Auteur Topic: LIVE FROM SIXSENS  (gelezen 462778 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline brombeerzuid

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 366
    • Bekijk profiel
LIVE FROM SIXSENS
« Reactie #735 Gepost op: 8 november 2017, 23:46:47 »
Betreft het hier een wat oudere dvp, blond en klein


Ja, klopt aardig, KP heeft er een paspoortje van gemaakt.

Klopt precies, alleen nu blond, een hoop bombarie, maar op kamer, niet dit en dat.
Maar pussy sliding wel  :-P, ach gewoon links laten liggen, loopt genoeg mooi's rond daar.

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
LIVE FROM SIXSENS
« Reactie #736 Gepost op: 9 november 2017, 10:43:06 »
Lorita, een stil en bedeesd meisje is een aanrader. Zit meestal aan de bar in de buurt van het koffie apparaat

Told you so ...  C:-)

Maar jij moest zo nodig weer beloftes doen ...

Ach, je zult nog wel last gehad hebben van je verdoving...  ;D
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline paultje

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 21
    • Bekijk profiel
LIVE FROM SIXSENS
« Reactie #737 Gepost op: 14 november 2017, 10:14:59 »
Waar was iedereen toch maar gisteren?
Weinig volk, maar ik heb me toch reuze geamuseerd. Thnx Cindy  :pica22

Offline LellebeL

  • Held
  • *****
  • Berichten: 926
    • Bekijk profiel
LIVE FROM SIXSENS
« Reactie #738 Gepost op: 14 november 2017, 10:27:29 »
Waar was iedereen toch maar gisteren?
Weinig volk, maar ik heb me toch reuze geamuseerd. Thnx Cindy  :pica22

Als jij jouw Live bericht een dag later pas plaatst... dan weet natuurlijk niemand dat je in Sixsens bent  :o
Ik had anders graag een stukje omgereden om gezamenlijk Cindy op te warmen  :lol_hitting:

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
LIVE FROM SIXSENS
« Reactie #739 Gepost op: 14 november 2017, 20:35:44 »
Waar was iedereen toch maar gisteren?
Weinig volk, maar ik heb me toch reuze geamuseerd. Thnx Cindy  :pica22

Als jij jouw Live bericht een dag later pas plaatst... dan weet natuurlijk niemand dat je in Sixsens bent  :o
Ik had anders graag een stukje omgereden om gezamenlijk Cindy op te warmen  :lol_hitting:
MIJN Cindy? Gaddamme, viespeuken  :lol ;D ;D ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
LIVE FROM SIXSENS
« Reactie #740 Gepost op: 25 november 2017, 22:56:49 »
Al geruime tijd in Sixsens.

* De eerste indruk: rustig, tam, nauwelijks beren zwakke line-up

* Later: meer beren maar nog te weinig. Dames klagen. Nog meer dames line-up iets beter. Veel jagen.

* Geen grote ambiance, is ver te zoeken vandaag.

* Had eerste trio ooit in een club met Julia en Simona. Het is een unieke ervaring doch trio's zijn niet mn cup of tea, besef ik nu. Kwam 1× met wat moeite. Ging voor 1u...
Dit was de 60ste kamergang van het jaar alweer.

* geld uit de cashkoe bij de inkom gesleurd. Trio's zijn duuuuur :0

* wellness super

* eten super

* 1u gekamerd met Emma, een van de beste kamergangen dit jaar. GFE 100% Dame is zeer correct. Kwam klaar wederom met meer moeite dan anders. Mijn  vermoeidheid (werkgerelateerd) is nu ook hier een issue en da's geen goed nieuws.

* B&B op 15min van ss geboekt gister en is nodig.

* veel dames attack eten me. Ik stop voor vandaag. Melanie zal niet blij zijn. Again.

* off-topic: kutweer buiten ... november rain.

RB dank voor de vrijkaart verslag volgt.

So far


Verstuurd vanaf mijn SM-A500FU met Tapatalk

Offline victor

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 155
    • Bekijk profiel
LIVE FROM SIXSENS
« Reactie #741 Gepost op: 1 januari 2018, 20:33:03 »
Vandaag een bezoekje gebracht aan Sixsens. Was een gok op deze eerste dag van het jaar. Ik denk dat er na de middag zo'n 10 a 12 dames aanwezig waren en zo'n 25 beren. Meeste dames hadden er weinig zin in. Enkele zaten de ganse namiddag aan de gokkasten. Begrijp niet dat de leiding dit toelaat als er al zo weinig dames zijn.

Offline LellebeL

  • Held
  • *****
  • Berichten: 926
    • Bekijk profiel
LIVE FROM SIXSENS
« Reactie #742 Gepost op: 2 januari 2018, 14:03:33 »
Eindelijk was die irritante lockerdief eens niet (eerder) aanwezig.
Rustig middagje?
Misschien , in ieder geval al zo’n 15 dames gespot waaronder veel nieuwe dames voor mij en ze blijven nog steeds binnenkomen.

Docteur : je mist wat !  :-P
 :lol_hitting:

Offline dendocteur

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 461
    • Bekijk profiel
LIVE FROM SIXSENS
« Reactie #743 Gepost op: 2 januari 2018, 18:40:45 »
Nieuwe ....  zijn het goeie ?

Veel erotisch ontdekkingsplezier in 2018

Doc

Offline dendocteur

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 461
    • Bekijk profiel
LIVE FROM SIXSENS
« Reactie #744 Gepost op: 5 januari 2018, 19:16:54 »
Hallo vanuit de lockerroom aan 69
Kalm aan zo een 25 meiden enkele nieuwe Waaronder Emy van gt

CL niveau
Meer hoeft niet om het jaar in te zetten in NL

Doc

Offline forgetskinnyletsgetfatty

  • Voorzitter van de Dikkekontenclub (DKC)
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 351
  • Alles wat ik zeg en schrijf is mijn waarheid.
    • Bekijk profiel
LIVE FROM SIXSENS
« Reactie #745 Gepost op: 13 januari 2018, 15:59:35 »
Live vanuit mijn "stamclub", een vrij goede line-up met 35-40 dames, evenveel beren present.  ;)

Koud binnen en meteen al keuzestress, eerst maar diverse dames begroeten. Toen verscheen daar de Duits/Aziatische Lola, alle andere plannen maar even overboord gezet. Even samen chillen en door naar kamer nr.7.  Een uurtje samen spelletjes voor boven de 18 gedaan. Niks gespeeld, gewoon echte geilheid wat de klok sloeg.  :bonken  :xrated

Later meer.
Zou ze dikke schaamlippen hebben, zacht en soepel, of uitstulpende, lang, hard en gespierd? Zou ze geschoren zijn of een dikke bos schaamhaar hebben? Had ze grote roze hangtieten of rechtopstaande kleine, en zouden die rozerode, rode, donkere of lichtbruine tepels hebben?
(Ik Jan Cremer 3de boek)

Offline forgetskinnyletsgetfatty

  • Voorzitter van de Dikkekontenclub (DKC)
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 351
  • Alles wat ik zeg en schrijf is mijn waarheid.
    • Bekijk profiel
LIVE FROM SIXSENS
« Reactie #746 Gepost op: 13 januari 2018, 20:58:48 »
Inmiddels 2 kamers en een avondmaal verder. ;)

2de sessie een dame die al lang in het vizier had, maar waar het nooit van kwam: fullmember DKC Roemeens/Portugese Andrea, ruime voldoende, HHG 70%. :kissass

3de sessie een verrassing kwam tevoorschijn een Vlaamse dame met Marokkaanse roots, luisterend naar de naam Elisa, stevig postuur en D-cup, was haar eerste dag en ik was haar eerste klant, HHG 50%.  :huh:

Tijd om te gaan, morgenvroeg wacht de wekker.  :mybosssucks:

SixSens tot de volgende keer.  :clap:
Zou ze dikke schaamlippen hebben, zacht en soepel, of uitstulpende, lang, hard en gespierd? Zou ze geschoren zijn of een dikke bos schaamhaar hebben? Had ze grote roze hangtieten of rechtopstaande kleine, en zouden die rozerode, rode, donkere of lichtbruine tepels hebben?
(Ik Jan Cremer 3de boek)

Offline dendocteur

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 461
    • Bekijk profiel
LIVE FROM SIXSENS
« Reactie #747 Gepost op: 17 januari 2018, 18:15:35 »
Live van uw correspondent
Op de parking zag ik de legendarische hookermobiel en deze van Bachatero reeds staan.
De sjeufke was volgens geruchten reeds op de kamer en wilde daarna geen interview geven
Er is een nieuwe Vicky gespot, en het interview met haar was prima. Dit is geen fake nieuws maar gecheckt
Lydia is er ook,maar die was enige tijd spoorloos vanwege hooker lover 1 zijn interacties:))
Enkele nieuwe meisjes van diverse nationaliteiten, er is een continent Poolse meiden neergestreken, waarvan twee zusjes.....Zelf had ik eentje op het oog,en daar was Hookerlover 1 alweer weg met het andere zusjes.Tot groot jolijt achteraf van het andere zusje.  HL1 kondigt in een kort relaas aan dat het play off 1 niveau was(en hij kan het weten:)))).
Uw correspondent wordt tot actie geroepen en HL1 is opnieuw zoek :lol

Offline dendocteur

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 461
    • Bekijk profiel
LIVE FROM SIXSENS
« Reactie #748 Gepost op: 17 januari 2018, 22:46:12 »
Ondertussen niet meer live, maar ik kon er geen verslag meer uitbrengen wegens de uitputting nabij.
Ik heb 4 kamers gemaakt met de nieuwe Vicky,  2 x Poolse Deborah en 1 x met haar zus Bianca.

Ook HL1 was onuitputtelijk bezig, na een cola-banana verdween hij met Ema, hij lag daarna aan zijn puffertje.  Ik vermoed met dezelfde inhoud als deze van K. Froome van de Sky wielerploeg.
Gezien hij de moed had om nog een kamer te maken !   Legendaaaaaarisch.

Morgen meer verslaggeving.

Doc


Offline aachen61

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 59
    • Bekijk profiel
LIVE FROM SIXSENS
« Reactie #749 Gepost op: 21 januari 2018, 06:37:19 »
 :welcome: Dorota & Claudia im Sixsens! Erst seit ein paar Tagen sind die beiden im Sixsens!
Am Donnerstag war ich im Sixsens und habe diese 2 tollen Mädels aus Polen kennengelernt.

Dorota und Claudia geben sich als Schwestern aus, sehen aber sehr unterschiedlich aus.
Gemein haben sie einen tollen Service auf dem Zimmer, wovon man in Deutschland nur noch träumen darf.  :sign0098: yourock :PDT_Armataz_01_37: