Auteur Topic: Eros 26, kamer nr 213 Dia (Hongaarse)  (gelezen 32513 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline poefboy

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 58
    • Bekijk profiel
Eros 26, kamer nr 213 Dia (Hongaarse)
« Gepost op: 8 november 2014, 18:46:09 »
Gisteren was ik weer eens in Duisburg. Er waren heel wat nieuwe DVP's werkzaam. Mijn oog s gevallen op de mooie goedlachse Diana in haus Gabi. Bij binnenkomst meteen de 2e deur links op de begane grond. Het is een 23 jarige vriendelijke servicegerichte dame uit de omgeving van Boedapest. Er is bij haar veel mogelijk, maar uiteraard tegen extra betaling. İk heb gekozen voor nmc, pzc en tongzoenen. Voor dit pakket vroeg ze 70 euro. İk mocht wel een half uurtje blijven vertelde ze. Zo gezegd zo gedaan. İk kan wel zeggen dat de service heel goed was en dat de verleende service die 70 euro wel zeker waard is. İk kom zeker nog een keer terug bij haar.
« Laatst bewerkt op: 9 april 2017, 16:37:47 door de vulkaan spesjalist »

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2902
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
Vulkanstrasse 21, Diana (Hongaarse)
« Reactie #1 Gepost op: 8 november 2014, 20:43:31 »
Ook ik heb gisteren deze dvp bezocht voor het standaart bedrag ma de sevice was niet standaard  :lol_hitting: zoenen deed ze bij mijn met overgaven geen pz standaard ma dat is bij deze dvp ook niet nodig de vulkaan staat inderdaat weer vol met mooie dames

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2902
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
eros 26 kamer nr 603 diana hongaars
« Reactie #2 Gepost op: 28 juli 2015, 18:36:49 »
ik ben de laatste tijd op de hongaarse tour in duisburg ;D zo ook weer vrijdag 24 juli diana is een wat volwassen vrouw van 27 jaar (milf) en beschikt over een natuurlijke d cub  :movingtits en een bos zwart haar  ;D vrijdag avond trof ik haar tijdens me rondje vulkaan en jawel eros 26 daar is ze werkzaam . ik was vrij nieuwschierig hoe ze op de kamer was made vulkaanspesjalist laat zich niet zomaar vangen  :kissass .eerst even verder kijken wat er allemaal wel weer te koop was op de vulkaanstrasse en voor de kabab reis in niet na de vulkaanstrasse .  8) omstreeks 02 uur was ik weer op de parkeerplaats van eros 26 nadat ik ale huizen was doorgesjokt . de line up  was eigenlijk overal oke . ma ik had dit keer geen zin in dames van onder de 25  :cry en die ma aan me trekken en verkondigen doe immer spaseren  :cheer: . om 02.05 sprak ik haar aan en het was al weer zaterdag 25-07 .30 euro was het start tarief op de kamer vertelde ze me dat ze voor de 30 euro niks extra uitvoerder kein problem ig brauche nur gute  :sex gein blazen one heute das mach ich nu alleine in sauna clubs  :lol_hitting:   ;). haar antwoord was oke en haar body stoking ging uit  ;D. wat kwam daar een mooie milf te voorsien met een tattoo op de rechte kant van haar zij. ik was zo uit de kleren en terwijl ik me pielemans aan de schone was tafel waste waste diana zich aan het bided . tja een bidet op de kamer vind ik een voordeel bij veel sauna clubs hebben  die niet auf den zimmer  :17: .diana weet hoe ze een man oraal moet verwennen en gewaard hygiene bij de man. ik zorg altijd dat het zakje glad is  ;D dat heeft meestal ze voordelen zo ook deze vrijdag diana sloeg me bal zak niet over. en tot mijn grote verbazing begon  ze te snuffelen an den anus  :o .even dacht ik aan thuis. tja we hebben een loze een hond en die snufel ook aan den anus van onze hond  ;D.  de verrassing werd nog grote toen ze me aan me anus begon te likken wat te fuk  :adult. ze draaide zich 170 graden zodat ik leker met haar kutje kon spelen voor dat ze zich draaiden zat ze geknield tussen me benen  ;D. ze liet veel toe en met me wijs en midel vinger in haar kut en duim in haar anus probeerde ik haar te verwennen. ik voelde afentoe die anus leker over me duim aanspannen .ik voelde haar sappen langs mijn vingers over me pols onderarm boven arm zo me oxel in lopen diana zetten er een tandje bij en begon me vol passie te pijpen en hopla weg was pielemans geheel verdwenen . tot tiep achter in haar keel wat te fuk und das auf der vulkanstrasse  :lol_hitting:  . ik gaf haar aan dat ik gaarne nog einfach wilde fiken en in amozone kroop ze op mijn ze was van haar zelf zo nat dat de fles wed stuf onberoerd bleef ze bood me haar D cub aan en ik moch vol overgave aan haar gevoelige tepels zuigen . bitte deine ars is zo sjeun machen wir  dogy met groote geile ogen keek ze me aan . en een grote glimlach verscheen op haar gezicht ze lag al gelijk plad op haar buik en in deze positie heb ik niet lang nodig een 5 tal stoten en hopla condoom tutje afgevuld  ;D

voor 50 euro bied diana ook een sauna club service aan met blaze one moesi liken   ;)

diana is nog zo 2 weken auf den vulkaan en dan gaat ze er even tussen uit ma kom terug in september  :adult
« Laatst bewerkt op: 28 juli 2015, 18:54:46 door de vulkaan spesjalist »

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
eros 26 kamer nr 603 diana hongaars
« Reactie #3 Gepost op: 29 juli 2015, 17:13:29 »
Klopt maar in Sixsens zijn de bidetjes aanwezig op de kamers.
Je zal een goede service gekregen hebben omdat ze zal hopen dat je dan de saunaclubs zal laten voor wat ze zijn  ;D  :douchen.
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2902
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
eros 26 kamer nr 603 diana hongaars
« Reactie #4 Gepost op: 29 juli 2015, 17:44:05 »
Klopt maar in Sixsens zijn de bidetjes aanwezig op de kamers.
Je zal een goede service gekregen hebben omdat ze zal hopen dat je dan de saunaclubs zal laten voor wat ze zijn  ;D  :douchen.

nee hoor het is denk ik meer hoe je met een dvp om ga en ik laat de sauna clubs niet vallen ma wil het wandelen ook niet vergeten ik heb geregeld goede service in duisburg een enkele keer ook een slechte service ma dar geld ook voor de sauna clubs  ;D

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2902
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
eros 26 kamer nr 605, Dia (Hongaarse)
« Reactie #5 Gepost op: 6 september 2015, 10:10:35 »
dame is een paar deurtjes opgeschoven 605 is haar werk plek en heeft haar naam aangepast (dia)

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2902
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
eros 26 kamer nr 605, Dia (Hongaarse)
« Reactie #6 Gepost op: 13 maart 2016, 10:42:49 »
Dame is nog steeds aanwezig gisterenavond haar ma weer is bezocht  :pompe de service is nog steeds formidabele heerlijke milf

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2902
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
Eros 26, kamer nr 7, Dia (Hongaarse)
« Reactie #7 Gepost op: 9 juli 2016, 10:42:01 »
dame is weer aanwezig en nu werkzaam op kamer 7 helaas was ze gisteren continu bezet

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2902
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
Eros 26, kamer nr 604 Dia (Hongaarse)
« Reactie #8 Gepost op: 5 februari 2017, 15:42:45 »
vrijdag 03-02 na ruim een half jaar dia weer eens bezocht dia is zo 5 kilo afgevallen . niet van de trap maar haar gewicht is 5 kilo afgenomen  ;D dia is de laatste tijd werkzaam op kamer 604 . door een hobby ongeval van  zaterdag 28-02 heb ik me zelf in caratene gezet voor 3 weken . dan ga je van zelf je genot op een andere manier zoeken .

dia heeft een mooie boezem  :movingtits en ik ging voor een body toe body massage met hoogte punt geheel zonder condoom  :clap: .dat ik zo massage heb gehad is al ruim 7 jaar geleden .met de juiste dame kan het zelfs lekkere zijn als neuken  victory

dus kleertjes uit handjes wassen en op bed dia had een groot strand laken klaar gelegd op het bed en de massage olie opgewarmd onder de hete kraan . ik nam op mijn buik plaats op het bed en zei begon me in te smeren met de massage olie ik werd zo glibberig als een ganaal  . als eerste ging ze met haar lekkere kond over mijn rug gevolg door haar boezem over mijn rug naar een 10 minuten mog ik om draaien op mijn rug en met mijn neus naar haar toe had ik een waanzinnig uitzicht op haar vulva dat glimde van de olie  :showtits met haar billen ging ze over mijn buik en pielemans kwam tussen haar billen even later kwam ze met haar geoliede boezem op me en dat aanblik wond me zo op  :-\  leker met piele mans tussen die d cub en het zaad vloeide als nooit tevoren ik spoot haar boezem vol  ;)     

de koste waren 50 euro en naar de body toe body massage mocht ik gebruik maken van de  :douchen   

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2902
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
Eros 26, kamer nr 213 Dia (Hongaarse)
« Reactie #9 Gepost op: 20 april 2017, 18:41:10 »
het is aftellen voor dia dia stop als dvp per 1 7 :sign0065: dia is een mooie jonge milf  me oogappeltje in eros 26 voor een slordige 30 euro ben ik een 30 minuten binnen  :clap: een dvp die voor mijn een speciaal plekje heeft in mijn p6 hart laats heb ik er is een keer 50 euro aan gespendeerd ze had al 20 euro wissel geld in de hand  :clap: ik wou welles weten hoe een pz bij haar was en er is geen verschil  :clap: eingelijk 20 euro te veel betaald  bab7 maar ze is fantastisch in de omgang  voor dat ze stop hoop ik ze nog een keer te trefen in een van de vip kamers met grote jacuzzi  .

dia ik geniet van je zolang je er nog ben  victory
« Laatst bewerkt op: 20 april 2017, 19:32:24 door de vulkaan spesjalist »

Offline Befkont

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 66
    • Bekijk profiel
Eros 26, kamer nr 213 Dia (Hongaarse)
« Reactie #10 Gepost op: 20 mei 2017, 13:49:02 »
Gisteren ben ik na een omweg via Oberhausen, daar moest ik zijn omdat ik daar iemand ken die mij de bekende blauwe rakkers levert, toch uiteindelijk weer beland in het Duisburgse wandelparadijs. Overigens was er in Oberhausen zoals de laatste tijd gebruikelijk is vrij weinig te doen. Er zaten maar een tweetal qua uiterlijk voor mij interessante dames in het Eroscenter maar die waren ongeïnteresseerd met hun mobiel aan het klooien zodat ik maar ben doorgelopen en naar Duisburg ben gereden want daar is de keuze gewoon reuze.
Grappig, ik zag zojuist op dit forum de recensies van de dame die ik gisteren heb bezocht. Dia uit Hongarije. Zij werkt inderdaad op kamer 213 van Eros 26. Echter, om haar nu te bestempelen als "milf" gaat mij iets te ver. Mij vertelde ze slechts 26 jaar te zijn en dat vind ik te jong om een dame al te bestempelen als milf.
Maar ze is inderdaad een erg lieve meid, niet erg spraakzaam dat dan weer wel. Een beetje een stil verlegen type maar zoals zo vaak wordt beweerd, stille wateren hebben diepe gronden en dat is dan wel weer op haar van toepassing. Want wat levert deze dame voor raambegrippen een uitstekende service zeg! En dat voor maar luttele 30 euro. Kijk, zo blijft deze hobby leuk en betaalbaar! Vooral haar pijpkunsten, wel met condoom dat dan weer wel maar daar moeten we in de toekomst in de clubs uiteindelijk ook genoegen mee nemen, zijn meer dan uitstekend. Wat kan deze dame hemels pijpen zeg en daarbij verwent ze je ballen ook nog met haar tong en handen. Als één van de weinige dames slaagde zij erin mijn toch niet bepaald kleine geslachtsdeel geheel te laten verdwijnen in haar mond. Oefening baart blijkbaar kunst want ik heb op de één of andere manier het gevoel dat ze dit wel eens vaker heb gedaan. Gevoeld meer dan een kwartier heeft ze me "geblasen". Het hield maar niet op en haar mondvocht liep met stralen over mijn ballen. Gelukkig had ik me die morgen thuis nog zelf bevredigd anders wil ik wedden dat ik veel te vroeg was klaargekomen. Nu, mede dankzij een half blauwtje kon ik dit heerlijke blaasconcert meer dan 15 minuten uitzingen. Tijdens het pijpen mocht ik overigens overal aankomen. Haar mooie grote siliconen :tietjes heerlijk verwend, haar knopjes werden behoorlijk puntig en erg gevoelig was ze daar ook aangezien ze het uitkermde van genot toen ik haar knopjes aan het verwennen was met mijn zwoele tong. Toen ik mijn vingers penetreerde in haar lustgrotje bleek deze over te lopen van het geile kutvocht. Nog een teken dat Dia zelf ook genoot van het seksspel.
Het neuken was ook erg lekker :bonken. Heb haar in verschillende posities genomen en wat heeft zij toch een heerlijk lichaam. Kenmerkend bij haar is ook de intimiteit. Tijdens de coitus en tijdens het pijpen kijkt ze je met haar mooie ogen aan, komt dicht bij je en voel en proef je haar zwoele maar frisse ademhaling. Dat geeft wel iets extra's aan een sessie met zo'n mooie dame. Niet iedere dame laat dit toe! Ik hoef dan ook niet te zeggen dat ik heerlijk ben gekomen in haar. Opvallend was dat ze mij nog even in haar liet nadat ik was klaargekomen. Dit maak je niet vaak mee bij raamdames, meestal is het dan toch inpakken en wegwezen. Zo niet bij Dia.
Volgens mij is Dia een dame die van haar vak geniet. Of ze is een erg goede actrice maar lijkt mij niet. Zoals gezegd, stille wateren hebben diepe gronden en dat gaat geheel op voor Dia. Ik heb echt een zwak gekregen voor deze dame. Ik las dat de vulkaan spesjalist schreef dat ze er per 1-7 mee ophoudt. Dat zou erg jammer zijn want deze dame is wel echt een service topper op de Vulkaan en ik zou deze dame toch graag nog een keer willen bezoeken.
Verder daarna nog even wat rondgelopen door onder andere Vulkanhaus en Sexpalace. Ze zijn daar inderdaad bezig met het bouwen van een nieuw Laufhaus. Een oud vergaan pand wordt verstevigd met zware metalen balken en zal omgetoverd worden tot een nieuw Laufhaus. Verder stond het Vulkanhaus in de stijgers. S'avonds zie je het niet maar ze zijn bezig het gebouw te voorzien van een nieuwe donkergrijze kleur. De nieuwe kamers in Eros 26 zijn nog steeds niet in gebruik. Een dame in Eros 26 wist me te vertellen dat de kamers zouden openen per 1-7. Hoe toevallig is dit? De datum dat de nieuwe wet van kracht gaat. We wachten maar af en zullen zien wat er van terecht komt.
In ieder geval vind ik deze buurt altijd wel een bezoekje waard vinden. Leuk voor de afwisseling tussen de saunaclubs door en het kost geen drol. Wel moet ik toegeven dat ik wel "iets mis" de laatste tijd tijdens een bezoek aan een raambuurt. Zeker in vergelijking met mijn zeer geslaagde bezoek aan Villa Marisol afgelopen week mis ik toch wel de gezelligheid in een club, de aanwezige welness faciliteiten en het lekkere eten. Een clubbezoek is gewoon relaxter en opwindender dan het geloop door een raambuurt waar je je meer "een nummer" voelt dan in een saunaclub. Maar kost ook meer dat dan weer wel.
In ieder geval ben ik binnenkort weer te vinden in Duisburg, al was het alleen maar om de geweldige Dia nog een keer te bezoeken.