Auteur Topic: MAI  (gelezen 18618 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
MAI
« Gepost op: 27 november 2014, 00:57:13 »









"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline oostenwind

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 64
    • Bekijk profiel
MAI
« Reactie #1 Gepost op: 24 juli 2018, 11:18:02 »
In de file langs de E-40 net voor de uitrit Sterrebeek. Eigenlijk heb ik zin in een lekkere massage en Leela Thai is niet ver. May doet de deur open. Een Thaise zoals zo veel, en gezien ik niet op voorhand op de site heb gekeken, ben ik OK met haar.

Post boven toont een foto uit 2014. Ikweet niet of het dezelfde is. Denk het niet. Maar gezien dezelfde naam, post ik hier.

Ze is best vriendelijk, al vind ik dat ze een hoge zagerige stem heeft. Na de rugzijde begint ze me wat stijf te krijgen. Of ik wat meer wil. Natuurlijk wil ik meer. Dat zal niet met mij zijn zegt ze dan, voor 50€ komt m’n collega, et die doet met je neuken. En daarna kom ik de massage afwerken. Zo gezegd –zo gedaan. Eerst moet ik met m’n vette handen 50€ uit m’n portefeuille halen, en na enkele minuten ben ik aan het tongzoenen met Jenny. Best een leuke/het meid. Misschien maak ik volgende keer een afspraak met haar. Na cowboy-ritje doe ik afwerken op z’n hondjes.
En inderdaad, nieuwe wissel, May masseert me nog enkele minuten. Eigenlijk ben ik best blij met het totaalplaatje. Ze zien me terug.