op ZO & MA badjas met taxi: €70
Entree als taxichauffeur of gepensioneerde op ZO & MA gekleed met taxi na 20:00: €115
Entree mindervalide badjas: €40
Entree mindervalide gekleed na 20:00: €85
Entree mindervalide badjas met taxi: €70
Entree mindervalide badjas met taxi gekleed na 20:00: €115

Offline Willi69

  • Hausmeister
  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 13
    • Bekijk profiel
FKK Oceans - Düsseldorf
« Reactie #18 Gepost op: 30 december 2014, 14:24:09 »
Die gute Nachricht: :))

Es gibt Freikarten für das Oceans zu gewinnen, gültig bis 31.01.2015.
 
Auf der Seite http://fkk-club.com bitte mit euren üblichen Daten registrieren (rechts oben), an die genannte eMail-Adresse wird der Gewinncode geschickt.
 
Bitte einen Kommentar (ein paar Zeilen reichen, darf natürlich auch länger sein, in DE oder EN) zu einem der dort genannten Clubs veröffentlichen (Hinweise siehe in der linken Spalte, etwas nach unten scrollen).
 
Aber nicht zu lange warten, das Kontingent ist auf 30 Karten begrenzt und einige Karten sind schon weg, auch an die holländischen Kollegen. ;)
 
Viel Glück!
Dutch beer is like making love in a canoe.
It's fucking close to water.

Offline noglangnietuitgewandeld

  • Held
  • *****
  • Berichten: 681
    • Bekijk profiel
FKK Oceans - Düsseldorf
« Reactie #19 Gepost op: 30 december 2014, 14:25:50 »
Allemachtig, en ik had net een vrijkaart gekregen van dat Duitse forum, wat Willy net schrijft. Denk dat ik me maar meld aan de poort op zondag na 20:00 uur, als in badjas geklede gepensioneerde minder valide taxichauffeur. Dan haal ik er de meeste waarde uit denk ik zo.
Echtgenote is verleden tijd van echt genieten.
Copulare necesse est.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
FKK Oceans - Düsseldorf
« Reactie #20 Gepost op: 30 december 2014, 14:33:56 »
Wat betekent entree badjas met taxi dan?
Moet je je taxi binnenrijden?  :017:


Ik ben een gepensioneerde taxichauffeur en breng mijn eigen badjas mee op maandag, wat moet ik dan betalen? Of hangt het ervan af dat mijn baas me toch mijn taxi meegeeft en dat vadertje staat me een bewijs meegeeft dat ik gepensioneerd ben?


Ik vind het niet eens meer grappig, nog enkele maanden geduld, en er staat dan wel een EENDUIDIGE prijs op, oftewel geen prijs meer .... op deze manier gaan ze niet het juiste publiek trekken .....


A propos, krijgen gepensioneerden ook korting als ze eten of enkel indien ze een vals gebit dragen?  :lol_hitting:
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
FKK Oceans - Düsseldorf
« Reactie #21 Gepost op: 30 december 2014, 21:22:30 »
Ik mis de prijs voor entree badjas XL, XXL, XXXL en XXXXL (zonder taxi).
Meer stof dus dat moet duurder zijn dan de gewone badjas.  ;D
Ik heb maar DoppelXL
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline The Joker

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 52
    • Bekijk profiel
FKK Oceans - Düsseldorf
« Reactie #22 Gepost op: 1 januari 2015, 14:38:31 »
Entree met taxi is wanneer je met een taxi naar de club komt, betaal je behalve de kosten van de taxi ook nog eens E30 extra inkom, soort maffia protectie geld systeem.
Heb nog een fout gemaakt ook in de lijst: Entree gekleed met taxi na 20:00: €140 ipv €130 wat ik schreef...
De ZO MA DI 2 voor 1 korting is dus ook afgeschaft vanaf heden zie ik net.
Deze club blijft elke paar weken nieuwe dingen proberen om volk te trekken, maar als ze niet gewoon transparant, eenvoudig en entree incl freet regelen, zullen ze nooit klanten trekken uit de populatie van de saunaclub bezoekers.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
FKK Oceans - Düsseldorf
« Reactie #23 Gepost op: 1 januari 2015, 14:52:50 »
Entree met taxi is wanneer je met een taxi naar de club komt, betaal je behalve de kosten van de taxi ook nog eens E30 extra inkom, soort maffia protectie geld systeem.
Heb nog een fout gemaakt ook in de lijst: Entree gekleed met taxi na 20:00: €140 ipv €130 wat ik schreef...
De ZO MA DI 2 voor 1 korting is dus ook afgeschaft vanaf heden zie ik net.
Deze club blijft elke paar weken nieuwe dingen proberen om volk te trekken, maar als ze niet gewoon transparant, eenvoudig en entree incl freet regelen, zullen ze nooit klanten trekken uit de populatie van de saunaclub bezoekers.
Ga hen eens les geven in "duidelijkheid", want klaarblijkelijk zijn ze daar zo gek als een achterdeur.
Misschien willen ze het wel ZO ingewikkeld maken dat iedereen bij de inkomt zegt JA JA en betaalt. Taxi, opa, badjas, freet, gepensioneerd, valse tanden, meer valide, brede borstkast... Straks moet je nog meer betalen omdat je denkt eend ame te kennen die er werkt  :lol_hitting:
Jongens, is het nu zo moeilijk om voor iedereen dezelfde prijs te hanteren, hou het simpel.
Het lijkt wel de Nederlandse belastingsdienst die daar het roer in handen heeft: "Makkelijker willen we het jullie niet maken, duurder wel ....;D :cheer:
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline noglangnietuitgewandeld

  • Held
  • *****
  • Berichten: 681
    • Bekijk profiel
FKK Oceans - Düsseldorf
« Reactie #24 Gepost op: 5 januari 2015, 19:58:53 »
Uit mezelf zou ik het niet bedacht hebben. Om eens naar Oceans te gaan. Maar een Duits forum stelde een vrijkaartje ter beschikking, dan kan het geen kwaad om eens een blik te werpen. Het laatste bericht over het prijsbeleid vond ik nogal merkwaardig. Gekleed of in badjas, gepensioneerd of niet, gehandicapt of niet (zou een geestelijke handicap als een saunaclubverslaving ook onder de noemer vallen?) Met een taxi is ook een stuk duurder. Dan neem je toch gewoon een taxi naar het volgende huisnummer en loop je de laatste honderd meter. Of denk ik nou te Hollands? Enfin de parkeerplaats is ruim genoeg en er zijn speciale plaatsen voor invaliden, dus daar is over nagedacht.
 
Ik had nog even Justina geappt, maar die zal pas de 14e terugkomen. Waarvan akte. Maar ik was in de buurt en had de gelegenheid en het motief. Nu is de maandag zoals bekend niet de beste dag voor een clubbezoek, en zeker niet als het de eerste maandag van het jaar betreft. Bovendien is het een vast gegeven dat je bij clubs die de hele nacht open zijn, tijdens de eerste uren van de dag hoofdzakelijk dames uit de B categorie aantreft, die hopen even snel een vroege gast te snappen, voordat de toppers binnenkomen. Daarom had ik gewacht tot drie uur ’s middags, maar dat was duidelijk nog te vroeg. Slechts een handvol dames en een handvol gasten aanwezig. De dame aan de ontvangst legde een en ander even uit. Maar het geheel is goed overzichtelijk, en heel ruim opgezet. Erg mooi ook, hier is echt zorg aan besteed. Het eerste ijkpunt van een club is bij mij de douchekraan. Je treft vaak van die onmogelijke kutkranen aan, die alleen ijskoud of gloeiend heet water geven. Maar dat heeft Oceans wel goed geregeld. Geen gekookte of bevroren snikkel opgelopen.

Mooie grote barruimte met een eethoek en veel banken. Eten zit dan weer niet bij de entreeprijs in. Jammer. Alcohol ook niet, mooi. In zo’n ruime setting valt een grote mensenmassa niet op, maar in dit geval deed het geheel behoorlijk leeg aan. De paar dames die er zaten hielden zich op de achtergrond. Watertje genomen en doorgelopen naar de wellness. Ook hier een grote verblijfsruimte met ligbanken, sauna, hamam, stoombad, massage, en een zoutgrot. Daar een poosje in gezeten en wat van die sjieke kaktijdschriften doorgebladerd. De spannendste was de Playboy, dat zegt wel iets over de rest. Merkwaardig luchtje hing er in dat kot. Toen ik eruit kwam, las ik op een mededeling aan de muur, dat ik onder andere ijzer, broom, magnesium, jodium en nog enkele mineralen had ingeademd, en dat zou dan goed voor me zijn. Mooi, dan ben ik tenminste helemaal klaar voor de actie. Het damesbestand was echter nog niet zodanig toegenomen dat ik er een bult van in de badjas kreeg, dus eerst nog maar een sauna genomen. Was goed heet en biedt wel ruimte aan een man of twintig. Na afkoeling dat stoombad ingegaan, was ook prima. De wellness hebben ze goed op orde bij Oceans. Ook het buitengedeelte is heel ruim opgezet, gedeeltelijk betegeld, met palmboompjes en daarbuiten een deel met zand. En een aparte rookruimte.

Weer naar de bar gelopen om het vocht aan te vullen. Inmiddels iets meer dames. Melanie, een slanke Balkanmeid met rood haar beweerde dat ze me kende uit Living Room. Ik herinnerde me haar niet, maar het zou best kunnen, ik kom daar wel eens. Spleetje tussen de tanden zoals er maar weinige zijn, dat maakt haar herkenbaar. Praatje pot aan de bar, niet onaardig, maar dat zegt verder weinig. Ze zou goed kunnen blasen, maar dat zeggen ze allemaal. Hoe zit het met zoenen dan? Meteen kreeg ik een tongetje tussen de lippen. Das alvast een aardig begin, vooruit dan maar. We kwamen op een kamer met spiegels rondom. Nu was ik ineens met tien meiden op de kamer leek het wel. Maar nu kwam ook het golddiggertje naar boven. Er moest eerst een laken gehaald worden. In de klant zijn tijd natuurlijk. Ze zou goed zijn in anaal. Geen interesse. Zoenen kostte ineens 25 meer. Tijd om haar eens even streng toe te spreken. Zeg, zoiets moet je de klant vertellen voordat je met hem op de kamer gaat! Nu kwam er ineens een andere draai aan het verhaal. Sommige vrouwen vroegen daar 25 extra voor, maar bij haar was het gratis. Het tongetje kwam er aan te pas, maar slechts heel oppervlakkig. Dan maar pijpen. Ging redelijk. Probeerde me nog een vingeranaal aan te smeren, ook geen interesse. Wil je Aufnahme? Dat is wel extra. Ja, weet ik, 25. Nee, dat was vijftig volgens haar. Laat dan maar. Onnodig te zeggen dat ik er steeds minder zin in kreeg. Ze zakte tot 30. Leek goddorie wel een uitpeesbeurt op de wallen. Toe dan maar, voor die 30. Ik kreeg een idee, maar dat zei ik haar niet. Voor die drie tientjes wil ik er wel lol van hebben. Het was meer hand dan pijpwerk, alleen het tongetje draaide vrij goed mee. Langzaam voelde ik het omhoogkomen vanuit mijn tenen, maar liet niks merken. Tot ik afging als een brandweerspuit bij een woningbrand op de derde etage, en ineens een kokhalzende proestende meid tussen mijn benen had zitten, want ze had de volle laag in haar luchtpijp gekregen. Liet mijn spuitende lid uit haar mond schieten en kreeg de rest tegen haar neus en kin. Kon me er wel wat bij voorstellen dat zoiets een rotgevoel geeft, maar als je op zo’n manier je klanten een oor probeert aan te naaien dan kom je er ook tegen die je terug proberen te pakken. Normaal doe ik dat niet op deze manier, maar deze had het even nodig. Het duurde wel een paar minuten voordat ze weer normaal adem kon halen. En nog wat langer tot ze uit gemopperd was. Ik ging er maar niet verder op in. Al met al geen sessie die om herhaling vraagt, maar toch wel uniek in de historie van deze oude hoerenloper.
 
Ik nam nog maar een saunaatje, kleedde me aan en leverde het polsbandje weer in. Er werd gevraagd of alles in orde was. Ach dat was het wel, maar ook wel wat ik er zelf van gemaakt had. Oceans is best een club met potentie, mits er een goed gemotiveerd damesteam in komt. Tijdens deze momentopname tijdens een niet al te gunstig tijdstip heb ik dat nog niet kunnen ontdekken. Maar dat ook clubs van deze grootte een succes kunnen worden dat bewijst in Hessen Sharks bijvoorbeeld. Het zal aan de dames liggen die ze binnenhalen, want de club an sich is prima. En het prijssysteem is wat typisch, maar dat kan van de ene dag op de andere veranderen, dat zie je vaker bij clubs in ontwikkeling. Het was een interessante dag voor me, maar of er een herhaling in zit zal de toekomst uit moeten wijzen. Vooreerst de fora maar volgen.
Echtgenote is verleden tijd van echt genieten.
Copulare necesse est.

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
FKK Oceans - Düsseldorf
« Reactie #25 Gepost op: 5 januari 2015, 20:28:27 »
En het prijssysteem is wat typisch

Bedoel je a-typisch zeker?
Verder een mooi verslag geschreven van een club waarvan ik niet weet waarom ik ze nog eens zou moeten bezoeken.  Wat je schrijft klopt wel maar ik formuleerde het dan toch weer heel anders.

Wat je die dame aangedaan hebt met het klaarkomen in de mond?  Ik doe het eigenlijk altijd zo.  Hoor voor mij ook zo.   Tot de laatste drup alles in het mondje nemen.  Het verschil is wel dat ik op voorhand zeg hoe ik het wil en het dus voor hen geen verrassing is  :douchen.
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Wijze grijze

  • Gast
FEUER im FKK Oceans - Düsseldorf
« Reactie #26 Gepost op: 8 januari 2015, 23:56:41 »
Als delegierter Reporter wurde ich nach Düsseldorf Rath entsandt um den dortigen Oceansclub mal zu erkunden. Vergangenen Samstag war es dann so weit. Es sollte ein Samstag werden, damit ich live erleben konnte wie Düsseldorf saust und braust im Wochenende. Ich hatte mir auch eine Strategie ausgedacht: zuerst tagsüber ins Heaven7 und dann am Abend weiterfahren nach Oceans. Carlitos begleitete mich und wurde von mir chauffiert.


Da wir in Heaven7 auch noch RMJHexe und NeverEnough begegneten, wurde es ein holländisches Quartett das gegen 21:00 im Club eintraf. Parkplätze vor der Tür waren noch vorhanden. Der Empfang ist beindruckend groß und gleicht einer modernen Hotellobby der gehobenen Klasse. Auffallend ist auch die große Anzahl an Personal die im Club rumläuft. Ich schätze um die 10 – 15 Personen. (Küche, Barbedienung, Putzpersonal, Rezeption)


Das Schlüsselsystem ist das Beste das ich bis jetzt in der Clublandschaft begegnet bin. Eine Kombination zwischen dem GT und LR System kombiniert mit der freien Spindwahl aus Sixsens. Du bekommst ein flexibles weiches Gummiarmband, suchst dir einen beliebigen freien Schrank aus und schließt ihn mit deinem Chiparmband ab. Jedoch schwierig für Alzheimerpatienten. Die Spindnummer musst du dir nämlich im Köpfchen merken. Wenn du dann eine EUR 15.000,= (laut Menükarte) Champusflasche intus hast, dann könntest du eventuell Gedächtnislücken bekommen. Aber für solch einen Fall ist das freundliche Personal bestimmt bereit deinen Schlüssel auszulesen. 


 Ein auffälliges Gadget und so bisher auch noch nicht gesehen, sind 4 Tablets die an der Bar liegen und die von den Besuchern benutzt werden können. Die Einrichtung ist luxuriös, aber vom Ambiente recht kühl. Alles ist zu offen. Es fehlen schummrige Eckchen wo man nicht so offen wie in einem Schaufenster sitzt. 


Die Salzgrotte ist auch interessant um mal erlebt zu haben. Es ist ein mit durchscheinenden Steinen bekleideter Raum mit einer Blätterwand wo eine Salzlauge Salinenähnlich dran runtertröpfelt. Dies gibt ein spezielles Aroma in den Raum, was wohl irgendwie gesund sein soll. Man kann das auf gemütlichen körpergerecht geformten Liegen genießen. Da muss ich demnächst mal meine Zeitung drin lesen. 


 Insgesamt schätze ich an diesem Abend um die 50 Gäste gesehen zu haben bei 30 anwesenden Girls. Einige bekannte Gesichter aus anderen Clubs. z.B. Amalia aus dem Living Room und Bulgarische Ewa ex Golden Time und Yin Yang.


 Ein niedliches kleines blondes Zuckerpüppchen, 25 Jahre alt, aber mit einer knackigen kleine Teenyfigur mit KF32, hatte es mir optisch besonders angetan. Ich sprach Sie an ob Interesse bestand, jedoch sie sagte, dass sie gleich an der Tanzstange auftreten musste. Sie entschwand und kam nach 5 Minuten zurück in einem schneeweißen Matrosenkostüm mit zu kurzem Röckchen. Das wusste sie geschickt einzusetzen da sie andauernd vor mir her hüpfte und immer ihren kleine Knusperpo hervorzeigte. Das gefiel Wijze Stijve außerordentlich gut. Die Tanzeinlage war zu Ende und diese kleine Maus ging sich wieder umziehen.


Gerade als sie zurückkam wurde ich von einem anderen Girl beschlagnahmt, sodass ich sie verpasste. Sie ging mit einem anderen Gast aufs Zimmer.  Alle anwesenden Gäste waren sehr aufgeschlossen und ich habe mich viel unterhalten mit Mädels und Besucher. Als meine kleine Maus zurückkam, ging sie erst mal ins Restaurant und bestellte zusammen mit einer Kollegin was zum Essen. Das dauerte seine Zeit. Und dann aß sie anschließend auch noch so langsam. Ich fragte ob ich mich zu den Mädels an den Tisch setzen konnte und es wurde noch recht lustig.


Ich freute mich schon auf was kommen würde und fragte sie wo sie vorher gearbeitet hatte. "6 Monate im Acapulco". Ich wurde stutzig: „Acapulco Mädchen küssen nicht“, wie ich vor drei Monaten in einer Kurzumfrage dort vor Ort selber festgestellt hatte.
„Ich küsse schon, aber schau mal, ich habe ein kleines Herpesbläschen am Mund. Darum küsse ich heute nicht“. 
„Ach so, und blasen wolltest du dann schon ohne Kondom?“
„Eh?“
"Nee, nee lass nur sein. Larivedere und Auf Wiener Schnitzel" 


Dann halt mal die Duschen ausprobieren. Im Wellnessbereich gab es an diesem Samstag als Bonus noch ein kurzes richtiges Adrenalin aufweckendes Intermezzo: Ich wollte gerade mal die Duschen testen, als ich draußen ein Paar aufgeregte Stimmen rufen hörte: „FEUER, FEUER, Jemand vom Personal sofort hierkommen“.  Was war das? An den Club angebaut, aber draußen im Außengelände steht ein Partyzelt, das als Raucherecke ausgelegt ist. Dort steht in der Mitte unter einem Gasheizstrahler, so eine kleine Inox Aschenbechersäule. Ihr kennt das: wo man oben durch ein perforiertes Blech seine Zigarette in Sand ausdrücken kann. Im unteren Bereich ist eine Öffnung die als Mülleimer dient. Und genau da drin schmorte es ordentlich. Einmal reinpinkeln hätte wahrscheinlich gereicht, aber niemand wusste sich zu helfen.   


FEUER, FEUER!“. Wijze Grijze gab seine Tarnung auf und schlüpfte in die Menschenretter Rolle. Ein Feuerlöscher war auf ersten Blick nirgends zu entdecken. Im Wellnessbereich steht ein Teller mit frischem geschältem Obst (Melone, Banane, Apfel) auf Eis zur Selbstbedienung. Daneben stehen kleine 0,2 Ltr Fläschchen Mineralwasser mit einem Öffner. Ich schnappte mir drei von diesen Fläschchen samt dem Öffner und der holländische Feuerwehrmann löschte den beginnenden Brand, noch bevor er sich entwickeln konnte. Zwei Oceans Frauen bedankten mich für meinen selbstlosen aufopfernden Einsatz und die anwesenden Gäste brachen in lautem tosendem Gejubel aus. „Wijze Grijze hat den Club gerettet. Hoch soll er leben.“ Ich verteilte Autogramme und ging mich Duschen.   


Das Feuer in meinem DNA-Beutel war nähmlich noch nicht gelöscht. Somit entschloss ich mich spontan, dann noch einen kurzen Abstecher zum Duisburger Vulkan zu machen um dort Druck abzulassen. Die anderen drei Holländer wollten mich begleiten. NeverEnough kannte diese Sündenmeile auf jeden Fall noch nicht. Und dort konnte ich dann zum Glück doch noch eine gute Portion Wijze Grijze Nektar in einem Mündchen hinterlassen.   


Ach übrigens die Duschen sind gut. Zwar Druckknopfbedient, aber das reicht für bestimmt eine volle Minute. Guter Strahl und individuell temperierbar. Im Wellnessbereich hängt auch eine große fotomontage auf der man sehen kann, dass demnächst ein Jacuzzi geplant ist.   


Dann habe ich noch einige Gerichte von der Menükarte behalten. Um einen Eindruck zu geben: Beefburger EUR 10,=
Rumpsteak EUR 25,=
Lachsfilet EUR 20,= 
Normale Restaurantpreise und was ich so gesehen habe, sah das Essen gut aus. Wie es geschmeckt hat, weiß ich nicht da ich dort nichts gegessen habe. 

Wijze Grijze sexapproval™ für Oceans heute: 6,5/10

Adieë tsezame
Wijze Grijze
« Laatst bewerkt op: 9 januari 2015, 00:03:53 door Wijze grijze »

Offline The Joker

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 52
    • Bekijk profiel
FKK Oceans - Düsseldorf
« Reactie #27 Gepost op: 14 januari 2015, 22:23:10 »
Kijk eens aan, ze beginnen langzaam te luisteren naar de (hongerige) hoerenloper populatie.
Naast ontbijt tot 14:00, mag je ook 1x gratis een avond maaltijd naar binnen werken vanaf heden...

Zonde dat ze zo hoog in probeerden te zetten, maar beter ten halve gekeerd...
De toegang voor mensen in gewone kledij is ook van E110 naar E100 gegaan zie ik.
Taxi toeslag nog altijd +E30.
En ambtenaren vallen nu ook onder het renteniers kortings tarief of ZO-MA.

http://www.fkk-oceans.de/Eintritt

Online de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2902
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
FKK Oceans - Düsseldorf
« Reactie #28 Gepost op: 14 januari 2015, 22:28:06 »
nog even en ze gaan hier adverteren

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
FKK Oceans - Düsseldorf
« Reactie #29 Gepost op: 16 januari 2015, 13:15:30 »
nog even en ze gaan hier adverteren
Dat klopt als een bus ... en ik had je echt niets verklapt  ;)
Adverteren is altijd een goed ding, en we lazen al heel wat kunstgreepjes die ze gingen toepassen, die weliswaar van dag één de standaard zouden moeten geweest zijn maar beter het schip/tij ten halve keren dan  (met dank aan The Joker voor de uitdrukking) .... ontbijten  en één maaltijd gratis ... de drank was al gratis ....
Verbeteringen juichen we altijd toe.
Ze luisteren naar The Joker, en nu luisteren ze ook al naar onze vulkaan spesjalist .... erger moet het niet worden  ;D :lol
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal