Auteur Topic: Samya (algemene info)  (gelezen 222377 keer)

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Offline vanKees

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2102
  • Te oud voor de jonge hennen!!!!
    • Bekijk profiel
Samya (algemene info)
« Reactie #15 Gepost op: 22 februari 2018, 20:56:52 »
So wie der Post steht ist sehr mißverständlich
(Aangezien het post kantoor tribunes zeer dubbelzinnig is)
"Wie mein niederländisch/Net als mijn Nederlandse

Der erste Teil ist richtig!!!!

NEWSLETTER AKTION 📰📌
Mittwoch zwischen 17:00 und 18:00 Uhr große Newsletter Aktion im Samya-Club.
Das heißt für EUCH in dem Zeitraum von 17:00 bis 18:00 freier Eintritt!!!

Aber nur an diesen Tagen und zu der genannten Zeit.

[attachimg=1]

vanKees

Offline Billy the kid

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 10
    • Bekijk profiel
Samya (algemene info)
« Reactie #16 Gepost op: 22 februari 2018, 21:38:31 »
Ik heb me al ergens in november 2017 aangemeld voor die newsletter maar nog nooit een newsletter van die lui ontvangen. Ook niet in mijn spam box.
Jammer, want als ik dat geweten had had ik gisteren dus wel gegaan :-[.

Offline TAFKAP

  • Held
  • *****
  • Berichten: 665
    • Bekijk profiel
Samya (algemene info)
« Reactie #17 Gepost op: 24 februari 2018, 14:46:37 »
Een week na mijn vorig bezoekje afgelopen zaterdag wederom naar Samya getogen. Ik had mezelf voorgenomen eens werk te gaan maken van mijn to do lijstje van dames welke inmiddels al niet meer met twee handen aangeduid kunnen worden.

Aanwezige dames gespot
Oa Alexandra, Andar, Angelina, Barianne, Beatrice, Catalina, Claudia, Franceska, Hadige, Kim, Lilly, Lulu, Mine, Patricia, Semira, Tara en Viktoria

Afwezig tov een week eerder
Oa Bria (die schijnbaar in SS aanwezig was), Giulia, Hannah, Iliana en Katarina

In Samya hebben dames waar ik de naam niet van weet of door karakteristieke eigenschappen een bijnaam gegeven. Zo heb je oa Sidonia, Curly Sue, Megan Fox, Daenerys (oftewel Emilia Clarke), miss marathon aka the digger, de überhoer, miss Epic Fail en de Teeny Titty brigade.

In de kleedkamer stond ik mij te transformeren tot ijsbeer en zag een mooie blonde teeny pocket dametje, oftewel een 100% Patjax meiske, samen met een beer binnenlopen om af te rekenen. Ze zocht meteen oogcontact en een glimlach viel mij ten deel. Het ritueel herhaalde zich toen ze na ontvangst van haar gage aan mij voorbij liep. De grote glimlach op het gezicht verried een geslaagde kamergang en ongevraagd voegde hij mij toe "she is a dirty girl". Het zorgde voor de nodige interesse bij mij en een additionele aanvulling van mijn lijstje.

Snel een drankje gehaald in de bar om vervolgens eerst wat calorieën te bunkeren zodat ik deze later weer kon verbranden met fysieke inspanningen. Van achteren werden handen voor mijn ogen gehouden. Maar goed dat ik geen naam noemde, want waar ik dacht dat het Andar was bleek het Patricia te zijn vergezeld door haar zus Catalina. Wat vriendelijkheden uitgewisseld en zij lieten me verder eten. Kort daarop meldde Andar zich en vroeg naar een "green lollypop". Na het eten was het tijd voor een sigaretje en tijd om de bar te verkennen. Mijn vaste stekkie opgezocht en gelijk kwam de eerste dame zich al mijn richting uit. Meer zigeuners bijna onmogelijk en de caravan in haar kielzog. Ze wees en aangezien er een beer naast mij stond gebaarde ik hem of mij. Ze wees naar mij en ik vroeg haar of ze er zeker van was. Ze antwoordde volmondig ja en zei dat ze sex met mijn neus wilde. Als iemand ooit zijn neus in de poes van een dame wil stoppen dan kan hij terecht in Samya.

Miss Marathon aka The Digger
Eerder op de avond had ze al een kusmondje mijn richting uit laten komen en toen ze voorbij liep stak ze haar handje uit. Ik pakte hem vast en ze zag dit als uitnodiging om op mij te komen zitten. Hadige stond bij mij te boek als miss marathon omdat ze eindeloos rondjes rond het podium loopt en noemt Latiga haar the digger omdat volgens overlevering het podium en de vloer ooit op gelijke hoogte waren, maar dat Hadige er eigenhandig voor verantwoordelijk is dat er nu een hoogteverschil is. We zaten wat te dollen en pleasen zonder dat ze hintte naar een kamergang. Ze bleek een zotte doos te zijn en dat gecombineerd met haar heerlijke lijfje en die vuurrode lippen hadden het pleit al in haar voordeel geslecht. Na een tijdje samen buiten een sigaretje gerookt. Aangezien het hier wat rustiger was konden we wat makkelijker een beetje praten. Ze vroeg mijn herkomst en volgens internationale gebruik de vraag andersom ook gesteld waarbij ik een voorzet gaf door Roemeense als antwoord erin te verwerken. In plaats van dat ze hem alleen nog hoefde in te tikken verraste ze me dat ze Griekse zou zijn. Een maat van mij is van Griekse afkomst en gooide er wat huis, tuin en keuken Grieks tegenaan dat ze tot mijn verrassing feilloos counterde. Het zou wel haar eindeloos rondlopen verklaren aangezien de marathon een overblijfsel is uit de Griekse oudheid. Uiteindelijk maakt de herkomst niets uit zolang de klik er maar is. Ik gaf de hint dat we wat wij betreft bij terugkomst linea recta door naar de kamer konden. Eenmaal binnen maakte ze nog niet de aanstalten om door te lopen. Na een minuut of vijf vond ze dat het moment daar was om wat privacy op te zoeken.

Ik had de massage olie gehaald en dit gebaar viel goed bij haar. Waar ik normaliter de kamer begin met de massage vond ze dat zij eerst haar ding moest doen en ik haar daarna de massage kon geven als beloning voor gedane inspanning. Haar lange haren bleven los en ze begon aan een goede BJ/HJ afwisseling waarbij ze zich zodanig positioneerde dat ik full acces had tot alle vrouwelijke erotische zones. Na een tijdje gleed ze langzaam naar boven en werden de nodige kussen uitgewisseld. Ze likte haar hand, maakte haar poesje nat en liet zich er treiterend langzaam overheen glijden. Het ritme klopte feilloos en na een tijdje voerden we langzaam het tempo op en het eerste schot van de dag was een feit.

Ze eiste haar massage op en op deze wijze de resterende minuten van het half uurtje volgemaakt. Aftersales ook dik in orde. Geregeld kwam ze een kusje stelen, een dolletje maken en gespeeld boos kijken als ik met een andere dame in gesprek was. Een herhaling zal er vanzelf wel een keer van komen en dan eens minimaal een uurtje meenemen en kijken of ze de door mij verkregen bijnaam ook op de kamer waarmaakt.


Na het overhandigen van haar gage en een douche liep ik de bar in om een drankje te halen. Er kwam gelijk een dame tegen me aan rijden. Haar gezegd dat ik zojuist van de kamer kwam en ze zocht een andere paal om tegen aan te rijden. Ze werd gelijk opgevolgd door een andere dame die langs me kwam staan. Het enigste wat uit haar mondje kwam was "sex?". Haar ook duidelijk gemaakt dat het eerste uur een kamergang er niet inzat. Na een sigaretje een bank opgezocht. Inmiddels was Dennis Rodman en een gevolg van Franstalige Marokkanen binnen gekomen. De flessen drank werden aangerukt en je kon er op wachten dat het een disaster to happen ging worden.

Ik kreeg gezelschap van Viktoria. Tot op heden voor mij Curly Sue vanwegen haar krulletjes waarmee ze continue zit te spelen. Aardige meid maar het was nog te vroeg voor een tweede kamergang. Ze had haar hielen nog niet gelicht of Patricia kwam bij mij zitten. Een tijdje gekletst maar ook voor haar was het nog te vroeg. Aan de praat geraakt met een beer en genoten van de shows die oa Claudia op het podium gaven.

Ik besloot nog een kleinigheidje te eten en daarna buiten tijdens het roken van een sigaretje bleek al dat het eerder genoemde groepje nothing but trouble was. Ze werden gewaarschuwd door de kleine pezige blonde bardame, maar trokken zich er weinig van aan. Terug in de bar dacht ik dat "Daenerys" het podium had betreden. Echter zag ik haar lopen richting restaurant. Waarschijnlijk een zus gezien de gelijkenis en een triootje speelde zich al af in mijn hoofd. Na een tijdje begon mijn geilheid weer op te spelen en besloot eerst een sigaretje te roken. Ik liep Catalina tegen het lijf en ze vroeg of ik al met Patricia was geweest. Toen ik zei dat dit niet het geval was volgde er enkele subtiele aanrakingen van haar waarmee ze zonder zich op te dringen toch even duidelijk maakte dat ik haar ook als optie mocht beschouwen. Het grappigste blijft dat Catalina zich voornamelijk in het Duits verstaanbaar maakt en Patricia in het Engels.

Het Bulgaarse sex doll lolitaatje
Gedurende de avond had ik het pocket dametje de ene na de andere beer de kamer op zien slepen. Toen ik een sigaretje ging roken stond ze buiten. Ze zocht meteen oogcontact en toen ze naar binnen liep kreeg ik een ondeugende, speelse blik toegeworpen. Ze ging door de draaideur en draaide zich om om te kijken of ik keek. Aangezien dit het geval was verscheen er een glimlach op haar gezicht. Ik liep naar binnen en ze stond me tactisch op te wachten in de opening tussen restaurant en bar. Ze liep gelijk op me af en waar ik normaal dames die gelijk de kamervraag stellen categorisch vermijd had kleine Patjax al de beslissing voor mij genomen. Ze pakte mijn hand en als een kind zo blij met een nieuwe puppie liep ze met me door de bar om een sleutel te halen.

Onderweg stelde ze zich voor als Mine. Ik vroeg of ze een massage wilde, maar ze gaf aan dat dit niet haar ding was en hield van pijpen en neuken. Op de kamer was het straight to business. Binnen no time had ze zich ontdaan van de kleding en dirigeerde me op bed. Ze dook meteen richting middelste regionen en begon net onder mijn ballen met likken. Ze kwam overeind en vroeg of ik ervan hield als een dame me zou rimmen. Mijn verbaasde blik zag ze als opening om te vertellen dat ze dit voor €50 extra zou doen. Aangezien dit mijn ding niet is haar vriendelijk gezegd dat zoiets niet voor mij hoefde. Ze probeerde nog uit te vissen of ik "extra" wensen had. Toen ze doorhad begon ze aan de BJ. Deze was nog redelijk gevarieerd, waarbij ze DT afwisselde met sensueel langs de eikel te likken en ook de balletjes af en toe meenam. Na een kleine tien minuten vond ze het tijd om te neuken. Ze legde zich op haar rug en maakte haar poesje nat met wat spuug. Zoals verwacht was ze behoorlijk nauw. Ze bewoog goed mee en spoorde me aan om haar stevig te nemen. Combinatie van nauwe poes, geilheid en haar mooie koppie en perfect lijfje zorgden ervoor dat het slechts enkele minuten duurde voordat het rubbertje zijn waarde weer bewees.

Door haar gebrekkige taalkennis ontbrak de behoefte om de resterende tijd op te vullen en verlieten we de kamer. Mooie meid die echter in afwerkmodus haar werk doet. Het ontging haar helemaal dat ik een pannenkoeker ben. Voor het eerst in mijn SC carrière een tweede kamertje gedaan waarbij ik binnen het half uur van de kamer af was. Ideaal meisje om de eerste druk ervan af te halen. Verwacht niet teveel communicatieve interactie. Ach als we in de toekomst ons moeten behelpen met Real Dolls dan heb ik er in ieder geval al eentje van vlees en bloed gehad. Herhalingsgevaar is klein of het moet zijn dat kleine Patjax in een nostalgische bui behoefte heeft aan een laufhausnummertje.


Buiten een sigaretje gerookt en even in het restaurant gezeten om daarna weer een kijkje in de bar te nemen. Het groepje Dennis Rodman en de Franstalige Marokkanen begonnen zeer vervelend gedrag te tonen. Elke dame die in hun buurt voorbij liep werd hun kring ingeduwd. Mooi om te zien dat de meeste dames zich gelijk uit de voeten maakte. Hun gedrag wekte dermate veel irritatie bij mij op dat ik besloot even af te koelen in het restaurant. Patricia zat er ook en ze vroeg of ik bij haar kwam zitten. Een tijdje rustig gepraat en ik twijfelde of ik nog een kamertje zou doen of naar huis zou gaan. Uiteindelijk toch de knoop doorgehakt om met haar te kameren.

Miss Sensuality
Voor mij inmiddels een zekerheidje. Iedere keer een waar genot om me af te zonderen met haar. Haar fluwelen touch met haar handjes, de sensuele wijze waarop ze haar mond en tong gebruikt en een waanzinnige beheersing van haar poesspiertjes. Het gevolg een heerlijk uurtje met een daverend orgasme.


Als we van de kamer komen blijkt het groepje raddraaiers in de entree te staan met Hakan en de security. Ze worden eruit gegooid. Ik drink nog een colaatje en rook een sigaretje. In de kleedkamer staat Dennis Rodman zich om te kleden. Een mede beer wordt door hem als racist uitgemaakt. Als deze hem in het Frans van repliek bediend bedaard hij enigszins. Bij het verlaten van de club verontschuldigd Hakan zich voor de eventuele overlast bezorgd door dat groepje en benadrukt dat zij nooit meer binnenkomen.

Conclusie
Ondanks het vervelende gedrag van een groepje randdebielen is Samya nog steeds mijn favoriete winterclub. Het eten, de sfeer en het hoge gehalte aan loslopend eyecandy maken een bezoekje steeds weer tot een feestje. Het zal voor een club wel altijd het eeuwig dilemma blijven. Waar leg je de grens met groepjes beren die de flessen drank laten aanslepen alsof het ranja is aangezien dit toch een belangrijk deel van de inkomsten is. Het was voor het eerst in acht bezoekjes dat er zich iets vervelends heeft voorgevallen en dit veranderd niets aan mijn zienswijze.

Nothing beats Samya on a Saturday Night

Offline French Lover

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 72
    • Bekijk profiel

Offline vanKees

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2102
  • Te oud voor de jonge hennen!!!!
    • Bekijk profiel
Samya (algemene info)
« Reactie #19 Gepost op: 6 april 2018, 07:01:31 »
[attachimg=1]

vanKees

Offline vanKees

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2102
  • Te oud voor de jonge hennen!!!!
    • Bekijk profiel
Samya (algemene info)
« Reactie #20 Gepost op: 23 mei 2018, 09:22:00 »
Meldung von gestern abend:
[attachimg=1]


vanKees

Offline vanKees

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2102
  • Te oud voor de jonge hennen!!!!
    • Bekijk profiel
Samya (algemene info)
« Reactie #21 Gepost op: 29 mei 2018, 07:58:40 »
[attachimg=1]

vanKees

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2902
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
Samya (algemene info)
« Reactie #22 Gepost op: 2 augustus 2018, 08:39:40 »

Offline vanKees

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2102
  • Te oud voor de jonge hennen!!!!
    • Bekijk profiel

Offline T85

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 251
    • Bekijk profiel
Samya (algemene info)
« Reactie #24 Gepost op: 4 september 2018, 15:03:53 »
Afgelopen week middels een gewonnen vrijkaart voor het eerst in Samya geweest.
En ik kan er relatief kort over zijn het was nu niet echt een club voor mij.
Vrijwel geen dames na mijn smaak het kwam allemaal heel zakelijk en ongezellig op mij over.
Variatie in dames is er bijna niet Roemeens,Roemeens en nog meer Roemeentjes.

Verder is de zaak nogal gericht op de Turkse / Arabische medemens ook geen plus voor mij.
Dus ja ik ben een stukje gaan rijden heb het me een uurtje of 2 bekeken in de club wat gedronken en wat gegeten ( eten vond ik ook niet bijzonder )
En ik vermoed dat het voor mij persoonlijk bij deze keer zal blijven er zijn voor mij persoonlijk betere alternatieven korter in de buurt.

Offline Hooker lover1

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 44
    • Bekijk profiel
Samya (algemene info)
« Reactie #25 Gepost op: 15 september 2018, 12:06:52 »
debuut in Samya te maken.
Na een relatief korte werkdag,de Hookerlover mobiel richting koln gestuurd.
De club ligt in een gewerbegebiet,en is erg makkelijk te vinden.
De vrij kleine parking bood echter nog voldoende plaats,ik wist dan ook uit betrouwbare bron dat de club vooral s'avonds drukker is.
Kaartje werd vlotjes geaccepteerd,en in duidelijke en vriendelijke bewoordingen kreeg ik een rondleiding die aan duidelijkheid niets te wensen overliet.Locker room en douche gelegenheid bleken prima in orde,en een eerste blik doorheen het huis lieten mij overduidelijk een verzorgde en nette indruk na!

Een wandeling doorheen de club maakte me duidelijk dat er heel wat vrouwelijk schoon aanwezig was,hier kwam ik toch voor....ik voelde me als een vis in het water.Eerst maar eens aangeschoven om wat te eten,en jawel....het eten was zeer verzorgd en lekker.
Daarna wat in de zon gaan liggen op het terras,en een kort dutje gedaan.....ik was tenslotte al van heel vroeg in de ochtend op de baan.

Alles leek op het begin van een geweldige dag,tot ik begon aan de essentie van het zaakje :17:
Een mooie en vooral symphatieke dame kwam zich voorstellen,ik ga bewust in dit verslagje geen namen vermelden!
Hoe leuk en correct ze ook communiceerde,de kamergang stelde niet veel voor.
Eigenlijk zou deze meid niet in het vak mogen zitten,want ze deed eigenlijk wel haar best....althans die indruk had ik toch.
Sex technisch sloeg het nergens op,en ik accepteerde met de glimlach een mindere openings kamer in samya.

Daarna onder de douche,zag ik een dame in de sauna zitten....
Niet moeders mooiste,maar een verschrikking was het nu ook weer niet...
Mijn interesse werd gewekt en ook ik nam plaats in de sauna,een spontaan en leuk gesprekje ontstond.
Even daarna vroeg de Bulgaarse dame mij om mee te verhuizen naar het stoombad,ik volgde en werd vrijwel onmiddelijk gepijpt.
Dat beviel al beter dan de eerste dame haar matige orale verwen kunsten,en dus liet ik het bulgaartje maar doen.
Even later de kamer op,het opwarm werk ging netjes verder en toen ik aangaf dat ik wenste te neuken ging het bulgaartje vrolijk in positie liggen.Voor het eerst in mijn wandel carrière maakte ik iets mee,wat ik nog nooit meemaakte.
Aangezien ik niet levensmoe ben en graag gezond wens te blijven,bedankte ik voor het aanbod! :censored
Dit werd echter wel de enige kamergang,die ik als bevredigend kon ervaren!

Voor een derde kamergang stuurde ik enkele arrogante roemeentjes wandelen,het stond namelijk op hun voorhoofd geschreven dat het floppers waren.Eentje die veelbelovend kwam flirten,maar een kans gegeven....
Eenmaal op de kamer sloeg de sfeer echter totaal om in de verkeerde richting.
Voor zowat alles moest bijbetaald worden,zowat niets kon of mocht.
Ik deelde vriendelijk mee dat ik niets wenste bij te betalen,en dat ze haar standaard service mocht hanteren en dat ik hier uitvoerig op fora zou over berichten.Ja beste dame,ik ben een schrijvende ijsbeer en dat beviel haar al helemaal niet.
Zwaar tegen de zin,ging dan plots toch alles voor het gebruikelijke tarief....maar op een dermate koude en killige manier,dat het voor mij ook niet meer hoefde.Een zeer slechte kamer,met een service niveau ver onder het raam gemiddelde!!

Ik moest en zou herkansen,om deze zielige kamergang te vergeten....het was trouwens al de tweede flop kamer :17:
Met kritische blikken het zaakje overschouwd,en de ene na de andere wandelen gestuurd omdat ik enigzins paranoïde werd van al die Roemeense schoonheden die behoorlijk naast hun schoenen liepen.
Eentje leek mij een kennismaking waardig,vrij nieuw in het huis en communiceren bleek moeilijk.
Ze beloofde me echter een super service,en praten was toch niet zo belangrijk op de kamer....stelde ze zelf in gebrekkig engels.
Zowat de slechste blow job ooit,hoe slecht kan een vrouw pijpen :17: :banghead:
Het deed pijn,het sloeg nergens op....en dus verzocht ik zelf maar wat beweging te krijgen in mijn kleine vriend.
Wat rukken terwijl ik naar haar prachtige borstjes keek moest het gebrek aan orale verwennerij maar compenseren,je kan moeilijk stellen dat ik het haar moeilijk maakte.Maar ook dat liep fout,want een half druppeltje voorvocht deed de dame victorie kraaien.
Haar job zat erop,ik was volgens haar toch klaargekomen....
Hallo.....er was nog niets gebeurd,en ik vroeg vriendelijk om een rubbertje om te neuken.
Kreeg ik niet,en of ik moest 50 euro extra leggen om te mogen neuken.
Het werd mij allemaal teveel....de makkelijkste ijsbeer der ijsberen was behoorlijk pissed off :banghead:
2 kamers waren al een ramp geweest,en deze kamer was een regelrechte schande!!
De druppel die de emmer deed overlopen dus,ik sprong recht en liep naar de lockers.
Zwaar tegen mijn zin deze waardeloze verschijning betaald voor niet bewezen diensten.
Met een slecht humeur de douche onder,om me aan te kleden en huiswaarts te keren.

Bij de theke mijn sleuteltje afgegeven,kreeg ik vriendelijk de vraag of alles naar wens was :-\
Ik die normaal altijd tevreden ben,kon het niet laten duidelijk met NEE te antwoorden.
De theke schrok,en deed een poging om te vragen naar mijn mindere ervaring....maar ik maakte duidelijk dat ik nooit nog naar samya zou komen en liep buiten de parking op.
Onmiddelijk de security achter me aan,ik moest een antwoord formuleren waarom ik zo ontevreden het pand verliet.
Even in detail de vriendelijk kerel ingelicht over mijn ervaringen met de samya girls,die werd bleek achter zijn oren en was niet echt fier op wat ik te melden had.Even later iemand van het management erbij,heel het zaakje uitgepraat en de betrokken laatste dame werd getraceerd.Als compensatie verkreeg ik een gratis entree voucher voor een volgende bezoek,en werd mij gevraagd om voortaan mistoestanden onmiddelijk te melden.Men vroeg mij tevens de zaak terug te betreden,om de disco avond nog mee ta maken...
Maar voor mij moest dat alles niet meer,de Hookerlover mobiel in en huiswaarts gekeerd.

Kortom,Samya is een erg mooie en verzorgde club.
Goed eten en drinken,mooie en goede wellness voorzieningen,leuke kino....etc!
Personeel is vriendelijk en globaal gezien kan je stellen dat Samya een erg leuke club is.
Of toch niet helemaal,want de club is wel top....maar de dames crew is een regelrechte ramp!
Deze ervaring was dermate zielig en frustrerend,dat ik voor onbepaalde tijd mijn ijsberenvel aan de haak hang en dus even niet zal opduiken in clubs!!
5 uur autorijden om dan niet eens te mogen neuken,je zou haast moeten gaan bidden en smeken om überhaupt al iets te mogen doen.....buiten betalen dan
Nu de raamservice in het skw plots een hogere standaard blijkt te bieden dan een saunaclub,blijft de Hookerlover mobiel voorlopig maar even op stal.Ik was behoorlijk pissed off vandaag ::)

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
Samya (algemene info)
« Reactie #26 Gepost op: 15 september 2018, 16:28:02 »
Tss, als je een bericht kopieert (en daar is an sich niks mis mee) zorg dat het volledig kopieert, nu is je openingszin een wel heel rare kronkel...  O0

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Samya (algemene info)
« Reactie #27 Gepost op: 16 september 2018, 11:31:55 »
Toch even een reactie op hooker lover1  :king: :king: :king:

Vanzelfsprekend vinden wij het als forum spijtig dat jij zulke slechte ervaring had in Samya .... shit happens.
Wij vinden het ook normaal dat jij relaas kan doen, zonder afgeknald te worden door mensen die nu eenmaal iedere gelegenheid "uitbuiten" om mensen af te knallen.

Het hoeft geen betoog dat die zieligaard(s) niks anders te doen hebben dan ieder woord dat je schrijft te analyseren en jou met de grond gelijk te maken ....
Iedereen die de duivelse surfer kent weet dat ie achter zijn scherm denkt dat ie koning is van de saunaclubs, en iedereen kan verbeteren, bekritiseren en af te breken.
Hij kan het dan ook niet laten om tegelijk Babylon met de grond te maken, want uiteraard weet ie wel welke clubs jij bedoelt (als je het hebt over 2 goede clubs). Om de eenvoudige reden dat ie daar terecht is buitengezet door en er nooit nog een duivelse poot kan binnenkrijgen .... dat steekt en dus pakt ie iedereen maar aan die Bab wel een goede club vindt.
over SixSens durft ie niks negatiefs te schrijven, anders mag ie straks nergens meer binnen.
Zielig om mensen dan te gaan pakken op stukjes tekst, of jou de les te gaan spellen .... rare kerel .... die ik al menig meid uren heb zien bezighouden in clubs en er dan niet me gaan kameren ... misschien probeert ie gewoon zijn handeltje te verkopen (en ik noem het geen drugsdealer, het gaat over een heel ander handeltje)

Dat er dan nog mensen zijn die iedereen oproepen om nietmeer naar de hoeren te gaan, want dan beseffen de meiden dat ze minder gaan verdienen .... tja, soms lig ik plat van het lachen, wat een oproep ... "we boycotten de hoertjes, ze krijgen geen geld meer van ons ..... SUCCES  ;D ;D ;D ;D          "

Hooker Lover1, wij kennen je als een persoon die van meid naar meid (of noem het van kamer naar kamer) holt, en die bijna altijd enthousiast de kamer afgelopen komt.
Je had zelfs in Samya geen kutdag, want dat heb je helaas te weinig gezien, maar een klotedag.

Ikzelf heb in Samya nooit en slechte dag gehad, misschien wel omdat we steeds in een groepje gingen, naar een disco voor dansmariekes en geile danseresjes.
Ik heb dan ook meestal het geluk dat ik er eentje aanwijs en Schlussel roep, of WOW SCHLUSSEL en meestal had ik dan ook alleen maar goede sessies. Ik heb gewoon geluk op dat gebied.

Dat jij het helemaal niks vond, dat is nu eenmaal zo.

Laat je niet gek maken door een bende wolven en vooral meelopers, die denken je de les te moeten spellen .... je werd in Samya door de meiden aanzien als een newbie, en dat was je daar ook .... 't zou niet mogen, maar 't is nu eenmaal gebeurd.
Groots van de theke na het management dat ze dit met jou proberen op te lossen .... ik zou toch terug gegaan zijn om de discosfeer mee te maken, maar ik kan begrijpen dat je zin op "glas volledig leeg" in plaats van "glas bijvullen" stond.

Je maakt enkele beginnersfouten, maar wie kan het je kwalijk nemen na zulke klotesessies. Niet aan ons om je daarvoor te gaan stenigen. Totaal begrijpbaar dat je zo reageert  na wat je hebt meegemaakt.


En nu het allerbelangrijkste ....
Je bent 150 euro kwijt ... weggegooid geld .... ach, neem het verlies met de glimlach, al is het zuur, het gaat er jou vooral over dat je je klote voelde, de centen waren bijzaak.
MAAR .... en je bent nog een jong veulen ....
Wat ga je binnen 15 jaar nog weten en onthouden van je saunaclubleven?
Juist, de allerbeste en de allerslechtste sessies, want dat zijn de memorabele, al de rest vervaagt door de loop van de jaren ...
En je gaat nog kunnen nagenieten van je topsessies en je gat met een glimlach terugdenken aan de allerslechtste sessies .....
Dan ga je echt nog glimlachen om deze dag, en dat gaat je 150 euro mer dan waard zijn ....

Als ik nu terugkijk op bijna 15 jaar saunaclubleven en 35 jaar skwleven, dan herinner ik mij het beste de aller, aller, allerbesten en ook enkele heeeeeeeeeeeeeeeel erg slechte.
Zoals Eva Berlijn, nu SM meesteres in Antwerpen, waar ik binnenging, toen ze nog neukte (dat deed ze niet, want seks is vies, maar soit, toen ze nog achter de ramen zat, in de VT).
Een ervaring van voor 2005 .... ik ga binnen, geef haar een briefje van 50 euro .... en mevrouw zeg .... ik doe niet aan seks, dat is vies .... echt meegemaakt .... ik ben terug buiten gestapt, en was er een maand niet goed van .... nu moet ik er eens hartelijk om lachen en telkensik haar passeer in het skw (en dat is heus wel 10 keer per maand) geniet ik nog van dat moment .... voor die 50 euro heb ik dus, nu, bijna 15 jaar na de feiten, iedere keer plezier .... die 50 euro is uiteindelijk toch goed besteed, want lachen houdt een mens jong.
En zo heb ik er wel een stuk of tien, die er niks van bakten, door de jaren heen ... eentje waar ik enkel zelf mocht rukken want ze deed geen seksuele handelingen ....
Al deze dames en de allerbesten staan in ons geheugen gegrift, de honderden (duizenden) anderen ben ik al lang vergeten ... en die waren geeneens slecht, maar niet memorabel (goed of slecht)

Bekijk het dus van de 'bright side of life", en dit wordt een dag waar je binnen tig jaar nog aan denkt (ik wou bijna zeggen, een verhaal om tegen je kleinkinderen te vertellen, maar neen, dat nu ook weer net niet)  ;D ;D ;D ;D ;D ;D

En komaan, naar de hoertjes jij, en genieten van al dat moois ..... ze hebben je centen meer dan nodig  :lol
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Hooker lover1

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 44
    • Bekijk profiel
Samya (algemene info)
« Reactie #28 Gepost op: 16 september 2018, 12:49:05 »
Shit happens,het kwam enkel zeer onverwacht :lol
Dat een dergelijke belabberde service gemeengoed blijkt te zijn in samya,had ik nooit verwacht in een club die verder overduidelijk heel wat te bieden heeft.
Afgaande op de eindeloze berichten die ik prive ontvang,blijk ik overduidelijk niet de enige die kut service mocht ervaren in Samya.
Het verschil is,dat ik zoals steeds eerlijk en objectief berichte...
Gezien de commotie over een mindere ervaring,zal ik daar de gepaste conclusie uit trekken en mijn bijdrages stop zetten.

Wat satanic betreft,hahaha....de mop van het jaar!
We kennen hem allemaal,en moest hij weten hoe mensen over hem denken,zou hij allicht elders zijn frustraties uitleven.
Zowat elk bericht van zijn hand is een smeekbede voor wat aandacht,aandacht die hij overigens niet krijgt.
Zijn berichten zijn dan ook steeds doorspekt van zieligheid en frustratie alom.
Dan nog de arrogantie en pretentie hebben om jezelf uit te geven als de koning van de sauna clubs :lol_hitting: :banghead:Hilarisch....en hoe belachelijk kan een mens zichzelf maken.
Zijn gezeik over Babylon is de kers op de taart der zieligheid,want allen weten we dat Babylon een zeer leuke tent is!!

Geld boeid me niet,dus die enkele gespendeerde euro's voor niet verkregen dienstverlening maken me de ballen uit!
Ik heb echter wel principes,en als dames denken dat het zo werk.....wel zo werkt het niet voor mij!
In samya zal men aan mij dus niet veel meer verdienen,want de meiden verdienen het ginds niet dat je er een euro aan spendeert.

Misschien is dit voorval tevens wel een nieuw begin,om enkele gewoontes wat bij te stellen.Achter de schermen deed een bevriende dvp al enige moeite om mijn denken wat aan te passen.Dit voorval in Samya zorgt voor een extra boost,om eens het een en ander te overdenken.
Sixsens en Babylon zijn top locaties en zullen blijven bezocht worden,enkel wat minder in frequentie.Ik zit nu eenmaal dicht tegen het skw gelokaliseerd,en tevens zitten er hier wel enkele leuke prive adressen die gekend staan om hun hoge service niveau.Waarom steeds honderden kilometers gaan rijden,om mijn flikker eens in een dvp te drukken :lol

Maak je dus maar geen zorgen,ik blijf mezelf lekker laten verwennen en ik moet tenslotte ergens mijn centjes aan uitgeven :lol
Het zal enkel terug meer regionaal worden,en van mijn hand zullen geen clubverslagen meer volgen.
De leuke bende die ik mocht leren kennen de afgelopen maanden,zal ik nog weleens treffen van tijd tot tijd....
De zelfverklaarde experts en kenners die derden steeds denken de les te moeten stellen,tja....laten we allen daar maar eens goed om lachen :lol

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
Samya (algemene info)
« Reactie #29 Gepost op: 16 september 2018, 13:30:12 »
Samya is ook zeker niet mijn club en de ervaringen van Hooker lover1 klinken mij niet vreemd in de oren. Samya heeft zeker wel een paar goede dames met goede service er rondlopen, maar die zijn erg schaars. In Samya heb ik meegemaakt hoe een top DVP zich in een paar maanden tijd heeft weten te degraderen tot een middelmatige, zo niet slechte DVP. Ik kende haar uit een ander club, maar toen ze naar Samya ging, ging haar service drastisch naar beneden.. Ook ik zal Samya niet snel weer bezoeken en mocht dat toch nog weleens gebeuren, betwijfel ik of ik met een dame op een kamer beland. Ja, misschien een optikfick, want van de service van de dames moet Samya het helaas niet hebben.
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.