Auteur Topic: Daniella  (gelezen 8772 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Daniella
« Gepost op: 5 november 2014, 20:10:04 »
[box title=Daniella]
Land:             Dominicaanse Republiek/Brazilië
Taal:              Nederlands en Engels
Leeftijd:         25
[/box]
[box title=UITERLIJK]
Lengte:          1,67m
Model:            slank
BH:                 75C
Kontje:           lekker
Haarkleur:      zwart
Haarlengte:    lang met weelderige krullenbos
[/box]
[box title=DIENSTEN]
TZ Zoenen PZC NMC Likken 69 Vingeren GFE PSE knuffelen strelen
[/box]
[box title=pro]
pre and after sales, schoonheid, vriendelijkheid, goedlachs
[/box]
[box title=extra info]
Braziliaanse rondingen
[/box]  :douchen
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Daniella
« Reactie #1 Gepost op: 5 november 2014, 20:12:05 »
Lekker rechtstaand al heerlijk gezoend en veel getongzoend. Een goede GFE-starter. Op bed deden we nadien gewoon verder met zoenen en tongzoenen. Daarna een pijpbeurt gehad die verbluffend was. Ik moest een vroegtijdig orgasme (opkomend) onder dwang houden. Papieren tissue kwam bij mij niet aan bod. Daarna heerlijk close en intiem geneukt. Zij half liggend/zittend op mij.
Na mijn orgasme was het niet snel snel inpakken en wegwezen.
Goede na service. Zeer goede pre sales. Niet dat je er verliefd op zou kunnen worden maar verder geeft ze een perfecte service.
De na service bestond onder meer uit het weer geil trachten te maken van mij in de Oriëntaalse ruimte. Kussen, flirten, met mijn lul spelen. We begonnen precies terug onze kamergang. 3 mannen waren in de HWP aan het strijden om haar, ijveren om haar. Ik kwam voorbij en Daniella had plots alleen nog maar aandacht voor mij. We liepen arm in arm verder.
Ik kende Daniella al langer maar het kwam nog nooit tot kameren. Ze was altijd even vriendelijk en grappig. Ik wist wel dat ik eens met haar naar kamer zou gaan omdat ik ze erg knap vind. Ik was echter niet overtuigd van haar goede service, had wat vooroordeeltjes. Ten onrechte dus.
Herhalingsgevaar: zeer zeker  :douchen .
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline TnA Addict

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 224
  • T & A Addicted
    • Bekijk profiel
Daniella
« Reactie #2 Gepost op: 15 maart 2015, 21:44:54 »
Gisteren twee prima sessies gehad met deze dame. Borsten zijn niet helemaal natuurlijk. Flinke billen. Uitstekende service en lieve dame. Gezellig gekletst voor- en achteraf. Aanrader.

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Daniella
« Reactie #3 Gepost op: 16 maart 2015, 21:12:24 »
Klopt, ze heeft er aan laten werken, is er fier op maar sindsdien ben ik niet meer met haar op kamer geweest en zal ik dat ook niet meer doen  :douchen.
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Daniella
« Reactie #4 Gepost op: 16 maart 2015, 21:18:03 »

Herhalingsgevaar: zeer zeker  :douchen .



Klopt, ze heeft er aan laten werken, is er fier op maar sindsdien ben ik niet meer met haar op kamer geweest en zal ik dat ook niet meer doen  :douchen .
Nu snap ik er niets meer van, omdat ze naar de tettendokter is geweest, verander jij drastisch van mening, alsof die tieten haar persoonlijkheid gaan veranderen  :haha :blonde :lol
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Daniella
« Reactie #5 Gepost op: 16 maart 2015, 21:47:37 »
Nee maar voor haar persoonlijkheid was ik dan ook niet met haar op kamer beste sm  :douchen.
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man