Auteur Topic: Emma  (gelezen 42821 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Lam59

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 45
    • Bekijk profiel
Emma
« Reactie #15 Gepost op: 19 februari 2016, 19:08:36 »
Gisteren de tijd om een hele tijd door te brengen in mijn cluppie. Na een colaatje en wat geile blikken van haar de zaak verder verkend. Een jacuzzi gepakt en effe een sauna. Terug naar de bar. Emma zit aan de bar. Na een minuut of tien ga ik naast haar zitten. Dit tegen mijn gewoonte in als iemand rookt. Ik bied haar een drankje en we komen aan de praat. Gaf aan verwonderd te zijn dat ze nog hier was en niet in yy. Er is daar blijkbaar iets niet goed gegaan en ze heeft effe rust genomen. Uiteindelijk op de kamer beland.
Zoals al eerder aangegeven is het 100 % herhalingsgevaar iets afgenomen. Echter een dikke voldoende voor pijpen en missio. In doggy redelijk snel afgemaakt.
Kortom genoten

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
Emma
« Reactie #16 Gepost op: 15 oktober 2017, 18:37:56 »
Ik geloof dat ik mijn verhaaltje over Emma met gerust hart hier mag zetten.  ;)

Kinky EMMA (SixSens) - 'Finally, we share a room!'
Bij deze recensie


Paspoortje



[box title=NAAM]
Land:             Roemenië
Taal:              Roemeens, Engels, Duits
Leeftijd:         eind 20 denk ik
[/box]
[box title=UITERLIJK]
Lengte:          1,72m
Ogen:       bruin
Model:            streus en goed gebouwd
BH:                B-Cup
Kontje:           echt lekker


Tattoo/piercings:   
Haarkleur:      zwart
Haarlengte:    schouderlang krullende haarbos, je kan het niet missen
[/box]
[box title=DIENSTEN]
TZ PMC NMC Likken GFE PSE Massage Rollenspel SM
[/box]
[box title=pro en contra]
+ Service dame
[/box]
[box title=extra info]
Een intelligente dame waar je ook goed mee kan praten, aanbevolen voor elke beer van snelle kamergang tot pannenkoekengedoe toe.
[/box]

 
DVP-Catalogus: Kinky Roemeentje - Wild lady
 
 
Bijzonderheden
 

Emma is een eerder streuse grote dame met zwarte wilde krullige haren tot aan de kin, donkerbruine ogen, lichtbruinige huid in haar mid-20's of toch zeker de 2de helft, schat ik zo. Ze heeft dat dominante kantje in en komt zelfverzekerd over. Ik heb al goede dingen gehoord en gelezen over haar service en nu ging het er eindelijk eens van komen dat ik met haar kon kameren. Borsten zijn B-size, ik kon er goed mee spelen maar na diktiet Sidney kon dit niet de voornaamste reden worden genoemd om deze dame te kiezen. Haar attitude was de reden, een positief gevoel over haar dominantiekunsten was de reden en dat was raak. Met Emma kan je goede gesprekken voeren, ze is een intelligente dame en de klik was echt goed.
 
 
Waar hij haar ontmoette en de presales

 
Ik heb haar voor het eerst ontmoet hier in SixSens en spotte ze al sinds 2014. Ze was er op mijn verjaardag in 2015 en zei toen al dat ik niet te verlegen moest zijn haar te benaderen toen ze me blikken zag werpen in haar richting. Ik werd echter door Carmen 2 ontvoerd. Later zag ik ze nog eens in Living Room waar ze me herkende en we elkaar kort spraken voor sluitingsuur. Nu is Emma weer in SixSens en ze merkte me terug op. Ik gaf haar wat snoepen en ze teasde me en verleidde me op kamer te gaan. Ik was nog in blijde verwachting op de komst van Laura. Laura verscheen maar niet en ik ging naar de sauna waar Emma in m'n hoofd bleef zitten. Het moest er maar eens van komen, jammer voor Laura dan. Ik ging naar beneden maar ze ging weg met een andere beer. Ondertussen kon ik genieten van de kameraden en de dames waarbij Crystal zich tot zwart engeltje had getransformeerd. Emma keerde na een half uur terug, Laura was nog steeds weg dus ik hakte de knoop door en ging naar Emma toe. Ze zat bij de DJ en was erg blij dat ik eindelijk naar haar toe stapte om naar boven te gaan. We praatten eerst wat, ik legde m'n wensen uit en we konden voor een kamer in de bovenverdieping gaan. Gelukkig, met die vreselijke muziek kon het wel eens moeilijker zijn geweest, daar beneden.
 
 
Kamer 5a
 
5a. Ik twijfel of dit dan toch niet de kamer was dat ik met Simona deelde 2 jaar terug, en niet 5b. Heeft regelbare verlichting en de muziek was al uit.
 
 
Sessie
 

Dit was een sessie zoals ik ze met Roxana (LR) en Janine (hier in SS een maand terug) beleefde. Ze wist inderdaad hoe ze kinky moest zijn, hoe ze moest plagen, tot het einde moest brengen en op mijn diepe verlangens kon inspelen. Meer nog, ze is als een natuurtalent hierin! Ik won met haar echt een lot en de sessie kon dan ook omschreven worden als een waar ik altijd van droomde en dat me naar de clubs, de dames als deze Emma doet terug verlangen. Dit is de reden waarom ik zo verslingerd ben aan de dames van plezier. Vervloekt dat ik niet meer centen te besteden heb en er uurtjes van kan maken. Alles deed ze goed, ook het neuken was meer dan top. Technisch is ze ook nog eens sterk en lekker strak. Ze kijkt me steeds geil recht in de ogen en ik ging helemaal op in het seksuele spel met haar. Het standje is met haar bovenop me en ik kwam met de grootste verrukking met kreunend klaar. We hebben nog gestreeld en gepraat. Emma: "Ja, eindelijk zijn we samen op een kamer kunnen komen, hoe vond je het?" Ik gaf aan dat ik het super vond. Geen spijt van en herhalingsgevaar is erg groot. Ik heb er een toppertje bij!


Dank U Emma, echt waar, dit is een gedroomde mooie afsluiter van de anders best sombere maand September.
 
 
Afsluiten
 
We ruimden rustig af en we gingen naar de lockers waar ik haar de 50€ overhandigde voor 30 minuten plezier. Langer was ook niet nodig op dat moment, ik was op en vermoeid. Terug naar de bar, nu waar het feest nog doorging.
 
 
Aftersales
 
Geen, ik zag ze niet meteen terug.
 
 
Conclusie en score
 

Ik heb er echt een topper bij, de dame heeft met haar service in stijl een kroon op mijn clubdag gezet zoals Janine dat deed een maand terug. Herhalingsgevaar met Emma is dan ook groot. Ik kan haar zeker aanraden!
 
Score: 9,0 / 10

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
Emma
« Reactie #17 Gepost op: 3 december 2017, 20:17:00 »
EMMA (SixSens) - Verfijning van een GFE
Bij deze recensie
 

DVP-Type: GFE-Dame
 
Bijzonderheden

Haar haren waren meer ingebonden, korter. Het gaf haar een zachtere minder wilde uitstraling als vorige keer. Het werd ook een zachtere meer genegen sessie in beleving.
 
Presales
 
Af en toe kruisten we elkaar en kletsten we wat. Ze is een goede gesprekspartner, bij haar lukte dit dan weer beter. We spraken af om later te kameren en omdat Emma geen type is die pusht zoals Melanie die teveel haar best doet me tot een belofte te dwingen. Ik wist bij haar dat dit goed zou komen. Ook Emma klaagde over de lage opkomst en zei blij te zijn me te zien. Ze keerde steeds terug naar onze vorige keer dat ze erg goed vond.
 
 
Kamer 3a
 
Denk niet dat ik hier al geweest ben al kan ik dat niet met de grootste zekerheid zeggen. Dit is een knalrode kamer met zwart. Ik deed op haar verzoek een venster open terwijl ze zich ging douchen maar het werd snel fris. Bijzonder: de dame vroeg aan mij het bed op te maken. Dit is een ruime kamer met een ruim bed die beter had kunnen dienen voor de trio dan Kamer 2.
 
 
Voorspel & Sex

Deze vriendelijke geile dame stond erop om correct te zijn en zo over te komen door me te vertellen dat ze eerst wat zou douchen en dat de kamertijd inging als ze terug kwam. Ze vroeg me het bed gereed te maken intussen. Dat deed ik dus. Toen ze terug was zette ik de tijd in op de smartphone welke als geheugensteun voor later werd weggezet t.o.v. haar.
 
We begonnen aan het voorspel en dat deed ze meer dan verdienstelijk, net als vorige keer! Uiterlijk wond ze me wel iets minder op dan vorige keer, ik miste wat die wilde uitstraling. Ze is niet slank maar wulps te noemen, alles nog op juiste plaatsen en haar zachte mooie lichaam strelen was een genoeg: een en al vrouw en de communicatie met haar is van het beste dat ik meemaakte in clubs. We begonnen met seks en gezien m'n vermoeidheid wat parten speelde, ging dit wat moeilijker. Dat merkte ze en sprak erop. Na wat standjes gewisseld te hebben kwam ik super goed klaar terwijl ze me bereed en me verder teasde. Een van de standjes die niet eerder werd uitgeprobeerd is lepel-lepel, vergelijk het met doggy maar we lagen zijdelings op bed. Uiteindelijk bleek het niet zo makkelijk. Het loont wel dit opnieuw te proberen later. We hadden allebei goed gezweet en ze rookte een sigaret aan het venster terwijl we kletsten. Ze ging douchen en we lagen en streelden elkaar nog na. Ze stelde voor me te masseren terwijl we voort spraken en had zelden zo'n persoonlijk intiem gesprek gehad als met haar.
 
 
Afsluiten
 
Ze beweerde dat ze er zelf enorm van genoten heeft van de kamersessie. Leuk voor haar! We ruimden op het gemak op toen het uur voorbij was. Ze was zeer gesteld op een correcte houding te hebben en dat is ze ook! Over haar heb ik niets dan lof! Na het afruimen gaf ik haar 100€ voor het uur. Herhaling is zeker aan de orde!
 
 
Aftersales
 
Ze kwam nog vaak een kus strelen, goedendag zeggen en zette zich eens op het gemak bij mij in het nu afgesloten terras boven. Aftersales waren prima te noemen!
 
 
Fazit en Score

Een dame waar ik me persoonlijk goed bij voel en het zeker verdiend nog eens mee op herhaling te gaan. Ze weet je op te geilen en je kan goed met haar converseren, ze is niet op haar hoofd gevallen. Behandel haar met respect en je krijgt die dubbel terug. Aanrader!
 
Score: 10 / 10
 
NB: Dit is de tweede maal dat ik een full score kan geven dit jaar.
« Laatst bewerkt op: 3 december 2017, 20:34:21 door Vazkor »