Auteur Topic: Sonja (Tjech)  (gelezen 2197 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Sonja (Tjech)
« Gepost op: 25 november 2014, 18:50:43 »
De tweede meid waar ik afgelopen woensdag in Samya mee gekamerd heb, was Tsjechische Sonja.

Sonja is 23 jaar jong, heeft een heel mooi gezicht, blauwe ogen en lang, zwart haar. Ze is 1,65m groot en heeft een heel mooi lichaam. Ze is slank maar heeft desondanks heel mooie vrouwelijk vormen, een lekkere kont :kissass en een mooie, volle B-cup :showtits1 (die weliswaar enigszins onderhevig is aan de zwaartekracht). Ze heeft een tattoo op haar enkel en een neuspiercing. Ze werkt sinds 1 maand in Rayna en heeft eerder in Villa Vertigo gewerkt.

Presales: braaf, maar leuk. We hebben een gezellig gesprekje van zo’n 20 minuten gehad aan de bar. Veel aanrakingen, laat staan kusjes, zaten er wel niet in.
 
Mijn kamergang met Sonja zou slechts 20 minuten duren. Niet omdat ik niet langer wou, maar omdat Sonja er vanaf minuut 1 heel stevig invloog :-\. Ze pijpte me zo stevig en goed, dat ik waarschijnlijk binnen de 5 minuten was klaargekomen, had ik haar laten doen.
 
Ik wou deze mooie meid echter neuken, dus ik vroeg al snel een gummi. Cowgirl, missio, hondjes: Sonja gaf zich volledig en ik kwam dan ook al klaar op minuut 18 van de kamergang. Tja, binnen de 20 minuten, dus ik heb slechts 30€ moeten neertellen 8).
 
Aftersales: heel beperkt. Er kon na de kamergang met moeite nog een lachje van af.
 
Herhalingsgevaar: toch wel groot. Sonja is een bloedmooie meid, kan uitstekend pijpen en geeft zich volledig tijdens het neuken. Bij een volgende kamergang ga ik haar wel aangeven het iets rustiger aan te doen. Ik zou eens iets langer van deze mooie meid willen genieten 8).
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum