Auteur Topic: PROXIMUS LEAGUE  (gelezen 162506 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
PROXIMUS LEAGUE
« Reactie #135 Gepost op: 6 augustus 2016, 11:09:07 »
Op de eerste speeldag in de Proximus League trekt titelfavoriet Antwerp FC naar Cercle Brugge. Frederik Vanderbiest was vorig seizoen trainer bij de vereniging. Antwerp trekt met 1450 fans naar het Jan Breydelstadion.

Antwerp roerde zich zwaar op de transfermarkt en heeft slechts één doel: promoveren naar de Pro League. Puntenwinst tegen Cercle Brugge, dat Vince Euvrard binnenhaalde als nieuwe trainer, is dan ook aangewezen.
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
PROXIMUS LEAGUE
« Reactie #136 Gepost op: 7 augustus 2016, 19:19:45 »
Op de eerste speeldag in de Proximus League trekt titelfavoriet Antwerp FC naar Cercle Brugge. Frederik Vanderbiest was vorig seizoen trainer bij de vereniging. Antwerp trekt met 1450 fans naar het Jan Breydelstadion.

Antwerp roerde zich zwaar op de transfermarkt en heeft slechts één doel: promoveren naar de Pro League. Puntenwinst tegen Cercle Brugge, dat Vince Euvrard binnenhaalde als nieuwe trainer, is dan ook aangewezen.

Cercle Brugge - Antwerp: 1-1

Op de eerste speeldag in 1B zijn alle 4 de duels btw uitgedraaid op een gelijkspel.
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
PROXIMUS LEAGUE
« Reactie #137 Gepost op: 8 augustus 2016, 11:15:42 »
Uitslagen eerste speeldag:

KSV Roeselare  -  Lierse SK                    2:2   
AFC Tubize  -  Union St. Gilloise              2:2     
Lommel United  -  Oud-Heverlee Leuven  2:2     
Cercle Brugge  -  Royal Antwerp FC         1:1   
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
PROXIMUS LEAGUE
« Reactie #138 Gepost op: 13 augustus 2016, 00:00:24 »
OHL - Union: 0-3. Al direct een zware uppercut voor titelkandidaat Leuven...
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
PROXIMUS LEAGUE
« Reactie #139 Gepost op: 13 augustus 2016, 00:22:59 »
OHL - Union: 0-3. Al direct een zware uppercut voor titelkandidaat Leuven...

Het is Union dat titelkandidaat is. Zij en Antwerp zullen voor de titel vechten, met als mogelijke outsider Lierse.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
PROXIMUS LEAGUE
« Reactie #140 Gepost op: 13 augustus 2016, 22:51:48 »
Antwerp - Roeselare : 1-0
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
PROXIMUS LEAGUE
« Reactie #141 Gepost op: 14 augustus 2016, 21:09:46 »
Lierse - Cercle: 2-0
Tubeke - Lommel: 0-4
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
PROXIMUS LEAGUE
« Reactie #142 Gepost op: 14 augustus 2016, 21:15:27 »
1.     Lommel United           2   1   1   0   6:2   4   4
2   Union St. Gilloise   2   1   1   0   5:2   3   4
3   Lierse SK                   2   1   1   0   4:2   2   4
4   Royal Antwerp FC   2   1   1   0   2:1   1   4
5   KSV Roeselare           2   0   1   1   2:3   -1   1
6   Cercle Brugge            2   0   1   1   1:3   -2   1
7   Oud-Heverlee Leuven   2   0   1   1   2:5   -3   1
8   AFC Tubize.               2       0      1      1      2:6   -4     1
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline Tommy80

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 104
    • Bekijk profiel
PROXIMUS LEAGUE
« Reactie #143 Gepost op: 23 augustus 2016, 20:46:46 »
Antwerp - Roeselare : 1-0
Met dank aan de scheidsrechterlijke beslissing. Anders hadden we mooi mee op kop gestaan.

Toch al mooi boven de 10.000 abonnementen. Ongezien voor Antwerp. Want wij zijn nooit een abonnementen club geweest.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
PROXIMUS LEAGUE
« Reactie #144 Gepost op: 23 augustus 2016, 20:51:27 »
Antwerp - Roeselare : 1-0
Met dank aan de scheidsrechterlijke beslissing. Anders hadden we mooi mee op kop gestaan.

Toch al mooi boven de 10.000 abonnementen. Ongezien voor Antwerp. Want wij zijn nooit een abonnementen club geweest.
Jullie zouden het in Eerste A zeker zo goed doen als het Anderlecht van deket  :lol :dance2
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
PROXIMUS LEAGUE
« Reactie #145 Gepost op: 23 augustus 2016, 20:53:26 »
Antwerp - Roeselare : 1-0
Met dank aan de scheidsrechterlijke beslissing. Anders hadden we mooi mee op kop gestaan.

Toch al mooi boven de 10.000 abonnementen. Ongezien voor Antwerp. Want wij zijn nooit een abonnementen club geweest.

Wel maat, eerlijk is eerlijk: ik zie dit seizoen in Antwerp niet DE titelfavoriet (wat ik er verleden jaar wel in zag). Neemt niet weg dat jullie uiteraard een goede kans op promotie maken, maar... ik denk dat jullie het moeilijker gaan hebben dan verleden jaar. Laten we echter hopen dat ik me vergis en dat het seizoen 2015-2016 niet de boeken in zal gaan als DE ultieme gemiste kans...
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline Tommy80

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 104
    • Bekijk profiel
PROXIMUS LEAGUE
« Reactie #146 Gepost op: 24 augustus 2016, 21:06:22 »
Antwerp - Roeselare : 1-0
Met dank aan de scheidsrechterlijke beslissing. Anders hadden we mooi mee op kop gestaan.

Toch al mooi boven de 10.000 abonnementen. Ongezien voor Antwerp. Want wij zijn nooit een abonnementen club geweest.

Wel maat, eerlijk is eerlijk: ik zie dit seizoen in Antwerp niet DE titelfavoriet (wat ik er verleden jaar wel in zag). Neemt niet weg dat jullie uiteraard een goede kans op promotie maken, maar... ik denk dat jullie het moeilijker gaan hebben dan verleden jaar. Laten we echter hopen dat ik me vergis en dat het seizoen 2015-2016 niet de boeken in zal gaan als DE ultieme gemiste kans...
Moeilijk te voorspellen dit jaar. We hebben héél goed aangekocht. Denk maar aan een Dierckx die nu op 100% fitheid komt. Aan een Camus die een heerlijke spelverdeler kan zijn en aan een Limbombe die weer in zijn vorm begint te geraken. Maar face it, weer investeren of vinden we geen topspits. En zonder topspits zal het dit jaar ook noppes worden. Lallemand kan dit worden, maar moet dan toch dringend op niveau komen.

Fred maakt er op korte tijd al wel een mooi geheel van. Als er één trainer is die Antwerp terug kan brengen, is het Vanderbiest wel.

Enige voordeel dat ik momenteel zie in 1B: Iedereen heeft hoop op promotie, door de twee korte perdiodes die we spelen. Roeselare kwam bijvoorbeeld heel open en aanvallen spelen bij ons. Iets wat we vorige jaren zelden zagen door het zeer aantrekkelijke (  :banghead: ) betonvoetbal van bijna elke ploeg. Lommel deed dat nu niet, maar toch zie ik meer open matchen dit jaar dan anders. En daarin zijn wel wel aartsgevaarlijk. Tegen Roeselare had het makkelijk 5-0 kunnen zijn.

Ik weet niet wat ik ervan moet denken en het boeit me op dit moment ook minder dan voorbije jaren. Het mislopen van de titel vorig jaar speelt nog rond in mijn hoofd. Een teleurstelling die ik moeilijk kon verkroppen.

Zoals onze spandoek tegen Roeselare zei: "We've shown our passion. Now it's your turn".

Op het voetbal afgaande wat ik nu al gezien heb en Tuur Dierckx die er nu zal inkomen, winnen we die eerste periode.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
PROXIMUS LEAGUE
« Reactie #147 Gepost op: 9 oktober 2016, 19:50:13 »
Zo dadelijk: Lierse - Antwerp. Zet Antwerp zijn opmars verder op en komt het op gelijke hoogte met Lierse? Ik denk persoonlijk dat de Pallieters het vanavond halen.
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
PROXIMUS LEAGUE
« Reactie #148 Gepost op: 9 oktober 2016, 21:56:49 »
Zo dadelijk: Lierse - Antwerp. Zet Antwerp zijn opmars verder op en komt het op gelijke hoogte met Lierse? Ik denk persoonlijk dat de Pallieters het vanavond halen.

Ik heb goed gedacht 8). Lierse is na tien speeldagen de nieuwe leider in 1B. De ploeg van trainer Eric Van Meir was vanavond voor de tweede keer dit seizoen te sterk voor Antwerp: 2-0.
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
PROXIMUS LEAGUE
« Reactie #149 Gepost op: 29 oktober 2016, 12:02:27 »
Cercle Brugge gaat op zoek naar een nieuwe coach. Na de 0-3-nederlaag tegen Roeselare breekt het met Vincent Euvrard, die maar 12 punten uit 13 matchen kon puren in eerste klasse B. De 34-jarige ex-Cercle-speler was pas deze zomer begonnen bij Cercle, dat zevende en voorlaatste staat op 2 punten van nummer laatst Lommel.
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum