Auteur Topic: Samya (algemene info)  (gelezen 222355 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline brombeerzuid

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 366
    • Bekijk profiel
Samya (algemene info)
« Reactie #30 Gepost op: 16 september 2018, 14:46:35 »
@hkl1:

Laat andere maar zeveren, we weten wel hoe het zit, soms wordt eerlijkheid niet op prijs gesteld.
Jouw commentaar staat er nog ,die van mij is door de mod(ander fora) verwijdert.
Het is ook het recht van een forum.
Ga lekker naar de skw en we zien je binnenkort weer in bb of ss.
Had ik maar 10% van jouw ;D, ach nee laat mij maar lekker softie zijn :lol

Offline TAFKAP

  • Held
  • *****
  • Berichten: 665
    • Bekijk profiel
Samya (algemene info)
« Reactie #31 Gepost op: 16 september 2018, 14:53:21 »
Laat ik weer eens in de huid van de advocaat van de duivel kruipen. Naast de duivelse surfer was ik één van de beren die op de recensie van Hl1 reageerde op dat andere forum.

Niet snel zal ik reageren op een recensie aangezien ik altijd objectief naar de subjectieve belevenissen van een collega beer kijk en tussen de regels door lees. Ditmaal voelde ik me echter geroepen om toch even te reageren en dan met name over onderstaande passage en vooral de laatste twee zinnen.

Voor een derde kamergang stuurde ik enkele arrogante roemeentjes wandelen,het stond namelijk op hun voorhoofd geschreven dat het floppers waren.Eentje die veelbelovend kwam flirten,maar een kans gegeven....
Eenmaal op de kamer sloeg de sfeer echter totaal om in de verkeerde richting.
Voor zowat alles moest bijbetaald worden,zowat niets kon of mocht.
Ik deelde vriendelijk mee dat ik niets wenste bij te betalen,en dat ze haar standaard service mocht hanteren en dat ik hier uitvoerig op fora zou over berichten.Ja beste dame,ik ben een schrijvende ijsbeer en dat beviel haar al helemaal niet.


Ik heb HL1 een aantal keren persoonlijk (en zeer aangenaam) ontmoet en hij is altijd de man achter "het glas is halfvol" statement. Dat een bezoekje aan club of kamergang tegenvalt is altijd een mogelijkheid en part of the deal. Zijn bezoekje aan Samya is een complete mislukking. Hij kiest ervoor de namen van de dames in kwestie weg te laten en hoewel dit als een "waarschuwing" richting andere mannen had kunnen dienen kan ik me er nog iets bij voorstellen. Wat mij echter tegen de borst stuit is het gechargeerd gezegd "chanteren" of "misplaatste machtsmisbruik" ten opzichte van een dame door te wijzen op het feit dat hij een schrijvende beer is en er uitvoerig over zou berichten. Ik had dit nooit gezocht achter HL1.

Mijn aversie tegen lieden die een forum op welke wijze dan ook gebruiken om op welke wijze dan ook iets voor elkaar proberen te krijgen bij een dame heb ik nooit onder stoelen of banken gestoken en zal dit ook altijd blijven uiten.

Dit is ook een staaltje van eerlijkheid wat niet in dank wordt afgenomen  ;)

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Samya (algemene info)
« Reactie #32 Gepost op: 16 september 2018, 16:06:44 »
Wat wij bedoelen, is de algemene tendens, PATJAX ....
Om dan dat ene daaruit te gaan halen, als de goede man al tig keer die dag door dames zowat bedot werd .....
Dat bedoelen we, hooker lover1 had het misschien beter anders aangepakt, maar wie zijn wij om hem te gaan "veroordelen"?
Was jij erbij?
Heb jij nooit iets gezegd waar je later van dacht ... dat had ik nu niet moeten zeggen? Nooit?

Ik heb jou ook eenserg slecht gezind gezien op het terras van Sixsens .... en neen, daar gaan we niet dieper op in, dat was ook "erover", sabel geen anderen neer op basis van een eerlijk neergeschreven recensie. Iedereen zegt en schrijft wel eens dingen waar hij later van denkt ... moest dat nou ... ook jij, ook ik ...



Wat wij willen zeggen ... HL1 is een gezellge vent, die met het halfvolle glas.
En van zodra er 1 zinnetje in een recensie gelezen wordt  waar hij op gepakt kan worden .... kaboem

Hij schrijft het eerlijk neer, en niemand zegt dat wij hetzelfde zouden doen ... of hoe jij of ik zouden reageren.
Weet jij het? Ik in ieder geval niet .
Velen van ons zouden de stoot in kwestie niet betaald hebben, een aantal onder ons zouden naar de theke gelopen hebben (een aantal doen dat voor het minste), iemand anders zou ... of zou ... of zou ...

HL1 heeft zijn verhaal gedeeld en respect dat hij er zo mee is omgegaan ...

En je kan op iedereen wel wat vinden .... pak een man niet zo hard aan omdat jij dat niet zou doen ....
Er was meer wanhoop dan het willen pakken (figuurlijk) van een dame, hij wou haar "letterlijk" pakken/knippen ...
ZITTEN DE DAMES NIET DAARVOOR IN EEN CLUB?

Of gaan we hem neersabelen voor dat ene zinnetje, terwijl ie zelfs zoveel respect toont dat ie de namen van de dames geeneens noemt.
Dus uitgebreid verslagen op het forum .... zonder namen .. en daar zijn de wolven ... zo is het nu eenmaal tegenwoordig op fora ...

NIKS DAN RESPECT voor HL1 hoe hij het heeft aangepakt, alhoewel ik het heel anders zou doen.

After all zijn we een hoerenlopersforum waar we denken onze hobby te kunnen beschrijven ... als ik sommige fora lees lijkt het wel een bende viswijven die roddelen en dan nog mekaar in de haren vliegen omdat de ene haar vis rotter is dan die van de andere... komaan, waar zijn we in hemelsnaam mee bezig ...

Gezelligheid boven, ik dacht dat wij daar allemaal voor stonden?
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline rammetje

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 9
    • Bekijk profiel
Samya (algemene info)
« Reactie #33 Gepost op: 18 september 2018, 09:12:50 »
Ik kan me vergissen,maar wat ik afleid van een paar dvp is dat de relatie klant- dvp een invloed heeft op het service niveau in een club:
In Samya blijken sommige klanten te eisen dat meisjes een lange tijd gratis voor hen dansen,als ze dan van die dronken macho's meekrijgen naar een kamer willen ze die gelegenheid dan ten volle benutten,die service zet zich door naar alle klanten in die club.
In de gezellige clubs met de betere relaties krijg dan ook de betere service.
Niet de grote algemene verklaring voor mindere service maar het kan een klein element zijn.

Offline Hooker lover1

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 44
    • Bekijk profiel
Samya (algemene info)
« Reactie #34 Gepost op: 19 september 2018, 18:55:21 »
Recht van antwoord,
Gezien de eindeloze berichten die ik de laatste dagen ontving,voel ik me enigszins verplicht nog een laatste keer te reageren.
In de eerste plaats om me te bedanken aan de positieve reacties die ik ontving van zovele van jullie.
Zelfs heren die ik nog nooit mocht ontmoeten,bleken wel in staat om op een volwassen manier te reageren.Dank daarvoor!!

De laatste weken waren mentaal erg zwaar voor mij,weinig geslapen en dikwijls zelfs helemaal niet geslapen.Wie me kent weet best waar ik mee bezig was,en wie me niet kent hoeft dat niet te weten.Ik heb me voluit ingezet binnen het wereldje,en heb best wat verwezenlijkt.Vanzelfsprekend is het allemaal niet geweest,want de probleemstellingen waarmee men binnen het wereldje geconfronteerd wordt zijn best verbazend groot.Het resultaat van mijn inzet,is als het ware een contrast van dag en nacht....met datgene wat door een zelfverklaard genie de wereld werd ingestuurd.
Via what's app berichten ontving ik reeds in copie letterlijk,dat ik een dame zou gechanteerd hebben??
Toegegeven,in mijn verslagje is mijn woordkeuze achteraf gezien best ongelukkig uitgevallen.Ons zelfverklaard genie had dan ook in geen tijd de nodige grondstof,om wat te gaan baggeren niet wetende dat hij totaal naast de kwestie zit.

Wat gebeurde er nu echt...
Mijn bezoekje aan Samya was geen succes,mijn verslagje geeft een eerlijk beeld van mijn ervaring aldaar.Toch heb ik bewust geen namen vermeld,en heb ik bewust geen details vrijgegeven....En dat alles niet zonder reden natuurlijk!
Bij 1 dame heb ik me inderdaad uitgegeven als schrijvende beer,maar wel in een geheel andere context dan wat gesuggereerd werd.
De kamergang was slecht,geen chemie,geen klik,geen inzet,sex technisch een ramp....etc.
Na de kamergang heb ik de betrokken meid in alle eerlijkheid aangesproken over haar belabberde prestaties.En ik voegde er letterlijk aan toe,dat ze toch wel een beetje moest oppassen met een dergelijke slechte service.Er zijn namelijk schrijvende heren,die weleens zouden kunnen berichten over wat ze beleven op de kamer.
Ook gaf ik toe dat ook ik weleens wat schrijf,waarop de meid zich excuseerde voor haar slechte prestaties.Ze vroeg of ik nu zou berichten over haar,ik beloofde dat ik dat in geen geval zou doen!!!(heb ik ook nooit gedaan)Ik heb me ook geheel aan mijn woord gehouden,ik heb nooit de naam van de betrokken dame vrijgegeven....en heb het nooit gehad in detail over haar ondermaatse service!! Heb ik dan spijt dat ik mezelf als schrijvende heer uitgaf na de kamergang,het antwoord is nee!! Ik deed dit namelijk met de beste intentie,haar prestaties waren dermate slecht dat er gewoon geen toekomst in zit om op dergelijke wijze in het vak te staan.Ook had het kind geen enkel benul van de kracht van het internet,iets waar ik haar gewoon voor gewaarschuwd heb.Ondanks haar belabberde vertoning,nam ik haar dus nog in bescherming.
Van chantage is dus in de verste verte geen sprake,en best zielig dat er heren zijn die zulke flagrante leugens de wereld inschrijven....Een gebrek aan een eigen leven vermoed ik,wat ben ik een gelukkig man bedenk ik dan bij mezelf.

Dat mister satanic dergelijke onzin schreef,en het gekende aasgieren clubje daar op inpikte....stond eigenlijk achteraf gezien al in de sterren geschreven.
Sommige zaken zijn nu eenmaal erg voorspelbaar:))
Maar dat onze vriend patjax plots de kont van satanic moest gaan likken,om welke reden dan ook....laten we het bij goedkoop populisme houden,is me wel een ontgoocheling.Ik dacht dat jij een oprechte kerel was man,hoog tijd om eens in de spiegel te gaan staan!! Wat is er plots gaande met jou,heb ik me dan zo in jou vergist?

Ik heb best aardig wat leuke en boeiende mensen mogen ontmoeten,mede dankzij het forum.Deze mensen ga ik hopelijk ook in de toekomst blijven zien!
Het forum is helaas ook maar een afspiegeling van de maatschappij,heel die aasgieren club die geen letter onbenut laten om iemand af te kraken...
Al die jaloezie en nijd,de roddels...de achterklap en schijnheiligheid....ik ben er op uitgekeken.Het vertrouwen in het forum is ook weg,de zin om er nog aan deel te nemen al helemaal.Dat een forum waar ik slechts zelden verscheen mij openlijk gaat steunen,en dat het ijsberenforum niet eens de moeite nam om enige objectiviteit te verifiëren is wel de druppel die de emmer deed overlopen.
Desalniettemin,met rancune koop je niets....ik wens het forum en mijn goede hobby genoten het allerbeste! Zelf blijf ik me uiteraard vermaken in het wereldje,ik zal er enkel niet meer over berichten.Het glas blijft half vol,en mijn einde hier is alvast een geweldig begin elders.
Hooker lover1




Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Samya (algemene info)
« Reactie #35 Gepost op: 22 september 2018, 10:33:48 »
Allee vooruit met de geit .....
Blij dat je je zegje hebt gedaan, en dat het van je hart is, HookerLover1  ;)

Het is jouw persoonlijke ervaring die telt, wat anderen denken van je en over je, veeg daar gewoon je kont aan (dat leer je wel door de jaren heen)  ;D
Soms denk ik dat die heren, die een ultieme vorm van kritiek geven, denken dat zij hebben moeten betalen, of zij het steeds beter zouden oplossen .... helaas blijkt in de praktijk dat het heel anders in mekaar zitten ....

Onnozelaars heb je overal, van zodra ze achter een PC kruipen veranderen ze van modale jan met de pet tot en zelfverklaarde allesweter .... geen aandacht aan besteden ...
Zelfs mijn inbox puilde uit, met verwijten, ik heb dingen geleerd en ben heel veel te weten gekomen over een zekere sexmachine, dingen die ik nog niet wist .... de roddelmolen dus, chroniek van een aangekondigde gek  ;)
Even de bal teruggekaatst, en hem dingen over zichzelf verteld die ik in een droom had gehoord .... en dat hielp  :dance2 :dance2 :dance2 :dance2

En nu hebben we gehoord van vankees dat de servicekanonnen aanwezig zijn in Samya, we zijn benieuwd naar zijn verhaaltjes en wachten vol ongeduld op zijn recensies  ;D ;D ;D

Terug naar de dansmariekes en de knappe grieten die het bed kapot neuken   ::) :lol

Ow, hier ben je altijd welkom om te schrijven, hooker lover1 ..... doe het tenminste voor jezelf, op een leuk forum waar we de mensen niet doodmeppen en op de brandstapel gooien  :))
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Taka22

  • Gast
Samya (algemene info)
« Reactie #36 Gepost op: 26 september 2018, 01:39:01 »

Mijn eerste bezoek aan Samya, , de club ligt in een industrieterrein, zoals alle andere clubs, kleine parkeer plaats voor de deur, en nog meer parkeer plaatsen achter het gebouw.
Wat opvalt, is dat de buiten deur openstaat i.p.v. het gebruikelijke ijzeren hek en bel, de receptie dame is vriendelijk, kleine uitleg dat alles is in de entree prijs van 50 euro inbegrepen behalve de service van de dames natuurlijk, een berenvel, handdoek en een sleutel gekregen, de kleedkamers, zitten beneden net zoals de wellens gedeelte, WC, en douches.
Er is een redelijk grote sauna, een stoombad, grote relaxruimte, douches het geheel ziet zeer schoon en verzorgd uit. Na uitkleden, even een trappetje omhoog, en naar rechts is het hoofd ruimte met zitbankjes, een grote bar waar je wordt bediend, even doorlopen en dan heb je een groot eetgedeelte met open buffet, ziet er allemaal heel goed uit, nog even doorlopen is er een buiten afgedekt (rook) terras met tafels en stoelen.
Nog even terug naar de ingang en de trap naar de eerste verdieping nemen daar zitten veel kamers, dames en heren WC, en nog een openlucht sauna met terras.
Nog een trap omhoog daar zitten een paar kamers ook de kleedkamer van de dames!!, en een hele grote cinema met groot beeld scherm waar je voetbal wedstrijden kan kijken, op deze verdieping was er bijna niemand behalve de dames de naar de kleedkamer gaan om even op te frissen.
Ilona
25 jaar Romeinse, lang bruin haar in een staart, c of d borsten, lief gezicht, na een beetje PS gingen we naar een kamer op de begane grond, t.o. de receptie, Ilona is heel meegaand, eerst een beetje zoenen, en brosten kussen, dat vond zij leuk, dan ging zij boven op mij liggen met de kont naar mij toe vooreen bj met in 69, zij had een mooi poesje, en dan ging ze op de buik liggen voor een massage, dat vond zij ook leuk, daarna gelijk de bekende standjes, dogy, zij op de zij liggen (heel geil) en missio, al met al een hele gooi nummer, zeker voor herhaling vatbaar, afrekening bij de receptie 50430.
Een paar drankjes genomen, en om een uur naar huis, omdat de muziek was oorverdovend geworden, maar ik kom zeker nog een keer terug  ;D.

Offline French Lover

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 72
    • Bekijk profiel

Offline vanKees

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2102
  • Te oud voor de jonge hennen!!!!
    • Bekijk profiel
Samya (algemene info)
« Reactie #38 Gepost op: 11 november 2018, 14:09:46 »
Jungs,ab morgen ist mit noch größerem Dl's Aufkommen im Samya zu rechnen.
Grund:
https://www.imgbox.de/users/public/i...vSw6IjjDLe.JPG



vanKees
« Laatst bewerkt op: 11 november 2018, 16:21:46 door de vulkaan spesjalist »

Online de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2902
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
Samya (algemene info)
« Reactie #39 Gepost op: 11 november 2018, 16:21:01 »
Jungs,ab morgen ist mit noch größerem Dl's Aufkommen im Samya zu rechnen.
Grund:
https://www.imgbox.de/users/public/i...vSw6IjjDLe.JPG de link werk niet  :lol



vanKees

Offline vanKees

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2102
  • Te oud voor de jonge hennen!!!!
    • Bekijk profiel
Samya (algemene info)
« Reactie #40 Gepost op: 11 november 2018, 18:16:18 »
Jungs,ab morgen ist mit noch größerem Dl's Aufkommen im Samya zu rechnen.
Grund:
https://www.imgbox.de/users/public/i...vSw6IjjDLe.JPG



vanKees

Online de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2902
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
Samya (algemene info)
« Reactie #41 Gepost op: 17 november 2018, 12:28:19 »
dus ga met ze 5  ;)[/b]

Online de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2902
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
Samya (algemene info)
« Reactie #42 Gepost op: 22 november 2018, 17:44:54 »
UNSER GEBURTSTAGSKIND-SPECIAL:

Jedes Geburtstagskind hat am Geburtstag freien Eintritt. Möchten Sie auch Gäste zum Geburtag einladen so zahlt jeder Gast, der vorher auf einer von Ihnen mitgeteilten Gästeliste steht, einen reduzierten Eintritt von € 30,-.



Online de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2902
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
Samya (algemene info)
« Reactie #43 Gepost op: 27 november 2018, 17:42:48 »
weihnachtsfeier bei samya
Feiern im Samya Club..
Ab 5 Personen nur 40€ pro person!

Online de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2902
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
Samya (algemene info)
« Reactie #44 Gepost op: 14 januari 2019, 08:20:18 »
—Ab Januar 2019 - NEUE ÖFFNUNGSZEITEN - ab Januar 2019 —

NEUE ÖFFNUNGSZEITEN ab Januar 2019!

Montag bis Sonntag 13:00 - 05:00 Uhr

Sonn- und Feiertags 13:00 - 05:00 Uhr

Euer Samya & Team