Forum > S I X S E N S - Vaals/Lemiers

LIVE FROM SIXSENS

(1/167) > >>

de vulkaan spesjalist:
Live  form sixssens ontvangast uitstekend er heerst hier een vrouwen overschot en ik miste een gelegenheid om me te scheren dat ma op het toilet gedaan . :cheer: :lol_hitting: we blijven positief het is  nog vroeg en de vulkaan is niet om de hoek. zoveel vrouwen bij elkaar heb ik nog nooit in een sauna club gezien ma ik raak er niet onder de indruk van. ben de vulkaan  gewend die over 450 werk plekken beschik i play hard toe get vandaag gisteren kapot geneuk door een dvp van eros en en zij wist niet van ophouden  :cry

de vulkaan spesjalist:
De wiffi is hier uitstekend en het eten top  bosco moet de groeten hebben van claudia :017: nu is kijken of er een kamer partner bescchikbaar is :cheer:

de vulkaan spesjalist:
Lekere toetjes hier en gelukig niet van die lotgenoote die alles  op vreten een lekere vrpuw achter de bar  :kissass

de vulkaan spesjalist:

--- Citaat van: de vulkaan spesjalist op  1 november 2014, 17:23:37 ---Live  form sixssens ontvangat uitstekend er heerst hier een vrouwen oversfhot en ik miste een gelegenheid om mete scheren dat ma op het toilet gedaan  :cheer: :lol_hitting: we blijven posetief het is imer nog vroeg en de vulkaan is niet om de hoek zoveel vrouwen bij elkaar heb ik nog nooit in een sauna club gezien ma ik raak er niet onder de indruk van ben de vulkaan immer gewend die over 450 werk pleken beschik i play hard toe get vandaag gisteren kapot geneuk door een dvp van eros en en zij wist niet van ophouden  :cry

--- Einde van citaat ---

sexmachine:

--- Citaat van: de vulkaan spesjalist op  1 november 2014, 18:53:50 ---De wiffi is hier uitstekend en het eten top  bosco moet de groeten hebben van claudia :017: nu is kijken of er een kamer partner bescchikbaar is :cheer:

--- Einde van citaat ---
De Wifi is beter dan je toetsenbord in ieder geval, je broebelt een taaltje dat ik nauwelijks kan begrijpen, VS

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie