Auteur Topic: PROXIMUS LEAGUE  (gelezen 162722 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
PROXIMUS LEAGUE
« Reactie #210 Gepost op: 28 oktober 2017, 13:08:12 »
De spanning is weerom te snijden op het Kiel: gisteren won Beerschot Wilrijk na een glansprestatie  :PDT_Armataz_01_37: met 5-0 van Roeselare, wat momenteel een doelsaldo van +3 oplevert t.o.v. OHL, dat straks nog aan de bak moet, thuis tegen Union; de ploeg die volgende week, op de laatste speeldag van de eerste periode, Beerschot Wilrijk ontvangt.Het grote Union Saint-Gilloise van weleer kan dus het lot mee bepalen !
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16210
    • Bekijk profiel
PROXIMUS LEAGUE
« Reactie #211 Gepost op: 28 oktober 2017, 13:28:41 »
De spanning is weerom te snijden op het Kiel: gisteren won Beerschot Wilrijk na een glansprestatie  :PDT_Armataz_01_37: met 5-0 van Roeselare, wat momenteel een doelsaldo van +3 oplevert t.o.v. OHL, dat straks nog aan de bak moet, thuis tegen Union; de ploeg die volgende week, op de laatste speeldag van de eerste periode, Beerschot Wilrijk ontvangt.Het grote Union Saint-Gilloise van weleer kan dus het lot mee bepalen !
Zie mijn posting hieronder .... den Beerschot heeft de eerste peirodetitel zo goed als vast, en volgend jaar gaan we dat tweederangsploegske in 't rood en 't wit inpakken en met de grond gelijk maken .... the great old jankers ....

Een zichzelf respecterende voetbalclub speelt in 't paarswit of in barcelonakleuren  ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
PROXIMUS LEAGUE
« Reactie #212 Gepost op: 3 november 2017, 15:42:32 »
Overmorgen weten we het: "Wie wint de eerste periodetitel, Beerschot Wilrijk of Oud Heverlee Leuven ?"
De spanning is opnieuw te snijden: beide clubs hebben gelijke punten maar de Mannekens hebben een beter doelpuntensaldo , 26/10 t.o.v. de 27/13 van OHL.
Naar het schijnt, is voor laatstgenoemde de verplaatsing naar Lierse moeilijker dan die van de Kielenaars naar Union....
Maar voetbal blijft voetbal en het kan dus alle kanten uit, maar mijn Beerschothart t4517 zou het toch zeer jammer vinden dat de club die bijna onafgebroken op de eerste plaats heeft gestaan, het niet zou halen !
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
PROXIMUS LEAGUE
« Reactie #213 Gepost op: 3 november 2017, 16:28:06 »
Ik ga alvast heel hard voor Den Beerschot duimen bet(d)weter!! 8)
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
PROXIMUS LEAGUE
« Reactie #214 Gepost op: 6 november 2017, 07:59:46 »
't Leek wel of OHL eerst op voorsprong moest komen op Lierse, alvorens de Mannekes in gang schoten in het Koning Boudewijnstadion...Het werd een mooie 0-3 zege gesteund door 2400 meegereisde supporters (op een totaal van 4300 aanwezigen...)
Na vier promoties op rij (een record in het Belgische voetbal) ligt nu de weg naar een vijfde opeenvolgende titel open.
De tweede ronde begint volgend weekend al met een serieuse test: naar Cercle, voor velen de grote promovenduskandidaat !
Voor mij blijft het evenwel Beerschot Wilrijk ! t4533
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16210
    • Bekijk profiel
PROXIMUS LEAGUE
« Reactie #215 Gepost op: 10 maart 2018, 17:21:18 »
Vanavond supporteren voor den Beerschot, die een unieke kans hebben op promotie naar de hoogste voetbalafdeling ...
Ze verdedigen een 1-0 uit de terugmatch tegen Cercle Brugge .... komaan RATTEN ....

Beerschot leverde trouwens al een unieke prestatie, NOOIT gezien, 4 keer op rij gepromoveerd, indien ze vanavond gelijk spelen of winnen 5 keer op rij ...

Bet(d)weter, die al eeuwig supporter is van Beerschot, een link waar je de wedstrijd LIVE kan volgen ..

www.sebn.me
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
PROXIMUS LEAGUE
« Reactie #216 Gepost op: 10 maart 2018, 20:45:50 »
2-0 ondertussen.  8)

Wil nog niks zeggen, remember Georges GrĂ¼n ...


Niet dat ik sympathie heb voor een van beide hoor.  ::)

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16210
    • Bekijk profiel
PROXIMUS LEAGUE
« Reactie #217 Gepost op: 10 maart 2018, 22:04:04 »
 :-\ :-\ :-\ :-\ :-\ :-\
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal