Auteur Topic: Linienstrasse 24, Claire  (gelezen 3185 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

guest7191

  • Gast
Linienstrasse 24, Claire
« Gepost op: 31 oktober 2014, 22:52:33 »


Ja, Ja, nieuwe dame in Dortmund en meteen uitgeprobeerd  ;D

 Naam                    : Claire
 Nationaliteit/Taal  : Tjechisch, zegt ze (spreekt redelijk duits)
 Leeftijd                 : Schatting tussen 21 en 25
 Haarkleur/-lengte : Lang donkerbruin/zwart krullend haar
 Lengte dame        : 1,65m
 Postuur/Cupmaat : slank (maatje 36), grote cup B
 Tattoo                   : niet opgevallen
 Service                  : Starttarief 30 euro/20min (pijpen/neuken)
                                Gekozen voor pijpen/oliemassage/poppers a 50 euro/20min
 Aanwezigheid       : net begonnen in Dortmund

Kamer
Haus24/kamer 88 (zie pijl op foto voor haar raam, de dame die erbij staat wat zwart gemaakt, want dat is ze dus niet!!!!).



Anfang
Zag opeens een nieuwe meid in haus24 lopen en op het moment dat ik oogcontact kreeg sprintte ze naar het raam om deze te openen.
Claire was gekleed in een zwarte glanslegging met dito zwart glanstopje en stilleto's. Vond dit outfit een echte eyecatcher.
Natuurlijk vroeg ze gelijk wat mijn wensenpakket was. Gaf aan dat ik naast pijpen een oliemassage wilde met poppers erbij. Ze dacht even na en noemde het bedrag van 70 euro. Haar vriendelijk bedankt, aangezien dit pakket bij elke dame in de linienstrasse 50 euro kost.
5min later liep ik weer langs haar raam en wenkte ze dat 50 euro akkoord was en na binnen gestapt.

Zimmer
Werd via het trappenstelsel van haus24 meegenomen naar de 3e verdieping en toegelaten tot een enorme kamer met wastafel, zitje met tafel en 2 relaxstoelen, grote wandkast en in aparte hoek het bed met tafeltje ernaast. Enorme kamer, maar helaas weinig erotisch ingericht en het licht kwam van een tl-buis boven de wastafel (hier na de sessie nog wel een opmerking over gemaakt dat ze wat meer aan sfeerverlichting moet doen).

Sitzung
Na het uitkleden ging ik op bed liggen waarna Claire een condoom om mijn paal krulde. Hierna begon ze lekker te pijpen waarbij ik haar overal mocht aanraken en ondertussen kon ik na eigen believen poppers gebruiken.
Na iets van 7min trok ze het condoom van mijn paal, spoot wat olie erop en begon met een rustige oliemassage. Lekker relaxted, zodat je niet meteen tot een hoogtepunt komt. Na 3 minuten gevraagd of ze haar geile kont in die glanslegging naast mijn hoofd kon leggen zodat ik deze beter kon betasten.
Die kont van haar is zo lekker dat ik daarna gevraagd heb of ze ook facesitting wilde doen. Gelukkig geen probleem en nog even een snuif poppers genomen waarna ze met haar geile kont op mijn gezicht ging zitten en mij daarna klaartrok.

In het nagesprekje gaf ze aan nieuw te zijn en Dortmund bevalt goed, dus ze wil blijven.
In ieder geval kon ik tijdens de sessie merken dat ze niet nieuw in dit vak is, want het kwam al redelijk ervaren over en na de sessie deed ze wat voorstellen voor een volgend bezoekje wat een nieuwe meid in dit vak nooit zou voorstellen.

Al met al een leuke spontane tjechische meid en ziet er goed uit. Het enige is dat ze haar kamer wat sfeervolle moet maken, want dat vond ik een klein minpunt (vooral het licht van een tl-buis is weinig erotisch)