Auteur Topic: KARLA - CARLOTTA  (gelezen 26160 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16210
    • Bekijk profiel
KARLA - CARLOTTA
« Gepost op: 12 november 2014, 17:07:02 »





"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16210
    • Bekijk profiel
CARLOTTA
« Reactie #1 Gepost op: 12 november 2014, 17:08:45 »









"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16210
    • Bekijk profiel
CARLOTTA
« Reactie #2 Gepost op: 12 november 2014, 17:09:57 »










"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Tjeppah

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 218
    • Bekijk profiel
CARLOTTA
« Reactie #3 Gepost op: 13 december 2014, 12:53:51 »
Mannen pas  op voor deze gevaarlijke meid. Ze noemt zich tegenwoordig Carlotta voorheen heette ze "Italiaanse" Karla. Zie mijn recensies over haar onder Karla of onder algemeen. De foto's onder Carlotta zijn van haar. Dus het is niet de wat forsere Karla met de grote tattoo  op haar been die ik hier bedoel !
Carlotta heeft een mooi lichaam waarmee je ze erg snel voor zich kan winnen en helaas ben ik er ook ingetrapt.
Het is een erg gevaarlijke meid. Beneden op de bank zegt ze dat alles mogelijk is en alleen AV en FT extra kost.
Boven op de kamer vraagt ze al extra voor PZC en TZ. Tevens probeert ze op de kamer constant tijd te rekken en zegt ze dat het nog geen tijd is zodat ze daarna extra geld kan cashen. Dus laat je niet oplichten door deze meid !

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
CARLOTTA
« Reactie #4 Gepost op: 15 november 2015, 10:00:38 »
Dit was ze dus, nummertje 100: Roemeense Carlotta, oftewel Klara. Op en top een KP-meid en gelukkig was haar service gevoelig beter dan destijds bij Tjeppah :)) 8)/
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
CARLOTTA
« Reactie #5 Gepost op: 16 november 2015, 12:32:35 »
Clara (Roemeense, 29 jaar jong) was mijn 100ste nieuwe meid dit jaar. Voor deze mijlpaal wou ik een KP-meisje en dat is Clara absoluut: een mooi gezichtje, lang zwart haar, 1,60m groot, slank, een leuke A-cup, een lekker kontje en een tattoo (op haar achter onderbeen). Ze heeft het allemaal 8).

De kamergang was goed tot heel goed. Tongzoenen was niet echt diep (beperkte zich eigenlijk tot zoentjes op de lippen en een heel klein beetje tong), maar voldeed.

De pijpbeurt was uitstekend, met veel gevoel en variatie. 69 was zalig: ik mocht Clara haar poesje uitvoerig ‘bespelen’ met vingers en tong en zij pijpte ondertussen enthousiast verder.

Neuken in 3 standjes met deze slanke meid was een genot en ik ben dan ook knallend klaargekomen in haar strakke poes ;D.

Herhalingsgevaar: geen absolute must, maar ik sluit het zeker niet uit 8).
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
CARLA, een Italiaans raspaardje of toch een Roemeense pony ;)
« Reactie #6 Gepost op: 4 maart 2018, 19:37:24 »
Uiteindelijk kwam ik later in de avond, rond 1 uur, in contact met een Italiaans raspaardje, althans, dat beweerde ze. Ik denk dat ook zij gewoon een Roemeense pony is. Qua uiterlijk leek ze wel wat op de bardame in Happy Garden of Beatrice in Dolce Vita. Ze beweerde al ruim 3 jaar in Samya te werken, maar heb nog geen recensie over haar gelezen en haar ook nog nooit in Samya gezien. Die klapeksters lullen maar wat ;) Na een kort gesprek, waarin ik mijn wensen had uitgesproken en nadat zij aangaf deze wel te willen vervullen, zijn we naar een kamer gegaan. En die kamer viel erg tegen met haar. In de bar beweerde ze dat ze zou tongzoenen, maar met veel aandringen en dreigen dat ik de kamer zou verlaten, heeft ze met tegenzin heel minimaal 1 of 2 tongzoentjes gegeven. Pijpen zou 1 van haar kwaliteiten zijn. Nou, het was meer een trekbeurt dan een pijpbeurt. Al gauw aangegeven dat ik liever wilde neuken. Ze draaide vlot haar kontje naar me toe, zodat ik haar in doggy moest nemen, bang dat ik haar weer wilde tongzoenen. Het was omdat ik erg geil was, anders had ik het vast niet op deze ongemotiveerde dame gekund. Een kleine 20 minuten ben ik op kamer geweest met haar en dat vond ik lang genoeg. Een dame om snel te vergeten. Zo slecht heb ik het lang niet meer gehad. Later op de avond kwam ze nog wel een paar keer bij me zitten en had ze het idee dat ik nog wel een tweede kamer met haar zou willen. Ik liet haar mooi in die waan en speelde dat ik dat misschien wel zou doen, om haar wat te treiteren ;)

Naam: Carla
Nationaliteit/Taal: Roemeense (hoewel ze beweerde Italiaanse te zijn, jaja ;) ) / Engels met een totaal niet italiaans accent ;)
Leeftijd: 30+, maar ziet er jonger uit
Haarkleur: Zwart
Lengte dame: 1,60 mtr
Postuur/Cupmaat: normaal, 50Kg, maat 34/ B-cup

[attachimg=1]
« Laatst bewerkt op: 4 maart 2018, 19:43:05 door Taylor »
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline vanKees

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2102
  • Te oud voor de jonge hennen!!!!
    • Bekijk profiel
CARLA, een Italiaans raspaardje of toch een Roemeense pony ;)
« Reactie #7 Gepost op: 5 maart 2018, 11:32:19 »
Auch hier im RB gibt es schon wie in einem anderem Forum Berichte über
Sie. Etwas suchen und auch den Namen Carlotta (zur Orientierung sind gleich rechts
sogar ihre Fotos an denen Sie 100% zu erkennen ist!!!!) aufnehmen sollte Dir als
DL-Beauftragter wohl keine Schwierigkeiten machen.
Und das zieht sich wie einen roten Faden durch die Mädchen-Posts.

vanKees

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16210
    • Bekijk profiel
CARLA, een Italiaans raspaardje of toch een Roemeense pony ;)
« Reactie #8 Gepost op: 5 maart 2018, 11:40:11 »
http://relaxxxboard.com/index.php/topic,16471.0.html

Taylor, ook deze beweert Italiaanse te zijn, en met de hint van vankees .... bevestig jij even dat het dezelfde meid is, dan voegen we dit topic daarna samen ....

Ach, ze was dan niks waard, maar ze is wel erg knap, dat heb je dan toch maar gehad  :lol
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
CARLA, een Italiaans raspaardje of toch een Roemeense pony ;)
« Reactie #9 Gepost op: 5 maart 2018, 13:18:24 »
Ik heb een sterk vermoeden dat het dezelfde dame is

http://relaxxxboard.com/index.php/topic,16471.0.html

Taylor, ook deze beweert Italiaanse te zijn, en met de hint van vankees .... bevestig jij even dat het dezelfde meid is, dan voegen we dit topic daarna samen ....

Ach, ze was dan niks waard, maar ze is wel erg knap, dat heb je dan toch maar gehad  :lol
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16210
    • Bekijk profiel
CARLOTTA
« Reactie #10 Gepost op: 5 maart 2018, 13:29:18 »
Samengevoegd, en toch raar, want ze zei me dit nog afgelopen week  :lol :lol :lol
[attachimg=1]
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
CARLOTTA
« Reactie #11 Gepost op: 5 maart 2018, 20:12:03 »
Samengevoegd, en toch raar, want ze zei me dit nog afgelopen week  :lol :lol :lol
[attachimg=1]

Een lekker ding was het wel. Daar had ik ook geen klagen over  ;) Maar haar service was erg tegenvallend... [attachimg=1]
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Firehawk

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 252
    • Bekijk profiel
KARLA - CARLOTTA
« Reactie #12 Gepost op: 23 december 2018, 16:59:28 »
Uit verslag: http://relaxxxboard.com/index.php/topic,2212.msg127746.html#msg127746

Niet lang erna kwam er een meid langs mij zitten op het bankje.  Ze probeerde wat oogcontact te maken en kwam dichterbij zitten. Haar eerste zin was dat ze heel goed kon pijpen. Ik dacht nee hè, weer zo’n mongool. Ik dacht laat lekker zitten en geen aandacht aangeschonken. Maar ze bleef bij mij zitten en een beetje aan mij en toen kwam er toch een gesprekje opgang. Het was Roemeense Carla al zei ze dat ze Italiaanse was en ik begon toen al te lachen. Waarom lach je zegt ze. Ik zeg je bent een pinokkio, je bent Roemeense of Albanese of zoiets. En toen ik een zinnetje in het Roemeens vroeg en zei daar correct antwoord opgaf begon ze ook te lachen. Gewoon een Roemeense. Verder ook geen probleem.
Na een beetje praten wou ze naar de kamer. Nog gevraagd of ze deed tongzoenen, ja dat zou ze doen. Bleek achteraf weer gelogen te zijn. Dus met haar naar de kamer. Wel een mooi meisje en lekker zachte huid. Een beetje zoenen en een keer de tong gevoeld en dat was het. Eigenlijk wou ze niet tongen want vond ze niet fijn omdat je dat doet met meerdere meiden. Ik zeg je bent pas de eerste vandaag. Wel wou ze dat ik haar ging beffen. Ik zeg dat doe ik dan ook niet want daar hebben ook meerdere kerels aangezeten. Ze moest wel lachen maar heb er niks aan, haar uiteraard ook niet gebeft. Pijpen deed ze wel op de ouderwetse manier maar haar openingszin was dat ze er goed in was maar dat was niet zo. Ze wou gaan neuken maar ik zei doe rustig aan anders was ik binnen 10 minuten klaar. Proberen een beetje te knuffelen met haar en wat strelen maar dat was ze duidelijk niet gewend. Inderdaad ingesteld op snelle kamers en dat gaf ze ook toe. Uiteindelijk gaan neuken, zij bovenop mij. Dat deed ze wel goed en voelde lekker strak aan. Ik was zo hitsig van de hele dag geile meiden kijken dat ik snel genoeg klaar kwam. Wel het half uur vol gemaakt waar ik nog van sta te kijken.
Ze had alles gedaan wat ik vroeg dus kon niks slechts over haar zeggen was ze mij aan het vertellen en volgende keer ging het helemaal goed komen. Daarop gereageerd dat ze zelf toch ook wel wist dat dit niet heel goed ging. De hele tijd dingen onderbreken en lachen. Na goed, ik was mijn kwakje kwijt en weet weer een meid die ik niet meer hoef te proberen.