Auteur Topic: LIVE FROM SIXSENS  (gelezen 462814 keer)

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
LIVE FROM SIXSENS
« Reactie #285 Gepost op: 27 september 2016, 15:28:50 »
't Zou de eerste stoot zijn die naar mij luistert, Judas .....  :-\


Veel zwemplezier gewenst, dan denk jij ook weer dat de dames nat worden van je  :lol ;)


Enne .... het allerbelangrijkste ...... wees lief voor Sonja ..... andersom mag het wat harder zijn, de zweep erop tot hij smeekt op te houden   :mistress :wildcat
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
LIVE FROM SIXSENS
« Reactie #286 Gepost op: 27 september 2016, 15:31:47 »
Het is nota bene echt waar: Sonia lag op mij te wachten aan het zwembad !

Dit op verzoek (nee opdracht) van Sexmachine

Godverdomme wat een lekker kontje !

Have fun LellebeL!
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline LellebeL

  • Held
  • *****
  • Berichten: 926
    • Bekijk profiel
LIVE FROM SIXSENS
« Reactie #287 Gepost op: 27 september 2016, 21:00:29 »
't Zou de eerste stoot zijn die naar mij luistert, Judas .....  :-\


Ik had mij wat onhandig cq onduidelijk uitgedrukt.
Sonia lag uiteraard totaal uit eigen wil smachtend op mij te wachten. Zonnebadend op de ronde bank op het terras om nog wat te genieten van de Indian Summer Sun.

Het was het bericht zelf. Dat had ik in opdracht van Sexmachine geplaatst om aan  zijn opdracht te voldoen om wel tijdig verslag uit te brengen.
De nadere details bespaar ik maar mijn wraak zal zoet zijn aanstaande zaterdag of beter gezegd het zweepje van Sonia zal hem weten te vinden  :mistress

Verdere details over de escapades met het kleine schatje zullen heeeel misschien volgen. Maar niet eerder dan voor dat ik weet wie mijn Relaxxxboard identiteit onthuld heeft...
Lig ik met mijn schatje op het ronde bed op het terras te zonnen, krijg ik de vraag "are you LellebeL" ? !!!
Ontkennen had geen zin, alle details die beschreven waren konden maar van één volidioot zijn.
Geluk bij een ongeluk: ze vindt LellebeL wel een hele leuke naam en later ergens boven op een kamer werd mijn nickname nog veelvuldig in mijn oor gefluisterd en zuchtend en kreunend uitgeschreeuwd terwijl zij spuitend klaar kwam !
Heb je dat beeld voor je?
Heb je haar stemgeluid nu in je hoofd zitten verraderlijke SMeerlap?!?!
Dan heb ik je hiermee alvast een slechte nachtrust bezorgd en zul je nog meer naar haar verlangen  :lol_hitting:



Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
LIVE FROM SIXSENS
« Reactie #288 Gepost op: 28 september 2016, 10:13:16 »
Je identiteit?
- Judas4
- Samson
Wie wil er nu bij een dame door het leven gaan als SlettebeT .... euh .... LellebeL  ;D :lol


Are you LellebeL? Hebben ze waarschijnlijk ook al je schrijfsels getoond met de vertaalknop op Bulgaars gericht   :-\


Bedoel je dit? Daar kan ik mee leven tot zaterdag .......  ;D ;)








Ze reageerde net zo toen ze de naam sexmachine hoorde ....



dat vond ze ook leuk .....  :-\ :-\ :-\ :-\ :-\  vooral in de kleedkamer na de daad  ;D ;D ;D











Zo, geniet jij nog maar na, 't was je laatste keer, verrader  :lol :dance2




"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
LIVE FROM SIXSENS
« Reactie #289 Gepost op: 1 oktober 2016, 01:33:41 »
Al is het geen live meer, toch een korte samenvatting.
11:30 u ingecheckt. Tot 20 uur gezellig, maar iets minder druk dan normaal. Daarna was het bommetje vol.
De brunch met Aida! No room.
Ik had mijn zinnen gezet op Jessica, maar die was er vandaag niet. Het was te merken dat het iets minder druk was overdag. Ik heb me toch wat huwelijksaanzoeken moeten afwijzen. Kennis gemaakt 2 Roemeense dames Elina en Milly, die onlangs in SS zijn neergestreken. Beide dames zo op het eerste gezicht (klik en optiek) kamerwaardig. Sonja hele dag boekbaar, opvallend!
Eerste kamer met Melissa (3). Uitstekende kamer van 1 uur. Zo op het eerste gezicht lijkt deze Melissa wat ingetogen, maar op de kamer is daar niets van te merken. Enig nadeel is haar talenkennis. Duits 0,0 en Engels zeer beperkt. Moeilijke communicatie. Enfin, in de liefde kan alles met gebarentaal.
Aansluitend gegeten, zoals altijd prima verzorgd.
Rond half 10 met Delia aangepapt. Giet er wat alcohol in en het komt dik in orde. 2 Uur zware training met FT.
Om half 1 het Sodom en Gomorra van Lemiers verlaten. Het was weer een prima dag en avond!
Ik kijk al weer uit naar de 14e en de 19e. En dan maar hopen dat Jessica haar gezicht laat zien.  :lol

Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline forgetskinnyletsgetfatty

  • Voorzitter van de Dikkekontenclub (DKC)
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 351
  • Alles wat ik zeg en schrijf is mijn waarheid.
    • Bekijk profiel
LIVE FROM SIXSENS
« Reactie #290 Gepost op: 1 oktober 2016, 15:03:55 »
Inmiddels  in Six Sense beland, al diverse beruchte / bekende  rakkers gespot, Ohhlord  de hand geschud, en een van mijn  favoriete dames is ook weer terug.

Soms zijn de keuze''s moeilijk. :17:


Zou ze dikke schaamlippen hebben, zacht en soepel, of uitstulpende, lang, hard en gespierd? Zou ze geschoren zijn of een dikke bos schaamhaar hebben? Had ze grote roze hangtieten of rechtopstaande kleine, en zouden die rozerode, rode, donkere of lichtbruine tepels hebben?
(Ik Jan Cremer 3de boek)

Offline LellebeL

  • Held
  • *****
  • Berichten: 926
    • Bekijk profiel
LIVE FROM SIXSENS
« Reactie #291 Gepost op: 1 oktober 2016, 15:43:16 »
Waar is Sonia??
Waar is die SMeerlap???

Ze missen de verjaardagstaart !

Offline forgetskinnyletsgetfatty

  • Voorzitter van de Dikkekontenclub (DKC)
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 351
  • Alles wat ik zeg en schrijf is mijn waarheid.
    • Bekijk profiel
LIVE FROM SIXSENS
« Reactie #292 Gepost op: 1 oktober 2016, 17:35:36 »
Net terug na 1,5 uur met mijn Dominicaanse  sloopkogel  door gebracht te hebben, eerst maar een hapje eten. En daarna een nieuwe uitdaging zoeken :adult
Zou ze dikke schaamlippen hebben, zacht en soepel, of uitstulpende, lang, hard en gespierd? Zou ze geschoren zijn of een dikke bos schaamhaar hebben? Had ze grote roze hangtieten of rechtopstaande kleine, en zouden die rozerode, rode, donkere of lichtbruine tepels hebben?
(Ik Jan Cremer 3de boek)

Offline LellebeL

  • Held
  • *****
  • Berichten: 926
    • Bekijk profiel
LIVE FROM SIXSENS
« Reactie #293 Gepost op: 1 oktober 2016, 21:15:51 »
En nogmaals van harte en dank voor de lekkere vlaai punten!
De gemengde vruchten met schuim, de rijstevlaai (2x) en de kruisbessenvlaai met schuim smaakten heerlijk!

En het zwembad was uiteraard perfect op temperatuur. Gezellig met de duisburgspesjialist, de SMeerlap, kempie en partycrusher en uiteraard Sonia in het water liggen dollen met de opblaasbal van Licky Luke, die telkens weer opduikt.
Op het terras zojuist weer getuige geweest van een overval.
Melissa dook onder de badjas van Licky Luke die voor de tweede keer verkracht werd vandaag.. Hij zal afzien van aangifte.

Het wordt nu frisser op het overdekte terras. De verwarming zou wel aan mogen.
Beneden eens kijken hoe het er aan toe gaat. Wie weer doet Carmen nog een paaldansact...

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
LIVE FROM SIXSENS
« Reactie #294 Gepost op: 1 oktober 2016, 23:09:53 »
Waar is Sonia??
Waar is die SMeerlap???

Ze missen de verjaardagstaart !


Nog "alive and kicking" maar niet meer LIVE .........


Zoveel favorietjes, en maar één (en dan nog een zeer klien) pietje ....
Ik stond naast je nog geen twee minuten na je bericht, Judas .... en ze heeft wel tien keer "godverdomme" geroepen op kamer  :lol ;D


Nooit meegemaakt dat een dame (Sonja dus) ons uitnodigt en pusht om mee te gaan spelen in het water, van "ongedwongen lekker tot gemeend heerlijk" , wat een stoot .... ik ben verliefd ... en niet op deket  :-\ ....


Zovele favo's, één pietje ..... Cindy is back in summertown, Roberta, Daniella, Petra, Roberta, Sarah, Demi, Juliana, Simona, Dani, Lydia, Carmen2 .... moeilijk kiezen in dit pretoord ....
Uiteindelijk Sonja helemaal suf geneukt tot ze onder de blauwe plekken zat en om af te sluiten Cindy alle hoeken van de kamer laten zien (in mijn dromen, het was net andersom)  :dance2 :douchen



"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline LellebeL

  • Held
  • *****
  • Berichten: 926
    • Bekijk profiel
LIVE FROM SIXSENS
« Reactie #295 Gepost op: 2 oktober 2016, 03:08:03 »
Waar is Sonia??
Waar is die SMeerlap???

Ze missen de verjaardagstaart !


Nog "alive and kicking" maar niet meer LIVE .........

Spijtig dat jullie eerder moesten vertrekken. Ik hoop dat het meeviel met Jeank en dat hij snel weer helemaal fit voelt. Had hem nog even gedag willen zeggen maar hij was al naar buiten voordat ik het terras af was.

En verder heb je niet gemist.
Ehhhh, geloof je het zelf??!!

Nee, daar geloof je niks van en dat is dan ook volkomen terecht! Jullie hebben wel wat gemist, maar ja het was even niet anders. 
Wat een gaaf en supergezellig feestje ontspon er in de bar aan het Bulgaarse tafeltje bij de danspaal. Oohlord had zich als een vorst geïnstalleerd met een stuk of wat Bulgaarse dames die tegelijk de verjaardag van Crystal mee kwamen vieren. De jarige had goed uitgepakt. Eerder al met de vele vlaaien van opperbeste limburgse kwaliteit. En aan de feesttafel had hij de drank voor alle feestvierders verzorgd: Flesje wodka, flesje rum en de nodige frisdrank en ijs om de boel een beetje aan te lengen. De dames proosten mee en de stemming werd losser en losser.
Danspaal acties met strapondildo en peitsche.. Dansende dames, kortom iedereen die hier in de buurt stond of zat had er lol aan of nam er zelf ook deel aan!
Goed, dit is inmiddels ook niet meer live, maar scheelt niet veel  ;)
Net nog een flinke bak koffie gedronken, muziekje geluisterd en wat zitten kletsen met Sonia de waterprinses en nu tijd om te gaan slapen, hoop dat ik niet teveel snurk.
Morgen of ergens komende week volgt nog een wat uitgebreider verslagje.
Dit was opnieuw zo'n legendarisch feestje in Sixsens; gezellig mannen, geile grietjes, lekkere hapjes en vooral...een leuke ongedwongen sfeer zonder wanklank of gedoe.
 
Ps ik ben ook verliefd op Sonia dus SMeerlap en ik zullen toch eens de spaarvarkens leeg moeten gooien en dan ergens op de grens bij Lommel bijvoorbeeld  ons huisje voor 3 aan te schaffen. Minimale vereisten: Een zwembad en drie slaapkamers zodat we ons allemaal op ons eigen kamer kunnen terugtrekken. Iedere nacht met Sonia overleeft niemand. Hoewel..., we gaan het meemaken  :bonken

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
LIVE FROM SIXSENS
« Reactie #296 Gepost op: 14 oktober 2016, 16:16:34 »
Om 13 uur ingecheckt. Alleen Vendezz getroffen. De rest is op kamer of moet nog arriveren.

Eerst een koffie gedronken. Daarna heerlijk gebruncht. Terug in de bar de schrik van mijn leven. Niet meer verwacht! Jessica in the house [emoji5]. Dan hoeft Sjeuf niet lang na te denken. Na een half uurtje presalen anderhalf uur gekamerd. Top!  Ik sluit niet uit dat er nog een vervolg komt vandaag. Wowwie! 

Aanwezig, althans wat ik heb gezien: Jessica, Delia, melissa2 en 3, Dani, stacey, alina, mara, Vicky, simona, Victoria, Melanie, carmen, Julia, selena en Sonja.
Die laatste was zo voor het grijpen. Zit nu op het terras.

Tot laterszzzzz
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
LIVE FROM SIXSENS
« Reactie #297 Gepost op: 14 oktober 2016, 16:42:21 »
Ben er eindelijk. Feestjeuh ;D :pica.
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline LellebeL

  • Held
  • *****
  • Berichten: 926
    • Bekijk profiel
LIVE FROM SIXSENS
« Reactie #298 Gepost op: 14 oktober 2016, 17:44:39 »
Vergadering verloopt weer chaotisch als altijd zo te zien..
SMeerlap onder invloed van Sonia, KP zit liever in de file en pret ziet ze vliegen (z'n tapijtje welteverstaan) en Sjeufke met de bekende waas voor z'n ogen  :showtits1

Offline LellebeL

  • Held
  • *****
  • Berichten: 926
    • Bekijk profiel
LIVE FROM SIXSENS
« Reactie #299 Gepost op: 14 oktober 2016, 17:51:32 »


Aanwezig, althans wat ik heb gezien: Bla bla bla etc etc etc en Sonja.
Die laatste was zo voor het grijpen. Zit nu op het terras.

Want op het terras is gebruik van mobieltjes toegestaan en zo zijn Sonia en ik vandaag toch nog een beetje bij elkaar  ;)