Auteur Topic: KINGA (Poolse)  (gelezen 100119 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline aachen61

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 59
    • Bekijk profiel
KINGA (Poolse)
« Reactie #45 Gepost op: 2 april 2018, 15:59:46 »
Kinga ist da!  :ladyinred

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2902
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
KINGA (Poolse)
« Reactie #46 Gepost op: 2 april 2018, 16:05:31 »
Kinga ist da!  :ladyinred
nu moet iemand zijn week planning gigantisch aanpassen  :lol

Offline dendocteur

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 461
    • Bekijk profiel
KINGA (Poolse)
« Reactie #47 Gepost op: 10 oktober 2018, 23:56:12 »
Deze week in SS.
Vandaag hield ze lang kamer  11  bezet .     :lol

In de late nm en avond was ze vrij.   Niet mee gekamerd , het is niet mijn ding.

Doc

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
KINGA (Poolse)
« Reactie #48 Gepost op: 11 oktober 2018, 01:01:22 »
Deze week in SS.
Vandaag hield ze lang kamer  11  bezet .     :lol

In de late nm en avond was ze vrij.   Niet mee gekamerd , het is niet mijn ding.

Doc
Je mist toch echt wat.
Maar.....zoals we in Nederland wel eens zeggen. Niet op elk potje past een dekseltje  ;D
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline aachen61

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 59
    • Bekijk profiel
KINGA (Poolse)
« Reactie #49 Gepost op: 11 oktober 2018, 11:25:02 »
Deze week in SS.
Nur noch heute, dann entschwindet Kinga schon wieder in die Ferne. ;)
Vandaag hield ze lang kamer  11  bezet .     :lol 
Falsch!
Ein Bekannter war nachmittags, nicht mit Kinga, in Zimmer 11 und auch in war abends zweimal im Zimmer 11 mit einem anderen Mädel!
in de late nm en avond was ze vrij.   Niet mee gekamerd , het is niet mijn ding.

Doc
Da hast Du Deine Chance nicht genutzt und was verpasst.

Offline ikbenjaap

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 10
    • Bekijk profiel
KINGA (Poolse)
« Reactie #50 Gepost op: 8 september 2019, 14:27:01 »
Gister (zaterdag 7 sept 2019) zag ik Kinga in SixSense . Wat een mooie verschijning. Helaas was ze bezet. Ik heb haar in verleden 2x gedaan, wat een toppertje.
Ze is dus weer in the house. :-)

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2902
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
KINGA (Poolse)
« Reactie #51 Gepost op: 8 september 2019, 14:38:39 »
Gister (zaterdag 7 sept 2019) zag ik Kinga in SixSense . Wat een mooie verschijning. Helaas was ze bezet. Ik heb haar in verleden 2x gedaan, wat een toppertje.
Ze is dus weer in the house. :-)
ik zag haar ook een geweldige dame ik had kans genoeg   om haar te scoren maar ik had een betere optie in het voor uitzicht namelijk marina

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16210
    • Bekijk profiel
KINGA (Poolse)
« Reactie #52 Gepost op: 8 september 2019, 15:36:59 »
Gister (zaterdag 7 sept 2019) zag ik Kinga in SixSense . Wat een mooie verschijning. Helaas was ze bezet. Ik heb haar in verleden 2x gedaan, wat een toppertje.
Ze is dus weer in the house. :-)
ik zag haar ook een geweldige dame ik had kans genoeg   om haar te scoren maar ik had een betere optie in het voor uitzicht namelijk marina
Ja, uiteraard, want Kinga is natuurlijk veel te dik voor jou en voor Lellekip  ;D ;D ;D :-\ :-\ :-\ :-\
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline GW

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 253
    • Bekijk profiel
KINGA (Poolse)
« Reactie #53 Gepost op: 8 september 2019, 15:44:00 »
Gister (zaterdag 7 sept 2019) zag ik Kinga in SixSense . Wat een mooie verschijning. Helaas was ze bezet. Ik heb haar in verleden 2x gedaan, wat een toppertje.
Ze is dus weer in the house. :-)
ik zag haar ook een geweldige dame ik had kans genoeg   om haar te scoren maar ik had een betere optie in het voor uitzicht namelijk marina
Dan heb je gisteren lang moeten wachten op Marina .
Heb gisteren weer een topdag met haar gehad , en daar bovenop nog een trio met Elena .

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2902
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
KINGA (Poolse)
« Reactie #54 Gepost op: 8 september 2019, 16:47:23 »
Gister (zaterdag 7 sept 2019) zag ik Kinga in SixSense . Wat een mooie verschijning. Helaas was ze bezet. Ik heb haar in verleden 2x gedaan, wat een toppertje.
Ze is dus weer in the house. :-)
ik zag haar ook een geweldige dame ik had kans genoeg   om haar te scoren maar ik had een betere optie in het voor uitzicht namelijk marina
Dan heb je gisteren lang moeten wachten op Marina .
Heb gisteren weer een topdag met haar gehad , en daar bovenop nog een trio met Elena .
dat wachten was meer als de moeite waard gw ma dat hoef ik jouw niet uit te leggen  ;)

Offline TAFKAP

  • Held
  • *****
  • Berichten: 665
    • Bekijk profiel
KINGA (Poolse)
« Reactie #55 Gepost op: 7 november 2021, 14:25:52 »
The Legend Of The Polish Female Serial Killer

Als je een titel als deze boven een stukje zet dan behoeft dat natuurlijk enige duiding. We gaan terug in de tijd en komen uit in de lente van 2016. Het is mijn tweede bezoekje aan Paradise City en gezien de ervaringen van de eerste keer had ik besloten een local als bodyguard in te huren als bescherming en gids. Hij wees me de drie "gevaarlijkste" vrouwen aan. Twee afkomstig uit Bulgarije en eentje uit Polen. Eentje had ik de vorige keer gezien en mijn vermoeden dat het haar betrof werd bevestigd en van de andere twee had ik op basis van de informatie een ander beeld dan wat ik nu op mijn netvlies voorgeschoteld kreeg.

Het was de tweede zondag van april in 2017 dat het moment was aangebroken dat ik er toch aan moest geloven. The myth of the Bulgarian Love Goddes bleek kristalhelder op waarheid berust. Enkele maanden later zou ik in een ander stadje in de handen vallen van dat ander Bulgaars schatje. Ze componeerde een erotische symfonie waarvan de melodie me nog steeds helder in de oren klinkt en herinnert aan gouden tijden.

De jaren verstreken en ondanks dat ik veelvuldig in Paradise City was te vinden bleef een erotisch duel met de derde dame uit. Eerst omdat ik in de handen was gevallen van een Roemeense cipier en nadien omdat mijn vaste clubmaat haar al jaren op zijn lijstje had staan. Het is de zomer van 2021 en bij een aantal bezoekjes is het voor het eerst dat er blikken worden uitgewisseld die een prelude kunnen zijn voor wat te wachten staat. Toch zou het tot de meteorologische herfst duren alvorens we het erotische gevecht aan zouden gaan.

Ik kan me niet herinneren wanneer het de laatste keer was dat ik zaterdags in Paradise City was. Er is dan sprake van een andere dynamiek. Eentje die niet meteen mijn voorkeur geniet. Het was echter de enige mogelijkheid voor mij. Als ik de parkeerplaats opdraai is het rustiger dan verwacht. De gebruikelijke binnenkomst taferelen en eenmaal in het berenvel gestoken het restaurant opgezocht voor een verlaat ontbijt. Het weer is dusdanig dat ik mijn bord meeneem naar het terras. Ietsjes verderop zit het grootste gedeelte van de Bulgaarse Mafia die mij al vrij snel geschoten hebben. Eerst even een bubbelbadje en dan daal ik verder af richting saloon. Al vrij snel heb ik het eerste lid van de BM op schoot. Niks geen poespas maar gelijk gaat er een handje richting mijn vuurwapen om te checken of deze klaar is voor gebruik. Uiteindelijk weet ik te ontsnappen door mij te beroepen op de aloude regel dat mijn eerste vuurgevecht met een nieuwe tegenstandster is. Desalniettemin doen een drietal andere leden van de BM een verwoedde poging mij op andere gedachten te brengen.

Inmiddels heeft het Poolse kanon zich op twee meter van mij aan de bar van de saloon neergezet. Onze ogen zoeken elkaar op en onze mondhoeken vervormen. De BM heeft in de gaten dat zij hoog op mijn lijstje staat en verbazen zich over het feit dat het in al die jaren nog nooit tot een confrontatie is gekomen. De echte toenadering blijft achterwege en ik ga een sigaretje roken. Ik sta aan de buitenbar met twee leden van de BM als zij zich op het overdekte terras tegoed doet aan de sushi. De BM-leden moedigen me aan om de eerste stap te nemen en geheel tegen mijn natuur in geef ik daar gevolg aan. Ik zet me naast haar en nadat ik haar smakelijk eten heb gewenst vraag ik of ze daarna een uurtje of zo tijd heeft. Natuurlijk zegt ze en voegt eraan toe dat andere dames mij reeds hadden aangeduid als een goede man. Ik zeg haar dat ze maar een seintje moet geven als ze klaar is en laat haar rustig verder eten.

Al na enkele minuten geeft ze het seintje dat ze er klaar voor is. We gaan de sleutel halen en ze kiest voor een strijdtoneel helemaal bovenin de nok. Ze zegt lachend dat ze dat expres doet om haar tegenstander al van te voren af te peigeren. Op de kamer zegt ze dat ze anderhalf uur later een pannenkoekwedstrijd heeft. Voor mij geen enkel probleem. Muziekje aan en ik begin aan de massage. Zoals zo vaak valt deze zeer in de smaak en na afloop krijg ik de beloning in de vorm van sensuele tongzoenen. Haar hand gaat langzaam naar beneden om de staat van mijn wapen te checken terwijl de mijne speelt met haar borsten. Schijnbaar is er sprake van jaloersheid van haar voortplantingsorganisme tov haar voedingsorganisme. Mijn hand wordt subtiel naar beneden gedirigeerd. De wederzijdse verwennerij is sensueel en met een tedere touch. Dan neemt ze het heft in handen. Ze neemt dusdanig op mij plaats dat ze tikkertje kan spelen met het uiteinde van mijn wapen en haar verwenknopje. Dit wordt gevolgd door de erotische variant van blij dat ik glij, waarna ook haar mondje zich mengt in de strijd. Een heerlijke BJ waarbij ze na een tijdje de rubberen beschermhoes vloeiend mondeling aanbrengt. Er passeren wat standjes de revue en mijn wapen vuurt zijn schot af. Ze bekijkt de lading en knikt tevreden. Ik zeg haar dat dit veel potentiële baby's en lachend zegt ze "yes, I'm a serial killer".

We frissen ons op in de naast ons gelegen douche en het uurtje is voorbij. Ik maak aanstalte om mijn berenvel aan te trekken en zij vraagt waarom. Nou, jij hebt zometeen een afspraak en dat geeft je in de tussentijd nog tijd om de dingen te doen die vrouwen altijd doen en we kunnen later op de dag er een vervolg aan geven. Zij zegt waarom iets uitstellen wanneer je dit gelijk kunt doen. Ik attendeer haar op haar afspraak en zij zegt dat dit geen probleem is. De desbetreffende heer is niet de moeilijkste. Ik sputter nog wat tegen maar ze trekt me het bed op en legt mij het zwijgen op door haar tong in mijn mond te stoppen.

Aangezien het nog wel even duurt voordat mijn wapen zich volledig herladen heeft verzoek ik haar om op haar rug te gaan liggen. Ik kus haar nek, haar borsten en werk mij zo langzaam naar beneden. Ik bouw het op met kusjes langs haar erogene zone afgewisseld met plagerige likjes over haar klitje. Daarna richt ik me volledig op haar verwenknopje. Ze geniet ervan en na een tijdje vraagt ze me om haar ook gelijktijdig te vingeren. Ik draai me daarvoor om in een bovenliggende 69 positie. Wederzijdse verwennerij totdat ik erin slaag om de onderlinge score gelijk te trekken. Waar ik dacht dat ze wel even op adem moest komen gaat ze gulzig verder met pijpen. Ze heeft haar GFE-modus ingeruild voor de PSE-modus. Ze komt overeind om te tongzoenen en pakt me stevig vast om zich dan op haar rug neer te vlijen. Het is duidelijk dat ze geneukt wil worden. Ongemerkt had ze een rubberen beschermhoes aangebracht. Wat volgt is sex in zijn oervorm. Het botvieren van lust, het toegeven aan seksuele oerdriften. Haar benen zijn veranderd in wurgslangen die me stevig omklemmen. Zij raakt ook aardig op stoom gezien haar bekkenbewegingen en ademhaling. Ik probeer mijn fatale schot uit te stellen maar dit lukt niet. Zij wil persé ook een orgasme en vraagt mij om met haar borsten te spelen terwijl ze de hand aan zichzelf slaat. Vrij snel lukt het haar de opgebouwde stoom af te blazen middels een orgasme. We moeten even op adem komen. Er zijn inmiddels bijna twee uur verstreken sinds binnentreden van het strijdtoneel. Ze vraagt of alles naar wens is geweest. Plagerig maak ik het mwah mwah gebaar om er snel aan toe te voegen dat ze me altijd mag uitdagen tot een duel.

Ze is natuurgeil, heeft een hoge seksuele intelligentie en vaardigheid en schroomt het niet om zichzelf ook helemaal te laten gaan. Dit alles maakt dat ze a league of her own is. Later op de dag appt munne maat en als hij hoort dat ik met haar ben geweest vraagt hij slechts "Is the Legend true? Ik volsta met enkel yep terug te sturen.

De nieuwe spelling van sex is K-I-N-G-A

Offline deket

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 490
    • Bekijk profiel
KINGA (Poolse)
« Reactie #56 Gepost op: 8 november 2021, 23:38:26 »
Bezocht ze zelf vaak maar dan wel een kleine 15jaar geleden toen ze haar debuut maakte in YY op 18jarige leeftijd,nu laat ik haar aan mij voorbij gaan maar ze heeft nog genoeg te doen