Auteur Topic: LIVE FROM SIXSENS  (gelezen 462193 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline dendocteur

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 461
    • Bekijk profiel
LIVE FROM SIXSENS
« Reactie #780 Gepost op: 19 april 2018, 16:37:16 »
Na een ritje met zonnebril en airco aan ben ik een mooi terras geraakt
Gelukkig heeft lellebel smeersel bij
Ik heb ferm moeten bladen om de strandbal hard te krijgen :lol_hitting:
Daarna waren er snel dames in de pool om balletjes te tikken
Vicky.bu stelde een trio voor met vicky.ro  :sex
T jonge wat een mooie meiden!!
Emy.vi is daurrgebucht  :banghead:
Keus genoeg effen uitkijken, t zijn hoogdagen hier
Doc
  
  

Offline LellebeL

  • Held
  • *****
  • Berichten: 926
    • Bekijk profiel
LIVE FROM SIXSENS
« Reactie #781 Gepost op: 9 mei 2018, 16:53:57 »
Zelden zo een drukke en toch saaie dag zonder sfeer of enige actie van de dames meegemaakt.. te warm? Veel Franstalige bezoekers die al de hele dag op hun vaste bedje liggen en die bang zijn dat hun keurig getrimde 2-dagen baardje nat wordt.
Het enige wat hier nat wordt zijn de voetjes van een paar dames die heel voorzichtig zitten te voetenbaden en je slippers als je de buitendouche langs loopt.
Net mot gehad met een paar ex Babylon meisjes... konden de connectie tussen liegen en Roemenië niet waarderen  :lol_hitting:
Maar die grijze muizen met dat rare Montypyton accent zijn toch mijn types niet.

Dan maar een beetje dobberen en luieren, ook wel eens lekker!
  
  

Offline LellebeL

  • Held
  • *****
  • Berichten: 926
    • Bekijk profiel
LIVE FROM SIXSENS
« Reactie #782 Gepost op: 9 mei 2018, 17:57:51 »
Moet wel toegeven dat de temperatuur van het water aan de koude kant is tov de buitentemperatuur waardoor de meisjes die wel dapper waren met kippenvel het water uitkwamen. Het effect op de tepeltjes was daarentegen te verwaarlozen  :movingtits
  
  

Offline LellebeL

  • Held
  • *****
  • Berichten: 926
    • Bekijk profiel
LIVE FROM SIXSENS
« Reactie #783 Gepost op: 9 mei 2018, 19:29:26 »
En op mn gemakske een hamburger en bratwurst gegeten en mijn bratwurst laten eten.. dwz voorproeven door Vicky en die kon er geen genoeg van krijgen  :sexxx
  
  

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
LIVE FROM SIXSENS
« Reactie #784 Gepost op: 9 mei 2018, 20:53:40 »
Net mot gehad met een paar ex Babylon meisjes... konden de connectie tussen liegen en Roemenië niet waarderen  :lol_hitting:
Maar die grijze muizen met dat rare Montypyton accent zijn toch mijn types niet.
Heb je je weer misdragen?
Ze wilden jouw (plastic) ballen ook al om zeep helpen drie weken geleden   :lol
  
  
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline vanKees

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2102
  • Te oud voor de jonge hennen!!!!
    • Bekijk profiel
LIVE FROM SIXSENS
« Reactie #785 Gepost op: 9 mei 2018, 21:07:14 »
Maar die grijze muizen met dat rare Montypyton accent zijn toch mijn types niet.

Ich bin ja kein Stammi im SS, aber Mona (Ex-Monika Babylon) und
Mayra (Ex Samya) sind sicherlich keine Montypytons.
Oder sind Beide heute nicht da???

vanKees
  
  

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16206
    • Bekijk profiel
LIVE FROM SIXSENS
« Reactie #786 Gepost op: 9 mei 2018, 21:21:32 »
Maar die grijze muizen met dat rare Montypyton accent zijn toch mijn types niet.

Ich bin ja kein Stammi im SS, aber Mona (Ex-Monika Babylon) und
Mayra (Ex Samya) sind sicherlich keine Montypytons.
Oder sind Beide heute nicht da???

vanKees
Noch Eva, noch Sofia, noch Viooltje ... ach, Lellebel, je mag nooit dames op die manier beledigen, nooit leuk als je op iets aangevallen wordt waar je je niet tegen kan verdedigen, dat zou jij toch intussen moeten weten
Raar toch, eerst alle Roemeense dames leugenaars noemen en dan nog even hun accent erin wrijven op het forum ... FOEI  :-P ::) :o
  
  
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline LellebeL

  • Held
  • *****
  • Berichten: 926
    • Bekijk profiel
LIVE FROM SIXSENS
« Reactie #787 Gepost op: 9 mei 2018, 23:01:09 »
Maar die grijze muizen met dat rare Montypyton accent zijn toch mijn types niet.

Ich bin ja kein Stammi im SS, aber Mona (Ex-Monika Babylon) und
Mayra (Ex Samya) sind sicherlich keine Montypytons.
Oder sind Beide heute nicht da???

vanKees
Noch Eva, noch Sofia, noch Viooltje ... ach, Lellebel, je mag nooit dames op die manier beledigen, nooit leuk als je op iets aangevallen wordt waar je je niet tegen kan verdedigen, dat zou jij toch intussen moeten weten
Raar toch, eerst alle Roemeense dames leugenaars noemen en dan nog even hun accent erin wrijven op het forum ... FOEI  :-P ::) :o
Ho ho, geen voorbarige en in dit geval onjuiste conclusies trekken!

Onze Vlaamse vriend Bachatero werd door één van de dames (ik meen door Sofia) voor leugenaar uitgemaakt terwijl hij de lockerruimte binnenkwam waar ik net met een niet-schrijvende vaste Sixsens bezoeker stond te praten. Op haar beschuldiging dat Bachatero een leugenaar was, kon ik mij weer es niet inhouden en riep direct dat hij een Roemeen was...
Dit tot hilariteit van de heren maar tot (gespeelde?) boosheid van de dames  :lol_hitting:
De andere twee kende ik niet, type GND daar waar Sofia wel opvalt, maar praatten wel apart. Ik maakte daar ter plekke het Montyphytom accent van wat de dames natuurlijk niets zei maar de heren des te meer. Het werd nog net geen Ministry of Funny Walks, dat zou bij onze Duitse vrienden weer niet goed gevallen zijn  :lol
  
  

Offline LellebeL

  • Held
  • *****
  • Berichten: 926
    • Bekijk profiel
LIVE FROM SIXSENS
« Reactie #788 Gepost op: 9 mei 2018, 23:10:15 »
Maar die grijze muizen met dat rare Montypyton accent zijn toch mijn types niet.

Ich bin ja kein Stammi im SS, aber Mona (Ex-Monika Babylon) und
Mayra (Ex Samya) sind sicherlich keine Montypytons.
Oder sind Beide heute nicht da???

vanKees
Nee, Mayra hat Ferien, dass war mir schon bekannt. Monika sollte zwar anwesend sein aber sie hat mich am Mittag berichtet das sie trotzdem leider nicht nach Sixsens käme.. schade!

Es gab heute aber auch noch 2 Vicky’s... und ein reicht schon  :lol
  
  

Offline forgetskinnyletsgetfatty

  • Voorzitter van de Dikkekontenclub (DKC)
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 351
  • Alles wat ik zeg en schrijf is mijn waarheid.
    • Bekijk profiel
LIVE FROM SIXSENS
« Reactie #789 Gepost op: 10 mei 2018, 16:41:06 »
Live vanuit de sishalounge.  8)

Net na de klok van 12:00, met een vrijkaartje ingecheckt in SixSens. :clap:

Het plan was na 2 minuten al volledig veranderd, het To-Do lijstje werd bruut omver geknikkerd: Duits/Aziatische Lola is in the house.  :wtf:
Na binnenkomst binnen 10 minuten naar de kamer. Een nieuw (dubieus) record.  De spelletjes voor boven de 18 kwamen ruim aan bod. :censored

Korte break, wat eten, en daar was Dominicaanse Sara ze nam even revanche omdat ik haar bij het vorige bezoek gepasseerd had.  Ben blij dat ik nog leef zal ik maar zeggen.  :bonken

Algemene tendens, het is rustig,  worden aardig wat kamers gemaakt, zijn er slechts een paar vrij.
Nog een paar mij bekende beren gespot, maar dat is aan hun zelf om de aanwezigheid te melden.

Even kijken wie nummer 3 wordt. :diva
« Laatst bewerkt op: 10 mei 2018, 16:48:48 door forgetskinnyletsgetfatty »
  
  
Zou ze dikke schaamlippen hebben, zacht en soepel, of uitstulpende, lang, hard en gespierd? Zou ze geschoren zijn of een dikke bos schaamhaar hebben? Had ze grote roze hangtieten of rechtopstaande kleine, en zouden die rozerode, rode, donkere of lichtbruine tepels hebben?
(Ik Jan Cremer 3de boek)

Offline forgetskinnyletsgetfatty

  • Voorzitter van de Dikkekontenclub (DKC)
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 351
  • Alles wat ik zeg en schrijf is mijn waarheid.
    • Bekijk profiel
LIVE FROM SIXSENS
« Reactie #790 Gepost op: 10 mei 2018, 19:07:04 »
Citaat
Even kijken wie nummer 3 wordt. :diva

Duitse Tina  :whipbeer, weet mij bij onze derde ontmoeting in evenzoveel dagen te bewegen tot een kamergang. Was aangenaam, maar of er een vervolg komt, weet ik nog niet.

Nog een bakkie koffie :coffee2: en dan is het tijd om te gaan,  iets met nachtarbeid of zo. :mybosssucks:

SixSens tot de volgende keer. :13:
  
  
Zou ze dikke schaamlippen hebben, zacht en soepel, of uitstulpende, lang, hard en gespierd? Zou ze geschoren zijn of een dikke bos schaamhaar hebben? Had ze grote roze hangtieten of rechtopstaande kleine, en zouden die rozerode, rode, donkere of lichtbruine tepels hebben?
(Ik Jan Cremer 3de boek)

Offline brombeerzuid

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 366
    • Bekijk profiel
LIVE FROM SIXSENS
« Reactie #791 Gepost op: 12 mei 2018, 10:55:01 »
Mooi weer, dus lekker relaxen aan het zwembad!
  
  

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16206
    • Bekijk profiel
LIVE FROM SIXSENS
« Reactie #792 Gepost op: 18 mei 2018, 20:56:36 »
Net terug van een flitsbezoekje aan SixSens ....
Het was er rustig, maar toch erg leuk


Bijgebabbeld (veel te kort) met jeank, leuk oude belg nog eens even kort gesproken te hebben (blijft toch een leuke vent die kwaliteit boven kwantiteit verkiest)
Gezellig buiten in het zonnetje gezeten met onze sjeuf en Eva (bij afwezigheid van knetterlekkere Sofia een waardige vervangster, zowel op als buiten de kamer.
Viooltje fladderde vrolijk rond onze Sjeuf, die haar broodje is voor vandaag weer gebakken ...


Ik heb (goed lezen PoarNeemn) deftig geworsteld met Andrea (die wilde Bulgaarse, een lijf om U tegen te zeggen en zo lekker speels en lief-wild-stout), ze herinnert jou zelfs niet meer, en ze is deftig bevuild .... tijd om haar te gaan wassen.
En Eva, tja, die heeft dus veel meer in petto dan ik ooit had durven dromen ... wat een geile spetter, die ook wel van viespeukerij houdt .... hoezo ze is veel te lief voor je sexmachine (verklaar je nader Sjeufke)


2  plus 12 sapjes achtergelaten, nu kan Sofietje een paar keer deftig trekken vooraleer ze aan mij mag trekken ..... bitch  ;D ;D ;D
  
  
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline forgetskinnyletsgetfatty

  • Voorzitter van de Dikkekontenclub (DKC)
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 351
  • Alles wat ik zeg en schrijf is mijn waarheid.
    • Bekijk profiel
LIVE FROM SIXSENS
« Reactie #793 Gepost op: 21 mei 2018, 12:20:47 »
Ingecheckt in SixSens

Zon: ja
Ligbed vrij: ja
Zonnebril: ja
Zonnebrand: ja
Zwembad open: ja
Buitenbar open: ja


Laat de dames maar komen.  :dance2
  
  
Zou ze dikke schaamlippen hebben, zacht en soepel, of uitstulpende, lang, hard en gespierd? Zou ze geschoren zijn of een dikke bos schaamhaar hebben? Had ze grote roze hangtieten of rechtopstaande kleine, en zouden die rozerode, rode, donkere of lichtbruine tepels hebben?
(Ik Jan Cremer 3de boek)

Offline forgetskinnyletsgetfatty

  • Voorzitter van de Dikkekontenclub (DKC)
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 351
  • Alles wat ik zeg en schrijf is mijn waarheid.
    • Bekijk profiel
LIVE FROM SIXSENS
« Reactie #794 Gepost op: 21 mei 2018, 14:52:46 »
Even een update vanuit een matig bevolkt SixSens.

Een aantal nieuwe dames aanwezig, helaas laten niet alle dames zich buiten zien.

De rust heerst, maar gelukkig nog geen keuzestress.  ;)
  
  
Zou ze dikke schaamlippen hebben, zacht en soepel, of uitstulpende, lang, hard en gespierd? Zou ze geschoren zijn of een dikke bos schaamhaar hebben? Had ze grote roze hangtieten of rechtopstaande kleine, en zouden die rozerode, rode, donkere of lichtbruine tepels hebben?
(Ik Jan Cremer 3de boek)