Auteur Topic: SARAH (Dominikaanse)  (gelezen 30056 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline forgetskinnyletsgetfatty

  • Voorzitter van de Dikkekontenclub (DKC)
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 351
  • Alles wat ik zeg en schrijf is mijn waarheid.
    • Bekijk profiel
SARAH (Dominikaanse)
« Reactie #15 Gepost op: 12 mei 2018, 20:49:28 »
Dominicaanse Sara.

Sinds de eerste nadere kennismaking met elkaar, heeft Sara bij mij, een podiumplek veroverd in het favorietenlijstje van SixSens. Haar (voor mij) aantrekkelijke vormen spelen zeker een rol, :kissass de kamerprestaties zijn doorslaggevend en bij Sara ben ik nog nooit teleurgesteld.  :sexxx :amazone  :inlove
Zou ze dikke schaamlippen hebben, zacht en soepel, of uitstulpende, lang, hard en gespierd? Zou ze geschoren zijn of een dikke bos schaamhaar hebben? Had ze grote roze hangtieten of rechtopstaande kleine, en zouden die rozerode, rode, donkere of lichtbruine tepels hebben?
(Ik Jan Cremer 3de boek)

Offline T85

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 251
    • Bekijk profiel
SARAH (Dominikaanse)
« Reactie #16 Gepost op: 15 mei 2018, 21:03:06 »
Vandaag een oude bekende getroffen in de SS, genaamd Sara uit de DR ik herkende haar eerst niet maar zij mij dus wel.
Vanuit de kino een kamergang gemaakt, het was intussen zo een tijd geleden dat ik me bijna niks van haar wist dus net een eerste keer.
Dame is lekker fris van te voren even douchen met zijn twee, daarnaast is deze dame zeer relaxed of het door haar carribische roots komt weet ik niet.
Lekker zoenen en TZ is geen probleem strelen, beffen het hele saunaclub plaatje, ze vraagt wel of je pijpen met of zonder cd wil.
Maar als je zonder wil is er geen meerprijs dus eigenlijk netjes dat ze het vraagt misschien zijn er heren die het ook weer anders willen.
Om over het pijpen door te gaan dat doet ze zeer goed een van de beste bj's dit jaar so far, heb binnen de minuut er maar intiem van gemaakt.
Want anders was ik denk ik al heel snel in haar mondje klaar gekomen, ook vind ze het niet erg lekker met wat olie ingesmeerd te worden.
Hierdoor wordt gaat die melkchocolade huid lekker blinken en worden ze heerlijk zacht al met al kan er wel weer eens een HH plaats vinden in de toekomst.