Auteur Topic: FKK Oceans - Düsseldorf  (gelezen 170293 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2902
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
FKK Oceans - Düsseldorf
« Reactie #30 Gepost op: 16 januari 2015, 16:34:33 »
nog even en ze gaan hier adverteren
Dat klopt als een bus ... en ik had je echt niets verklapt  ;)
Adverteren is altijd een goed ding, en we lazen al heel wat kunstgreepjes die ze gingen toepassen, die weliswaar van dag één de standaard zouden moeten geweest zijn maar beter het schip/tij ten halve keren dan  (met dank aan The Joker voor de uitdrukking) .... ontbijten  en één maaltijd gratis ... de drank was al gratis ....
Verbeteringen juichen we altijd toe.
Ze luisteren naar The Joker, en nu luisteren ze ook al naar onze vulkaan spesjalist .... erger moet het niet worden  ;D :lol

Indien als een ieder iedereen nu is naar de vulkaan spesjalist luisterden dan , waren de sauna clubs leeg en was de vulkaan vol
ik ben blij dat dat niet alle Rakkers doen, (wandt) dat drijft de prijs omhoog op de vulkaan ... een kwestie van vraag en aanbod  - ook wel marktwerking genoemd  :lol_hitting:

note sm: zo, nu begrijp ik nog niks van je posting of het waarom ervan, maar kan ik ze wel lezen ;D :lol_hitting:

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2902
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
FKK Oceans - Düsseldorf
« Reactie #31 Gepost op: 16 januari 2015, 17:22:00 »
nog even en ze gaan hier adverteren
Dat klopt als een bus ... en ik had je echt niets verklapt  ;)
Adverteren is altijd een goed ding, en we lazen al heel wat kunstgreepjes die ze gingen toepassen, die weliswaar van dag één de standaard zouden moeten geweest zijn maar beter het schip/tij ten halve keren dan  (met dank aan The Joker voor de uitdrukking) .... ontbijten  en één maaltijd gratis ... de drank was al gratis ....
Verbeteringen juichen we altijd toe.
Ze luisteren naar The Joker, en nu luisteren ze ook al naar onze vulkaan spesjalist .... erger moet het niet worden  ;D :lol

Indien als een ieder iedereen nu is naar de vulkaan spesjalist luisterden dan , waren de sauna clubs leeg en was de vulkaan vol
ik ben blij dat dat niet alle Rakkers doen, (wandt) dat drijft de prijs omhoog op de vulkaan ... een kwestie van vraag en aanbod  - ook wel marktwerking genoemd  :lol_hitting:

note sm: zo, nu begrijp ik nog niks van je posting of het waarom ervan, maar kan ik ze wel lezen ;D :lol_hitting:

ik snap er geen kut van  :cry

Offline noglangnietuitgewandeld

  • Held
  • *****
  • Berichten: 681
    • Bekijk profiel
FKK Oceans - Düsseldorf
« Reactie #32 Gepost op: 16 januari 2015, 20:21:57 »
nog even en ze gaan hier adverteren
Dat klopt als een bus ... en ik had je echt niets verklapt  ;)
Adverteren is altijd een goed ding, en we lazen al heel wat kunstgreepjes die ze gingen toepassen, die weliswaar van dag één de standaard zouden moeten geweest zijn maar beter het schip/tij ten halve keren dan  (met dank aan The Joker voor de uitdrukking) .... ontbijten  en één maaltijd gratis ... de drank was al gratis ....
Verbeteringen juichen we altijd toe.
Ze luisteren naar The Joker, en nu luisteren ze ook al naar onze vulkaan spesjalist .... erger moet het niet worden  ;D :lol

Indien als een ieder iedereen nu is naar de vulkaan spesjalist luisterden dan , waren de sauna clubs leeg en was de vulkaan vol
ik ben blij dat dat niet alle Rakkers doen, (wandt) dat drijft de prijs omhoog op de vulkaan ... een kwestie van vraag en aanbod  - ook wel marktwerking genoemd  :lol_hitting:

note sm: zo, nu begrijp ik nog niks van je posting of het waarom ervan, maar kan ik ze wel lezen ;D :lol_hitting:

ik snap er geen kut van  :cry

Je maakt vooruitgang! Nu de zin nog beginnen met een hoofdletter, dan is hij helemaal goed.  C:-).
Echtgenote is verleden tijd van echt genieten.
Copulare necesse est.

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2902
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
FKK Oceans - Düsseldorf
« Reactie #33 Gepost op: 18 januari 2015, 16:25:56 »
nog even en ze gaan hier adverteren
Dat klopt als een bus ... en ik had je echt niets verklapt  ;)
Adverteren is altijd een goed ding, en we lazen al heel wat kunstgreepjes die ze gingen toepassen, die weliswaar van dag één de standaard zouden moeten geweest zijn maar beter het schip/tij ten halve keren dan  (met dank aan The Joker voor de uitdrukking) .... ontbijten  en één maaltijd gratis ... de drank was al gratis ....
Verbeteringen juichen we altijd toe.
Ze luisteren naar The Joker, en nu luisteren ze ook al naar onze vulkaan spesjalist .... erger moet het niet worden  ;D :lol

Indien als een ieder iedereen nu is naar de vulkaan spesjalist luisterden dan , waren de sauna clubs leeg en was de vulkaan vol
ik ben blij dat dat niet alle Rakkers doen, (wandt) dat drijft de prijs omhoog op de vulkaan ... een kwestie van vraag en aanbod  - ook wel marktwerking genoemd  :lol_hitting:

note sm: zo, nu begrijp ik nog niks van je posting of het waarom ervan, maar kan ik ze wel lezen ;D :lol_hitting:

ik snap er geen kut van  :cry

Je maakt vooruitgang! Nu de zin nog beginnen met een hoofdletter, dan is hij helemaal goed.  C:-).

jullie doen het er ma mee zoals het uit mijn toetsenbord kom  ;D

Offline Megaboob

  • Boob-Meister
  • rakker
  • ***
  • Berichten: 170
    • Bekijk profiel
FKK Oceans - Düsseldorf
« Reactie #34 Gepost op: 18 januari 2015, 22:48:00 »
Oceans, Donderdag 15-01-2015

Dankzij een vrijkaart die ik dankzij een tip van Willi69 via een Duits forum mocht ontvangen, was het dan toch eens tijd geworden om ook zelf eens op onderzoek uit te gaan bij Oceans.

Er is al veel over geschreven op het forum, en mijn nieuwsgierigheid was toch wel gewekt. Zeker door de vrouw van Boegbeeld Berti, de met 1100CC siliconen uitgeruste Sophia Wollersheim. Niet te boeken, maar het was leuk geweest als ik haar eens in real life had kunnen zien. Helaas was ze niet aanwezig.

Mijn vrijkaart werd probleemloos geaccepteerd. Geen verdere uitleg hoe alles werkt, maar goed, ik snap het principe, dus dat komt wel goed. De omkleedruimte ziet er prachtig uit, mooie lockers, goed systeem, hier is duidelijk geïnvesteerd! De douches zijn ook prima, hoewel er een beetje een lucht hing, was alles wel mooi schoon.
Dan de club zelf. Mooi ruim! Mooi restaurant (even gekeken, maar ik was er pas rond 19.30, en had al gegeten). Eten was vanaf deze dag gratis inbegrepen voor ! Positieve ontwikkeling. Het rook goed in elk geval.

Qua aankleding en zuiverheid allemaal prima in de club. Er waren 30 a 40 dames aanwezig. Veel RomBul, een paar gekleurde dames, en geen, ik herhaal geen dames met siliconen borsten. Tja…daar sta je dan als Boobmeister. Een illusie armer helaas, maar goed, dat kan allemaal nog veranderen.
Dus maar snel geopteerd voor de mooie Bulgaarse Eva, circa 23 jaar oud volgens haarzelf, slank, B/C cup en geblondeerd lang haar. Op de kamer was het zoenen helaas erg beperkt, het pijpen zonder condoom was wel goed, en de seks was prima te noemen, ze deed namelijk er goed mee gelukkig. Met haar on to dus tot een goed hoogtepunt gekomen. Wel na circa 20 minuten van de kamer, af. Toen ik klaar kwam, kwam er gelijk een einde aan de sessie. Tja…. 50 euro afgerekend, en niet getreurd, want de seks was lekker, dus vooruit dan maar weer.

Nu werd het tijd om de wellness eens te onderzoeken, dus de sauna geprobeerd, die is heerlijk, niets op aan te merken. Daarna een douche, even gewacht, en door naar de zoutsteenkamer, erg mooi, en rustgevend. Ik vond het wel wat. Het Turkse bad deze keer niet gebruikt, maar dat zag er ook mooi uit. Welness is prima in orde, wel jammer dat er geen whirlpool is.

Weer plaatsgenomen in de algemene ruimte, en ik werd door enkele dames aangesproken. Echter niet helemaal mijn types, dus nog even een cola gedronken en gewacht. Na enige tijd kwam de Roemeense Marina bij me zitten, en bood goede pre sales aan, waarbij ik haar kon kussen, en haar mooie B cups kon strelen. Dat smaakte naar meer, ondanks dat deze dame een echte SFL dame moet zijn, ze rookt volgens mij als een ketter, en haar tepels smaakten naar nicotine. Maar goed, niet getreurd, en naar de kamer. Zoenen was opeens een stuk minder helaas. Mevrouw dacht een pijpgodin te zijn, en drong aan op een FT, dat zou dan 50+50 Euro worden. Ietwat prijzig naar mijn mening. Ik gaf aan dit niet te willen, maar mevrouw begreep opeens niet meer zo goed Engels. Maar goed, haar toch duidelijk gemaakt dat dit niet door zou gaan.
Ze pijpte er lustig op los, maar wist niet de juiste frequentie te vinden bij me, en ik bleef dus vrij slap helaas. Na enige tijd dan zelf maar de boel op sterkte gebracht met de hand, en op seks aangedrongen, wat mevrouw weer niet zo zag zitten, maar toch maar deed. Wat een drama…
Uiteindelijk dan toch klaar gekomen met haar on top, maar het kwam niet van harte, en het was bepaald geen topsessie geworden helaas. Uiteraard wel netjes 50 euro betaald, en afscheid genomen met drie zoentjes. Tja…

Verder heb ik het geluidsniveau in Oceans wel als positief ervaren, ook de muziekkeuze was goed.

De bediening was goed en vriendelijk en snel. Er liep een ober rond die sprekend op Bud Bundy leek, dat was wel grappig! Er was ook een paaldans act die goed was opgezet met 4 dames, end at zag er allemaal wel goed en leuk uit.
Oceans is een mooie club, en heeft zeker potentie. Parkeren was ook goed geregeld, alles ademt nog klasse uit, er moeten alleen wat meer dames komen, en dan zeker graag meer mijn smaak!

Bij het verlaten van de club netjes bedankt, en de theke vroeg me of alles naar wens was geweest. Ik kon ook een korting krijgen als “stamgast” voor komende keren, dan zou ik 40 Euro betalen, als ik mijn naam zou registreren. Ik moest wel mijn id kaart tonen, dus je moet wel bereid zijn je naam prijs te geven.
Ik kom er nog wel eens terug, maar hopelijk zijn er dan meer dames met siliconen borsten, dat is en blijft toch mijn ding! Ook de service van de dames mag wat omhoog, en de prijs voor FT naar 25 euro bijstellen! Dan komt deze club er wel.

Megaboob
Bigger is better!
Plastic fantastic!

Offline Megaboob

  • Boob-Meister
  • rakker
  • ***
  • Berichten: 170
    • Bekijk profiel
FKK Oceans - Düsseldorf
« Reactie #35 Gepost op: 8 februari 2015, 22:06:21 »
Oceans Donderdag  5 Feb 2015

Megaboob is dankzij een vrijkaart van Willem2 alweer in Oceans aanbeland, tweede keer binnen een maand, het gaat zowaar nog mijn favoriete club worden wellicht!

De ontvangst door de mooie theke was vriendelijk, vrijkaart werd zonder problemen geaccepteerd, er was meer dan voldoende parkeerruimte om 17.00 toen ik arriveerde, de badmantel is nog zo goed als nieuw, en heerlijk zacht en warm, prima kwaliteit. De douche rook niet zo muf deze keer, dus het was een goed begin!

Deze keer is de line up beter stukken beter dan de vorige keer dat ik er was. Ik werd gelijk bij aankomst overweldigd door de Roemeense Andrea met 470CC siliconen D cups. Een hele verbetering dus voor mij, omdat er de vorige keer geen grammetje siliconen gesignaleerd werd helaas. Deze mooie Andrea dus gelijk een uur geboekt.

Het werd een prima sessie met tongzoenen, oliemassage door haar en haar jetsers (altijd erotiserend!) kleine striptease, de dame was webcamgirl voorheen in eigen land en weet hoe ze dat moet doen! Enige (grote?!) nadeel: geen pzc naar pmc. Op zich geen probleem daar de seks in cowgirl goed was en ik uiteindelijk geolied en wel op zijn Russisch klaar kwam tussen haar zachte loezen (zonder meerprijs gelukkig). Maar voor de liefhebbers van PZC natuurlijk wel een nadeel, en dat had ze van te voren wel even kunnen en mogen melden. Ik was uiteindelijk circa 45 minuten met haar op kamer, geen vol uur dus, maar moest wel 100 euro afrekenen. Op zich geen probleem, maar ze had ook aan kunnen bieden om het uur vol te maken, daar het samenzijn prettig was verder. Er zijn dus wel wat verbeterpuntjes, maar op zich geen echte redenen tot grote klachten vanwege het lekkere hoogtepunt tussen haar zachte siliconen borsten. Ook tepels likken was geen probleem, en vond ze duidelijk lekker gelukkig.

Nu de eerste druk er van af was, was het tijd om het restaurant eens te proberen. Het rook al lekker, ik bestelde kipfilet met champignonsaus, frietjes en salade, en kreeg een reusachtig bord voor mijn neus na circa 10 minuten. Alles vers bereid, met smaak, en bediening met een glimlach. Ook de mayo smaakte erg lekker bij de friet. Echt een prima maaltijd, en een zeer royale portie. Prima dus!

Nu werd het tijd even uit te buiken en ging ik naar de welness, waar een whirlpool is aangekondigd in plaats van de boot die er nu staat. Goed idee! In de sauna was een professional bezig met een koffie aufgus, en dat rook ook lekker, dus dat maar eens geprobeerd. Het rook lekker, de sauna was goed heet, en de professional waaierde me af en toe een extra stoot hitte toe met een handdoek. Er was nog een andere Duitser aanwezig met wie ik een gezellig praatje maakte, alles prima dus. Na eens goed te hebben zitten zweten, en een lekkere douche daarna, tijd om even te ontspannen in de zoutsteenkamer, best lekker, relaxed en ontspannend!

Inmiddels was het al tegen 20.30 geworden, en begonnen de eerste paaldansacts (met inderdaad DVP’s die leuk konden paaldansen). Leuk om te zien. Ook de muziek in Oceans is oke, redelijk afwisselend, en niet al te hard, een gesprek met een Dame blijft mogelijk, wat ik wel prettig vind. Er waren circa 40 a 50 dames inmiddels, een duidelijk overschot, en sommigen zaten wat verveeld op een bankje, of liepen wat te animeren. Er kwam een mokkel naar me toe, maar die was net naar het toilet geweest zo te ruiken, en had zich daarna niet gewassen schat ik in, want ze stonk een uur in de wind helaas. Niet erotiserend, en haar dus snel afgewimpeld. Daarna nog door dames van diverse pluimage benadered, maar geen een had de megaboob-factor helaas, en dus wachtte ik rustig af, dronk nog een cola-zero uit een flesje, en genoot van de dansshows.

Na zo nog eens een tijd te hebben doorgebracht, spotte ik een ude bekende uit GT, de Servische Vanessa. In GT heette ze indertijd Stephanie. Geweldig mooie lange slanke dame. Nu met zwarte haren, andere bril, nieuwe tattoos op de zijkant maar nog steeds even lekker als toen.

Ik boekte haar, want ik had een prima ervaring indertijd met haar in GT, hoewel ze daar maar een paar weken heeft gewerkt. Ze heeft inmiddels vele clubs aangedaan, maar lijkt haar draai niet echt te kunnen vinden, en is nu ook weer van plan naar Dresden te gaan. Jammer, want ze is mijns inziens een verrijking voor Oceans.

Vanessa heeft heerlijk gevoelige lange tepels op haar 350CC borsten (grote C cup). Zalig gelikt en mee gespeeld tot ons beider genot. Ze gaf een goede pijpbeurt zc ook. Klaarkomen in de mond is helaas geen optie. Ook geen verdere opties zoals anaal maar dat is niet mijn ding. Ze bied dus alleen een standaardpakket aan, maar dat dan wel met passie, en dat is prima voor mij. We hebben wel heerlijk getongzoend. Wat een heerlijk ding gewoon. Zij on top, lichtgewicht, lang en mooi en afwisselend tongzoenen en haar tepels verwennen. Er zijn slechtere dagen in het leven van de boobmeister. Ik kwam heerlijk klaar in het condoom terwijl zij me bereed, en ik haar tepels likte.

Clubicoon Berti is ook gearriveerd. Helaas zonder de met 1100cc uitgeruste echtgenote Sophia  :movingtits. Dat zou de avond echt top gemaakt hebben....maar een boobman moet wat te dromen overhouden....
Ik spotte nog een andere naar mijn mening zeer fraaie dame, ik weet niet hoe ze heet, zeer,zeer slank, prachtig kontje, mooi lang donkerblond haar, echt een plaatje. Omdat het echter al tegen middernacht liep en ik de volgende dag weer moest gaan werken, heb ik haar niet meer geboekt, wellicht een volgende keer.

Oceans was deze tweede keer echt een stuk beter en leuker dan de eerste keer, dat kwam uiteraard door de dames, die meer aan mijn smaak voldeden. De club heeft wat mij betreft potentie, en ik ga er zeker nog een keer terug. Ik begreep dat Tjechische Justina (Voormalig Freude) er inmiddels ook af en toe werkt, en haar zie ik ook graag weer eens terug!

Megaboob
 :showtits1
Bigger is better!
Plastic fantastic!

Offline Willi69

  • Hausmeister
  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 13
    • Bekijk profiel
FKK Oceans - Düsseldorf
« Reactie #36 Gepost op: 14 februari 2015, 16:27:05 »
Der Tag, an dem der Schnee kam

Am Samstag vor 3 Wochen war es so weit - der Erstbesuch im Oceans stand an, nicht zuletzt dank der in einem deutschen Forum gewonnenen Freikarte(n) und abgesehen von meinem Besuch am "Tag der offenen Tür". Wir kamen - rein zufällig - gegen Ende der Happy Hour an und mussten uns in eine Warteschlange einreihen. Unsere Freikarten wurden keines Blickes gewürdigt und problemlos akzeptiert, wir hätten auch den Wetterbericht vom Tage mit Oceans-Logo einreichen können. ;) Jeder erhielt einen Bademantel, ein Handtuch und natürlich einen "Spindschlüssel". Der besteht aus einen blauen Gummiarmband mit integriertem Chip, mit dem man den Spind berührungslos öffnen/schließen kann. Das gefiel mir ausgesprochen gut. Einige Spinde sind noch mit dem ursprünglichen Zahlenschloss versehen, für die Hightech-Fans und Gedächtniskünstler unter uns. :))

Nach dem Umziehen und Duschen machten wir uns es zunächst im Restaurant bequem, um die Reste vom Frühstücksbuffet zu genießen. "Reste" ist allerdings charmant untertrieben, denn trotz des offiziellen Endes der Frühstückszeit (14 Uhr) wurde noch frisch nachgelegt. :-P Eine sehr freundliche Servicekraft kam an unseren Tisch und fragte nach unseren Getränkewünschen. Die bestellten Getränke wurden uns auch an den Tisch gebracht. Das war schon mal ein guter Start in das Abenteuer Oceans. Für mich suboptimal: Butter, Käse, Zucker, Milch und Honig sind separat verpackt, daher stapelte sich schon nach kurzer Zeit ein Müllberg auf unserem Tisch. Hier hielte ich kleine Mülleimer auf jedem Tisch für angebracht, so wie man sie auch in der Gastronomie vorfindet.

Zu diesem frühen Zeitpunkt war es noch recht übersichtlich, weniger als 10 Mädels und ca. 20 Gäste wurden gesichtet. Insgesamt kannte ich nur 2 Mädels von früher: Andra (Bulgarien, ex-PHG) und Justina (Tschechien, ex-PHG/GT/Freude39/Salome). Im Laufe des Tages füllte sich das Oceans zusehends, abends dürften es ca. 40 Mädels und noch mehr Gäste gewesen sein. Die Mädels animierten nur dezent (kann auch daran gelegen haben, dass wir in einer 5er-Gruppe unterwegs waren) - unter den Gästen waren keine, die störten. Bert und seine Frau wurden nicht gesichtet.

Die einzige bauliche Veränderung, die ich gegenüber meinem Erstbesuch am "Tag der offenen Tür" bemerken konnte, war die große Glasfront, durch die Barraum und Wellnessbereich voneinander abgetrennt sind. In der Mitte des Wellnessbereiches steht eine große Motoryacht holländischen Ursprungs . Die wird aber wohl bald verschwinden, denn für dieses Jahr ist auf einem großen Poster ein Whirlpool an dieser Stelle angekündigt. :-P

Die geräumige Sauna nutzten wir mehrmals, leider erschien der für 20 Uhr angekündigte Saunameister Oliver nicht. So spielten mehrere Gäste den Ersatz-Saunameister. "Cool" an diesem Tag: nach der Sauna konnten wie uns im Garten im Schnee abkühlen.  :017:

Für die Taxifahrer unter den Lesern vielleicht interessant - Geld verdienen mit dem Oceans:


Gegen 19:30 Uhr begaben wir uns wieder ins Restaurant, zum Abendessen. Das war gut gefüllt, bei mehr Andrang dürfte es eng werden. Auf den Tischen liegen geschmackvolle Menükarten aus, in denen die 5 kostenlosen Gerichte des Tages aufgeführt sind. An diesem Tag waren das 3 Nudel-/Pastagerichte, einmal Schnitzel und einmal Fisch (Pangasius). Die Bestellung konnten wir am Tisch aufgeben, innerhalb von 10 min. wurden die Gerichte - frisch zubereitet - am Tisch serviert, dito unsere Getränke. Das Essen war nicht nur lecker, sondern auch für den "größeren Appetit" ausreichend. :))

Ab 20 Uhr wurden gelegentliche Table Dance-Vorführungen dargeboten, die 4-5 Mädels wirkten allerdings nicht sehr inspiriert. Außerdem behielten sie alle Klamotten an. :015:

Leider musste mein Chauffeur das Oceans schon gegen 21 Uhr verlassen, gerade als es interessant wurde. Habe daher kein Zimmer gemacht.

Insgesamt hat es mir deutlich besser gefallen, als ich nach den Berichten anderer Forumler erwartet hätte. :))
Dutch beer is like making love in a canoe.
It's fucking close to water.

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
FKK Oceans - Düsseldorf
« Reactie #37 Gepost op: 9 maart 2015, 16:20:34 »
Actuele stand van zaken (m.b.t. entree en wat daarin begrepen is):

[attachimg=1]
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Wijze grijze

  • Gast
FKK Oceans - Düsseldorf
« Reactie #38 Gepost op: 11 maart 2015, 00:13:02 »
Gekopieerd uit m’n Wijze Grijze Sex-Experience Februari 2015:
Oceans
Oceans ligt slechts enkele kilometers van Panthera verwijderd. Waarom daar niet ook nog even binnen wippen? Eens kijken hoe het daar bruist om 00:30 op een Vrijdag. Ik heb er maar heel kort even rondgekeken, maar kon me niet laten overtuigen.
 Het is een hele mooie luxueuze club, maar de sfeer is me net iets te gekunsteld en gemaakt. Ik mis er de intieme nisjes. Dit lijkt teveel op een sfeer van “kijk mij eens hier zitten en zie je wat voor een dure fles sterke drank er in de koeler voor me staat?”. Daarbij word je dan omringd door hele knappe meiden, met perfect kapsels en dito make-up in luxueuze lingerie. Daardoor krijgen ze van mij al snel een beeld dat ik relateer aan golddiggers. Die vind je in andere clubs natuurlijk ook, maar hier ligt het er nog eens extra dik op. Ik prik in ieder geval te snel door deze illusie heen en dan krijg ik dat niet meer uit m’n hoofd.

 Dus na een half uurtje besloot ik m’n opties te heroverwegen en besloot naar het 20 km verderop gelegen Erkrath te rijden. Naar Magnum
 Wijze Grijze sexapproval voor Oceans vandaag: n/a
 
 

Offline noglangnietuitgewandeld

  • Held
  • *****
  • Berichten: 681
    • Bekijk profiel
FKK Oceans - Düsseldorf
« Reactie #39 Gepost op: 18 maart 2015, 19:59:47 »
Onlangs vond ik in de mailbox-voor-prostitutie-aangelegenheden een vrijkaartje voor Oceans, van een Duits forum waar ik wel eens wat op schrijf. Begin januari had ik dat ook een keer, dus de club kende ik al. Daar is niks mis mee, maar het vrouwenaanbod was toen niet om over naar huis te schrijven. Lag natuurlijk ook wel aan de tijd van het jaar, maar de dame waar ik toen mee op de kamer belandde was niet voor herhaling vatbaar. Behoorde tot de categorie upsellers/golddiggers. Als Oceans daar op zou moeten drijven, dan zou de club ons soort bezoekers als doelgroep kunnen schrappen.

Dus ging ik me eens inlezen op de diverse fora. De berichten waren nogal wisselend. Er werden wel goed presterende dames gemeld, maar ik kwam er ook een paar tegen waar ik niet vrolijk van werd. Geen TZ, eentje met smetvrees die alleen PMC deed, en een wijf dat de klant trachtte te naaien met de tijd. Weliswaar correct opgelost door de Theke in haar nadeel, maar toch. Als er zulke types rondlopen, dan vergaat mij de lust. En ik heb geen zin om ter plaatse de miskleunen eruit te moeten filteren. Moet toch niet nodig zijn. Dus putte ik eens uit mijn contactenlijst-voor-prostitutie-aangelegenheden. Ik ben niet iemand die met een Gigabyte aan dvp contacten in de zak loopt, maar ik beschik wel over een select dameslijstje.

Justina, ex Freude, die hier geloof ik als Jordan door het leven gaat, zou met haar vriendin Vivian woensdag aanwezig zijn. Vroeger in de Freude hadden we de geilste sandwichblowjobs ever. Dus kon de dag al niet meer stuk, want met de club an sich is niks mis. Wat ontbrak was de zekerheid van een goede date, en dat was hiermee geregeld.

Een vorige bezoeker had al gemeld dat alleen het ontbijt inclusief was, maar de avondprak weer niet. Werd door de Theke bevestigd. Jammer dan, maar het gaat me in de eerste plaats om de sex, de rest is bijzaak. Ik had de jas nog niet uit of ik had de eerste zoenen van Justina al te pakken. Even omkleden, tot zo. Met beide dames wat gedronken en verhuisd naar de sofa. Daar werd ik weer eens op de ouderwetse Freude manier kamerrijp getongd en gepepen. Justina ging om de sleutel, Vivi zoog intussen ijverig door. Op de kamer kwamen we aan het neuken helemaal niet meer toe, het werd één grote pijporgie. Op mijn dooie gemak lag ik toe te kijken hoe de zwans telkens met een plop uit een mondje schoot, om meteen door het andere mondje opgeslokt te worden. Af en toe verdween hij tussen die megatieten, om vervolgens weer van twee kanten afgelebberd te worden. De finish kwam terwijl ze hem tussen hun monden hadden en met hun hoofden op en neer gingen. Ik zag de witte stralen omhoog vliegen en op hun gezichten kletsen. Snel sloot er zich een mond omheen, om de make-up schade te beperken vermoedelijk. Als een smeltend waterijsje werd hij leeggezogen en schoongelikt. Waarop de kwak uit beide monden in de tissue gespuugd werd en de kinnen en wangen gepoetst werden. Was weer een heftige binnenkomer. We rekenden af en ik ging me een poosje onledig houden in de wellness. Na de sauna een dutje gedaan in de zoutgrot, benieuwd of dat broom, jodium, magnesium en de verdere mineralen nog wat invloed zouden hebben op mijn libido.

Of het daarvan kwam zullen we nooit weten, maar feit is wel, dat ik toen ik even later met Justina aan de bar een drankje deed, weer ontzettend veel zin kreeg in die dubbel F van haar. Dus deden we samen nog een kamertje. Deze keer kwam er wel een missionarisbeurtje bij, tot genoegen. Na het eindschot afgesproken om het bij gelegenheid nog eens over te doen. Verder waren er best wel knappe dames aanwezig, waren de heren in de minderheid, wat duidelijk te merken was aan de animeerpogingen. Maar het viel nog binnen de perken. Ik heb het wel eens erger Hallowiegehts gezeur meegemaakt. Nog een andere bekende dame gesproken, Flori ex Panthera, nu met zwart haar. Vroeger een paar keer mee geweest, was niet verkeerd, maar ik vond twee kamertjes deze keer wel genoeg, dus maar laten lopen.

Bij vertrek mezelf maar op de ledenlijst laten zetten, dat levert in de toekomst een entreeprijs van vier tientjes op. Kon nog wel eens zijn vruchten afwerpen, want als gemeld, de club is prima en als de betere dames blijven en de rest afgevloeid wordt naar de B clubs, dan ben ik ook hier noglangnietuitgewandeld.
Echtgenote is verleden tijd van echt genieten.
Copulare necesse est.

Offline deket

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 490
    • Bekijk profiel
FKK Oceans - Düsseldorf
« Reactie #40 Gepost op: 19 maart 2015, 10:14:12 »
Vraagje, je ziet immers door de bomen het bos, niet meer. Mag een vrouw, dvp of niet gratis mee binnenkomen?

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
FKK Oceans - Düsseldorf
« Reactie #41 Gepost op: 19 maart 2015, 10:18:55 »
Vraagje, je ziet immers door de bomen het bos, niet meer. Mag een vrouw, dvp of niet gratis mee binnenkomen?

Goeie vraag.

Heb deze vraag (en meer) van een aantal dvp's gekregen, die waarschijnlijk dar eens willen gaan proberen...

Ook wat er verder voor dvp's anders geregeld is dan voor ons heren, zoals eten, drank, enzovoorts.


Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
FKK Oceans - Düsseldorf
« Reactie #42 Gepost op: 19 maart 2015, 10:37:29 »
Vraagje, je ziet immers door de bomen het bos, niet meer. Mag een vrouw, dvp of niet gratis mee binnenkomen?

Goeie vraag.

Heb deze vraag (en meer) van een aantal dvp's gekregen, die waarschijnlijk dar eens willen gaan proberen...

Ook wat er verder voor dvp's anders geregeld is dan voor ons heren, zoals eten, drank, enzovoorts.

DVP's mogen bij een nieuwe club gratis één of meerdere dagen proberen. Bij H7 is dat 3 dagen en bij Acapulco 5 dagen (met uitzondering van de Steuer)
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
FKK Oceans - Düsseldorf
« Reactie #43 Gepost op: 19 maart 2015, 10:48:52 »
Een vraag waar wij ons geen zorgen over hoeven te maken, hier zijn geen "persoonlijke managers" van dames, nog loverboys, noch noch noch ....  :017: ::)
Je vraag komt er niet zo maar, en jij doet wat je wilt, maar wat en hoeveel de meiden moeten betalen zijn domweg onze zaken niet  :ladyred
Ze zijn "gasten" in de club, net zoals wij, en wat ze moeten betalen als entree zou het minste van onze zorgen moeten zijn.
Waar wij ons vragen over moeten stellen, wat vragen ze per halfuur/uur (of voor de ganse dag voor sommigen) en wat zijn de extra's.


Al de rest, none of our business  :lol_hitting: ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
FKK Oceans - Düsseldorf
« Reactie #44 Gepost op: 19 maart 2015, 11:06:21 »
En je kan het lezen op hun website.
Concreet betekent dit in jouw specifieke geval:
Chantal mag gratis binnen, indien ze alleen komt
Chantal mag mee binnen met je, ook gratis, maar dan moet ze in badjas rondlopen.
Dupke mag niet tegelijk met je binnenkomen, anders betaal je 30 € extra (taxi)  ;D 
Indien je een mindervalidenkaartje bij je hebt, mag Dupke gratis binnen samen met je, maar dan mag hij wel geen taxi hebben gespeeld, want dan komt er 30 € bij  :017: 
Volgens deze lijst krijg je ook gratis een a la carte maaltijd, maar dat spreekt NLNU dan weer tegen, en die is er onlangs nog geweest....
Kortom, het zijn een bende foefelaars daar in Oceans met een ondoorzichtig betaalbeleid, en zolang dat niet verandert, zal de boel niet gaan draaien.
[attachimg=1]
[attachimg=2]
[attachimg=3]
[attachimg=4]
[attachimg=5]



"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal