Auteur Topic: GANG BANGS !  (gelezen 21092 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

guest311

  • Gast
GANG BANGS !
« Gepost op: 8 december 2010, 00:06:33 »
Den Brusselaar houdt af en toe wel van een lekkere gangbang.  :)  ;)

Heeft iemand al enige ervaring met Cindy, Angel, Rina of Nadja ?

Volgende "gangbang" is op10 december in Rozenhof te Burcht en op 12 december in Fetish Café te Antwerpen !

Moderator sorry, ik ben nieuw hier, dus ik weet niet of ik dit mocht vermelden worden.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
GANG BANGS !
« Reactie #1 Gepost op: 8 december 2010, 00:08:20 »
Fetish Cafe???? Lekker.


Waarom zou dat niet mogen vermeld worden?
Foots houdt van Gangbangs, maar NIET van 't FC  ;D ;D ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

guest311

  • Gast
GANG BANGS !
« Reactie #2 Gepost op: 8 december 2010, 00:16:57 »
Fetish Cafe???? Lekker. Waarom zou dat niet mogen vermeld worden?
Foots houdt van Gangbangs, maar NIET van 't FC  ;D ;D ;D

Dank U wel Mijnheer sexmachine, sorry sexmachine, den brusselaar is een beetje "dure de comprendre" zoals ze bij ons in Molenbeek zeggen.  :-[

En wie is die Foots eigenlijk? aangezien ik pas op het forum ben, ken ik deze persoon nog niet.  :-\

En als hij van "gangbangs" houdt, waarom heeft hij dan iets tegen het Fetish café?
Begrijp het niet zo goed.  :-\

Offline bema

  • ramenkenner SKW
  • Held
  • *****
  • Berichten: 885
    • Bekijk profiel
GANG BANGS !
« Reactie #3 Gepost op: 8 december 2010, 00:34:15 »
Den Brusselaar houdt af en toe wel van een lekkere gangbang.  :)  ;)
Heeft iemand al enige ervaring met Cindy, Angel, Rina of Nadja ?
Volgende "gangbang" is op10 december in Rozenhof te Burcht en op 12 december in Fetish Café te Antwerpen !
Moderator sorry, ik ben nieuw hier, dus ik weet niet of ik dit mocht vermelden worden.

Beste Brusselaar,

ik ben mod voor België, en voor mijn part mag je zoveel schrijven als je wil over een gangbang, voor zover deze plaats vindt in België.  ;)

Vind trouwens dat je zeer goed bezig bent als nieuw lid; ik zou zeggen : ga verder op de opgeslagen weg.   ;)  :)
Leer van gisteren, droom van morgen maar leef vandaag !

Offline Rolly

  • In geld, vrouwen en in wijn...is vreugd en deugd...maar ook venijn.
  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 708
  • Rolly kijkt altijd uit naar mooie brunettes.
    • Bekijk profiel
GANG BANGS !
« Reactie #4 Gepost op: 8 december 2010, 15:18:24 »
Citaat
ik ben mod voor België, en voor mijn part mag je zoveel schrijven als je wil over een gangbang, voor zover deze plaats vindt in België.  ;)

Heel leuk en aardig.................maar...........waar o waar gaan de gangbangs dan beschreven worden die zich niet in het Belgische land afspelen?
 :( ::) ???
Rolly
Vivir es amar, amar es vivir.....y la vida es un ilusion.
Si joda, flota o vuela....alquilarla.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
GANG BANGS !
« Reactie #5 Gepost op: 8 december 2010, 16:18:25 »
Citaat
ik ben mod voor België, en voor mijn part mag je zoveel schrijven als je wil over een gangbang, voor zover deze plaats vindt in België.  ;)

Heel leuk en aardig.................maar...........waar o waar gaan de gangbangs dan beschreven worden die zich niet in het Belgische land afspelen?
 :( ::) ???
Rolly
O, zijn er gangbangs buiten België ook?  ;D ::) ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Rolly

  • In geld, vrouwen en in wijn...is vreugd en deugd...maar ook venijn.
  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 708
  • Rolly kijkt altijd uit naar mooie brunettes.
    • Bekijk profiel
GANG BANGS !
« Reactie #6 Gepost op: 8 december 2010, 17:31:38 »
Vivir es amar, amar es vivir.....y la vida es un ilusion.
Si joda, flota o vuela....alquilarla.

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Bukkake weltrecord Saskia Farell
« Reactie #7 Gepost op: 12 juli 2011, 19:45:40 »
Relaxxxe rakkers,




Vandaag was er de Wereldrecord poging bukkake van Saskia Farell. Aangezien ik haar en haar collectie dames bezonder de moeite waard vond en ik wel eens wilde weten wat er tegenwoordig in gangbang land gebeurd nam ik een vrije middag en ik karde ernaar toe. De laatste km's van de Rijksweg was volzaait met clubs, geil volk die Limburgers, hahahaha







Ik was er om 13:50 en de eerste gasten arriveerden, ik denk de die-hards. Ik kreeg voor 20 euro'tjes een sleutel van kastje 2 en ik kleedde mij uit tot op de onderbox. Schijnt hier de dresscode te zijn, dit in tegenstelling tot de saunaclubs. Saskia en haar bende leden liepen al rond en ik werd smoorverliefd op een dame in een rood jurkje en zwart haar en een blondine Celina met een piepklein rose rokje. Het leek precies op Lorena uit LR  ??? Verdomd lekker team die van Saskia Farell, niets mis mee. Ook Lena Nitro liep rond in een lakpakje ook niet onaardig om te zien, zeg ook maar gerust een mooie.





Dolce Vita is een club die qwa interieur lijkt op Oase Frankfurt. Even wat gedouched en een paar cola'tjes gedronken en heel veel gehoord van een Brabander die veel gangbangs en parenclubs bezocht. Ik dacht dat ik al wel wat hierover wist, maar deze man was een rondlopende encyclopedie, met wel de inhoud, maar niet de saaiheid. Gezellig geouwehoerd en gevraagd of hij in de gangbangtopics wat kan neerplanten, want hij wist in mijn ogen zo'n beetje alles.





Om 15:00 zou het gaan beginnen en eerlijk gezegd had ik verwacht dat het team de opwarmertjes zou verzorgen, en dat je je kwakje bedraagt aan de bukkake wereldrecordpoging van Saskia. Nee dat bleek geen waarheid. Het werd een " Duits" georganiseerde tourbeurten sessie waarbij Saskia in het begin doorgaans 3 heren in de wurggreep had met haar 2 handen en haar mond. Het sperma vloeide rijkelijk en alleen de eerste 15-20 minuten werd de " daad" gefilmd, zonder hoofden van de heren. Ik had al besloten om rustig mijn beurt af te wachten, maar aangezien bij een bukkake bijna geen poetsbeurten tussendoor zijn, had ik niet meteen zin. Het was mij net even te vettig.



Echter om 16:00 waren de meeste heren reeds geweest en het begon lichtjes een beetje te regenen. Celina die de klikker vasthield om het aantal shots te tellen ging richting eind 60 en zij begon haar prachtige borsten te ontbloten en mee te zuigen om de heren wat op te peppen. Dit was mijn momen, dapper stapte ik in de " ring" gooide mijn handdoek en mijn onderbroek over een buitenlamp heen en jawel ik kreeg een korte zuigbeurt van Celina die ik het geilste vond en waar geen klodders aan hingen. Toen ik het voelde opborrelen stak ik mijn klein Footsje richting Saskia en die ving mij eerste deel van mijn lading op. Natuurlijk was ik weer brandweerman en terwijl ik nog naspoot had ze alweer de volgende " te pakken".


Bukkake is niet mijn hobby, maar ik had dolgraag met de Saskia Farell babes willen spelen. Bloedmooi en verdomd goed zoog die Celina en ik ga zeker een keer naar de gangbangs want dan doen die dames wel mee. De eigenaar van Dolce Vita heeft met Saskia Farell een bloedmooi stel gangbangdames, die er absoluut niet vies van zijn. Om 16:30 was het gedaan en om 17:00 vertrok ik weer naar huis. 1 keer geschoten, maar wel gepijpt door de mooiste dame uit de collectie en dat smaakte duidelijk naar meer.


Groet, Foots   O0

Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline Dolce vita

  • Dolce vita
  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 63
  • Dolce Vita de Erotic Club van het mooie Zuiden
    • Bekijk profiel
GANG BANGS !
« Reactie #8 Gepost op: 18 juli 2011, 19:15:30 »
Hoi foots , wat een leuk stukje over saskia farell en onze club .... we hopen je snel weer eens te zien . Aankomende donderdag doet je princesje celina ook weer mee met Saskia farell Gleitzeit party ......

Groetjes , Andrea Dolce vita

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
GANG BANGS !
« Reactie #9 Gepost op: 18 juli 2011, 19:34:59 »
Hoi foots , wat een leuk stukje over saskia farell en onze club .... we hopen je snel weer eens te zien . Aankomende donderdag doet je princesje celina ook weer mee met Saskia farell Gleitzeit party ......

Groetjes , Andrea Dolce vita
Mogen we een foto van jou zien? Hopelijk ben je mooier dan mij  :P 8) :-\
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Dolce vita

  • Dolce vita
  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 63
  • Dolce Vita de Erotic Club van het mooie Zuiden
    • Bekijk profiel
GANG BANGS !
« Reactie #10 Gepost op: 18 juli 2011, 19:43:48 »
Ik probeer er 1 te uploaden maar het lukt helaas niet , via profiel upload ik een foto en vul verder alles in , als ik op profiel veranderen klik , schiet mijn foto weg .... maar ik probeer het later nog eens ....

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
GANG BANGS !
« Reactie #11 Gepost op: 18 juli 2011, 19:49:13 »
Ik probeer er 1 te uploaden maar het lukt helaas niet , via profiel upload ik een foto en vul verder alles in , als ik op profiel veranderen klik , schiet mijn foto weg .... maar ik probeer het later nog eens ....
Doe het via het mediacenter, is veel makkelijker en doeltreffender en dan plakken in een post hier, hulp nodig, deze lelijkaard wil je gerust helpen  ;D :-* :))
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Dolce vita

  • Dolce vita
  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 63
  • Dolce Vita de Erotic Club van het mooie Zuiden
    • Bekijk profiel
GANG BANGS !
« Reactie #12 Gepost op: 18 juli 2011, 20:04:40 »
Hoe kan ik het beste op media center komen  , ik ben nog bezig met weg wijs te worden :}

guest13

  • Gast
GANG BANGS !
« Reactie #13 Gepost op: 18 juli 2011, 20:09:19 »
Hoe kan ik het beste op media center komen  , ik ben nog bezig met weg wijs te worden :}

Als Sexmachine DIT leest, dan zal hij zeker sturen RTFM ! (read the fucking manual)  ;D
 
Het staat netjes uitgelegd in Forum-handleidingen
 
Jabber

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
GANG BANGS !
« Reactie #14 Gepost op: 18 juli 2011, 20:14:42 »
Hoe kan ik het beste op media center komen  , ik ben nog bezig met weg wijs te worden :}
RTFM  ;D :P
Neen, vanboven, in onze grijze massa, tussen Kalender en leden staat er ergens Media, gevonden?  ;)
Daar klik je op "Mijn albums", "New Album" (staat links op de pagina vanboven).
Vervolgens geef je het een naam (naam invullen)
Dan album aanmaken (rechts beneden op SUBMIT)
Dan "add an item to this album" of "mass upload" (meerdere foto's uploaden).
Als dat klaar is, kan je op de ge-uploade foto klikken, en verschijnt er beneden informatie, hoe je hem in het forum kan krijgen.
Als je zo ver bent en je hebt extra hulp nodig, hoor ik het wel weer.


Jabber, voor jou is het RTFM, je hebt geen poesje  ;D :P
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal