Auteur Topic: Emma  (gelezen 42816 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Tjeppah

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 218
    • Bekijk profiel
Emma
« Gepost op: 26 november 2014, 21:28:22 »
Mijn vijfde sessie van die dag was met Emma. Emma is 28 jr, Roemeens, 1.75m, cup 75B met een grote bos zwart krullend haar. Ze vertelde me dat ze voorheen in Babylon had gewerkt.
Emma is een lieve mooie vrouw waar je ook nog een gesprek mee kunt voeren.
Ze deed ontzettend haar best om het me naar de zin te maken maar bij mij was het beste er vanaf. Deze recensie valt dan ook wat lager uit doordat er bij mij het beste af was en niet doordat de service van Emma onvoldoende zou zijn.
PZC en EL was mij te stevig. Mijn pik en ballen waren gevoelig geworden na de eerdere sessies. Vandaar dat dit niet echt lekker was.
Ondanks dat ik geen energie meer had deed ze heel erg haar best om er toch nog alles uit te krijgen. Waar ze ook in slaagde
Haar nog heerlijk gevingerd wat ze ook duidelijk op prijs kon stellen.
Ze heeft me nog een massage gegeven die niet bijzonder was.
De volgende keer dat ik in Sixsens ben ga ik eerder naar een kamer met Emma om te kijken hoe ik het dan zal ervaren 

Offline Laurent74

  • Held
  • *****
  • Berichten: 550
    • Bekijk profiel
Emma
« Reactie #1 Gepost op: 26 november 2014, 22:06:46 »
Citaat
Ze vertelde me dat ze voorheen in Babylon had gewerkt.

Emma heeft uiteraard in Planet Eden en Babylon gewerkt.

Offline Tjeppah

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 218
    • Bekijk profiel
Emma
« Reactie #2 Gepost op: 14 december 2014, 17:32:00 »
Donderdag weer met deze klassieke lekkere dame op de kamer geweest. Na de valse start waarbij ze erg snel jaloers was, wat natuurlijk wel te begrijpen is omdat geen enkele vrouw zo'n kanjer als ik wil delen ;-) , zijn we toch naar boven getogen.
Emma is anders dan de andere DVP's. Zo had ze gewoon een zwart strak jurkje aan waar verder niets bloots aan haar lichaam te zien was. Toont mij aan dat ze toch een bepaalde vorm van zelfrespect heeft.
TZ en PZC is erg goed en nat. Je hebt echt het gevoel dat je met jou vriendin in bed ligt. Ze doet het vol passie. Tijdens het neuken in missionaris zag ik dat ze pijn had waarop ik stopte. Toen ze aangaf dat ze wat "medische" problemen had vandaag heeft ze me met haar andere goede skills tot een krachtig hoogtepunt gebracht.

Offline Laurent74

  • Held
  • *****
  • Berichten: 550
    • Bekijk profiel
Emma
« Reactie #3 Gepost op: 14 december 2014, 20:45:50 »
Knaktuut op 16/11
http://relaxxxboard.com/index.php?topic=8164.msg54964#msg54964
Knaktuut en Tjeppah : zelfde clubs, zelfde vrouwen  :happy

Citaat
Met Emma naar de kamer. Ik kan een boek schrijven over de date met Emma! Ik houd het kort. Wat een service kanon  :clap: Inderdaad Bab-service. Stevig TZ, laat geen gevoelig plekje onbenut. Ronduit perfect (in de beleving van knak en knaktuut)

Emma: Bos krullend zwart haar, 75B, lengte 1,75m, ongeveer 25 jaar, Roemeense (v.h. Babylon)
PZC: Stevige en krachtig met een zuigkracht GOSP = 1M; ja echt!
EL: Zuigt ze helemaal naar binnen; tegen de pijngrens aan  :13:
Oogcontact: kijkt je wel heel geil aan
TZ: Uitstekend; gevarieerd
Vingeren: Ja, laat graag haar G-spot beroeren
Beffen: ja, en laat blijken dat ze er van geniet
NMC: Missio; uitstekend; speelt goed mee!
GFE: 70%
PSE: 90%
Optiek: Prachtig figuur, mooi looks!
Extra's: Geen
Herhalingsgevaar 100%
Aftersales: Regelmatig komt ze nog een knuffel geven

Het is dat ik graag mijn Süße Michelle bezoek.....Emma zou een waardig alternatief zijn.

Offline Tjeppah

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 218
    • Bekijk profiel
Emma
« Reactie #4 Gepost op: 14 december 2014, 20:53:59 »
Laurent74 svp mijn recensies bij die van Knaktuut samenvoegen. Wat dit betreft dezelfde Emma.

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Emma
« Reactie #5 Gepost op: 14 december 2014, 20:56:44 »
Laurent74 svp mijn recensies bij die van Knaktuut samenvoegen. Wat dit betreft dezelfde Emma.

Klopt weer helemaal. Topdametje!
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline Wolfgang_1975

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 16
    • Bekijk profiel
Emma
« Reactie #6 Gepost op: 31 mei 2015, 14:52:30 »
Top !  Gewillige PSE dame.

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Emma
« Reactie #7 Gepost op: 1 juni 2015, 01:28:20 »
Uit mijn verslag van SS van 31 mei......ze is alleen maar beter geworden pfffffff

Het was tijd voor afterdinner en wel met Emma. In de bar had ze mij snel geschoten. Emma een drankje aangeboden en ze wilde wel een Baileys met ijs. Voor de zekerheid nog even gecheckt of haar Bab-service nog steeds op hetzelfde niveau is, hetgeen met een volmondig 'JA' werd beantwoord. ;D 'Noodgedwongen' naar de kamer ;). Laat ik het samenvatten....wat een topwijf! Een en al passie.
Tongzoenen a la Lena en Melodie in AG. Blasen tot voorbij de heug a la Michelle (ex HP/AG). Maar ook GFE! En vooral veel lol. Een RB feestje, maar dan op de kamer.

Emma: lang zwart (soms met een bos krullend )haar, 75B, lengte 1,65m, maat 34, 21 jaar (binnenkort jarig), Roemeense
PZC: 69, uitstekend (GOSP = 1,1M)
EL: Ja en hoe  :o
TZ: Diep en gevarieerd
Vingeren: Ja en de ingang mag worden gepasseerd
Beffen: yep
NMC: Cowgirl, Cowgirl reverse, missio en doggy: uitstekend (nog nooit zoveel posities gedaan)
GFE: 70%
PSE: 90%
Optiek: Eerder een Girl Next Door, dan een lolita/fotomodel. Maar optisch zeker een waar je mee thuis mag komen
Extra's: Geen
Herhalingsgevaar 100%
Aftersales: meermaals

Na de date met Emma ff afschakelen op het terras. Zo'n kamer waar je ff van moet bijkomen.
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline JPtoo

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 64
    • Bekijk profiel
Emma
« Reactie #8 Gepost op: 4 juni 2015, 21:38:36 »
Haar op het RB feestje voor het eerst benaderd en nadien ook op de kamer geweest. Kans is zeer groot dat ik haar vaker ga "spreken"in de toekomst.  :happy

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Emma
« Reactie #9 Gepost op: 11 juli 2015, 23:41:59 »
Uit mijn verslag bezoek 3 juli 2015
http://relaxxxboard.com/index.php?topic=8164.msg63985#msg63985

En wie komt dan daar ineens het terras oplopen......Emma! Over Emma zijn de meningen verdeeld in mijn vriendenkring. Dat mag uiteraard. Emma geeft uitstekende service. Ze kwam meteen naar mij toe en een paar dikke knuffels waren een feit. Ze verdween weer.
Tijd om wat opgedroogd zweetwater te löschen om vervolgens aan de bar op -2 met een belleke wijn en een peuk af te wachten of Emma zich zou aandienen. En jawel het duurde geen 15 minuten of ze zat naast me om meteen haar presales op Bab-niveau uit te voeren. Op verzoek een Baileys met ijs besteld en nog een belleke wijn. Naast Crystal en Emma ken ik geen dames die tongzoenen in de barruimte. Verboden is het dus niet, maar schijnbaar is er een code tussen de dames waar niet iedereen zich aan houdt.
Emma stelde een trio voor met haar vriendin Gabrielle die een paar meter verderop werkloos lag te zijn. Een dame die weinig initiatief lijkt te nemen. Ik zei oke, maar dan gaan wel maar een half uur. Dat was schijnbaar niet het antwoord dat ze verwachtte, want ze gaf meteen aan NEEE, dan gaan we alleen  :039: Vriendinnen voor het leven tot dat het over de €€€€€ gaat. Nou heb ik sowieso niet zo'n voorkeur voor trio's maar voor deze keer had ik wel een uitzondering gemaakt.

Emma had kamer 18 geregeld, ook met airco. Van meet af aan ging het er heftig aan toe. Tongzoen en blasen van de beste klasse. Een mond met veel spanning, precies waar zo'n mond voor is bedoeld. In de spiegel zal ik kleine Sjeuf helemaal verdwijnen. Pussysliding was nieuw voor me, het voelde allemaal prima aan. Halverwege ff gepauzeerd om samen een peuk weg te werken. Daarna weer op volle toeren verder. Na 2 kamers was meer energie nodig om tot een explosie te komen. Maar Emma zou Emma niet zijn om dat voor elkaar te krijgen. Het zou de beste kamer van dit bezoek aan Sixsens worden.
Emma: Een bos krullend lang haar, 75B, lengte 1,70m, maat 34, 22 jaar, Roemeense
PZC: 69, Deepthroat, (GOSP = 1,1M) langdurig, ze moest aan de bak  ;D
EL: welke bal heeft ze niet in haar mond gehad
TZ: Diep en gevarieerd
Vingeren: Ja en de ingang mag worden gepasseerd; pussysliding
Beffen: yep
NMC: Cowgirl, missio en doggy:
GFE: 50%
PSE: 100%
Optiek: Een GND, Maar optisch zeker die ik aan mijn schoonbroers wil voorstellen
Extra's: Geen
Herhalingsgevaar 100%
Aftersales: Vanzelfsprekend
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Emma
« Reactie #10 Gepost op: 4 augustus 2015, 01:14:43 »
Is er iets bekend over haar eventuele vakantieplannen?
Of liever gezegd, is ze a.s. vrijdag aanwezig?

Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Emma
« Reactie #11 Gepost op: 8 augustus 2015, 16:35:47 »
Op het verjaardagsfeestje van Bob0808 heb ik mij maar weer eens getrakteerd op de Roemeense Emma.
Ik trof Emma in de bar, waar ze over het algemeen te vinden is. Emma zit weinig op het terras met goed weer. Eigenlijk stond ze als afsluiter van de dag, maar wat maakt het ook uit om er mee te beginnen.
Emma zal je niet half naakt of met een weinig bedekt outfitje zien verschijnen in Sixsens. Ze is altijd netjes gekleed in een pikant jurkje, waarachter nog wat te verhullen valt.

Ik gaf haar een welkomst 'tong'geschenk en greep met mijn handen die grote bos krullend haar vast. Lang hebben we niet gekletst. Dat heerlijke lijf moest van dichtbij aanschouwd worden. Ik had haar vorige keer beloofd dat we een kamer met whirlpool zouden nemen. Er was even wat verwarring ten aanzien van de extra prijs voor deze kamer. €25 per uur of €25 per kamergang ongeacht de duur. Het bleek €25 per uur te zijn.
Het bad moest met de sproeier worden gevuld, dat ging dus even duren. Normaal kies ik voor eerst badderen en opwarmen en daarna pas spelletjes doen.
Dus eerst gekozen voor het ruime bed omringt met spiegels. Over de kwaliteiten van Emma valt niet één letter negatief te schrijven. Oké eentje dan, ze praat er aardig op los. Maar dat is weer te verhelpen met langdurig blasen. En dat doet ze uitstekend. Een zuigkracht van heb ik me jou daar inclusief langdurig DT. Een GOSP (German Oral Suck Pressure) van 1,1M. Het begint allemaal teder en lief, gaandeweg de kamerduur wordt het steviger. Van GFE tot PSE, niets is haar te gek. Doet tijdens het beffen gewillig mee. In Cowboy al het mogelijke dat voor transport aanwezig was, weggeschoten.
Aansluitend een half uurtje in de whirlpool gehangen. Met haar rug tegen mij aan. Zo kon ik nog ff heerlijk met haar borstpartij spelen. Na bijna anderhalf uur de arena verlaten.
Emma kan het best worden qua service worden vergeleken met Lena uit AcaGold, ook zo'n kameleon die per moment aanvoelt welke erotische kleur ze moet aannemen.

Het HHG blijft 100%
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline Lam59

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 45
    • Bekijk profiel
Emma
« Reactie #12 Gepost op: 1 november 2015, 12:41:02 »
 ;) ;)Afgelopen vrijdag,30 oktober, met haar gekamerd. Na mijn belofte om het later op de avond te proberen deze maar ingelost. Ze kwam mij achterna gelopen toen ik nog eens wilde kijken welk vlees er in de kuip allemaal was bijgekomen. Direct naar de kamer getrokken. Zij vroeg of ik haar naam nog wist. Ik gaf aan dat ik mij goede kamergangen altijd herinner en ik ook de naam van de dame in kwestie onthou.
deze keer viel de kamergang echter wat tegen. Snel afhandelen en weinig diepgang. Pijpen was tamelijk hardhandig. Neuken niet diep. Uiteindelijk mij zelf afgetrokken met zicht op haar lekkere kut.
ze gaf aan voordat we de kamer verlieten dat ze naar yin Yang vertrekt de komende week omdat er veel nieuwe meisjes zijn en de berenbelangstelling minder zou zijn. We zien het wel.

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Emma
« Reactie #13 Gepost op: 2 november 2015, 17:58:38 »
Ze zal de goede service voor oudebelg houden  :lol_hitting:  :douchen.
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Emma
« Reactie #14 Gepost op: 12 december 2015, 01:20:58 »
Op 4 december op herhaling met Emma.
Met Emma is het altijd fun, zo ook nu weer. Belleke witte wijn en Red Bull en na een half uurtje vertrokken we naar de nok van Sixsens.

De vorige kamers met Emma waren altijd van prima kwaliteit. Het werd zeker geen slechte kamer, maar de ervaringen uit het verleden dat ze me alle hoeken van de kamer liet zien, herhaalden zich deze keer niet. Ze had me eerder op het terras verteld dat ze bij de receptie een paracetamol voor de hoofdpijn was gaan halen. Het kan er mee te maken hebben gehad. Een dame kan ook een mindere dag hebben. Ik wil het geen afwerkseks noemen, maar het lag er dicht tegen aan. Tongzoenen en blasen waren dik oke, maar ze wilde het maar snel achter de rug hebben. Dat zijn nou net de onderdelen waar grote én kleine Sjeuf zo van genieten. Met aansluitend twee posities, doggy en missio was het na ruim een half uur gepiept. Ter afsluiting samen nog een peuk gerookt. Na amper 3 kwartier stond ik al weer onder de douche.
Emma was altijd een vaste waarde voor mij in Sixsens. Doch een volgende keer sla ik Emma zeker over. Herhalingsgevaar gedaald naar 50%

Emma: Een bos krullend lang haar, 75B, lengte 1,70m, maat 34, 23 jaar, Roemeense
PZC: (GOSP = 0,8M) kortstondig
EL: ja, maar kort
TZ: Gevarieerd
Vingeren: nvt
Beffen: 69
NMC: missio en doggy:
GFE: 20%
PSE: 70%
Optiek: Een GND,
Extra's: Geen
Herhalingsgevaar 50%
Aftersales: Weinig dit bezoek
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke