Auteur Topic: LIVE FROM SIXSENS  (gelezen 464053 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
LIVE FROM SIXSENS
« Reactie #75 Gepost op: 11 maart 2016, 00:16:01 »
Ik ga Sixsens na bijna 13u in de club verlaten. Het was de ganse dag relatief rustig, maar ik heb me weer top top top vermaakt. Met dank aan Oudebelg, en ere wie ere toekomt, die ene Bulgaarse furie (nee, niet de pocket :-P), die vanaf de vroege namiddag geen moment van mijn zijde is geweken en die me vandaag 3 knallende orgasmes heeft bezorgd ;D.

Sixsens en Bulgaartjes: tot binnenkort! 8)
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
LIVE FROM SIXSENS
« Reactie #76 Gepost op: 19 maart 2016, 12:47:35 »
Kwart over 11 gearriveerd,maar koffies! Nu aan de brunch.
De rode loper ligt uit voor pret en Vazkor
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline Tommy80

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 104
    • Bekijk profiel
LIVE FROM SIXSENS
« Reactie #77 Gepost op: 19 maart 2016, 13:45:27 »
Kwart over 11 gearriveerd,maar koffies! Nu aan de brunch.
De rode loper ligt uit voor pret en Vazkor
Jaloers! Wou dat ik erbij was... :cry

Offline LellebeL

  • Held
  • *****
  • Berichten: 926
    • Bekijk profiel
LIVE FROM SIXSENS
« Reactie #78 Gepost op: 19 maart 2016, 15:33:35 »
Toetebel, de duisburgetc en ik hebben alvast genoten van een goede omelet met bacon. En vervolgens de meeste aanwzigen gegroet en/of gekust*

* het onderscheid m/v moet nu eenmaal gemaakt worden

PS sexmachine had zich duidelijk niet geschoren: hij prikt...en nu prikt hij Carmen2

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
LIVE FROM SIXSENS
« Reactie #79 Gepost op: 19 maart 2016, 18:23:20 »
Na de brunch 2,5 uur met aïda gekamerd  :-\ veel te lang, maar wel toppie!
De teller staat op 4 bellekes wijn  :censored
Gezellig met de maten op de verjaardag van pret en Vazkor.
De steak heeft ook gesmaakt!
Kinga is binnen ........  ;) ;D

Eens zien of ze vrij is  :douchen
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
LIVE FROM SIXSENS
« Reactie #80 Gepost op: 20 maart 2016, 02:16:21 »
Wachten wordt beloond! Stomende seks met Kinga..... :douchen

Om 1 uur Sixsens verlaten. De verjaardag van pret en Vazkor zit er helaas weer op!
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16210
    • Bekijk profiel
LIVE FROM SIXSENS
« Reactie #81 Gepost op: 20 maart 2016, 02:36:23 »
Ook Fexmachine wordt ouder ....
Kalmpjesaan deze 2 dagen ...
Gisteren Babylon een uurtje en half Paula .... ja, DE Paula, overgoten met een half uurtje Dorothea, en nadien 2 uurtjes Rose, haar bloemetje geplukt  ;D
Dus zaterdag tijd genoeg om op te trekken met de jarige, ik ben namelijk een 50 plusser intussen ...
Helaas, maar ik het het toch geprobeerd, Carmen2 om 14u netjes verteld dat ze nog zeker een uur moest wachten, komt ze om 3uur de bar binnenlopen met 3 vingers in de lucht en een sleutel .... een uur stomende raketsexxx tot gevolg.
Nadien kwam een zekere Emma (nooit van gehoord, wie is die vrouw toch ....    ) me manieren bijbrengen in de bar, en volgens haar ben ik de manager van RB en is ze mijn type niet .... wat anderhalf uur later haar toch op andere gedachten deed brengen .... ai ai ai .... 1.5 uur bij op de teller, om af te sluiten met een zekere .... gaddamme, haar naam .... ach, een lekker ding in rode slip en rode bh, een bengeltje met een guitig lachje, verleidster tot en met - ik probeer tijdens het typen op haar naam te komen - die me nog 2 uur heeft afgemat in kamer 5b , wat een lekkere slet ... de eerste die haar naam herinnert, neerpoten graag ... neen, het is niet Erika, niet Kinga, en ze praat Nederlands, die Roemeentje worden beter  en geiler met de dag


De teller van dit weekend ; 6 Roemeentjes, van zeer zeer goed tot uitmuntend, en ik ben helemaal choco geneukt .....  :lol_hitting:
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
LIVE FROM SIXSENS
« Reactie #82 Gepost op: 20 maart 2016, 09:32:38 »
Ook Fexmachine wordt ouder ....
Kalmpjesaan deze 2 dagen ...
Gisteren Babylon een uurtje en half Paula .... ja, DE Paula, overgoten met een half uurtje Dorothea, en nadien 2 uurtjes Rose, haar bloemetje geplukt  ;D
Dus zaterdag tijd genoeg om op te trekken met de jarige, ik ben namelijk een 50 plusser intussen ...
Helaas, maar ik het het toch geprobeerd, Carmen2 om 14u netjes verteld dat ze nog zeker een uur moest wachten, komt ze om 3uur de bar binnenlopen met 3 vingers in de lucht en een sleutel .... een uur stomende raketsexxx tot gevolg.
Nadien kwam een zekere Emma (nooit van gehoord, wie is die vrouw toch ....    ) me manieren bijbrengen in de bar, en volgens haar ben ik de manager van RB en is ze mijn type niet .... wat anderhalf uur later haar toch op andere gedachten deed brengen .... ai ai ai .... 1.5 uur bij op de teller, om af te sluiten met een zekere .... gaddamme, haar naam .... ach, een lekker ding in rode slip en rode bh, een bengeltje met een guitig lachje, verleidster tot en met - ik probeer tijdens het typen op haar naam te komen - die me nog 2 uur heeft afgemat in kamer 5b , wat een lekkere slet ... de eerste die haar naam herinnert, neerpoten graag ... neen, het is niet Erika, niet Kinga, en ze praat Nederlands, die Roemeentje worden beter  en geiler met de dag


De teller van dit weekend ; 6 Roemeentjes, van zeer zeer goed tot uitmuntend, en ik ben helemaal choco geneukt .....  :lol_hitting:

Nederlands sprekend? Met bril? PETRA?
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline pret

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1514
    • Bekijk profiel
LIVE FROM SIXSENS
« Reactie #83 Gepost op: 20 maart 2016, 09:51:43 »
Bij deze wil ik Sixsens, SM en Sjeufke nogmaals bedanken voor het fantastisch georganiseerde feest. Verder ook mijn dank aan alle leden die aanwezig waren. Het was mijn genoegen om kennis gemaakt te hebben met SM, Vazkor, Lukcky Luke, Nico, JeanK en Bob088.

Ik heb een uur doorgebracht met Roemeense Alexandra in de jacuzzi kamer. Alexandra is 21jr, 1.70m met b-cup, heeft lang donkerblond haar en een lekker kontje. In eerste instantie gingen we naar kamer 10 waar je ook de Sjeufke's sexbank had.  ;D Echter deze was niet schoon gemaakt dus zijn we door geschoven naar kamer 9 waar je ook jacuzzi hebt maar geen sexbank.  :cry Met Alexandra had ik vooral een GFE. Ze wilde enkel niet gevingerd worden. In verschillende posities geneukt en uiteindelijk mijn nakomelingen verspreid over haar prachtige lichaam. Vervolgens lekker gaan relaxen in de jacuzzi.

Daarna lekker genoten van een heerlijke steak en daarna van de wellness. Het was een geweldige en gezellige dag in Sixsens
« Laatst bewerkt op: 20 maart 2016, 10:40:12 door pret »

Offline LellebeL

  • Held
  • *****
  • Berichten: 926
    • Bekijk profiel
LIVE FROM SIXSENS
« Reactie #84 Gepost op: 20 maart 2016, 10:23:05 »
Meer dood dan live, maar dan toch nog ff in dit onderdeel.
Buitengewoon leuke dag gehad gisteren, bijna 12 uur tussen de rakkers, ijsberen, ijskonijnen en paasbunny's doorgebracht.
Tot mijn eigen verbazing werden Toetebel en ik al meteen hartelijk verwelkomt door Stacey en Julia. Verbazing omdat Julia en ik feitelijk nog nooit een woord met elkaar gewisseld hadden de afgelopen jaren.
Het zou nog een vervolg geven met Julia...ze was duidelijk uit op nieuwe fans. En ze deed haar best om mij tot de fanclub toe te laten!
De verjaardag van Pret en Vazkor werd regelmatig luister bijgezet door attente dames en vooral door de traktatie van de jarigen zelf: Heerlijke vruchtenvlaaitjes als toetje na het diner en voorzien van super lekkere chocokoekjes...
In de avond alle delen van Sixsens gebruikt om te relaxen en te kletsen met de andere feestgangers (nou ja op de kino na). Het zwembad, de sauna , marokko, en zelfs de bankjes op -1 bij de trap naar restaurant gebruikt om een beetje aan het lawaai van de muziek te ontsnappen. Het was naar mijn idee weer eens veel te luid zonder dat iemand daar op zat te wachten, behalve de dj die in ieder geval wel redelijk acceptabele muziek draaide en het scratchen tot zijn favoriete bezigheid had uitgeroepen: Zo '90-iger jaren...
Rond 23 uur begon de vermoeidheid toe te slaan na een week waarin de conditie niet optimaal was geweest.
Effe 10 minuutjes uitrusten in Marokko en dan de wegwezen..dus niet!
Laat nu uitgerekend Alexandra de ruimte binnenkijken en na meer dan een jaar mij voor het eerst eens aansprak... Alexandra, die samen met haar vriendin Diana een bepaalde aantrekkingskracht op mij heeft, die een keer tot een trio gaat leiden.
Korte kennismaking met wat zoenen, de vormen van haar heerlijke kontje kunnen aftasten en snel naar kamer 14 (ik was lui en deze kamer dichtbij vond ik prima).
Zij deed haar best en met pijpen en zoenen heeft zij de eerste toets met een dikke voldoende volbracht. Als Diana een volgende keer ook eens openstaat voor een nadere kennismakings, dan gaat dat triootje er beslist van komen.
Alexandra is trouwens veel mooier dan mij tot nu toe opgevallen was: Haar kleding bedekt meestal zoveel dat je niet ziet dat zij over een paar prachtige benen en een super lekker strak kontje beschikt!!
Tegen half één vertrokken na een meer dan geslaagde dag met dank aan de jarige feestgangers en alle rakkers met wie het leuk roddelen, zeveren en filosofisch delibereren was.

PS ben benieuwd of Pret nog de 10% provisie gekregen heeft van Linet voor het aan haar koppelen van een debuterende Vlaamse bezoeker. Hij was naderhand uiterst content! Sympathieke jongeman, ben benieuwd of wij hem vaker gaan treffen in Sixsens. Ik kreeg de indruk dat hij zich wel vermaakte..

PS2 iets in het eten was teveel voor mij...pffff..het was geen vrouw, maar porselein dat ik vannacht liefdevol omarmd heb!
 

Offline pret

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1514
    • Bekijk profiel
LIVE FROM SIXSENS
« Reactie #85 Gepost op: 20 maart 2016, 10:32:50 »

PS ben benieuwd of Pret nog de 10% provisie gekregen heeft van Linet voor het aan haar koppelen van een debuterende Vlaamse bezoeker. Hij was naderhand uiterst content! Sympathieke jongeman, ben benieuwd of wij hem vaker gaan treffen in Sixsens. Ik kreeg de indruk dat hij zich wel vermaakte..


Hahaha ik zei het nog wel tegen haar maar ze begreep het in 1e instantie neit. Toen ze het wel begreep gaf ze met een glimlach een tikje op mijn wang en liep weg.  ;D

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16210
    • Bekijk profiel
LIVE FROM SIXSENS
« Reactie #86 Gepost op: 20 maart 2016, 11:12:34 »


Nederlands sprekend? Met bril? PETRA?
In het Nederlands dan maar .... ik heb nooit sexxx met Nederlandstalige dames, Petra hoe, Petra waar en Petra wie ???  ;D


Wat een verdomd lekker geil sletje , Petra .......  :lol_hitting: :o
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Tommy80

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 104
    • Bekijk profiel
LIVE FROM SIXSENS
« Reactie #87 Gepost op: 28 maart 2016, 11:47:33 »
Aangekomen in een rustige club. Weinig dames te bespeuren, maar toch al enkele ijsberen die rondlopen.

Eerst even wat energie op doen --> eten.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
LIVE FROM SIXSENS
« Reactie #88 Gepost op: 28 maart 2016, 12:39:14 »
Aangekomen in een rustige club. Weinig dames te bespeuren, maar toch al enkele ijsberen die rondlopen.

Eerst even wat energie op doen --> eten.

Smakelijk maat. En veel plezier gewenst vandaag!
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline Tommy80

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 104
    • Bekijk profiel
LIVE FROM SIXSENS
« Reactie #89 Gepost op: 28 maart 2016, 15:58:46 »
Aangekomen in een rustige club. Weinig dames te bespeuren, maar toch al enkele ijsberen die rondlopen.

Eerst even wat energie op doen --> eten.

Smakelijk maat. En veel plezier gewenst vandaag!
Thx! :)

Net een eerste sessie met Chrystal achter de rug. Was wederom weer uitstekend. Terug wat calorieën opdoen en uitkijken naar een tweede slachtoffer.  :mistress

Club begint nu wat op gang te komen.
En we gon nog ni naar huis, belange ni, belange ni  :lol_hitting: ;D