Auteur Topic: LIVE FROM SIXSENS  (gelezen 463876 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline forgetskinnyletsgetfatty

  • Voorzitter van de Dikkekontenclub (DKC)
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 351
  • Alles wat ik zeg en schrijf is mijn waarheid.
    • Bekijk profiel
LIVE FROM SIXSENS
« Reactie #795 Gepost op: 21 mei 2018, 18:34:03 »
Inmiddels vanuit een regenachtig Lemiers.  ::)

Het is rustig met dames en heren, het eten kipfilet of een gehaktbal met friet en groenten.  koch

De bebrilde dame van de DKC tweeling was de gelukkige, voor de kenners Selena.  :kissass

Twijfel nog een beetje, nog een sessie? Zo ja, iets nieuws, of iets vertrouwds?  C:-)

Zou ze dikke schaamlippen hebben, zacht en soepel, of uitstulpende, lang, hard en gespierd? Zou ze geschoren zijn of een dikke bos schaamhaar hebben? Had ze grote roze hangtieten of rechtopstaande kleine, en zouden die rozerode, rode, donkere of lichtbruine tepels hebben?
(Ik Jan Cremer 3de boek)

Offline forgetskinnyletsgetfatty

  • Voorzitter van de Dikkekontenclub (DKC)
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 351
  • Alles wat ik zeg en schrijf is mijn waarheid.
    • Bekijk profiel
LIVE FROM SIXSENS
« Reactie #796 Gepost op: 21 mei 2018, 23:24:25 »
inmiddels live vanuit de "eigen woonkamer".  8)

Het werd .......... iets nieuws, Christina, Roemeens leuk gezicht, opvallende verschijning met "korte" benen en normaal bovenlichaam, donkerblond haar en een naturelle D-cup, gekleed in zwarte outfit, 1ste dag in SixSens en 1ste dag in een "saunaclub" (volgens eigen zeggen).  ::)  :sign0144:

De sessie was voldoende, zal echter niet in herhaling vallen, omdat er dames zijn die beter op kamer presteren.  :-[

Net na 20:30 was het mooi geweest, omgekleed, bandje laten knippen, en onderweg nog van de mooie natuurverschijnselen mogen genieten.  :steeringwheel:  :douchen
Zou ze dikke schaamlippen hebben, zacht en soepel, of uitstulpende, lang, hard en gespierd? Zou ze geschoren zijn of een dikke bos schaamhaar hebben? Had ze grote roze hangtieten of rechtopstaande kleine, en zouden die rozerode, rode, donkere of lichtbruine tepels hebben?
(Ik Jan Cremer 3de boek)

Offline dendocteur

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 461
    • Bekijk profiel
LIVE FROM SIXSENS
« Reactie #797 Gepost op: 22 juni 2018, 11:30:18 »
Live met hl1 vanuit de hlmobiel
De file vertragingen zijn mij kwalijk genomen door een tot achter zijn oren geile chauffeur
We bollen nu niet zo rustig nr Limburg
Tot straks
HL en doc

Offline LellebeL

  • Held
  • *****
  • Berichten: 926
    • Bekijk profiel
LIVE FROM SIXSENS
« Reactie #798 Gepost op: 22 juni 2018, 21:33:18 »
Al de hele dag hier en niets geschreven.. whats up???
Druk druk druk met ouwekletsen, verantwoording afleggen aan diverse dames , duikje nemen in het heerlijk verwarmde zwembad (zonnetje ging net schijnen rond 16uur, Simona (altijd goed), op de huid gebakken zalm, duikje in het zwembad samen met Tania en Flori (wat een lekkere waterratjes!) en oh ja HL1 JansenRoy en DenDocteur waren er ook bij
Zal nog wel wat te horen krijgen dat ik als laatste aankwam bij onderwater zwemmen..en verdorie geen strandbal in mijn tas had!
De vlaai van de jarige Poarneemn lekker laten smaken en met Vicky (Roe) een uurtje ondergedoken (die laat er ook geen gras over groeien zeg!)

en zo vliegt de dag voorbij!
even bijkomen op het terras en dan eens kijken hoe de feestgangers het beneden maken.
Ondanks de kou en wind al met al een nu al aangename dag!

Offline vanKees

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2102
  • Te oud voor de jonge hennen!!!!
    • Bekijk profiel
LIVE FROM SIXSENS
« Reactie #799 Gepost op: 22 juni 2018, 22:05:30 »
Al de hele dag hier en niets geschreven.. whats up???
Druk druk druk met ouwekletsen, verantwoording afleggen aan diverse dames , duikje nemen in het heerlijk verwarmde zwembad (zonnetje ging net schijnen rond 16uur, Simona (altijd goed), op de huid gebakken zalm, duikje in het zwembad samen met Tania en Flori (wat een lekkere waterratjes!) en oh ja HL1 JansenRoy en DenDocteur waren er ook bij
Zal nog wel wat te horen krijgen dat ik als laatste aankwam bij onderwater zwemmen..en verdorie geen strandbal in mijn tas had!
De vlaai van de jarige Poarneemn lekker laten smaken en met Vicky (Roe) een uurtje ondergedoken (die laat er ook geen gras over groeien zeg!)

en zo vliegt de dag voorbij!
even bijkomen op het terras en dan eens kijken hoe de feestgangers het beneden maken.
Ondanks de kou en wind al met al een nu al aangename dag!

Als Dessert sind Mona und Mayra für Dich an der Bar?

vanKees

Offline LellebeL

  • Held
  • *****
  • Berichten: 926
    • Bekijk profiel
LIVE FROM SIXSENS
« Reactie #800 Gepost op: 22 juni 2018, 23:30:42 »
Al de hele dag hier en niets geschreven.. whats up???
Druk druk druk met ouwekletsen, verantwoording afleggen aan diverse dames , duikje nemen in het heerlijk verwarmde zwembad (zonnetje ging net schijnen rond 16uur, Simona (altijd goed), op de huid gebakken zalm, duikje in het zwembad samen met Tania en Flori (wat een lekkere waterratjes!) en oh ja HL1 JansenRoy en DenDocteur waren er ook bij
Zal nog wel wat te horen krijgen dat ik als laatste aankwam bij onderwater zwemmen..en verdorie geen strandbal in mijn tas had!
De vlaai van de jarige Poarneemn lekker laten smaken en met Vicky (Roe) een uurtje ondergedoken (die laat er ook geen gras over groeien zeg!)

en zo vliegt de dag voorbij!
even bijkomen op het terras en dan eens kijken hoe de feestgangers het beneden maken.
Ondanks de kou en wind al met al een nu al aangename dag!

Als Dessert sind Mona und Mayra für Dich an der Bar?

vanKees
Die waren leider beide nicht da!
Nächste Woche nochmals versuchen die beide zu sehen und sonst steht Roxy aufs Programm  :lol

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
LIVE FROM SIXSENS
« Reactie #801 Gepost op: 22 juni 2018, 23:59:01 »
Al de hele dag hier en niets geschreven.. whats up???
Druk druk druk met ouwekletsen, verantwoording afleggen aan diverse dames , duikje nemen in het heerlijk verwarmde zwembad (zonnetje ging net schijnen rond 16uur, Simona (altijd goed), op de huid gebakken zalm, duikje in het zwembad samen met Tania en Flori (wat een lekkere waterratjes!) en oh ja HL1 JansenRoy en DenDocteur waren er ook bij
Zal nog wel wat te horen krijgen dat ik als laatste aankwam bij onderwater zwemmen..en verdorie geen strandbal in mijn tas had!
De vlaai van de jarige Poarneemn lekker laten smaken en met Vicky (Roe) een uurtje ondergedoken (die laat er ook geen gras over groeien zeg!)

en zo vliegt de dag voorbij!
even bijkomen op het terras en dan eens kijken hoe de feestgangers het beneden maken.
Ondanks de kou en wind al met al een nu al aangename dag!

Als Dessert sind Mona und Mayra für Dich an der Bar?

vanKees
Die waren leider beide nicht da!
Nächste Woche nochmals versuchen die beide zu sehen und sonst steht Roxy aufs Programm  :lol
Uitstel is afstel ... Roxy .... nooit van gehoord .... noem haar "de waterval"  ;D ;D ;D ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline LellebeL

  • Held
  • *****
  • Berichten: 926
    • Bekijk profiel
LIVE FROM SIXSENS
« Reactie #802 Gepost op: 23 juni 2018, 00:44:14 »
Al de hele dag hier en niets geschreven.. whats up???
Druk druk druk met ouwekletsen, verantwoording afleggen aan diverse dames , duikje nemen in het heerlijk verwarmde zwembad (zonnetje ging net schijnen rond 16uur, Simona (altijd goed), op de huid gebakken zalm, duikje in het zwembad samen met Tania en Flori (wat een lekkere waterratjes!) en oh ja HL1 JansenRoy en DenDocteur waren er ook bij
Zal nog wel wat te horen krijgen dat ik als laatste aankwam bij onderwater zwemmen..en verdorie geen strandbal in mijn tas had!
De vlaai van de jarige Poarneemn lekker laten smaken en met Vicky (Roe) een uurtje ondergedoken (die laat er ook geen gras over groeien zeg!)

en zo vliegt de dag voorbij!
even bijkomen op het terras en dan eens kijken hoe de feestgangers het beneden maken.
Ondanks de kou en wind al met al een nu al aangename dag!

Als Dessert sind Mona und Mayra für Dich an der Bar?

vanKees
Die waren leider beide nicht da!
Nächste Woche nochmals versuchen die beide zu sehen und sonst steht Roxy aufs Programm  :lol
Uitstel is afstel ... Roxy .... nooit van gehoord .... noem haar "de waterval"  ;D ;D ;D ;D
Grote kans dat ik haar dan woensdag afstel, eerst uiteraard even testen of ze ook in het zwembad een waterval is  bad2

Offline Shakir

  • Schalkse Ruiter
  • Held
  • *****
  • Berichten: 730
  • Zelfs op mijn sterfbed zal ik nog aan LR denken!
    • Bekijk profiel
LIVE FROM SIXSENS
« Reactie #803 Gepost op: 30 juni 2018, 18:21:31 »
Heren rakkers,

Ik plan morgen naar de Lazy Sunday's te komen. Ik ben echter nog nooit tijdens de zomermaanden naar Sixsens geweest. Zijn de kamers dezer tijd doenbaar met de hitte? (Airco) En staat de verwarming van het zwembad uit?

 :douchen

Want deze ijsbeer zoekt verkoeling:



Yes! Het is gelukt via imgbox!


Offline Basti77

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 7
    • Bekijk profiel
LIVE FROM SIXSENS
« Reactie #804 Gepost op: 30 juni 2018, 18:23:36 »
Op deze warme dag mijn eerste kamer met alicia.
Top meid, maar volgens mij hebben ze nieuwe matrassen
Althans kamer 14, kei hard, je kunt beter op de grond verder gaan.
Hoop dat ze hier iets aan doen, want de rest in ss is gewoon top.
Gr

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
LIVE FROM SIXSENS
« Reactie #805 Gepost op: 30 juni 2018, 20:34:34 »
Heren rakkers,

Ik plan morgen naar de Lazy Sunday's te komen. Ik ben echter nog nooit tijdens de zomermaanden naar Sixsens geweest. Zijn de kamers dezer tijd doenbaar met de hitte? (Airco) En staat de verwarming van het zwembad uit?


Zwembad is lekker verwarmd en maar goed ook. In H7 was die niet verwarmd en dat was ijskoud.
Kamers, die beneden zijn doenbaar, boven kan mogelijks wat warmer zijn afhankelijk van welke kamer, maar zal ook wel meevallen.

Babylon of YY zijn ook een goede keuze.

Offline Shakir

  • Schalkse Ruiter
  • Held
  • *****
  • Berichten: 730
  • Zelfs op mijn sterfbed zal ik nog aan LR denken!
    • Bekijk profiel
LIVE FROM SIXSENS
« Reactie #806 Gepost op: 30 juni 2018, 20:59:19 »

Zwembad is lekker verwarmd en maar goed ook. In H7 was die niet verwarmd en dat was ijskoud.

Verwarmde zwembaden zijn voor mietjes, een ijsbeer onwaardig!

Btw, begin maart van dit jaar sprong ik nog in het zwembad van H7.

Offline LellebeL

  • Held
  • *****
  • Berichten: 926
    • Bekijk profiel
LIVE FROM SIXSENS
« Reactie #807 Gepost op: 30 juni 2018, 23:32:03 »

Zwembad is lekker verwarmd en maar goed ook. In H7 was die niet verwarmd en dat was ijskoud.

Verwarmde zwembaden zijn voor mietjes, een ijsbeer onwaardig!

Btw, begin maart van dit jaar sprong ik nog in het zwembad van H7.
“Ijsbeer onwaardig”...  wat is dat een ijsbeer  :sign0065:   :-[    ;D

Vrijdag was de temperatuur voor de meeste meiden wat te laag, althans voor Simona. Maar dat zij met mij in het water kwam dobberen was toch al een wonder!

Offline vanKees

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2102
  • Te oud voor de jonge hennen!!!!
    • Bekijk profiel
LIVE FROM SIXSENS
« Reactie #808 Gepost op: 1 juli 2018, 12:25:06 »
Citaat van: Vazkor ť
link=topic=16362.msg122715#msg122715 date=1530383674

Zwembad is lekker verwarmd en maar goed ook. In H7 was die niet verwarmd en dat was ijskoud.

Verwarmde zwembaden zijn voor mietjes, een ijsbeer onwaardig!

Btw, begin maart van dit jaar sprong ik nog in het zwembad van H7.
“Ijsbeer onwaardig”...  wat is dat een ijsbeer  :sign0065:   :-[    ;D

Vrijdag was de temperatuur voor de meeste meiden wat te laag, althans voor Simona. Maar dat zij met mij in het water kwam dobberen was toch al een wonder!

Ja LellebeL,
DU hast es drauf wie es geht!!

vanKees

Offline dendocteur

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 461
    • Bekijk profiel
LIVE FROM SIXSENS
« Reactie #809 Gepost op: 20 juli 2018, 14:28:12 »
Met een vrijkaartje deze keer
Live van uw verslaggever uit het warme Limburg, op het terras
Uitgebreide line up, k heb reeds 2meiden aan mijn neus voorbij zien gaan, beide zijn ernstige
Kandidaten vragen een kamertje met airco
Voor hl1 Domenicali is terug
Enkele bekende beren mogen groeten oa jeank en waterrat

Zie mijn eerste live zit erop
Meer fake news volgt

Doc